חיפוש

שיחות ייעוץ SEO בדיגיפארם: בואו לקבל ייעוץ והכוונה בדרך לפסגה

אני אתחיל מהסוף כדי שגם למי שאין סבלנות תהיה אפשרות להבין איזו מהפכה מתחוללת כאן מול העיניים:

דיגיפארם משיקה שירות חינמי שבאמצעותו אתם יכולים לקבל 20 דקות של ייעוץ מקצועי לקידום האתר שלכם. במהלך השיחה אנחנו עוברים על כל האלמנטים באתר שבאמצעות שינוי קל ופשוט בהם שאתם יכולים לבצע בעצמכם, תוכלו לחולל שיפור משמעותי בדירוגים של האתר בגוגל.

ולא.

אתם לא צריכים לסכם את הפגישה. בסיום השיחה (או כמה ימים אחר כך, אל תהיו לי קטנוניים עכשיו) – תקבלו סיכום מסודר למייל, עם צילומי מסך, והסברים מפורטים, שיעזרו לכם להבין במה כדאי למקד את המאמצים שלכם.

לא.

אין התחייבות.

אתם יכולים לסיים את השיחה, להגיד תודה מנומסת (בכל זאת, אנחנו בני אדם, כן) ולהחליט שאתם לא מעוניינים לרכוש מאיתנו דבר.

לא.

אין שיחות מכירה לאחר מכן שמגיעות כדי לשכנע אתכם להתקשר מולנו.

כן.

אם תבחרו להתקשר מול דיגיפארם לאחר שיחת הייעוץ ולרכוש תוכן, קישורים, מחקרי מילים או את קורס קידום האתרים אונליין שלנו או כל מוצר אחר, יותר מנשמח להעניק לכם מחיר אטרקטיבי.

איך קובעים פגישה? באמצעות הכפתור בדיגיפארם:

כפתור תיאום פגישת ייעוץ בדיגיפארם

עכשיו בואו נצלול פנימה ונבין במה מדובר.

 

מי בכלל זקוק לייעוץ לקידום האתר?

לפני שהשקנו את השירות הזה, ישבתי עם המנהלים בחברה וניסינו לאפיין את קהל היעד שלנו. למי אנחנו פונים? למי שחדש בעולם קידום האתרים וצריך קצת עזרה והכוונה מה עליו לעשות כעת? למי שמכיר היטב את עולם קידום האתרים וזקוק לעין נוספת? ללקוח שהתקשר מול חברת קידום אתרים אחרת ורוצה לוודא שבתכלס, אחרי שמנקים את הדוחות הצבעוניים וכל השטויות האלו, הוא מקבל תמורה אמיתית לכסף שהוא משלם? לחברה גדולה שרוצה לחנוך את אחד העובדים שלה ולהסביר לו כיצד לעשות את העבודה, להזמין תוכן וקישורים, אבל ממש, וממש אין לה זמן לעשות זאת? אולי בכלל למי שרכש מאיתנו נקודות קרדיט לתוכן או קישורים וזקוק להכוונה מהי הדרך הטובה ביותר לנצל אותם לטובתו?

אז אחרי ויכוחים לא מעטים שהיו ביננו, החלטנו שכמו בחיים, כולם צודקים.

אין אמת אחת. אי אפשר לאפיין את מי שמתאימה לו שיחת ייעוץ לקידום האתר. זה יכול להיות כל אחד.

וזה בדיוק מה שהחלטנו לעשות.

להנגיש את השירות המיוחד שהשקנו לכל אחד. כל משתמשי מערכת דיגיפארם יכולים מהיום להושיט יד וללחוץ על כפתור שיאפשר להם להזמין שיחת ייעוץ ולתאם זמן עבורה ביומן.

 

מה עושים בשיחת ייעוץ ממוקדת לקידום האתר?

למי שמכיר את תפיסת העולם שלנו, אנחנו בחברת עשהאל עסוקים בפרקטיקה נטו.

נשמח, כמובן, להחליף אתכם מילה או שתיים על המצב בארץ ובעולם, ואם חייבים גם על מזג האוויר, אבל המיקוד העיקרי שלנו הוא לייצר ערך. לכן, לשיחה הזאת, אנחנו מבקשים להרשם רק אם אתם רציניים. רק אם אתם תופסים ברצינות את התפקיד שלכם כמי שאחראים על קידום האתר. רק אם באתם ללמוד, לקבל חוות דעת נוספת ממי שצברו לא מעט קילומטראז׳ בנישות שונות ומגוונות.

במהלך השיחה נעבור אתכם על עולמות תוכן שונים הקשורים לקידום האתר: נעבור על ההיררכיה שלכם באתר, ועל היררכיית הכותרות באתר. נעבור על תגיות המטא ועל פרופיל הקישורים הפנימיים, נעבור על כפתורי ההנעה לפעולה ועל התאמת האתר לשימוש במכשירים ניידים, נעבור על התוכן באתר, גם על אלמנטים שונים הקשורים בעיצוב האתר, חווית המשתמש וגם זמני הטעינה של עמודי האתר ועוד ועוד…

מי שצולח את השיחה איתנו בהצלחה, ואנחנו מתרשמים שיש לו יכולת לעכל עצות פרקטיות שתקדמנה את האתר שלו למקום אחר, יכול לקבל מאיתנו דוח SEO מורחב, שמפרט את כלל הליקויים המצויים באתר מבחינת הקידום, ובמידת הצורך אף לרכוש שעות עבודה שלנו לטיפול בחלק / כל הליקויים.

אבל שוב, כפי שציינתי קודם לכן, אין כל התחייבות ונוכל להמשיך בחיים כידידים גם אם לא רכשתם דבר.

 

למה בכלל אנחנו עושים את זה?

במהלך השנים שלי כמקדם אתרים, ראיתי הכל מהכל.

ראיתי לקוחות עם סכין בין השיניים שמוכנים להסתער על כל קרב.

ראיתי גם לקוחות אחרים שאמרו לי שהם עובדים כל היום בשטח ואין להם שום עניין, זמן או משאבים להתעסק בקידום האתר שלהם.

ראיתי אנשים סקרנים מן התחום הזה של קידום אתרים, ואנשים מפוהקים שלא היו יכולים לשרוד דקה אחת של הסברים על עולם ה – SEO.

ובתוך כל זה החלטתי, שאני רוצה להשיק מוצר שיגשר על הפערים האלו. שיתאים גם למי שמעוניין לקחת הכל על עצמו, וגם למי שמוכן לייצא את כל העבודה אלינו, אבל מעוניין להבין אותה לעומק.

למה הדבר הזה טוב לקידום האתר?

משום שהגורם מספר אחת לכישלון בקידום אתרים הוא חוסר התמדה.

והגורם מספר אחת לחוסר התמדה בתהליך של קידום אתרים הוא העובדה שהלקוח בקצה פשוט לא מבין מה הערך של תהליך הקידום, מה בדיוק הוא נועד לשפר, ועל מה בדיוק הוא משלם כל כך הרבה כסף, עוד לפני שהוא רואה תוצאה אחת מול העיניים.

אז לשאלה למה אנחנו עושים את זה התשובה היא פשוטה לגמרי: ערך וכסף.

ערך – כי אנחנו מאמינים שאפשר לייצר לא מעט ערך מוסף עבור לקוחות כאשר מסבירים להם את תהליך הקידום.

כסף – כי בסופו של יום, אנחנו חברה עסקית, שלא מתביישת ברצון שלה להרוויח ביושר מקהל יעד שאנחנו מספקים לו ערך מוסף אמיתי.

 

מה היתרונות של שירות ייעוץ טלפוני לקידום אתרים עבור הלקוח בקצה?

כשניסינו לחשוב על ערכים מוספים ללקוחות בקצה, אלו אתם, הצלחנו למצוא לא מעט כאלה:

ראשית – עוד שתי עיניים שמסתכלות על האתר יכולות למצוא הרבה מאוד ליקויים שעיניים אחרות לא ראו, ואשר תיקון שלהם מאפשר, בראיית עלות תועלת, לייצר תועלת גדולה לקידום של האתר.

שנית – מדובר בתהליך סופר ממוקד, שבזמן קצר מאוד מייצר לכם ערך מוסף גדול.

בנוסף – התהליך הזה הוא חינמי. אתם לא נדרשים לשלם שקל אחד על תהליך הייעוץ עצמו, ואם הצלחנו לשכנע אתכם לבצע משהו כדי לקדם את האתר באמצעות השירותים שלנו – סימן שגם אתם חושבים שזה שווה את ההשקעה.

יתרון נוסף – השירות הוא, כאמור, ללא התחייבות. באתם. הקשבתם. רשמתם. החלטתם שלא מתאים לכם? הכל בסדר.

 

האם יש עוד יתרונות?

כמובן.

סיכום שיחה נשלח אליכם בסמוך למועד קיום השיחה מה שמאפשר לכם לקבל בצורה מסודרת את כלל הנושאים באתר שדרושים טיפול מבחינת קידום האתר. בעוד שגורם מקצועי מסכם לכם את הדברים בנקודות, מלוות בצילומי מסך, ובחינם, חוסכת לכם המון משאבים שהייתם צריכים להשקיע בנושא.

רוצים עוד יתרון?

בבקשה: אתם מקבלים את השירות הזה רק מאנשי SEO מנוסים, שסיפקו את השירות שלהם ללא מעט לקוחות מרוצים אחרים.

לא מדובר בתיאורטיקנים – אלו אנשי עבודה, שהרוויחו את הרזומה שלהם ביושר. הם חטפו מעדכוני אלגוריתמים של גוגל, וחוו שיחות לא נעימות מול לקוחות שאיבדו מיקומים.

הם גם נהנו ממיילים של ממליצים וגם מכמה מתנות מלקוחות מרוצים במיוחד.

בסופו של יום, כאשר מדובר בקידום אתרים, אין שום תחליף לניסיון מעשי ובנישה המדוברת, כדי לייצר אמירה ברורה באשר למשימות שחשוב לבצע לטובת קידום האתר.

ויתרון אחרון:

את כל הקסם הזה ניתן לקבל אונליין, בלי לדבר עם אף נציג, בלי שיחות מכירה מתישות, בלי להמתין שנחזור אליכם בזמן ששיחתכם חשובה לנו וכל השיט הזה.

אצלנו בדיגיפארם עובדים דיגיטלית. באמצעות לחיצה על הכפתור החדש שהשקנו, תוכלו גם אתם להצעיד את העסק קדימה.

התשנו אתכם? אנחנו מקוים שלא. אנחנו עובדים רק מול אנשים עם מוטיבציה גבוהה במיוחד. כעת לכו להזמין לכם שיחת ייעוץ מקצועית לקידום האתר.

למערכת דיגיפארם: https://shop.w3c.org.il

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים