16 סיבות אפשריות לכישלון של פרויקט קידום אורגני
אם תחום קידום האתרים לא חדש לכם, בטח ניהלתם פרויקט או שניים בתחום שלא ממש הצליחו. נכון, רובנו לא אוהבים להודות בכשלונות, אבל מידי פעם,
אם תחום קידום האתרים לא חדש לכם, בטח ניהלתם פרויקט או שניים בתחום שלא ממש הצליחו. נכון, רובנו לא אוהבים להודות בכשלונות, אבל מידי פעם,
להאזנה: פעם חשבתם כמה זמן אתם מבזבזים על כתיבת מיילים שחוזרים על עצמם לכל אחד מהלקוחות שלכם? היום, בזמן ששלחתי מייל לאחד מהלקוחות שלי קפצה
אני אתחיל מהסוף כדי שגם למי שאין סבלנות תהיה אפשרות להבין איזו מהפכה מתחוללת כאן מול העיניים: דיגיפארם משיקה שירות חינמי שבאמצעותו אתם יכולים לקבל
ההשקעה של עסקים רבים בערוץ הקידום האורגני בגוגל מתבצעת, בדרך כלל, מתוך הבנה שמדובר בערוץ שפונטציאלית יכול לייצר את הלידים האיכותיים ביותר. למה? מ-2 סיבות
אם אתם רוצים לשלוח קובץ לאנשים על מנת שיוכלו להוריד אותו ולהשתמש בו בקלות הגעתם למקום הנכון. ישנן מספר אפשרויות ודרכים (חלקן מסורבלות ומוגבלות) לבצע
הפעם הייתי שמח לקשור בין שני מושגים שלכאורה אין ביניהם קשר, ולהסביר איך תפעול נכון שלהם יכול לייצר תועלת אמיתית כמעט לכל עסק שמעוניין לקדם
בין אם אתם מתעסקים ב-SEO ובין אם לא, ניהול נכון של הזמן ושל המשימות שלכם יעזור לכם לקחת את ההספק היומי, החודשי והשנתי שלכם –
כמו לא מעט פוסטים שאני מעלה לבלוג באתר, גם הפוסט הזה נכתב בהשראת אחד הדיונים שהתנהלו בקבוצת הפייסבוק שלנו. אחת השאלות שנשאלה היא, ואני מצטט:
הנה זה קורה שוב. סוף השנה מגיע ואתם מבטיחים לעצמכם שבשנה הבאה תתנהלו באופן יעיל יותר בעסק, בלימודים, בעבודה שלכם כשכירים, בחיים הפרטיים ועוד. אתם