חיפוש

איך להפוך פוסטים לעמודים וההפך בקליק

ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה נוחה ומסרבלת את בניית ההיררכייה באתר. מצד שני, עבודה עם עמודים בלבד (עמודי אב ועמודי בן) מצריכה ידע מעמיק יותר בעולם ה- SEO. תחשבו טוב טוב אם אתם באמת רוצים לעבור לתצורת עמודים והאם אתם סגורים על כל מה שצריך לעשות כדי לגרום לזה לקרות. בעבר, בשביל להפוך את כל הפוסטים באתר מסוים לעמודים, הייתי עושה העתק הדבק לתכנים אחד אחד, עבודת נמלים מטורפת שיכלה גם לקחת לילה שלם. כל זה השתנה, ברגע שהכרתי את השיטה שאני אציג בפניכם כעת, שיטה שחסכה לי עד היום מאות שעות עבודה.

הורדת הפלאגין Change Post Type

אז הדבר הראשון שצריך לעשות זה להוריד את הפלאגין "Change post type", כל מה שצריך לעשות זה ללכת ל"תוסף חדש" בממשק הוורדפרס ולחפש "Change post type".

לאחר מכן, יש לגלול מעט למטה ברשימת התוספים המוצעים ולבחור בתוסף הזה:

פלאגין שינוי פוסטים לעמודים

 

להתקין אותו ולהפעיל אותו.

 

הפיכת פוסט בודד לעמוד (וההפך)

ישנן 2 דרכים לעשות זאת.

 

באמצעות עריכה מהירה

הולכים ל"כל הפוסטים", מאתרים את הפוסט שרוצים להפוך לעמוד ולוחצים על "עריכה מהירה".

עריכה מהירה

 

לאחר מכן, משנים את "סוג הפוסט" לעמוד (חץ אדום בתמונה המצורפת) ולוחצים על עדכון (חץ כחול בתמונה המצורפת).

שינוי פוסט בודד לעמוד

 

באמצעות עריכה רגילה

הולכים אל כל הפוסטים, מאתרים את הפוסט שרוצים להפוך לעמוד (או ההפך, את העמוד שרוצים להפוך לפוסט) ולוחצים על "עריכה". לאחר מכן, ליד "סוג תוכן", לוחצים על עריכה (חץ אדום בתמונה המצורפת), משנים ל"עמוד" (או להפך, לפוסט) ולוחצים על עדכון.

שינוי סוג תוכן

וזהו 🙂 הפכתם את הפוסט לעמוד.

 

עריכת BULK (מספר פוסטים בבת אחת)

לאחר שהפעלנו את הפלאגין החדש, נלך לרשימת הפוסטים שלנו (או העמודים שלנו), ונסמן את כל הפוסטים שאנחנו רוצים לשנות לעמודים (החצים האדומים בתמונה המצורפת), ולאחר מכן, נשנה את "עריכה קבוצתית" ל"עריכה" (חץ כחול בתמונה המצורפת) ונלחץ על "החל".

סימון הפוסטים שרוצים להפוך לעמודים

 

לאחר מכן, תחת "סוג פוסט", נשנה ל"עמוד" (חץ אדום בתמונה המצורפת) ונלחץ על "עדכון" (חץ כחול בתמונה המצורפת).

שינוי סוג פוסט

 

וזהו! כל הפוסטים שסימנו, הפכו לעמודים!

קידום אתרים הוא מקצוע מרתק, מניב ומאתגר, אבל לדעתי, זה כל היופי בתחום שלנו – המתמיד מנצח!

בהצלחה.

איך להפוך פוסטים לעמודים וההפך בקליק
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים