איך לחסום / לאפשר לזחלנים של Chat-GPT לסרוק את האתר?
בחודש אוקטובר 2024 יצא פיצ'ר חדש ב-Chat-GPT שמאפשר לצ'אט לחפש באינטרנט. בקצרה, ניתן לבחור באפשרות של חיפוש באינטרנט ע"י לחיצה על האייקון או שהצ'אט יכול
בחודש אוקטובר 2024 יצא פיצ'ר חדש ב-Chat-GPT שמאפשר לצ'אט לחפש באינטרנט. בקצרה, ניתן לבחור באפשרות של חיפוש באינטרנט ע"י לחיצה על האייקון או שהצ'אט יכול
לאחרונה גוגל הכניסו פיצ'ר חדש במרצ'נט סנטר (Merchant Center) שבעצם מוסיף פרמטרים באופן אוטומטי לכל עמוד בחנות האיקומרס שלנו כך שכתובת ה-URL של כל עמוד
קבלו את נדב ומאור, שני מנהלי פרויקטים שהרימו את הכפפה והחליטו לצלם מדריך מעולה שילמד אתכם איך לעשות שכל פוסט שנעלה לאתר שלנו יפורסם גם
שימו לב – הדרכה למתקדמים לפניכם! קבלו מדריך זריז שיסביר לכם אחת ולתמיד איך לפתור בעיית אינדוקס שנובעת מקנוניקל שמפנה לסביבת פיתוח במקום לאתר. איך
הדרכה סופר קלילה שתעשה לכם סדר! בואו ללמוד איך לחבר את הקונסול לאנליטיקס ככה שהם ידברו אחד עם השני, מה שיגרום לגוגל להבין שיש לאתר
יש כל מיני סיבות בגללן נרצה להוריד עמודים מהאינדקס של גוגל, אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא שהאתר שלנו נפרץ והפורץ העלה מלא עמודי זבל אלינו
פחות משלוש וחצי דקות ותדעו להגדיר את התוסף Imagify בצורה נכונה! מדובר בתוסף כיווץ מעולה, ללא הגבלה במספר התמונות שיודע גם לעשות אופטימיזציה באופן אוטומטי
משמרות "כוננות" במהלך מילואים הן זמן מעולה להקליט עוד סרטוני הדרכה, בתקווה שלא יקפיצו אותי לאף אירוע אמת ושנדע רק בשורות טובות. אז הפעם הקלטתי
היי חברים יקרים, כיף לראות אתכם כאן איתי בעוד מדריך וידאו שבו אנחנו לומדים יחד איך לפתור בעיות robots.txt שמופיעות בסרצ' קונסול. ייצא לי לפגוש
טוב אז יש כמה וכמה שיטות להציג כוכבים בתוצאות החיפוש בגוגל, במדריך הזה אני אציג 2 שיטות מרכזיות ופשוטות במיוחד, הראשונה ללא צורך בהתקנת תוסף
התוסף סייט קיט (site kit) שהוא תוסף רשמי מבית גוגל הוא לא פחות ממתנה שקיבלנו אנחנו, אנשי ה-SEO מגוגל! התוסף מרכז לנו את כל הנתונים
בסרטון הבא נלמד איך לפתור את הטעות הכי נפוצה בקרב מי שמשתמש בפלאגין הביקורות business reviews bundle אצלו באתר כך שהסכמות יוצגו כמו שצריך, ללא
במדריך זה נלמד איך לבצע 2 בדיקות קריטיות במיוחד שאסור לדלג עליהן באף פרויקט SEO, שכן הן ממש חשובות ומכריעות ופרויקט SEO שלם יכול ליפול
אם אתם נחשבים לקוראים אדוקים של התכנים באתר שלי (ואם לא, אני ממש ממליץ לכם להתחיל לעשות זאת ממש עכשיו), ודאי ראיתם שאני מתייחס לא
בשנת 2015 פרסמה לראשונה גוגל את המדריך המלא למעריכי האיכות האנושיים של מנוע החיפוש. מדובר במעל עשרת אלפים מעריכים אנושיים, אשר נדרשים לחוות דעתם על
לייצר וידאו איכותי שיהיה חלק מאסטרטגיית התוכן של המותג זה כאב ראש רציני. כתיבת תסריט, הפקה, תלבושות, איפור, סאונד, לוקיישיין, צילום, ציוד, תפאורה. כל זה
אז מה זה בכלל תוצאה אפס? תוצאה 0 זה כשגוגל מציג את התשובה לשאלה שנשאלה על ידי הגולש כבר בראש דף תוצאות החיפוש עצמו, לפני
כמקדמי אתרים, מרוב שאנחנו עסוקים בעבודת ה-SEO השוטפת שלנו אנחנו לעיתים לא מבינים ב-100% מדוע לקוחות שלנו, שאנחנו משקיעים בהם כל כך הרבה בעבודת
קרה לכם שקיבלתם הצעת מחיר לקידום של אתר ולא הבנתם למה היא שונה לגמרי מזו שקיבל חבר שלכם? יש סיכוי סביר שקיבלתם הצעות שונות משום
נתחיל מהסוף. E-A-T הוא דבר מאוד חשוב כשרוצים לקדם אתר אינטרנט בתוצאות האורגניות של גוגל. T ל- Trustworthiness – שזה "אמינות" בעברית, הוא
בחודש אוגוסט 2018 החל להתגלגל בארצות הברית עדכון אלגוריתם של גוגל שנודע בשם Medic. העדכון הזה גרם לטלטלה רבה בקהילת מקדמי האתרים, ושם על השולחן
למען הסר ספק – אין שום דבר טוב במלחמה. מלחמה היא דבר נורא, לשני הצדדים. אני גם לא ממש מורה למוטיבציה או גורו עם אנרגיות
בדרך כלל, בבלוג הזה, אני מנסה לעזור לקוראים שלי להבין איך הם כן מצליחים לאנדקס ולדרג עמודים באתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל. אבל ישנם
אם יצא לכם להיתקל פה ושם ברחבי הרשת במונח גוגל דיסקבר, ולא כל כך הבנתם במה מדובר, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא ננסה להסביר מהו
את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לנושא שיש לו חשיבות רבה בעולם חווית המשתמש ובעולם ה-SEO: מבנה כתובות האתר (URLs). 30 שניות של מוטיבציה על
אם אתם רוצים למכור, אתם צריכים להיראות אמינים. נקודה. פעם, כשהייתם מגיעים אל המוכר שלכם עד לחנות, יכולתם לראות את הסחורה מול העיניים, וגם הייתם
קליקיפארם הינו שירות למקדמי אתרים שידאג לשלוח לאתר שלכם תנועה דרך חיפוש מילות המפתח שבהן אתם מעוניינים להתקדם בגוגל ואז לחיצה על התוצאה של האתר
כתבתי לא מעט על קידום אתרים, אבל לא עסקתי עד היום בהפך הגמור: דיס קידום אתרים, כלומר, בפעילות אקטיבית שמטרתה להשפיע לרעה על הדירוגים של
תגיות מטא הן כלי מרכזי וחשוב בעולם האינטרנט ובעולם ה-SEO בפרט. בפשטות, אפשר לומר שתגיות מטא הן תגיות המספקות מידע אודות מידע. הן חלק בלתי
אני יוצא מתוך נקודת הנחה שכולנו כאן מכירים את הקונסול של גוגל, או בשמו הרשמי Google Search Console. כדי להפוך את הפוסט הזה לקצת יותר
סביר להניח שאם אתם קוראים את השורות האלו, יצא לכם בעבר לקנות, להחליף או לבנות קישורים נכנסים לאתר שרציתם לקדם. אתם פועלים בשיטות האלו משום
התוסף wp-rocket הוא תוסף הקאשינג הטוב ביותר בעולם עבור אתרי וורדפרס! בעזרת התוסף, תוכלו להאיץ את האתר שלכם כך שיהיה כיף ונוח לגלוש בו, ללא
אין מקדם אתרים שלא מכיר בחשיבות של בניית פרופיל קישורים איכותי לקידום של אתר אינטרנט בגוגל, בצורה אורגנית. מקדמי אתרים, בהפסקות השונות שבין קידום אתר
אתחיל את הפוסט הזה, ברשותכם, בבדיחה. יועץ ארגוני ואינסטלטור מגיעים לישיבה אצל מנכ"ל של חברה גדולה, במטרה להציע לו שירותי מעטפת שכוללים ייעוץ ארגוני, סדנאות
קורס קידום אתרים בגוגל (SEO) פרקטיקה נטו! היי, שמי עשהאל דרייר וב-8 שנים האחרונות יצא לי ללמד SEO (איך לקדם אתרים בגוגל) כ-7,000 תלמידים שהפכו
לרובנו יש רעיונות מצוינים, שהיו יכולים להכניס לנו לא מעט כסף, אם היינו, כמובן, הראשונים שחושבים עליהם. המציאות, מה לעשות, היא קצת יותר מורכבת, ובדרך
בין אם אתם מתלבטים אם לקנות קישור מסוים, ובין אם קניתם כבר קישור והוא התפרסם ואתם רוצים לוודא שקיבלתם קישור טוב, המדריך הבא רלוונטי עבורכם!
ניסיתם פעם לסרוק אתר שמוגדר כ-NOINDEX באמצעות סקרימינג פרוג? זה לא עבד, נכון? במאמר זה נלמד איך לעשות זאת צעד אחר צעד. בהצלחה. קצת על
ספוילר קצר: אנחנו בדיגיפארם, המותג שמאפשר לכם לנצח את סביבת התחרות באמצעות תוכן מעולה, יודעים לייצר לא רק תוכן איכותי בהיקפים משמעותיים, אלא לצייר גם
עולם קידום האתרים הוא אחד מן העולמות הספקולטיביים ביותר. לכל אחד יש דעה, ניסיון עם שיטות מוכחות ובדוקות שעבדו, היכרות עם מקדמים אחרים שביצעו טעויות
איך לצפות את העתיד – פוסט שווה קריאה בהתחייבות! לפני כיומיים, עלתה בקבוצה שאלה בנושא "סבלנות". "איך יש לנו, בתור מקדמי אתרים סבלנות לחכות ולראות
אין מקדם אתרים שלא מכיר את המושג "ביטוי זנב ארוך". לפי הגדרה אחת, ביטויי זנב ארוך הוא ביטוי המכיל מילת מפתח כלשהי בתוספת מספר מילים
הרוב הגדול של בוני האתרים לא בונים אתרים בצורה נכונה בכל הקשור לפונטים (גופנים). אם להיות מדוייק יותר – הם לא עובדים עם גופנים בצורה
במאמר הבא נדבר על איך מודדים הצלחה של פרויקט קידום אורגני, מכל הזוויות. אז איך נדע האם פרויקט הקידום שלנו מתקדם בכיוון הנכון? איזה סוג
בואו נבדוק את האינטואיציה שלכם: מבין כלל הגולשים שמגיעים בממוצע לאתר איקומרס (אתר מכירות) בזמן נתון ומוסיפים מוצרים לעגלת הקניות, כמה מהם ינטשו את העגלה
שמעתם פעם על הביטוי "Above The Fold"? או אולי ATF? הכירו את אחד הפרמטרים החשובים ביותר שכדאי לשים לב אליהם כאשר עושים אופטימיזציה לעמודים באתר
היררכיה נכונה לא רק תאפשר סדר וארגון בתוך האתר שלכם ובתכנים שלכם אלא גם תקבע את הכח שאתם מחליטים לתת לכל עמוד ועמוד באתר, מה
למה בעצם כדאי להטמיע סכמת וידאו יחד עם הסרטונים שמעלים לאתר? בגדול – ככל שתדברו את השפה של גוגל יותר ויותר, כך יהיה לו יותר
המחלוקת היא כזו: האם צריך מפת אתר ויזואלית באתר או לא? אז קודם כל, מהי מפת אתר ויזואלית? מדובר על עמוד, שמכיל קישורים לכל התכנים
קוד נקי יעזור לזחלנים של גוגל לסרוק ולהבין את תוכן האתר שלכם בצורה טובה ומהירה יותר ולכן כדאי רגע להתעכב על זה. הכנתי לכם סרטון
רוצים שהסרטונים שלכם יופיעו בדף הראשון בגוגל? הכנו לכם 7 דברים שאם תקפידו עליהם – הסיכוי שהסרטונים שלכם יופיעו – יגדל משמעותית! זה הזמן ללמוד
בקצרה: ניתן לבקש מגוגל להסיר עמוד ספציפי של אתר שבבעלותנו ב-2 דרכים: זמנית ומיידית – ע"י שליחת בקשה דרך ה-Search Console. קבועה – ע"י מחיקת
בקצרה: קישורי DOFOLLOW נקראים כך, משום שגוגל עושה בהם שימוש לחשב את הכוח שמעבירים אתרים לאתרים אחרים. קישורי NOFOLLOW הם קישורים שבהם מבקש האתר המקשר
ככל שהזמן מתקדם, כך גם האלגוריתמים של גוגל. שילוב של טבלאות בתוך המאמרים שלכם יעזור לגוגל להבין את התוכן שלכם בצורה יותר פשוטה ויעזור לכם
קוד שגיאת 410 מציין כי העמוד המבוקש הוסר באופן סופי מן האתר ונשמח שגוגל יסיר אותו מהאינדקס בהקדם האפשרי, לעומת קוד שגיאה 404, המספר לדפדפן
אתחיל הפעם בשאלה: בכמה דרכים שונות אפשר לסדר אתר אינטרנט שמכיל מאות או אלפי דפים? יש, כמובן, אינסוף דרכים לסדר אתר, לקשר בין העמודים השונים
אם יש משהו שיכול לצנן מהר מאוד התלהבות של כל יזם מתחיל, שבטוח שהמציא את הגלגל, הוא להבין שלמרות כל מה שחשב, הוא לא באמת
רבים מן האנשים שעוצרים אותי ברחוב (גילוי נאות: באופן כללי כמעט שלא עוצרים אותי ברחוב) פונים אלי בשאלה זהה: מהי הבדיקה הראשונה שכדאי לבצע לפני
בואו נתחיל בניסוי קטן. פתחו את הטלפון הנייד שלכם וחפשו אחר אפליקציית החיפוש המובנית של גוגל (משתמשי IOS – אתם מוזמנים לעבור לפרק הבא). כעת
הפוסט הפעם הולך לעסוק בקידום אתרים שמכילים מאות אלפי או מליוני עמודים שונים. עכשיו, אני כותב כאן לא מעט על קידום אתרים בהרבה מאוד היבטים:
לא מזמן נשאלתי על ידי חבר האם פופאפים יכולים לפגוע בקידום של האתר בגוגל התשובה שלי הייתה, שכמו כל דבר שקשור בקידום אתרים, זה תלוי
יש אנשים, כמוני למשל, שמשתגעים ממש כשהם צריכים לבצע את אותה פעולה מונוטונית שוב ושוב בצורה ידנית, למרות שעם קצת יצירתיות ומעוף אפשר היה למכן
אם היה לכם מזל וזכיתם לקדם אתר קטן יחסית, של עסק קטן יחסית, ואולי אפילו בוורדפרס, אתם אולי לא מודעים לזה – אבל חייתם בגן
בקהילת מקדמי האתרים מתקיים ויכוח במשך שנים לגבי החשיבות של מהירות הטעינה של אתרים לקידום האורגני של האתר. יהיו מי שיגידו שכל כלי מדידה למהירות
בעולם ה – SEO יש לא מעט מונחים, חלקם פופולריים יותר וחלקם פחות, שמשמשים מקדמי אתרים כדי למדוד את איכות הקידום של אתר נתון. לצד
בין אתם ארגון קטן, עסק עצמאי, או בעלים של אתר אישי ובין אם אתם עובדים בארגון גדול, אם החלטתם שאתם הולכים על תהליך עיצוב מחדש
לאחרונה פרסמה גוגל על הכוונה שלה לשלב אלמנטים נוספים של בינה מלאכותית באלגוריתם הדירוג שלה, שיאפשרו לה לאתר פיסות תוכן רלוונטיות לשאילתא שביצע הגולש, גם
הדרכה מלאה בנושא איך לכתוב טייטלים שיגרמו לכולם ללחוץ על התוצאה שלכם בגוגל. כולל תיאוריה, הסברים ומעבר על דוגמאות ותיקונים. צפייה מהנה!
הרבה שואלים אותי – עם מה עדיף להשתמש, עם פוסטים, או עם עמודים? אז החלטתי אחת ולתמיד, להכין וידאו שייתן תשובה חד משמעית לשאלה. תהנו!
במאמר זה, ננסה לסקור כמה שיותר גורמי דירוג של קידום אתרים אורגני, אשר ישנה סבירות שגוגל לוקחת בחשבון כאשר היא מחליטה אילו תוצאות להציג לנו
מה הקשר בין היררכייה יציבות וכבשה לבנה? היום אני רוצה לדבר איתכם על למה חשוב שרוב הקישורים יפנו אל דף הבית. אז כמו שאמרתי, היררכייה,
לא מעט מהלקוחות שלי שקונים ממני קישורים, לפעמים גם הקבועים, שואלים אותי מתי הם יוכלו לראות את האפקט של הקישורים שבנו כחלק בלתי נפרד מתהליך
באופן כללי, אפשר להגיד שהמאמצים שמשקיעים מקדמי אתרים בשיפור נראות עמודי האתרים בגוגל, נועדו לשפר שני מדדים עיקריים, בכל הקשור לאתר: מדד הסמכות ומדד הרלוונטיות.
תארו לכם רשת אינטרנט מיוחדת שמבוססת על טקסט בלבד. בלי תמונות, בלי סרטונים, בלי צבע. נשמע משעמם, נכון? תמונות הן חלק מרכזי מכל אסטרטגיית תוכן
שלב 1: התאמת האתר לדרישות של גוגל יש לי סוד – אמנם קידום אתרים פועל עם הרבה היגיון ויש שיגידו "בינה מלאכותית" אך בסופו של
אם הגעתם לפוסט הזה, אתם כנראה מבינים שקידום אורגני הוא תהליך מורכב וסבוך, שבנוי ממאות או אולי אלפי פעולות קטנות שיש לבצע, כדי לשפר את
במדריך זה נלמד מהי תגית ALT, ואיך למלא את השדות שצריך למלא כאשר מעלים תמונה חדשה לאתר. לנו, בני האדם, קל מאוד לגשר על פערי
ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני
בהרצאת הזום שהענקתי בנושא הטמעת סכמות FAQ באתר, ציינתי מהי תפיסת העולם שלי לגבי קידום אתרים: תפקידו של מקדם האתרים הוא לנסות ולסייע לבעל העסק
רגע לפני שנתחיל, אני מבקש להבהיר משהו: המידע שאגיש לכם במאמר הבא מייצג את דעתי האישית בלבד. בניגוד לפעולות טכניות שונות שניתן בדרכים שונות למדוד
היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים
לאחרונה, אלמנטור הוסיפו את האופציה להגדיר תגיות Header ו- Footer (ועוד מספר תגיות) לאיזורים.f הסיבה שנרצה להוסיף את התגיות הללו היא בכדי לעזור לגוגל להבין
איך לתקן קישורי 301 בעזרת סקרימינג פרוג איך להגדיר את סקרימינג פרוג כמו שצריך
היום אני רוצה לדבר על משהו שאנחנו הישראלים לא מתמחים בו כל כך: תכנון מסודר. ברוב רובם של הפרויקטים לקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש השונים
מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית וככזו, לכל אחד בה מותר להקים ולנהל אתר אינטרנט ברוח האמונה שלו, כל עוד היא לא סותרת חוקי יסוד במדינה.
