מדריכי קידום אתרים למתקדמים

כך תתקדמו בגוגל בעזרת טבלאות

כך תתקדמו בגוגל בעזרת טבלאות

ככל שהזמן מתקדם, כך גם האלגוריתמים של גוגל. שילוב של טבלאות בתוך המאמרים שלכם יעזור לגוגל להבין את התוכן שלכם בצורה יותר פשוטה ויעזור לכם

פקודת site בגוגל המדריך המלא

רבים מן האנשים שעוצרים אותי ברחוב (גילוי נאות: באופן כללי כמעט שלא עוצרים אותי ברחוב) פונים אלי בשאלה זהה: מהי הבדיקה הראשונה שכדאי לבצע לפני

העדכון החדש של גוגל – Core Web Vitals

בקהילת מקדמי האתרים מתקיים ויכוח במשך שנים לגבי החשיבות של מהירות הטעינה של אתרים לקידום האורגני של האתר. יהיו מי שיגידו שכל כלי מדידה למהירות

מה הקשר בין Dwell Time לקידום אתרים?

בעולם ה – SEO יש לא מעט מונחים, חלקם פופולריים יותר וחלקם פחות, שמשמשים מקדמי אתרים כדי למדוד את איכות הקידום של אתר נתון. לצד

מה עדיף – פוסטים או עמודים?

הרבה שואלים אותי – עם מה עדיף להשתמש, עם פוסטים, או עם עמודים? אז החלטתי אחת ולתמיד, להכין וידאו שייתן תשובה חד משמעית לשאלה. תהנו!

עמוד אודות והחשיבות שלו לקידום אתרים

עמוד אודות והחשיבות שלו לקידום אתרים

באופן כללי, אפשר להגיד שהמאמצים שמשקיעים מקדמי אתרים בשיפור נראות עמודי האתרים בגוגל, נועדו לשפר שני מדדים עיקריים, בכל הקשור לאתר: מדד הסמכות ומדד הרלוונטיות.

קידום אתרים ב3 שלבים

שלב 1: התאמת האתר לדרישות של גוגל יש לי סוד – אמנם קידום אתרים פועל עם הרבה היגיון ויש שיגידו "בינה מלאכותית" אך בסופו של

פירורי לחם המדריך המלא

פירורי לחם – המדריך המלא

ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר?

היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים