חיפוש

איך לקדם אתר לבד ללא חברת קידום אתרים

בחרתם לקדם בעצמכם אתר מבלי לקבל סיוע של חברת קידום אתרים או מקדם אתרים מקצועי? סביר להניח שעשיתם זאת בגלל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

  • אתם לחוצים בכסף.
  • אתם רוצים לקבל שליטה מלאה על פרויקט קידום האתר שלכם.
  • אתם רוצים להיות אלו שמתעדפים את פעולות הקידום באתר, וקובעים היכן וכמה להשקיע.
  • אתם רוצים לקבוע איך תיראה המדידה והדיווח (לעצמכם) על תוצאות תהליך הקידום, מה נחשב להצלחה ומה נחשב לכישלון.
  • אתם מעוניינים להפחית חיכוך בין מספר גדול של ספקים וספקי משנה.
  • אתם רוצים להפחית סיכונים כתוצאה מפעילות רשלנית של מקדם אתרים נלהב במיוחד.
  • אתם מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע שלכם לא רק בתאוריה, אלא גם מתוך התנסות.
  • אתם מעוניינים למקסם את תקציב הקידום שלכם ולהפנות אותו ישירות לבעלי המקצוע שעוסקים בקידום עצמו.
  • יש לכם ניסיון שלילי עם חברות קידום אתרים וכתוצאה מכך – איבדתם אמון בקונספט.

אם אחת או יותר מן הנקודות שהזכרתי כאן למעלה מדברת אליכם, המאמר הזה הוא בשבילכם.

אבל לפני שנתחיל, אני רוצה לוודא שאנחנו מבינים שקידום אתרים עצמאי שלכם:

    • עדיין יעלה לכם כסף.
    • לא יבטיח לכם תוצאות במאה אחוז.
    • יצריך שיתופי פעולה עם ספקים חיצוניים.
    • ייקח זמן.

איך עושים זאת בפועל?

במאמר הבא אסביר על שלושה עולמות תוכן שבהם כדאי יהיה לכם להשקיע כדי לדחוף את האתר שלכם למעלה, אל ראש דפי תוצאות החיפוש.

התרשמתם?

יישמתם?

ראיתם תוצאות מהר מן הצפוי?

מעוניינים לעשות את זה בצורה מקצועית? רוצים לתת לעובד מטעמכם לעשות זאת, כדי להמשיך לנהל את העסק בראש שקט?

כל מה שמפריד בינכם ובין הפיכת תהליך הקידום למקצועי ביותר הוא קורס קידום האתרים המקצועי ביותר שקיים היום ברשת.

בלחיצה על הקישור הבא, תוכלו לרכוש את הקורס המתקדם ביותר והעדכני ביותר שיש בתחום של קידום אתרים אורגני.

 

בואו נמשיך בשלנו.

עולם התוכן

בגדול, כדי להתקדם בגוגל, ברוב המוחלט של המקרים, תצטרכו להשקיע ביצירת אסטרטגיית תוכן, שתבטיח כי התוכן שלכם יהיה העדכני ביותר, השלם ביותר, המקיף ביותר, מייצר המעורבות הגדולה ביותר של משתמשים ועוד.

איך עושים זאת נכון? מבצעים מחקר מתחרים מקיף, לומדים כיצד נראים אתרי המתחרים ועושים טוב יותר. מה זה אומר טוב יותר? כותבים יותר מאמרים, דואגים שהם יהיו יותר ארוכים, מקיפים יותר נושאים, משיבים ליותר שאלות נפוצות של גולשים, משלבים מומחי תוכן מוכרים בנישה, מספקים דוגמאות, משווים ומפרטים על מוצרים ושירותים קיימים בנישה, סוקרים את התפתחות המוצרים והשירותים, משווים בין גרסאות, מספקים מקרי בוחן לדוגמה, משלבים פורמטים שונים של תוכן ו… כבר הבנתם לאן זה הולך, נכון?

עכשיו, הסיכוי שתצליחו לייצר לבד את כל התוכן הזה הוא קיים, במיוחד אם יש לכם הרבה זמן פנוי, ומומחיות מקצועית משולבת במומחיות ליצירת תוכן איכותי. אבל מתודה הרבה יותר הגיונית בעת בניה של אסטרטגיית תוכן, היא ליצור תוכנית תוכן עתידית, שבה תפרטו לעצמכם אילו תכנים תירצו לשלב באתר, ומתי.

כעת, יש לכם 2 אפשרויות: תוכלו להתחיל במסע חיפושים אחר כותב התוכן שלכם, כזה שיבין בנישה שלכם, שיספק את הסחורה בזמן, שיעקוב ויישם את רשימת הדגשים שלכם ושיהיה מרוצה מבחינת השכר שתקבעו.

אפשרות שניה שעומדת לרשותכם, היא פשוט להיכנס אל מערכת הזמנת התכנים שלנו, לבחור בסוג התוכן שבו אתם מעוניינים, להזמין ופשוט לשכוח מזה. בצורה כזו תוכלו, כאמור, גם לקבל שליטה מלאה על לוחות הזמנים של הפרויקט, וגם להבטיח שישאר לכם די זמן לקדם אספקטים אחרים של תהליך הקידום.

עולם הקישורים

אין זה סוד שקישורים הם עדיין פקטור משמעותי כמעט בכל פרויקט קידום אתרים. מי שפועל בנישות תחרותיות לא יכול לקדם את האתר שלו בפרק זמן סביר בלי קישורים. על זה יסכימו ודאי רוב המומחים בעולם קידום האתרים.

אלא שבניה של קישורים יכולה להפוך לכאב ראש גדול במיוחד כאשר עושים זאת לבד. הסיבה לכך, היא שקשה מאוד לייצר שיטות לבניה מסיבית ועקבית של קישורים איכותיים בלי להקצות לשם כך תקציב נכבד.

יש לא מעט שיטות לבניה מדורגת ואיכותית של קישורים. השתיים המוכרות והעיקריות שבהן הן החלפה של קישורים וקניה של קישורים.

לגבי החלפות –  כאשר הן מבוצעות נכון, הן תאפשרנה לכם להשיג קישורים רלוונטיים – אבל בדרך תצטרכו להשקיע הרבה מאוד משאבים, התכתבויות והחלפת מהמורות במשא ומתן שיכול להימשך הרבה יותר מהזמן שיש לכם להקדיש לנושא: מי כותב לאיזה אתר? מאיפה יצא הקישור? כמה מילים יכלול המאמר? האם צריך להוסיף תמונה? מה יהיה טקסט העוגן? כמה קישורים יצאו מהמאמר? מה יהיה הדף המקושר? האם מדובר בשכירות או בקניה? מה קורה אם ה – DR של האתר יורד? ו… אני יכול להמשיך ככה עד הבוקר (המאמר נכתב בערב). בשורה התחתונה – לא מדובר בשיטה שאפשר לעשות לה סקיילינג, וביחס לתמורה היא דורשת הרבה מאוד זמן.

מעבר לכך, החלפה של קישורים לא פוטרת אתכם מן התמונה הכללית: אתם תצטרכו לנהל את המידע האגרגטיבי של פרופיל הקישורים שלכם: כיצד נראית התפלגות האנקורים שלכם? כמה מהקישורים שקיבלתם הם Follow וכמה Nofollow? מאילו מקורות מתקבלים הקישורים? כמה הם סמכותיים ורלוונטיים לנישה בה אתם פועלים? כמה מהקישורים מתקבלים מטקסט, כמה מתמונות וכמה ממקורות אחרים? כמה מהקישורים מתקבלים מאתרים ממשלתיים? כמה מאתרי אקדמיה?

ויש גם דרך אחרת לנהל פרופיל קישורים.

