מה זה YMYL ואיך לשפר אתרי YMYL באמצעות E-A-T
בחודש אוגוסט 2018 החל להתגלגל בארצות הברית עדכון אלגוריתם של גוגל שנודע בשם Medic. העדכון הזה גרם לטלטלה רבה בקהילת מקדמי האתרים, ושם על השולחן
בחודש אוגוסט 2018 החל להתגלגל בארצות הברית עדכון אלגוריתם של גוגל שנודע בשם Medic. העדכון הזה גרם לטלטלה רבה בקהילת מקדמי האתרים, ושם על השולחן
רבים מן האנשים שעוצרים אותי ברחוב (גילוי נאות: באופן כללי כמעט שלא עוצרים אותי ברחוב) פונים אלי בשאלה זהה: מהי הבדיקה הראשונה שכדאי לבצע לפני
בואו נתחיל בניסוי קטן. פתחו את הטלפון הנייד שלכם וחפשו אחר אפליקציית החיפוש המובנית של גוגל (משתמשי IOS – אתם מוזמנים לעבור לפרק הבא). כעת
הפוסט הפעם הולך לעסוק בקידום אתרים שמכילים מאות אלפי או מליוני עמודים שונים. עכשיו, אני כותב כאן לא מעט על קידום אתרים בהרבה מאוד היבטים:
לא מזמן נשאלתי על ידי חבר האם פופאפים יכולים לפגוע בקידום של האתר בגוגל. התשובה שלי הייתה, שכמו כל דבר שקשור בקידום אתרים, זה תלוי
יש אנשים, כמוני למשל, שמשתגעים ממש כשהם צריכים לבצע את אותה פעולה מונוטונית שוב ושוב בצורה ידנית, למרות שעם קצת יצירתיות ומעוף אפשר היה למכן
אם היה לכם מזל וזכיתם לקדם אתר קטן יחסית, של עסק קטן יחסית, ואולי אפילו בוורדפרס, אתם אולי לא מודעים לזה – אבל חייתם בגן
בקהילת מקדמי האתרים מתקיים ויכוח במשך שנים לגבי החשיבות של מהירות הטעינה של אתרים לקידום האורגני של האתר. יהיו מי שיגידו שכל כלי מדידה למהירות
אם יש משהו שיצר לא מעט כאב ראש למקדמי אתרים בשנים האחרונות, בעיקר אלו של אתרים מובילים באמת בתחומם, הוא המושג השגור והמוכר בנישת קידום
בעולם ה – SEO יש לא מעט מונחים, חלקם פופולריים יותר וחלקם פחות, שמשמשים מקדמי אתרים כדי למדוד את איכות הקידום של אתר נתון. לצד
בין אתם ארגון קטן, עסק עצמאי, או בעלים של אתר אישי ובין אם אתם עובדים בארגון גדול, אם החלטתם שאתם הולכים על תהליך עיצוב מחדש
לאחרונה פרסמה גוגל על הכוונה שלה לשלב אלמנטים נוספים של בינה מלאכותית באלגוריתם הדירוג שלה, שיאפשרו לה לאתר פיסות תוכן רלוונטיות לשאילתא שביצע הגולש, גם
הדרכה מלאה בנושא איך לכתוב טייטלים שיגרמו לכולם ללחוץ על התוצאה שלכם בגוגל. כולל תיאוריה, הסברים ומעבר על דוגמאות ותיקונים. צפייה מהנה!
הרבה שואלים אותי – עם מה עדיף להשתמש, עם פוסטים, או עם עמודים? אז החלטתי אחת ולתמיד, להכין וידאו שייתן תשובה חד משמעית לשאלה. תהנו!
במאמר זה, ננסה לסקור כמה שיותר גורמי דירוג של קידום אתרים אורגני, אשר ישנה סבירות שגוגל לוקחת בחשבון כאשר היא מחליטה אילו תוצאות להציג לנו
מה הקשר בין היררכייה יציבות וכבשה לבנה? היום אני רוצה לדבר איתכם על למה חשוב שרוב הקישורים יפנו אל דף הבית. אז כמו שאמרתי, היררכייה,
לא מעט מהלקוחות שלי שקונים ממני קישורים, לפעמים גם הקבועים, שואלים אותי מתי הם יוכלו לראות את האפקט של הקישורים שבנו כחלק בלתי נפרד מתהליך
באופן כללי, אפשר להגיד שהמאמצים שמשקיעים מקדמי אתרים בשיפור נראות עמודי האתרים בגוגל, נועדו לשפר שני מדדים עיקריים, בכל הקשור לאתר: מדד הסמכות ומדד הרלוונטיות.
תארו לכם רשת אינטרנט מיוחדת שמבוססת על טקסט בלבד. בלי תמונות, בלי סרטונים, בלי צבע. נשמע משעמם, נכון? תמונות הן חלק מרכזי מכל אסטרטגיית תוכן
שלב 1: התאמת האתר לדרישות של גוגל יש לי סוד – אמנם קידום אתרים פועל עם הרבה היגיון ויש שיגידו "בינה מלאכותית" אך בסופו של
אם הגעתם לפוסט הזה, אתם כנראה מבינים שקידום אורגני הוא תהליך מורכב וסבוך, שבנוי ממאות או אולי אלפי פעולות קטנות שיש לבצע, כדי לשפר את
במדריך זה נלמד מהי תגית ALT, ואיך למלא את השדות שצריך למלא כאשר מעלים תמונה חדשה לאתר. לנו, בני האדם, קל מאוד לגשר על פערי
ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני
בהרצאת הזום שהענקתי בנושא הטמעת סכמות FAQ באתר, ציינתי מהי תפיסת העולם שלי לגבי קידום אתרים: תפקידו של מקדם האתרים הוא לנסות ולסייע לבעל העסק
רגע לפני שנתחיל, אני מבקש להבהיר משהו: המידע שאגיש לכם במאמר הבא מייצג את דעתי האישית בלבד. בניגוד לפעולות טכניות שונות שניתן בדרכים שונות למדוד
היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים
לאחרונה, אלמנטור הוסיפו את האופציה להגדיר תגיות Header ו- Footer (ועוד מספר תגיות) לאיזורים. הסיבה שנרצה להוסיף את התגיות הללו היא בכדי לעזור לגוגל להבין
איך לתקן קישורי 301 בעזרת סקרימינג פרוג איך להגדיר את סקרימינג פרוג כמו שצריך
היום אני רוצה לדבר על משהו שאנחנו הישראלים לא מתמחים בו כל כך: תכנון מסודר. ברוב רובם של הפרויקטים לקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש השונים
מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית וככזו, לכל אחד בה מותר להקים ולנהל אתר אינטרנט ברוח האמונה שלו, כל עוד היא לא סותרת חוקי יסוד במדינה.
בפוסט הזה אני רוצה לדבר איתכם על הזנחה פושעת, זלזול, חוסר מעוף ויצירתיות, וגם, אם נודה על האמת, לא מעט חוסר אחריות על העתיד של
בתאריך ה- 19.2.2020, התקיים כנס מקצועי למקדמי אתרים שפורסם בקבוצת הפייסבוק שלי. זהו הכנס השלישי שאנו מקיימים כקהילה וההיענות הייתה גבוהה. למעלה מ- 100 מקדמי
ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה
אין ספק, שהרכב הלקוחות של כמעט כל עסק מתאפיין בשינויים תדירים: לקוחות עוזבים ולקוחות חדשים מצטרפים, לקוחות חוזרים ואחרים כותבים ביקורת שלילית, יש כאלו שימליצו
לכל נישה בעולם קידום האתרים, יש את הדגשים הייחודיים המתאימים לאותה נישה. למשל, באתרי פיננסים ובריאות, יש צורך להתמקד במיוחד בשידור סמכות לגוגל, לעומת אתרי
יש לכם פיקסל פייסבוק מוטמע באתר? במדריך זה, נלמד כיצד להטמיע אותו בצורה נכונה, כך שהוא לא יאט את זמן הטעינה של האתר. מבוא פיקסל
מי שעוד מורגל לפתוח את מכשיר הטלוויזיה ולזפזפ בין ערוצים במטרה לראות אם מה שחברת התוכן, הלווין או הכבלים החליטה לשדר הוא ראוי לצפיה, לא
בגדול, כמעט בכל תחום בחיים, ובטח ובטח שבתחומים חנויות באינטרנט וקידום אתרים אורגני, ישנן שתי שיטות עיקריות ללמידה והסקת מסקנות: הראשונה, זו שבדרך כלל אנו
למחולל סכמות ה- FAQ מבית עשהאל דרייר בע"מ לחצו כאן. היום אני רוצה שנדבר על דרך מיוחדת, שבה מתאפשרת העברת מידע מאתר אינטרנט למנועי החיפוש
לא עובר יום בלי שמופנית אלי השאלה הזאת. כמעט כל מתעניין חדש בשירות של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, היה שמח לדעת, אם אפשר גם
איך לאתר דומיינים ותיקים ישנן לא מעט שיטות לאיתור דומיינים ותיקים, חלקן נשמרות בסוד אצל מקדמי אתרים שונים שבנו מערכות כאלו ואחרות. להלן 4 דרכים
אם אתם מתעניינים בתחום של קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים, אתם ודאי מבינים שחלק מרכזי וחשוב ביותר בכל תהליך קידום הוא ביצוע תהליך
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן לאתרים הפופולרית ביותר ברשת. הגמישות שלה, העובדה שהיא ידידותית למנועי החיפוש, מערכת ניהול המדיה המוטמעת בתוכה והעובדה שהיא מנוהלת בתצורת
אם יש תחום שבו נדמה שהכל פרוץ ומותר הוא תחום קידום האתרים האורגני. כדי להיות מקדם אתרים לא נדרש רישיון, וכל מי שמכיר עקרונות בסיסיים
נתחיל בשורה התחתונה: קידום אתרים אורגני של אתרי אינטרנט השייכים לעולם בעלי המקצוע הוא קידום אורגני לכל דבר ועניין. גם בתהליך קידום כזה נצטרך לערוך
לא פעם, במהלך הפעילות השוטפת של קידום אתרים ע"י מקדמי אתרים ומנהלי אתרים, הם נתקלים בתופעה מוזרה: עבור שאילתא שמבצע גולש במנוע החיפוש של גוגל,
תוכן איכותי הוא אחד המרכיבים העיקריים בהחלטה של גוגל כיצד לדרג אתרים. לעומת זאת, תוכן משוכפל הוא דווקא אחד המרכיבים העיקריים בהחלטה של גוגל האם
מי שמצוי בסצנה של תחום קידום האתרים האורגני שמע ודאי את כל הסיפורים האפשריים: לקוחות לא מרוצים שלא הבינו מה המקדם עשה בפועל במהלך תקופת
לקוחות רבים שפונים לקבלת הצעות מחיר בתחום של קידום אתרים אורגני, מבקשים להבין איזו תוצאה יוכל להבטיח להם מקדם האתרים. כלומר, מהו פרק הזמן שדרוש
אם אתם מקדמי אתרים אשר מספקים שירות ללקוחות בתחום הקידום האורגני, תרצו בודאי להגן על עצמכם בחוזה שיסדיר את תחומי האחריות שלכם. אם אתם לקוחות
נתחיל מהסוף ברשותכם. חברת האחסון הטובה ביותר, המתאימה ביותר לSEO, עם התמיכה הכי טובה והמחיר הכי משתלם היא ללא ספק Cloudways. היא כל כך טובה,
תהליך קידום אתרים אורגני שמבוצע היטב חייב להתבסס על מחקר מתחרים מעמיק. במחקר כזה ננסה להבין מדוע בעצם מדורגים המתחרים שלנו טוב יותר בעבור ביטויי
כל מי שמקדם אתר אינטרנט בצורה אורגנית במנועי החיפוש, יודע שאחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים הוא פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר. בחודש אפריל 2012 שחררה
תהליך קידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש, ובפרט בגוגל, הוא כידוע תהליך מתמשך. במקרים מסוימים, יכולים לעבור חודשים ארוכים ולפעמים שנים (בתחומים תחרותיים במיוחד)
אז הפעם, לשם שינוי, באמת השקעתם במאמר. מחקר, נתונים, גרפים, תמונות – הכל שם. אתם ממש גאים בעצמכם. כל הכבוד. אלא שאז אתם מגלים שרק
כל בית עסק אשר עושה שימוש בערוצי דיגיטל שונים על מנת לנהל את פעילות השיווק שלו, מנהל, במרבית המקרים, מאגרי מידע ובהם גם נתונים אישיים
כשמדברים על SEO לוקאלי, מתכוונים לפרקטיקה של קידום אתרים אורגני של עסק שיש לו סניפים פיסיים ומיקומים שבהם העסק מזוהה. במדריך הבא ננסה להבין מדוע
בעידן המודרני, כמות המידע שמציפה אותנו, הצרכנים, היא עצומה. כתוצאה מכך, אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפני כל כותב תוכן או בעל נכס דיגיטלי כזה או
בכל הקשור ל- seo, במשך שנים היו אתרי wix מושמצים למדי, ובמידה רבה של צדק. אם תחפשו ביטוי תחרותי במנוע החיפוש של גוגל, רק מעטים
הנגשת אתרי אינטרנט היא תהליך שמאפשר לבעלי מוגבלות מסויימת כגון עיוורים, בעלי לקויות ראיה ובעלי לקויות קוגנטיביות המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים בעלי מוגבלות שמיעתית,
אין מקדם אתרים שלא מכיר בחשיבות של בניית פרופיל קישורים איכותי לקידום של אתר אינטרנט בגוגל, בצורה אורגנית. מקדמי אתרים, בהפסקות השונות שבין קידום אתר
לא מזמן נערך בקבוצת הפייסבוק שאני מוביל דיון לגבי חשיבות התוכן והקישורים לקידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש. השאלה המרכזית, שמי שהיה יודע לענות
תהליך קידום אתרים הינו תהליך מתמשך הכולל בתוכו אינספור משימות המתפרסות על נישות שונות. במאמר זה ננסה להציג כמה שיותר כלים שיסייעו לכם בביצוע המטלות
רבים מבעלי האתרים נוטים לבלבל בין שני מושגים מוכרים מעולם ה- SEO: עדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש של גוגל, וענישה ידנית של אתר על ידי
קידום אתרים שלילי הוא כינוי לתהליך שבו פועלים על מנת לפגוע בדירוג של אתר מסויים, אם באופן כללי ואם עבור ביטויי מפתח ספיציפיים. לקידום אתרים
בשנת 2015 פרסמה לראשונה גוגל את המדריך המלא למעריכי האיכות האנושיים של מנוע החיפוש. מדובר במעל עשרת אלפים מעריכים אנושיים, אשר נדרשים לחוות דעתם על
כל מקדם אתרים מתחיל יודע לדקלם את הדיברות החשובים של נישת קידום האתרים: תוכן, קישורים, אופטימיזציה וטיוב טכני של תשתית האתר המקודם. במאמר הזה ננסה
קידום אתרים הוא אחד התחומים שבהם קל מאוד להגיע למצב של "פול גז על ניוטרל". אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מחשבה
קידום אתרים טכני מתייחס לאוסף של פעולות המבוצעות על מנת לשפר את התשתית עליה בנוי האתר. תשתית היא למעשה המעטפת הטכנולוגית אשר מאפשרת לאתר לפעול:
השם המפוצץ והציורי משהו הזה, מתאר סיטואציה שבה מספר עמודים שונים באתר מדורגים על אותה מילת מפתח במנוע החיפוש, או גרוע מכך – שדף שלא
כמות הפעולות שנדרש מקדם אתרים ממוצע לבצע לצורך שיפור הנראות של האתר במנועי החיפוש היא בדרך כלל אינסופית. תמיד יהיה מה לשפר, תמיד יהיה לאן
כמעט כל עסק שמעוניין להגדיל את הנוכחות שלו במנועי החיפוש נתקל בסוגיה הזו: להשקיע את תקציב השיווק המיועד למנועי החיפוש לצורך קידום אורגני מתמשך של
בחודש ספטמבר 2019 נפל דבר בעולם ה- SEO: גוגל הודיעה על כינון ויסוד שני סוגים חדשים של קישורים: קישורי UGC – User Generated Content עבור
מונטיזציה היא למעשה תרגום של נכס דיגיטלי להכנסה כספית. במאמר הבא נסקור שיטות שונות לביצוע של מונטיזציה לנכס דיגיטלי שאנחנו מנהלים. אבל לפני הכל, הנה
ראשית, כאשר אנו מדברים על כוכבי דירוג בתוצאות החיפוש, ככה זה נראה: הכוכבים הללו נובעים מסכמות המוטמעות באתר (זה הפלאגין שבו אני משתמש), הבעיה היא
בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3
שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי
חלקכם בטח כבר שמתם לב שהטייטל של האתר שלי, השתנה בתוצאות החיפוש בגוגל, הTITLE החדש הוא: "קידום אתרים אורגני – לעשות SEO באהבה ❤️ עם
לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום
דיאלוג שלי עם עצמי בקשר לגוגל וקישורים – אזהרה: פוסט ארוך!!! אם אתה סאחי, אל תמשיך לקרוא! אתה לא תבין מילה ממה שכתבתי, סיכוי סביר
רוצים לראות איך אתם הופכים למקדמים טובים יותר בתוך 2 דקות? תהנו! קבוצות פייסבוק בנושא קידום אתרים SEO בארץ: קידום אתרים אורגני למתקדמים | BLACK
הבהרה: לפני תחילת המדריך, חשוב לציין שנכון להיום, ה17.9.19, מצאתי בתוסף מספר באגים ואני ממליץ להמשיך להשתמש ביוסט, השימוש בRank math אפשרי לחלוטין, אך חשוב
קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה אנחנו לא בסרט מתח, ולכן אפשר לעבור מיד להכרזה על המנצח: Ahrefs – ובגדול. אם אתם
מאמר זה תורגם מאנגלית לעברית ע"י האחד והיחיד קובי אגאי, הבעלים של חברה לפיתוח חנויות מג'נטו וירטואליות. למעבר לפוסט המקורי. המושג "ארגז החול" בגוגל (Google Sandbox)
הכירו את "אחוז החסימה" – התשובה לשאלה מדוע אתר לא מתקדם בגוגל שלום חברים, שמח לראות אתכם פעם נוספת בבלוג שלי. מאמר זה מיועד למתקדמים
אז קודם כל אני במילואים, שזה ממש כיף כי פתאום יש לי יותר זמן לשבת ולכתוב – משהו שביום יום אני הרבה פעמים לא מגיע
שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! פוסט ארוך – זהירות! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני
4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומיין אז מצאנו דומיין שנראה לנו טוב: הוא היה אתר לגיטימי ולא שימש כPBN בעבר (נבדוק זאת באמצעות Archive),
הסבר קצר על שימוש נכון בכותרות לצורך קידום אורגני – פוסט דעה האינטרנט מפוצץ עד 0 מקום במידע. לעומת זאת הרובוטים של גוגל שסורקים את
אז ככה, נתחיל מזה שבעבר הייתי פריק מטורף של ביצועי אתר! הייתי יושב לילות על גבי לילות בשביל לשפר ms בודדים, כל מאית שניה ששיפרתי
תאריך עדכון: 24.7.2020 לחצו לקפיצה מהירה לתיק עבודות קידום עורכי דין כמה נקודות חשובות לקידום אתרי עריכת דין נראות ומבנה האתר בתחום עריכת הדין, הנראות
עד לחודש מרץ 2017 כל מה שקשור לאתרי לווין או קידום אתרים היה הרבה יותר פשוט, בטח ובטח בגוגל ישראל. כל מה שהיה צריך לעשות
קישורי תגובות – תורמים לקידום אורגני או שמא מזיקים? אני אומר מראש – מותר להסכים איתי ומותר שלא – הכל מקובל ולגיטימי – אשמח שתשתפו
זו דרך שאני המצאתי, היא עובדת לי נהדר ב95% מהמקרים לפחות (מעדיף להימנע מלכתוב 100%) והיא שווה זהב! אז איך זה עובד? הכירו את
מנוע החיפוש של גוגל לא בדרך להיעלם לשום מקום. כששם החברה הופך לפועל – "לגגל" – To google – זה אף פעם לא בכדי. במידה