מיקומים בגוגל זה חשוב, אבל גם לדעת לנצל אותם זה חשוב
כשעוסקים באופן מקצועי בקידום אורגני בגוגל, קל להתבלבל בין הדרך למטרה. השגת המיקום הראשון או השני או השלישי במנוע החיפוש עבור ביטויי חיפוש פופולריים, משמעותיים,
כשעוסקים באופן מקצועי בקידום אורגני בגוגל, קל להתבלבל בין הדרך למטרה. השגת המיקום הראשון או השני או השלישי במנוע החיפוש עבור ביטויי חיפוש פופולריים, משמעותיים,
בפוסט הזה אני רוצה שנדבר קצת יותר לעומק על מהו תהליך שיווק, מהו תהליך מכירה, מהם החסמים האמיתיים שמונעים מלקוח לסגור איתנו עסקה, ואיך קידום
אחרי ההצלחה המסחררת של הפוסט התנגדויות ומענות בשיחת מכירה של קידום אורגני, החלטתי לכתוב ולשתף אתכם בפוסט על נושא דומה: טענות ומענות אפשריים ללקוחות קידום
אין דיסוננס יותר גדול בין הערך העצום שיכול לייצר תהליך קידום אורגני שמבוצע בצורה מקצועית עבור בית עסק כלשהו, ובין הקושי למכור את אותו מוצר
בואו נדבר רגע, ברשתוכם, על הנושאים שבהם הפוסט הזה לא יעסוק: לא תקראו כאן את אותן עצות גנריות כמו להאמין בעצמכם לפני תהליך המכירה, להציב