קורס קידום אתרים בגוגל (SEO) פרקטיקה נטו!

היי, שמי עשהאל דרייר וב-8 שנים האחרונות יצא לי ללמד SEO (איך לקדם אתרים בגוגל) כ-7,000 תלמידים שהפכו למקדמי אתרים מהמובילים בישראל ומתפרנסים ממה שהם אוהבים לעשות.

היום, אני גאה להציג את החלק האחרון בפאזל: קורס קידום אתרים מקצועי, פרקטי, מקיף, כזה שמכשיר לעבודה יומיומית בתחום הן כשכיר והן כעצמאי, מההתחלה ועד הסוף.

השקעתי בקורס הזה מאות רבות של שעות עבודה, הוא ברמה הכי גבוהה שיכלתי לייצר תיאורטית, רכישת הקורס מקנה לכם זכות שימוש עבורכם בלבד, אין להעביר את פרטי הגישה לקורס לאף אחד.

200 שיעורים

50 שעות

25 מבחנים

20 כלים נלווים

שיטת הלימוד בקורס

01

בתחילת הקורס תקבלו פרטי גישה לניהול סביבת לימוד ייעודית.

02

צופים ומיישמים על סביבת הלימוד את השיעורים בקורס.

03

לומדים לעבוד עם צ'ק ליסטים שהופכים את הידע למקצוע.

בסיום הקורס תצאו עם אתר פיקסל פרפקט ל-SEO עליו עמלתם בעצמכם, צ'ק ליסטים ליישום מהיר של כל מה שלמדנו לעבודה יומיומית, ועוד אינספור כלים מדהימים שתכירו משיעור לשיעור.

את הקורס תסיימו עם תעודת הסמכה רשמית מבית עשהאל

לאחר שתשלימו את כלל השיעורים בקורס, ותעברו את המבחנים בהצלחה (למעלה מ-25 מבחנים בדרגות קושי שונות) וכמובן תגישו את עבודת הגמר שלכם שהיא אתר שכחלק מהקורס הקמתם בעצמכם וביצעתם לו SEO ברמה גבוהה בהתאם להוראות שבקורס – תקבלו תעודת הסמכה רשמית מבית עשהאל.

בנוסף, אנו נדאג להכניס אתכם למאגר מומחי SEO שסיימו את הקורס בהצלחה, יחד עם כלל הפרטים שלכם כך שמי שיזדקק לשירותי SEO יוכל לפנות אליכם ישירות.

ברגע שתהיה לכם תעודת הסמכה כמומחי SEO מבית עשהאל, השוק יסתכל עליכם בעין טובה, תוכלו להתפאר בה, לפרסם אותה באתר שלכם, להדפיס אותה, להביא אותה איתכם לראיונות עבודה וכדומה.

צפו ב-3 השיעורים הראשונים מתוך הפרק הראשון בקורס

שיעור 1 - מה זה SEO?
שיעור 2 - איך גוגל מדרג אתרים
שיעור 3 - 6 היכולות החשובות ביותר למקדם אתרים מצליח

למידה בממשק
מפותח ונוח לשימוש

את הקורס תעברו דרך פלטפורמת סקולר מבית רב מסר הישראלית המאפשרת לצפות בסרטוני הדרכה, לעבור מבחנים, לקרוא העשרות בכתב לשיעורים ועוד. רוב הקורס בנוי מסרטוני הסבר ערוכים ברמה טובה אשר הופכים את הלמידה לקלילה ומהנה. לכל סרטון יש גם כתוביות. כל הפרקים צולמו בעזרת מצלמה חיצונית, מצלמת מחשב והקלטת מסך כך שלכם נותר רק לשבת לצפות בפרקים, לעבור את המבחנים, ליישם את הנלמד וכך לרכוש מקצוע חדש לחיים, כזה שיאפשר לכם לעבוד כעצמאיים או כשכירים, ממשרד או מהבית, לבד או בצוות.

למה להרשם לקורס קידום אתרים בגוגל?

בת'כלס - כי אתם תלמדו מקצוע מדהים, כזה שמאפשר לעבוד כעצמאיים או כשכירים, מהבית או ממשרדים, בצוות או לבד, מהארץ או מחו"ל, זה נטו תלוי לאן אתם מכוונים, כל האפשרויות פתוחות לפניכם! קידום אתרים בגוגל הינו מקצוע שקיים כבר למעלה מעשור, הוא בצמיחה מתמדת והסיפוק ממנו - אדיר! מי שיודע לקדם אתרים בגוגל, יכול לשווק אחרים ויכול לשווק את עצמו, לא משנה באיזה מקצוע ראשי הוא עובד! בקיצור, מדובר ביכולת אדירה שתשפר את איכות חייכם ותגביר את מידת המודולריות והספונטניות שיש כיום בחייכם.

למי מתאים הקורס?

אנשי SEO שכבר בתעשייה ורוצים לשפר את היכולות המקצועיות שלהם.

אני בטוח שאתם יודעים SEO ואני גם לא בא לערער על זה. אני כן אגיד שאחרי שתעברו את הקורס שלי, הדרך למקום ה-1 בגוגל תהיה הרבה יותר פשוטה כי כל מה שאני מלמד, אלו דברים שעובדים לי כבר שנים רבות ואני מציג את הדרך הפשוטה ביותר כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר!

בעלי מקצוע שברשותם אתר אישי ורוצים ללמוד לקדם אותו בעצמם.

לשלם ריטיינר לחברת SEO לעיתים יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתם מרגישים שאתם טכנולוגיים ואפילו נהנים מזה. אם תעברו את קורס ה-SEO שלי, תוכלו לקדם לעצמכם את האתר ולייצר עבודה מבלי שתהיו תלויים באף אחד חוץ מבעצמכם!

אנשים שמחפשים עבודה שאפשר לעשות גם מהבית או מכל מקום אחר.

בשביל לעשות SEO כל מה שצריך זה מחשב וחיבור לאינטרנט. לכן, אם תלמדו לקדם אתרים בגוגל תוכלו למצוא עבודה היברידית, כזו שתאפשר לכם להיות בבית ולעבוד מהמחשב. תוכלו לבחור בין להיות עצמאיים ולעשות הכל בעצמכם, לתת שירותי פרילנס או להיות שכירים במודל שמתאים לכם.

יזמים עצמאיים שרוצים ללמוד מקצוע שאפשר להתעשר ממנו.

סוכנויות SEO מגלגלות ריטיינרים של בין 150 ל-500 אלף ש"ח בכל חודש. על מנת להיות בעלים של סוכנות נדרש מכם לשלוט בחומר המקצועי, לדעת לנהל עובדים, לשווק ועוד. את החלק המקצועי תוכלו לקבל ברמה גבוהה מאוד בקורס הזה, משם זה עליכם!

אנשים שמחפשים הכנסה צדדית נוספת וקבועה.

ברגע שתדעו לקדם אתרים בגוגל, תוכלו לפתוח נכסים דיגיטליים, לקדם אותם בגוגל ולהרוויח כסף מהלידים שהם יניבו, וכל זה במקביל למה שאתם עושים כיום. אין גבול לכמות ההכנסה הצדדית שתוכלו לייצר מקידום אתרים ונכסים דיגיטליים, זה בעיקר תלוי בקשרים, בכישורים ובכוח הרצון שלכם. השמיים הם הגבול.

שאלות נפוצות

הקורס מתאים גם למתחילים ויוצא מנקודת הנחה שאתם לא יודעים דבר מעולמות השיווק וה-SEO, מתחילים מההתחלה ומגבירים מפרק לפרק. לא נדרש ידע מוקדם כלשהו. שליטה במחשב, היכרות עם וורדפרס ואלמנטור – יקנו לכם יתרון אך אינן תנאי הכרחי אלא רק יתרון.

כן. למרות שהקורס אינו קורס בניית אתרים אלא קידום אתרים, ישנם שיעורים המסבירים על ממשקי וורדפרס ואלמנטור, כל מה שצריך לדעת כדי לקדם אתר שבנוי בוורדפרס ואלמנטור. עם הזמן יתווספו לקורס גם שיעורים ששמים דגש על עיצוב האתר כך שלא תצטרכו ידע משלים לקורס משום מקום אחר!

הצוות המקצועי של עשהאל ילווה אתכם בכל שאלה בדרך שהכי נוחה לכם:

  • תמיכה אישית בווצאפ.
  • תמיכה בקבוצת הווצאפ של הקורס.
  • תמיכה בקבוצת הפייסבוק של הקורס.
  • ייעוץ נקודתי 1 על 1 במחיר מוזל.

לרוב, בשנה הראשונה (ללא ניסיון קודם) מקדם אתרים ירוויח בין 6,500 ל-8,000 ש"ח.

לאחר שנה, ירוויח בין 8,000 ל-10,000 ש"ח.

לאחר שנתיים ירוויח בין 10,000 ל-14,000 ש"ח.

לאחר 3 שנים + תפקיד ניהולי, ירוויח בין 18,000 ש"ח ל-26,000 ש"ח.

כמובן ואפילו מומלץ, שכן תרגול מהסוג הזה ידמה את עולם העבודה ב-100%! מומלץ בחום ליישם את הנלמד בקורס על אתר משלכם.

העקרונות והכלים הנלמדים בקורס תקפים לכל מערכות ניהול האתרים הקיימות לרבות וויקס, קונימבו, מג'נטו וכדומה. מי שעובד עם וורדפרס ואלמנטור יוכל לראות את דרך היישום המדויקת שתהיה נכונה גם עבורו.

במערכת אחרות שאינן וורדפרס, דרך היישום לעיתים תהיה מעט שונה, אך הפעולות הן אותן הפעולות, בכל מערכות הניהול.

חשוב לציין – לעיתים אתר נמצא על מערכת כלשהי (קונימבו למשל) וישנן פעולות שלא ניתן ליישם על אתרי קונימבו. אך חשוב לזכור – יש בקונימבו, או בכל מערכת אחרת יתרונות אדירים וצריך להתרכז במה שכן אפשר ליישם גם על המערכת הנ"ל!

מרגע שקיבלתם פרטי גישה לקורס, אין אפשרות לקבל החזר כספי.

מחיר הקורס

קורס קידום אתרים בגוגל (SEO) פרקטיקה נטו!

₪12,000

₪1,000

סילבוס הקורס

  • הכירו את מנחה הקורס – עשהאל דרייר (4:07)
  • מה זה SEO (4:27)
  • מה זה SEO – מבחן
  • תוכן, קישורים ואופטימיזציה (5:48)
  • תוכן, קישורים ואופטימיזציה – מבחן
  • הורדת קבצים
    (30 קבצי וורד המשמשים כמאמרים וקובץ אקסל 1 המשמש כמחקר)
  • שולחן השרטוטים – תיאוריה (5:48)
  • רגע לפני שולחן השרטוטים – עוד הסבר קצר (4:54)
  • שולחן השרטוטים – מחקר מילות מפתח – פרקטיקה (15:12)
  • הגשת בקשה לקבלת סביבה לימודית (4:04)
  • הזנת קטגוריות + פוסטים (27:43)
  • תכנון מקדים – מבחן מסכם
  • בקשה אחת אישית לפני שממשיכים לחלק המעניין (2:25)
  • ניקוי קוד (6:55)
  • ניקוי קוד – מבחן
  • התאמת מאמר למילת מפתח (11:03)
  • התאמת מאמר למילת מפתח – מבחן
  • אופטימיזציית כותרות (15:44)
  • סשן עבודה אופטימיזציית כותרות (17:38)
  • אופטימיזציית כותרות – מבחן
  • תגית טייטל <Title> (13:51)
  • סשן עבודה טייטלים (27:28)
  • תגית טייטל <Title> – מבחן
  • תגית דסקריפשיין <Description> (14:46)
  • סשן עבודה דסקריפשיינים (27:02)
  • תגית דסקריפשיין <Description> – מבחן
  • הוספת תמונות (23:52)
  • תוסף Pixabay לתמונות (9:07)
  • סשן עבודה הוספת תמונות (49:12)
  • הוספת תמונות – מבחן
  • קישורים פנימיים (21:36)
  • קישורים פנימיים – מבחן
  • קישורים חיצוניים יוצאים (21:36)
  • קישורים חיצוניים יוצאים – מבחן
  • סכמות שאלות ותשובות (FAQ) (24:14)
  • סכמות שאלות ותשובות (FAQ) – מבחן
  • חוק ה-5 (10:33)
  • חוק ה-5 – מבחן
  • קאנבות (18:42)
  • קאנבות – מבחן
  • תיקון רספונסיביות מובייל ( 2:17)
  • טקסט לאודיו (10:05)
  • טקסט לאודיו – מבחן
  • וידאו + סכמה (17:13)
  • וידאו + סכמה – מבחן
  • למיטיבי לכת: טבלאות (28:15)
  • טבלאות – מבחן
  • למיטיבי לכת: ATF (16:52)
  • ATF – מבחן
  • נראות כללית (16:39)
  • תוכן עניינים (13:37)
  • תוכן עניינים – מבחן
  • איך הדברים צריכים להיראות עד כאן (10:03)
  • קופיסקייפ – בדיקת מקוריות לטקסטים (9:30)
  • קופיסקייפ – מבחן
  • צפיפות מילת המפתח (9:33)
  • צפיפות מילת מפתח – מבחן
  • צ'ק ליסט תכנים (20:03)
  • לסיכום (6:19)
  • אלמנטור – סקירה ראשונית (21:30)
  • איך להעלות קבצי אודיו לקטגוריות (יצירת טמפלט ארכיון ייחודי באלמנטור) (7:33)
  • המשך: איך להעלות שאלות ותשובות לקטגוריות (יצירת טמפלט ארכיון ייחודי באלמנטור) (4:49)
  • היכרות עם מערכת וורדפרס והגדרות ראשוניות (16:01)
  • מערכת וורדפרס – מבחן
  • מבנה של עמוד (6:55)
  • מבנה של עמוד – מבחן
  • תוספים – היכרות בסיסית (8:42)
  • תוספים – מבחן
  • INDEX, NOINDEX, FOLLOW, NOFOLLOW (8:59)
  • INDEX, NOINDEX, FOLLOW, NOFOLLOW – מבחן
  • תפריטים (15:50)
  • עיצוב לוגו + FAVICON בקאנבה (19:01)
  • תוסף YOAST המדריך המלא (27:36)
  • הכירו את Yoast 2.0 (10:00)
  • הגדרת סכמות YOAST (1:32)
  • תוסף YOAST + הגדרת סכמות YOAST – מבחן
  • תוסף TINYMCE (4:43)
  • תוסף העורך הקלאסי (4:01)
  • תבניות וורדפרס ותבנית בת (7:33)
  • הגדרות לביצועים אופטימליים לשרת קלאודוויז (5:14)
  • חיבור למנהל הקבצים דרך SFTP (3:48)
  • מדריכים נוספים בנושא קלאודוויז
  • robots.txt (11:53)
  • Header and Footer (4:57)
  • חיבור אתר לסרצ' קונסול (6:48)
  • שליחת מפת אתר דרך הסרצ' קונסול (2:28)
  • סרצ' קונסול סקירה מלאה (14:04)
  • חיבור אתר לאנליטיקס (7:46)
  • זמן טעינה: הקדמה (7:14)
  • כלים למדידת זמן טעינה (7:23)
  • תוסף הקאש wp-rocket (9:21)
  • כיווץ תמונות (8:36)
  • הגדרות אופטימליות לשרת (4:19)
  • הגדרות אופטימליות לאלמנטור (3:15)
  • אופטימיזציית פונטים (32:00)
  • צמצום פלאגינים ותבניות (8:39)
  • עבודה נכונה, שימוש באלמנטים פשוטים, מינימום בקשות חיצוניות (9:27)
  • השוואת זמן הטעינה לאחר ביצוע אופטימיזציית מהירות (4:22)
  • אופטימיזציית אייקונים (13:30)
  • מה זה קישורים חיצוניים? איך הם עובדים? (3:55)
  • כמה קישורים כדאי לבנות בכל חודש (6:29)
  • 4 סוגי הקישורים (אנקורים): W,B,N,G (11:14)
  • מדריך בחירת אנקורים (33:24)
  • קישורים רוחביים מול קישורים רגילים (8:56)
  • dofollow vs nofollow (12:17)
  • המערכת שלנו (דיגיפארם מבית עשהאל) לרכישת קישורים (5:57)
  • Ahrefs – סקירה מלאה (21:51)
  • החלפות קישורים – כל האמת בפרצוף! (11:04)
  • 6 דרכים נוספות להשגת קישורים (5:30)
  • בונוס: קישורים – המדריך המלא – להתקדם באוטוסטרדה של גוגל (17:09)
  • מצגת תחילת עבודה עם כותבי תוכן (13:35)
  • תכנים: סקירה כללית (10:25)
  • איך מזמינים תכנים (7:05)
  • איך לשפר את יכולות הקופירייטינג שלכם (6:07)
  • איך לדעת אם התוכן שקיבלנו איכותי (9:50)
  • דרכים נוספות להשגת תכנים (3:17)
  • עיבוי תכנים (6:59)
  • בונוס: כתיבת תוכן – טיפים לטקסטים מהספרים מאת עינב גינסין ועשהאל דרייר (1:10:17)
  • פתרון שגיאות קונסול – בעיה חדשה של שאלות נפוצות המערכת זיהתה בעיה באתר (3:02)
  • פתרון שגיאות קונסול – בעיה חדשה של נתיבי ניווט המערכת זיהתה בעיה באתר (4:30)
  • פתרון שגיאות קונסול – בעיה חדשה של כיסוי המערכת זיהתה בעיה באתר (3:28)
  • בעיה חדשה של קטעי וידיאו המערכת זיהתה בעיה באתר (3:00)
  • כדאי להסיר את מודעות המעברון שפוגעות בחוויית השימוש באתר (5:06)
  • חדש בסרצ' קונסול הצעות ורעיונות לתכנים חדשים! (2:48)
  • E-A-T לחנויות (19:31)
  • היררכיה של חנות וירטואלית (6:08)
  • מבנה אידיאלי לדף בית של חנות (5:54)
  • תוכן ויחס לעמודי מוצר (8:01)
  • טקסט עליון + תחתון בקטגוריות מוצרים (4:51)
  • גרסת יחיד מול רבים בקטגוריות מוצרים (4:29)
  • שמות המוצרים (7:00)
  • שימוש נכון בבלוג ובפוסטים בחנויות וירטואליות (5:48)
  • סכמות דפי מוצר ודף תשלום (1:16)
  • איך להציג את מחיר המוצר בטייטל ובדסקריפשיין שלו באופן דינאמי (3:52)
  • סייטלינקס (Sitelinks) (4:11)
  • איך לחזק ביטוי כלשהו על ידי קישורים פנימיים (6:13)
  • אימוג'ים בטייטל ובדסקריפשיין (9:32)
  • אופטימיזצייה מלאה לתמונות (12:01)
  • Your Money Your Life (YMYL) (5:53)
  • קידום לוקאלי (12:05)
  • ההבדל בין פוסטים לעמודים (7:39)
  • שימוש נכון בצבעים לטובת חווית משתמש (3:08)
  • Hotjar (8:23)
  • איך להעביר דומיין דרך קלאודפלייר (6:50)
  • איך לאמת דומיין בסרצ' קונסול (2:04)
  • דף 404 (8:53)
  • אפליקציית רובולינק (Robolink) לבדיקת מיקומים בחינם (4:39)
  • סכמות לאתרים משפטיים (7:53)
  • כוונת משתמש: דיון סוער! (21:08)
  • EAT – מומחיות, סמכות, אמינות (13:44)
  • בניית הדר תואם SEO (19:20)
  • בניית פוטר תואם SEO (28:20)
  • קישורים חוזרים לאתר מרשתות חברתיות וכדומה (5:01)
  • תגיות מבנה עמוד (4:26)
  • עמוד אודות (7:27)
  • עמוד תקנון (3:44)
  • עמוד מפת אתר ויזואלית (5:47)
  • סכמות אודות ויצירת קשר (1:38)
  • פירורי לחם (9:52)
  • מבנה סילו (13:38)
  • תיבת מחבר (20:39)
  • ארכיוני מחברים למתקדמים (14:54)
  • סכמת מחבר (9:21)
  • בדיקת תקינות לסכמות (rich results) (2:37)
  • סקרימינג פרוג – סקירה מלאה (19:36)
  • מרחק לחיצה והיררכיה (6:57)
  • מדריך אופטימיזציית סריקה (הקלטת וובינר 16.7.23) (40:36)
  • מבוא (2:56)
  • פגישה ראשונה – פגישת מכירה (9:20)
  • פגישת התנעה (16:52)
  • עיצוב האתר (13:46)
  • הכנת היררכיית אתר (11:26)
  • מחקר מילות מפתח ומחקר רלוונטיות (2:59)
  • תוכנית קישורים ותכנים קדימה (10:59)
  • עבודה נכונה עם צ'ק ליסט (13:28)
  • איך לנהל זום חודשי עם לקוח (5:35)
  • התנהלות מול לקוחות (9:45)
  • התנהלות בתקופות קידום פחות טובות (4:45)
  • שיעור סיכום (3:14)
  • איך להעלות סרטוני יוטיוב לטובת SEO בצורה מושלמת (8:30)
  • דף תודה (5:25)
  • חוזה קידום אתרים לדוגמא להורדה (7:21)
  • הכירו את התוסף: category tag pages (3:18)
  • הכירו את התוסף Change Post Type (6:00)
  • הכירו את התוסף Sitekit (7:12)