חיפוש

איך לבחור חברת אחסון אתרים שטובה ל – SEO?

נתחיל מהסוף ברשותכם. חברת האחסון הטובה ביותר, המתאימה ביותר לSEO, עם התמיכה הכי טובה והמחיר הכי משתלם היא ללא ספק Cloudways.

היא כל כך טובה, שהצלחתי לקבל מהם הטבה של חודש ראשון חינם + 25% הנחה ל3 חודשים נוספים.

בנוסף, הכנתי מדריך מלא איך להשתמש בקלאודוויז, בעברית, כולל איך להעביר את האתר שלכם לשם בקלות.

זה המדריך.

זה הלינק להצטרפות ולקבלת חודש חינם + 30% הנחה:

https://platform.cloudways.com/signup?id=623778&coupon=ASAEL

קוד קופון: ASAEL

תהנו!

במסגרת המאמצים שמקדמי אתרים נוקטים לצורך שיפור הנראות של דפי האתר במנועי החיפוש, חלק חשוב ובלתי נפרד מתהליך קידום אתרים צריך לכלול התייחסות למרכיב מרכזי: אחסון האתר. כאשר אנו מציינים את המושג אחסון אנו מתכוונים למעטפת השירותים שמספקת לנו חברת אחסון האתרים עליה מותקן האתר: תשתית האחסון, שרתי האחסון, ציוד התקשורת, התמיכה הטכנית, וגם שירותי התקנה ותחזוקה של מערכת ניהול התוכן.

מדוע לאחסון האתר ישנה השפעה על SEO?

מנועי החיפוש מעוניינים להציג לגולשים אתרים שהם, בין היתר, לצד הרלוונטיות שלהם לשאילתת החיפוש שביצע הגולש, גם מהירים, זמינים בכל עת, מאובטחים ומתוחזקים כראוי. לבחירת חברת אחסון האתרים ישנה השפעה גדולה על הפרמטרים האלו. אז מהם הקריטריונים שצריכים להנחות אותנו בבחירה של חברת אחסון אתרים? המשיכו לקרוא.

 

מהירות האחסון

מהירות טעינת האתר היא פקטור מרכזי ביכולת של דפי האתר להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש עבור שאילתות שמבצעים הגולשים. כאשר תמונות באתר, סרטוני וידאו, טקסט בעיצובים מיוחדים ורכיבים נוספים באתר נטענים בצורה איטית, יש להם השפעה מכרעת על חווית המשתמש המסופקת לגולש באתר. חווית משתמש לא טובה, מצידה, מאותתת, בצורה עקיפה למנוע החיפוש, כי האתר אינו רלוונטי לשאילתא שביצע הגולש. זאת, כיוון שחווית משתמש לא טובה תוביל, בסבירות גבוהה, לאחוזי נטישה גבוהים של האתר, לזמן שהיה קצר יותר, למספר צפיות בדפים לביקור קטן יותר ועוד. מדדים אלו, עלולים לספק את הרושם למנוע החיפוש, שהאתר מייצר חוויה לא אופטימלית לגולש, ושלא ברור האם מיקומו בדף תוצאות החיפוש הוא מוצדק.

לכן, כאשר מקדמי אתרים נפנים לחפש אחסון איכותי עבור האתרים שברצונם לקדם, הם חייבים לקחת את הפרמטר הזה בחשבון, ולבחור בחברת אחסון אשר מציעה מהירות טעינה טובה ויציבה.

 

זמינות האחסון

פרמטר נוסף שיש לו השפעה לא מבוטלת על הדירוג של עמודי אתר כלשהו במנועי החיפוש, הוא זמינות האתר. כאשר הזחלנים של מנוע החיפוש, ובפרט גוגל, מגיעים לבקר באתר, ונתקלים פעם אחר פעם בבעיות זמינות של האתר, הם מסיקים שגם משתמש הקצה נתקל בחוויה הזאת. מכאן, מסיקים מנועי החיפוש כי אתר שחווה בעיות זמינות מעת לעת בשל תקלות טכניות בתשתית האחסון, לא צריך להיות מדורג גבוה בדף תוצאות החיפוש.

לכן, כאשר מקדמי אתרים בוחרים חברת אחסון לצורך התקנת תשתיות האתר, מדד הזמינות הינו קריטריון חשוב ביותר בתהליך הבחירה.

 

אבטחת מידע

אבטחה של אתר אינטרנט ומניעת פוגענים, מזיקים, סוסים טרוייאנים, ועוד הינה בקרת מפתח בכל הקשור לניהול האתר. אתר שלא מאובטח כיאות גם לא ידורג במנועי החיפוש במקומות ריאלים, ואף צפוי להענש באופן ידני על ידי גוגל.

מה הקשר של אחסון האתר לאבטחה? הרי התקנת תוספי האבטחה השונים והגדרות האבטחה מבוצעות על גבי תשתית ניהול האתר? ובכן, חשוב יהיה לדעת, כי אבטחת מידע מנוהלת בשכבות: כאשר גורם זדוני לא מצליח לנצל חולשות באפליקציה, הוא מנסה לנצל חולשות בשרתי האפליקציה. לכשהוא מבין שגם שרתי האפליקציה מאובטחים, הוא נפנה אל בסיסי הנתונים. אם גם הם מאובטחים, פונה הגורם הזדוני לנסות את מזלו באחסון האתר, בתשתיות התקשורת, בתשתית הפיסית ועוד. בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר מתקפות סייבר, שמקורת בניצול חולשות, דווקא בתשתיות הפיסיות של המערך הטכנולוגי של חברות שונות.

לכן, כאשר אתם בוחרים תשתית אחסון לאתר, חשוב יהיה לוודא כי היא מאובטחת, גם בצורה לוגית, וגם בצורה פיסית.

 

שירות לקוחות

מדוע שירות לקוחות הינו רלוונטי לנושא ה – SEO? משום שכחלק מן השירות מציעות חברות האחסון גם התקנה של תעודת SSL לאתר, הגשת מפת אתר, התקנת תוספי קידום על תשתית מערכת הניהול ועוד. כל אלו, פעולות שמטרתן לחסוך זמן ולמנוע טעויות שעלולות, בסופו של דבר, לפגוע בקידום של האתר

לכן, כאשר אתם בוחרים בחברת אחסון, דאגו לוודא כי מערך שירות הלקוחות שלה מספק אתכם, שהוא ניתן באמצעים שנוח לכם לעשות בהם שימוש, בשפה שאתם יודעים להתנהל בה, ועוד.

 

היכרות מעמיקה של חברת האחסון עם עולם ה – SEO

חברת אחסון שאינה מכירה היטב את עולם ה – SEO עלולה, בשוגג כמובן, לייצר נזק ללקוח. לא חסרות דוגמאות של חברות אחסון שחסמו את הגישה של הזחלנים של גוגל באמצעות קובץ ה – Robots.txt, על מנת למנוע פגיעה בחווית השימוש באתר. מובן מאליו שחסימה כזאת, תגרור באופן כמעט מיידי פגיעה בדירוגים האורגניים של האתר.

לכן, כאשר אתם נפנים לחפש חברת אחסון אתרים איכותית, נסו להבין האם לנציגי החברה יש ידע בסיסי בעולם ה – SEO.

 

ניהול השכונה של האתר

בעבר, קריטריון חשוב בדירוג של אתר אינטרנט בצורה אורגנית במנועי החיפוש, היה איכות השכונה שבה הוא מאוחסן. אתרים שעל התשתית שבה אוחסנו היו מותקנים גם אתרי הימורים, ספאם, אתרים פורנוגרפים ועוד היו נפגעים בצורה משמעותית בתהליך הקידום האורגני שלהם.

כיום, לא ברור האם מנועי החיפוש עדיין מייחסים חשיבות לפרמטר הזה, שכן השדרוגים האחרונים של מנוע החיפוש של גוגל, למשל, מאפשרים למנוע החיפוש להבין טוב יותר את מהות האתר ואת התוכן המוצג בו. אולם, כאשר אתם נפנים לבחור חברת אחסון אתרים, חשוב יהיה להבין מהי תצורת ההפרדה של כתובות ה – IP של האתרים, ובפרט, האם אתרים שונים בהכרח מנוהלים ב – Class שונים.

 

לסיכום

בחירה של חברת אחסון אתרים צריכה להיות תהליך מושכל, שבו תתחשבו בפרמטרים שונים המשפיעים על איכות תהליך הקידום האורגני במנועי החיפוש, ובפרט, מהירות טעינת האתר על גבי האחסון, היבטים של זמינות ויציבות, אבטחת האתר, שירות הלקוחות, המודעות של עובדי חברת האחסון לתחום ה – SEO, וגם היבטים מסויימים בניהול השכונה שבה מאוחסן האתר.

רוצים לקרוא על חברת האחסון יופרס? לחצו כאן.

לבחירת חברת אחסון האתרים ישנה השפעה גדולה על מהירות, ביצועים, זמינות אבטחת מידע ותחזוקה של שירות האחסון.

אתרים שנטענים בצורה איטית ולא חלקה, עלולה לייצר פגיעה בחווית המשתמש, להגדלת שיעור הנטישה של גולשים, להקטנת זמן השהיה באתר ומספר צפיות מועט בעמודי האתר. פרמטרים אלו, יכולים להשפיע לרעה על קידום האתר.

לגוגל חשוב שהאתר יציג חווית שימוש אמינה ונוחה למשתמש, וברגע שהזחלנים שלו נתקלים בעקביות באתר שחווה תקלות ואינו זמין, הוא עלול להחליט שלא לדרג את עמודי האתר גבוה בתוצאות החיפוש.

מנוע החיפוש של גוגל היה רוצה להציג לגולשים אתרים שהם בטוחים לשימוש, שאין בהם סכנה לגניבת פרטי הלקוח ולפגיעה בפרטיות שלו, שאינם מכילים נוזקות שונות ועוד. רוצים לדעת מה ניתן לעשות כדי לאבטח את האתר? היכנסו למאמר המלא.

איך לבחור חברת אחסון אתרים שטובה ל - SEO
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים