אל תאמרו עוד E-A-T, הכירו את E-E-A-T
אם אתם נחשבים לקוראים אדוקים של התכנים באתר שלי (ואם לא, אני ממש ממליץ לכם להתחיל לעשות זאת ממש עכשיו), ודאי ראיתם שאני מתייחס לא
אם אתם נחשבים לקוראים אדוקים של התכנים באתר שלי (ואם לא, אני ממש ממליץ לכם להתחיל לעשות זאת ממש עכשיו), ודאי ראיתם שאני מתייחס לא
בחודש אוגוסט 2018 החל להתגלגל בארצות הברית עדכון אלגוריתם של גוגל שנודע בשם Medic. העדכון הזה גרם לטלטלה רבה בקהילת מקדמי האתרים, ושם על השולחן
בעולמות של שיווק דיגיטלי, מתייחס המונח SEO לביטוי Search Engine Optimization: ביצוע אופטימיזציה של אתר לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, או במילים
היום אני רוצה לדבר על מושג חשוב בעולם של קידום אתרים, ואם ניחשתם נכון מן הכותרת, מדובר במושג שנקרא מרחק לחיצה. מרחק לחיצה מתייחס למספר
כולנו מבינים שכדי להיות מדורגים בגוגל אנחנו צריכים שהאתר שלנו יכיל תוכן איכותי ורלוונטי. לגבי האיכות – די ברור מהו תוכן איכותי. אבל מהי רלוונטיות?
גם אתם ניסיתם להשתלב בשיחת מסדרון על שיווק דיגיטלי ואיבדתם את זה כשמנהל הפרויקט אמר שחייבים לשפר את ה – CTR בגזרת האורגני, כי ה
בקצרה: קישורי DOFOLLOW נקראים כך, משום שגוגל עושה בהם שימוש לחשב את הכוח שמעבירים אתרים לאתרים אחרים. קישורי NOFOLLOW הם קישורים שבהם מבקש האתר המקשר
אם אתם רוצים ללמוד, איך לגרום לטקסט מסוים, לא להופיע ב-Description (כמו למשל, המלצות שרצות בכל האתר) – המדריך הזה בשבילכם. בואו נשים את הדברים
אם יש דבר שיכול לבאס ממש כל פרויקט קידום אתרים, הוא הצורך לחזור אחורה ולעבות תוכן קיים. הסיבה לכך היא, שבמרבית המקרים, לא כל כך
שיעור נטישה (Bounce Rate), בהגדרה הקלאסית שלו, הוא היחס שבין מספר הגולשים המבקרים באתר ויוצאים מעמוד הנחיתה אליו הגיעו מבלי לעבור לעמודים נוספים באתר, ובין
אחרי שנים ארוכות שבהן נסמכה התקשורת בין שרתי אינטרנט למחשבי קצה ברחבי העולם על פרוטוקול http/1.1, פיתוח גרסה חדשה לפרוטוקול איפשר לאתרי אינטרנט מודרניים להציג
כשאפליקציית הניווט הפופולרית Waze שילבה לראשונה את הפיצ'ר של חיפוש קולי בממשק המשתמש שלה, הדבר היה נראה טבעי לחלוטין. ברור מאליו היה שהדרך הנוחה ביותר
מקובל יהיה לומר כי מערכות מידע בכלל, ואתרי אינטרנט בפרט, חשופים כל העת לסיכונים שונים בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר. סיכונים אלו מתייחסים לאיומים על
מפת אתר היא קובץ טקסטואלי שבו מנוהל מידע על מבנה האתר, רשימת העמודים הקיימים באתר, תעדופים שונים המתייחסים לצורך בחלוקת תקציב הזחילה של מנועי החיפוש
מגיע הזמן בחייו של כל אתר בינלאומי, שבו הוא נדרש לעשות שימוש בתג Alternate. התג הזה מאפשר לבעלים של אתר לספק אינדיקציה על כך שעותקים
רגע לפני החפירות, ההגדרות, והתאריכים הרלוונטים למנוע הבינה המלאכותית של גוגל, הלא הוא ה- Rankbrain, בואו נתחיל מדוגמה קטנה שתמחיש לנו בצורה הטובה ביותר את
קידום אתרים שחור מתייחס לתהליך שבו רוצים להשיג תוצאות אורגניות מעולות במנועי החיפוש, לפרק זמן קצר. מדוע וכיצד לעשות זאת? הכל במאמר הבא. קידום
מערכות ניהול התוכן השונות של אתרי אינטרנט מודרניים מקלות באופן משמעותי על מנהלי אתרים את מלאכת ההזנה והעדכון של תכנים באתר. כמו כן, מאפשרות מערכות
במשך תקופה ארוכה, בכל פעם שנפנינו לבצע שאילתא במנוע החיפוש, הורגלנו למצוא תוצאת חיפוש יחידה עבור כל אתר, אשר הפנתה אותנו לעמוד ספיציפי. אולם כיום,
מחודש לחודש, חווית המשתמש תופסת יותר ויותר מקום באלגוריתם הדירוג של גוגל. חווית משתמש מתייחסת לאוסף המפגשים של הלקוח הפוטנציאלי עם המוצר או השירות שאנחנו
מה מייצג מדד זמן השהייה באתר? התשובה הפשוטה היא: תלוי את מי שואלים. התשובה הקצת יותר מורכבת במאמר הבא. אחד המדדים שמעניינים מאוד בעלי
הפניית 301 הינה כינוי לקוד שמחזיר שרת של אתר אינטרנט ואשר מודיע למנוע החיפוש ולדפדפן של הלקוח, כי הדף המבוקש עבר לכתובת אחרת באופן קבוע.
תג כותרת הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום אורגני של כל אתר, ויש לו, בין היתר, השפעה מכריעה על שיעור ההקלקות (CTR). אז מה כל
תג התיאור (כאן נקרא לו מטא דיסקריפשיין) הוא אחד משני המרכיבים (יחד עם תג הכותרת) שמהווים את שער הכניסה של הגולש לעמוד אינטרנט ספיציפי, מדף
הרבה אנשים סבורים בטעות שגוגל מחפשת אתרים אשר רלוונטים לשאילתת החיפוש של הגולש – ברשת האינטרנט עצמה. האמת היא שגוגל מנהלת אינדקס ייחודי משלה, שבו
במאמר הזה ננסה להבין כיצד גוגל מודדת סמכות של אתר / דומיין, ומה אנחנו יכולים לעשות בפועל כדי לשפר אותה. אחד הפקטורים המרכזיים והמשמעותיים ביותר
פרויקט מיוחד של גוגל בשם AMP נועד לשפר את חווית הגלישה מהמובייל וכמו בכל פרויקט כזה, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות. נניח לרגע, באופן היפותטי
שיעור ההקלקה (CTR) הוא אחד המדדים החשובים ביותר לאפקטיביות של קידום אורגני או ממומן במנועי החיפוש, במאמר הזה ננסה להסביר מדוע. פתגם ידוע ומוכר מפרקי
במאמר זה ננסה להבין מהו יחס המרה, כיצד מודדים אותו, והכי חשוב – איך לשפר אותו. אין ספק שעולם השיווק הוא עולם דינאמי, מתפתח ומשתנה