מדריכי קידום אתרים למתחילים

מדריך לפרילנסרים מתחילים בתחום ה-SEO

סיימתם קורס קידום אתרים.  שמחים וטובי לב פניתם לכמה וכמה סוכנויות קידום אתרים. אלו הציעו לכם הצעות שאתם לא באמת יכולים לקבל, החלטתם לפתוח עסק

שלב 8: דף 404 – שגיאת 404 – Error 404

"Error 404, מצטערים, הדף לא קיים". כולנו מכירים את זה בתור גולשים, אנחנו נכנסים לקישור שנראה לנו סופר מעניין, ופתאום מגלים שהדף כבר לא קיים.

הקדמה: תיאוריית SEO – קידום אתרים

ראשית, כל המדריכים באתר מתייחסים לאתרים הבנויים בוורדפרס, המערכת הפופולארית ביותר בעולם לבניית אתרי אינטרנט. אם יש לכם אתר שבנוי על פלטפורמה אחרת כלשהי –

שלב 7: בדיקת קישורים שבורים

במדריך הבא נעשה סדר בכל הנוגע לקישורים באתר שלכם. נסביר מה זה קישור פנימי וקישור חיצוני, ומעל הכל, נבדוק יחד באתר, האם כל הקישורים תקינים

שלב 6: חיבור אתר ל Search console

לאחר שהתקנו את קובץ ה-robots, דאגנו שהאתר יחובר ל HTTPS,  וחיברנו את האתר לגוגל אנליטיקס על מנת לקבל נתונים, הגיע הזמן לחבר את האתר לגוגל

שלב 4: בדיקת גרסאות (HTTPS)

לאחר שהפכנו את האתר שלנו למאובטח וחיברנו אותו לקלאודפלייר. עלינו לוודא כי אכן כלל הכתובות באתר השתנו ב HTTPS. מדובר בשלב מאוד חשוב. במידה ופספסנו

שלב 3: התקנת תעודת SSL באתר

התקנת תעודת SSL באתר הפכה כבר מזמן מהמלצה לחובה בכל מה שנוגע לSEO והחלק הכי כיף, שזה כל כך קל לביצוע, ממש נקודות על הריצפה!

בכמה לתמחר קידום אתרים אורגני

  עניין התמחור בכל הקשור לSEO הוא אחד מהדברים החשובים ביותר להצלחתה של חברת קידום אתרים! חברת קידום / מקדם פרטי שלא יודעים לתמחר את