אם ניחשתם נכון לאן אני חותר – יש לנו מערכת להזמנת קישורים לא פחות ממדהימה. מעבר לעובדה שהיא תוכל, בחיפוש קל, לאפשר לכם למצוא קישורים רלוונטיים (ואפילו להציג לכם את אחוז ההתאמה לאתר שלכם), היא תאפשר לכם, בפועל, לנהל את פרופיל הקישורים שלכם. תוכלו לדעת מאילו אתרים כבר הזמנתם קישורים (כדי לא להזמין מהם שוב), לנטר את הקישורים שקיבלתם ולוודא שהם תקינים ומוצגים כראוי בכל עת, לפלח את האתרים המקשרים אליכם לפי מידת החוזק של הדומיין שלהם על מנת לשוות לפרופיל הקישורים מראה טבעי יותר ונכון יותר, למצוא הזדמנויות נוספות לבניית פרופיל קישורים בזמן אפס, לחסוך זמן יקר ואולי יותר מהכל, ואני עומד מאחורי מה שאני כותב בתחום הספציפי הזה של בניית קישורים – לחסוך לא מעט כאב ראש ומפח נפש בעקבות התקשרות עם גורמים לא מקצועיים, ולא ג'נטלמנים שנמצאים שם בעיקר כדי לנצל הזדמנויות, גם אם הן מגיעות על חשבון בעלי עסקים אחרים.

עולם האופטימיזציה

מקדמים אתר לבד? קחו בחשבון שתצטרכו לעשות חלק גדול מתהליך האופטימיזציה של האתר בעצמכם, או לדאוג למצוא איש מקצוע מומחה בתחום הנישתי שבו אתם זקוקים לשיפורים נקודתיים. במסגרת הפעילות הזאת, עליכם יהיה לוודא כי ההיררכיה של האתר תואמת את הצרכים העסקיים שלכם, שהניווט באתר הוא קל, פשוט ונוח, שתגיות המטא של האתר הן איכותיות, באורך מתאים, וכוללות את מילות המפתח החשובות שלכם, שפרופיל הקישורים הפנימיים מייצר באתר דיסוננס בין עמודים חשובים לכאלה שהם פחות, להיררכיית כותרות נכונה באתר שמבטיחה גם לוגיקת תוכן נכונה, שמהירות הטעינה של עמודי האתר עומדת בסטנדרטיים המקובלים כיום, שהאתר מותאם לשימוש במכשירי מובייל, שהאתר בטוח, מעודכן, ומציע לגולשים הצפנה של התעבורה למניעת התערבות בתקשורת, ועוד לא מעט פעולות אחרות.

כשאתם מגיעים אל עולם האופטימיזציה, אין ספק שעם קצת השקעה ולמידה, תוכלו להשתלט על הפעולות הקלות לביצוע, שהן גם אלו שיש בהן הרבה פעמים את התרומה הגדולה ביותר. למשל, עדכון תגית כותרת המטא של עמודים חשובים, יכולה להקפיץ במקרים מסויימים, את האתר מספר מקומות לא מבוטל בדפי תוצאות החיפוש. עדכון כזה יכול לקחת לכם פחות מדקה, לא דורש התערבות של גורם מקצועי, ובפועל יכול להעניק לכם ערך רב מאוד.

פעולה נוספת לדוגמה היא חיזוק עמודים פנימיים באתר באמצעות קישורים פנימיים. מרגע שלמדתם את הטכניקה, אין לכם שום צורך באיש מקצוע נוסף לשם כך. מדובר בפעולה שלוקחת מספר שניות לביצוע, ויכולה לתרום באופן משמעותי לקידום האתר.

הפואנטה ברורה: אולי לא תוכלו לבצע כל אחת מן הפעולות הנדרשות בעולם האופטימיזציה בגלל העדר ידע, זמן או משאבים, אבל הפעולות שכן תוכלו לבצע בעצמכם תסייענה לכם למקסם את תקציב הקידום של האתר, בדיוק כפי שביקשתם לעשות.

לסיכום

קידום עצמי של אתר אינטרנט בגוגל הוא לא משימה פשוטה, והעובדה שאתם מקדמים אתר לבד לא אומרת שלא תצטרכו לשם כך תקציב, זמן, השקעה ולמידה מתמדת. אבל, אם החלטתם לקדם אתר בעצמכם, תוכלו לדעת, שלפחות בשתי הגזרות העיקריות של עולם הקידום, התוכן והקישורים, בית התוכנה שלנו מספק לכם מענה של 360 מעלות, ולגבי הגזרה הנוספת, זו של האופטימיזציה, חשוב לי שתדעו, שאתם יותר ממוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו בכל דבר ועניין.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים