מילון מונחים

רלוונטיות בעולם ה-SEO

רלוונטיות בעולם ה-SEO המדריך המלא

כולנו מבינים שכדי להיות מדורגים בגוגל אנחנו צריכים שהאתר שלנו יכיל תוכן איכותי ורלוונטי. לגבי האיכות – די ברור מהו תוכן איכותי. אבל מהי רלוונטיות?

תוכן ירוק עד

תוכן ירוק עד

אם יש דבר שיכול לבאס ממש כל פרויקט קידום אתרים, הוא הצורך לחזור אחורה ולעבות תוכן קיים. הסיבה לכך היא, שבמרבית המקרים, לא כל כך

שיעור נטישה - כל מה שצריך לדעת

שיעור נטישה – כל מה שצריך לדעת

שיעור נטישה (Bounce Rate), בהגדרה הקלאסית שלו, הוא היחס שבין מספר הגולשים המבקרים באתר ויוצאים מעמוד הנחיתה אליו הגיעו מבלי לעבור לעמודים נוספים באתר, ובין

פרוטוקול http/2: היתרונות לשדרוג

פרוטוקול http/2 – היתרונות לשדרוג

אחרי שנים ארוכות שבהן נסמכה התקשורת בין שרתי אינטרנט למחשבי קצה ברחבי העולם על פרוטוקול http/1.1, פיתוח גרסה חדשה לפרוטוקול איפשר לאתרי אינטרנט מודרניים להציג

חיפוש קולי

חיפוש קולי

כשאפליקציית הניווט הפופולרית Waze שילבה לראשונה את הפיצ'ר של חיפוש קולי בממשק המשתמש שלה, הדבר היה נראה טבעי לחלוטין. ברור מאליו היה שהדרך הנוחה ביותר

סייבר SEO - זוהי קריאת השכמה

סייבר SEO – זוהי קריאת השכמה

מקובל יהיה לומר כי מערכות מידע בכלל, ואתרי אינטרנט בפרט, חשופים כל העת לסיכונים שונים בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר. סיכונים אלו מתייחסים לאיומים על

תג Alternate

תג Alternate

מגיע הזמן בחייו של כל אתר בינלאומי, שבו הוא נדרש לעשות שימוש בתג Alternate. התג הזה מאפשר לבעלים של אתר לספק אינדיקציה על כך שעותקים

אלגוריתם Rankbrain

אלגוריתם Rankbrain

רגע לפני החפירות, ההגדרות, והתאריכים הרלוונטים למנוע הבינה המלאכותית של גוגל, הלא הוא ה- Rankbrain, בואו נתחיל מדוגמה קטנה שתמחיש לנו בצורה הטובה ביותר את

קידום אתרים שחור

קידום אתרים שחור

קידום אתרים שחור מתייחס לתהליך שבו רוצים להשיג תוצאות אורגניות מעולות במנועי החיפוש, לפרק זמן קצר. מדוע וכיצד לעשות זאת? הכל במאמר הבא.   קידום

תג קנוניקל

תג קנוניקל

מערכות ניהול התוכן השונות של אתרי אינטרנט מודרניים מקלות באופן משמעותי על מנהלי אתרים את מלאכת ההזנה והעדכון של תכנים באתר. כמו כן, מאפשרות מערכות

סייטלינקס - Sitelinks - המדריך המלא

סייטלינקס (Sitelinks) – המדריך המלא

במשך תקופה ארוכה, בכל פעם שנפנינו לבצע שאילתא במנוע החיפוש, הורגלנו למצוא תוצאת חיפוש יחידה עבור כל אתר, אשר הפנתה אותנו לעמוד ספיציפי. אולם כיום,

חווית משתמש טובה - 19 הכללים

חווית משתמש טובה – 19 הכללים

מחודש לחודש, חווית המשתמש תופסת יותר ויותר מקום באלגוריתם הדירוג של גוגל. חווית משתמש מתייחסת לאוסף המפגשים של הלקוח הפוטנציאלי עם המוצר או השירות שאנחנו

זמן שהייה באתר כל מה שצריך לדעת

זמן שהייה באתר – כל מה שצריך לדעת

מה מייצג מדד זמן השהייה באתר? התשובה הפשוטה היא: תלוי את מי שואלים. התשובה הקצת יותר מורכבת במאמר הבא.   אחד המדדים שמעניינים מאוד בעלי

הפניות 301

הפניות 301

הפניית 301 הינה כינוי לקוד שמחזיר שרת של אתר אינטרנט ואשר מודיע למנוע החיפוש ולדפדפן של הלקוח, כי הדף המבוקש עבר לכתובת אחרת באופן קבוע.

תג כותרת (TITLE)

תג כותרת (TITLE)

תג כותרת הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום אורגני של כל אתר, ויש לו, בין היתר, השפעה מכריעה על שיעור ההקלקות (CTR). אז מה כל

תג תיאור (Meta Description)

תג תיאור (Meta Description)

תג התיאור (כאן נקרא לו מטא דיסקריפשיין) הוא אחד משני המרכיבים (יחד עם תג הכותרת) שמהווים את שער הכניסה של הגולש לעמוד אינטרנט ספיציפי, מדף

תקציב זחילה - גם לבוטים יש תקציב

תקציב זחילה – גם לבוטים יש תקציב

הרבה אנשים סבורים בטעות שגוגל מחפשת אתרים אשר רלוונטים לשאילתת החיפוש של הגולש – ברשת האינטרנט עצמה. האמת היא שגוגל מנהלת אינדקס ייחודי משלה, שבו

מה זה AMP והאם שווה את המאמץ

מה זה AMP והאם שווה את המאמץ

פרויקט מיוחד של גוגל בשם AMP נועד לשפר את חווית הגלישה מהמובייל וכמו בכל פרויקט כזה, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות. נניח לרגע, באופן היפותטי

מהו CTR ו7 טיפים להגדלתו

מהו CTR ו7 טיפים להגדלתו

שיעור ההקלקה (CTR) הוא אחד המדדים החשובים ביותר לאפקטיביות של קידום אורגני או ממומן במנועי החיפוש, במאמר הזה ננסה להסביר מדוע. פתגם ידוע ומוכר מפרקי

נמאס לכם שהאתר שלכם איטי?
רוצים אתר מהיר?
תעברו לאחסון האתרים של קלאודוויז -
זה קלי קלות!
הטבה לגולשי האתר:
30% הנחה ל- 3 חודשים ראשונים!