בפוסט הזה אני רוצה לדבר איתכם על הזנחה פושעת, זלזול, חוסר מעוף ויצירתיות, וגם, אם נודה על האמת, לא מעט חוסר אחריות על העתיד של
בתאריך ה- 19.2.2020, התקיים כנס מקצועי למקדמי אתרים שפורסם בקבוצת הפייסבוק שלי. זהו הכנס השלישי שאנו מקיימים כקהילה וההיענות הייתה גבוהה. למעלה מ- 100 מקדמי
ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה
אין ספק, שהרכב הלקוחות של כמעט כל עסק מתאפיין בשינויים תדירים: לקוחות עוזבים ולקוחות חדשים מצטרפים, לקוחות חוזרים ואחרים כותבים ביקורת שלילית, יש כאלו שימליצו
לכל נישה בעולם קידום האתרים, יש את הדגשים הייחודיים המתאימים לאותה נישה. למשל, באתרי פיננסים ובריאות, יש צורך להתמקד במיוחד בשידור סמכות לגוגל, לעומת אתרי
יש לכם פיקסל פייסבוק מוטמע באתר? במדריך זה, נלמד כיצד להטמיע אותו בצורה נכונה, כך שהוא לא יאט את זמן הטעינה של האתר. מבוא פיקסל
מי שעוד מורגל לפתוח את מכשיר הטלוויזיה ולזפזפ בין ערוצים במטרה לראות אם מה שחברת התוכן, הלווין או הכבלים החליטה לשדר הוא ראוי לצפיה, לא
בגדול, כמעט בכל תחום בחיים, ובטח ובטח שבתחומים חנויות באינטרנט וקידום אתרים אורגני, ישנן שתי שיטות עיקריות ללמידה והסקת מסקנות: הראשונה, זו שבדרך כלל אנו
למחולל סכמות ה- FAQ מבית עשהאל דרייר בע"מ לחצו כאן. היום אני רוצה שנדבר על דרך מיוחדת, שבה מתאפשרת העברת מידע מאתר אינטרנט למנועי החיפוש
לא עובר יום בלי שמופנית אלי השאלה הזאת. כמעט כל מתעניין חדש בשירות של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, היה שמח לדעת, אם אפשר גם
איך לאתר דומיינים ותיקים ישנן לא מעט שיטות לאיתור דומיינים ותיקים, חלקן נשמרות בסוד אצל מקדמי אתרים שונים שבנו מערכות כאלו ואחרות. להלן 4 דרכים
אם אתם מתעניינים בתחום של קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים, אתם ודאי מבינים שחלק מרכזי וחשוב ביותר בכל תהליך קידום הוא ביצוע תהליך
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן לאתרים הפופולרית ביותר ברשת. הגמישות שלה, העובדה שהיא ידידותית למנועי החיפוש, מערכת ניהול המדיה המוטמעת בתוכה והעובדה שהיא מנוהלת בתצורת
אם יש תחום שבו נדמה שהכל פרוץ ומותר הוא תחום קידום האתרים האורגני. כדי להיות מקדם אתרים לא נדרש רישיון, וכל מי שמכיר עקרונות בסיסיים
נתחיל בשורה התחתונה: קידום אתרים אורגני של אתרי אינטרנט השייכים לעולם בעלי המקצוע הוא קידום אורגני לכל דבר ועניין. גם בתהליך קידום כזה נצטרך לערוך
לא פעם, במהלך הפעילות השוטפת של קידום אתרים ע"י מקדמי אתרים ומנהלי אתרים, הם נתקלים בתופעה מוזרה: עבור שאילתא שמבצע גולש במנוע החיפוש של גוגל,
תוכן איכותי הוא אחד המרכיבים העיקריים בהחלטה של גוגל כיצד לדרג אתרים. לעומת זאת, תוכן משוכפל הוא דווקא אחד המרכיבים העיקריים בהחלטה של גוגל האם
מי שמצוי בסצנה של תחום קידום האתרים האורגני שמע ודאי את כל הסיפורים האפשריים: לקוחות לא מרוצים שלא הבינו מה המקדם עשה בפועל במהלך תקופת
לקוחות רבים שפונים לקבלת הצעות מחיר בתחום של קידום אתרים אורגני, מבקשים להבין איזו תוצאה יוכל להבטיח להם מקדם האתרים. כלומר, מהו פרק הזמן שדרוש
אם אתם מקדמי אתרים אשר מספקים שירות ללקוחות בתחום הקידום האורגני, תרצו בודאי להגן על עצמכם בחוזה שיסדיר את תחומי האחריות שלכם. אם אתם לקוחות
נתחיל מהסוף ברשותכם. חברת האחסון הטובה ביותר, המתאימה ביותר לSEO, עם התמיכה הכי טובה והמחיר הכי משתלם היא ללא ספק Cloudways. היא כל כך טובה,
תהליך קידום אתרים אורגני שמבוצע היטב חייב להתבסס על מחקר מתחרים מעמיק. במחקר כזה ננסה להבין מדוע בעצם מדורגים המתחרים שלנו טוב יותר בעבור ביטויי
כל מי שמקדם אתר אינטרנט בצורה אורגנית במנועי החיפוש, יודע שאחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים הוא פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר. בחודש אפריל 2012 שחררה
תהליך קידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש, ובפרט בגוגל, הוא כידוע תהליך מתמשך. במקרים מסוימים, יכולים לעבור חודשים ארוכים ולפעמים שנים (בתחומים תחרותיים במיוחד)
אז הפעם, לשם שינוי, באמת השקעתם במאמר. מחקר, נתונים, גרפים, תמונות – הכל שם. אתם ממש גאים בעצמכם. כל הכבוד. אלא שאז אתם מגלים שרק
כל בית עסק אשר עושה שימוש בערוצי דיגיטל שונים על מנת לנהל את פעילות השיווק שלו, מנהל, במרבית המקרים, מאגרי מידע ובהם גם נתונים אישיים
כשמדברים על SEO לוקאלי, מתכוונים לפרקטיקה של קידום אתרים אורגני של עסק שיש לו סניפים פיסיים ומיקומים שבהם העסק מזוהה. במדריך הבא ננסה להבין מדוע
בעידן המודרני, כמות המידע שמציפה אותנו, הצרכנים, היא עצומה. כתוצאה מכך, אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפני כל כותב תוכן או בעל נכס דיגיטלי כזה או
בכל הקשור ל- seo, במשך שנים היו אתרי wix מושמצים למדי, ובמידה רבה של צדק. אם תחפשו ביטוי תחרותי במנוע החיפוש של גוגל, רק מעטים
הנגשת אתרי אינטרנט היא תהליך שמאפשר לבעלי מוגבלות מסויימת כגון עיוורים, בעלי לקויות ראיה ובעלי לקויות קוגנטיביות המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים בעלי מוגבלות שמיעתית,
לא מזמן נערך בקבוצת הפייסבוק שאני מוביל דיון לגבי חשיבות התוכן והקישורים לקידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש. השאלה המרכזית, שמי שהיה יודע לענות
תהליך קידום אתרים הינו תהליך מתמשך הכולל בתוכו אינספור משימות המתפרסות על נישות שונות. במאמר זה ננסה להציג כמה שיותר כלים שיסייעו לכם בביצוע המטלות
רבים מבעלי האתרים נוטים לבלבל בין שני מושגים מוכרים מעולם ה- SEO: עדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש של גוגל, וענישה ידנית של אתר על ידי
קידום אתרים שלילי הוא כינוי לתהליך שבו פועלים על מנת לפגוע בדירוג של אתר מסויים, אם באופן כללי ואם עבור ביטויי מפתח ספיציפיים. לקידום אתרים
כל מקדם אתרים מתחיל יודע לדקלם את הדיברות החשובים של נישת קידום האתרים: תוכן, קישורים, אופטימיזציה וטיוב טכני של תשתית האתר המקודם. במאמר הזה ננסה
קידום אתרים הוא אחד התחומים שבהם קל מאוד להגיע למצב של "פול גז על ניוטרל". אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מחשבה
קידום אתרים טכני מתייחס לאוסף של פעולות המבוצעות על מנת לשפר את התשתית עליה בנוי האתר. תשתית היא למעשה המעטפת הטכנולוגית אשר מאפשרת לאתר לפעול:
השם המפוצץ והציורי משהו הזה, מתאר סיטואציה שבה מספר עמודים שונים באתר מדורגים על אותה מילת מפתח במנוע החיפוש, או גרוע מכך – שדף שלא
כמות הפעולות שנדרש מקדם אתרים ממוצע לבצע לצורך שיפור הנראות של האתר במנועי החיפוש היא בדרך כלל אינסופית. תמיד יהיה מה לשפר, תמיד יהיה לאן
כמעט כל עסק שמעוניין להגדיל את הנוכחות שלו במנועי החיפוש נתקל בסוגיה הזו: להשקיע את תקציב השיווק המיועד למנועי החיפוש לצורך קידום אורגני מתמשך של
בחודש ספטמבר 2019 נפל דבר בעולם ה- SEO: גוגל הודיעה על כינון ויסוד שני סוגים חדשים של קישורים: קישורי UGC – User Generated Content עבור
מונטיזציה היא למעשה תרגום של נכס דיגיטלי להכנסה כספית. במאמר הבא נסקור שיטות שונות לביצוע של מונטיזציה לנכס דיגיטלי שאנחנו מנהלים. אבל לפני הכל, הנה
בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3
דיאלוג שלי עם עצמי בקשר לגוגל וקישורים – אזהרה: פוסט ארוך!!! אם אתה סאחי, אל תמשיך לקרוא! אתה לא תבין מילה ממה שכתבתי, סיכוי
רוצים לראות איך אתם הופכים למקדמים טובים יותר בתוך 2 דקות? תהנו! קבוצות פייסבוק בנושא קידום אתרים SEO בארץ: קידום אתרים אורגני [SEO] בהובלת עשהאל
מנוע החיפוש של גוגל לא בדרך להיעלם לשום מקום. כששם החברה הופך לפועל – "לגגל" – To google – זה אף פעם לא בכדי. במידה
הכירו את "אחוז החסימה" – התשובה לשאלה מדוע אתר לא מתקדם בגוגל שלום חברים, שמח לראות אתכם פעם נוספת בבלוג שלי. מאמר זה מיועד למתקדמים
4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומיין אז מצאנו דומיין שנראה לנו טוב: הוא היה אתר לגיטימי ולא שימש כPBN בעבר (נבדוק זאת באמצעות Archive),
לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום
הסבר קצר על שימוש נכון בכותרות לצורך קידום אורגני – פוסט דעה האינטרנט מפוצץ עד 0 מקום במידע. לעומת זאת הרובוטים של גוגל שסורקים את
אז קודם כל אני במילואים, שזה ממש כיף כי פתאום יש לי יותר זמן לשבת ולכתוב – משהו שביום יום אני הרבה פעמים לא מגיע
עד לחודש מרץ 2017 כל מה שקשור לאתרי לווין או קידום אתרים היה הרבה יותר פשוט, בטח ובטח בגוגל ישראל. כל מה שהיה צריך לעשות
קישורי תגובות – תורמים לקידום אורגני או שמא מזיקים? אני אומר מראש – מותר להסכים איתי ומותר שלא – הכל מקובל ולגיטימי – אשמח שתשתפו
אז ככה, נתחיל מזה שבעבר הייתי פריק מטורף של ביצועי אתר! הייתי יושב לילות על גבי לילות בשביל לשפר ms בודדים, כל מאית שניה ששיפרתי
קידום אתרים בגוגל לעורכי דין: בשיטת עשהאל קידום אתרים בגוגל לעורכי דין: בשיטת עשהאל נעים מאוד, אנחנו חברת עשהאל והלקוחות הכי מרוצים שלנו הם משרדי
זו דרך שאני המצאתי, היא עובדת לי נהדר ב95% מהמקרים לפחות (מעדיף להימנע מלכתוב 100%) והיא שווה זהב! אז איך זה עובד? הכירו את בינג!
קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה אנחנו לא בסרט מתח, ולכן אפשר לעבור מיד להכרזה על המנצח: Ahrefs – ובגדול. אם אתם
שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי
אם אתם לא יודעים מזה טייטל (תגית כותרת), אני ממליץ לכם לחזור אל מדריך קידום האתרים שלי מ0, בתכלס, לא תקבלו שם תשובה מזה טייטל,
שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני רוצה להציג בפניכם את
מאמר זה תורגם מאנגלית לעברית ע"י האחד והיחיד קובי אגאי, הבעלים של חברה לפיתוח חנויות מג'נטו וירטואליות. למעבר לפוסט המקורי. המושג "ארגז החול" בגוגל (Google Sandbox)