חיפוש

קליקיפארם: שירות תנועה לאתר ושיפור דירוגים מבית דיגיפארם

קליקיפארם הינו שירות למקדמי אתרים שידאג לשלוח לאתר שלכם תנועה דרך חיפוש מילות המפתח שבהן אתם מעוניינים להתקדם בגוגל ואז לחיצה על התוצאה של האתר שלכם, מה שיגרום לאחוז ההקלקה על התוצאה לגדול, מה שיגרום לגוגל להבין שמגיע לאתר דירוגים גבוהים יותר שמתאימים לנתונים החדשים – וכך הדירוגים ישתפרו.

לטובת מעקב אחר הדירוגים שמשתפרים, מקבלים ללא תוספת תשלום טבלת מעקב שתנטר את הדירוגים של האתר יום יום מהרגע שהתחלתם לקבל קליקים כך שהשיפור בדירוגים יהיה שקוף ב-100%.

לקליקיפארם לחצו כאן.

אבל לפני כן, קליקים של גולשים ודירוגים בתוצאות החיפוש – האם יש קשר?

האם כשתוצאת חיפוש בגוגל מקבלת שיעור קליקים גדול יותר ממה שהיה מצופה, יש לכך השפעה על הדירוג שלה?

ובכן, מבדיקות מקיפות שאנחנו ערכנו, עם מגוון גדול של אתרים בנישות שונות, עם מחקר מעמיק וניתוח של הנתונים, התשובה מבחינתנו היא: חד משמעית כן!

עכשיו, איך אפשר לנצל את המידע הזה כדי לשפר את המצב של האתר בגוגל?

מה בפועל כל זה אומר?

האם אפשר מחר להתחיל לחפש ביטויים שאנחנו רוצים לקדם, לדלג מעל 8 התוצאות הראשונות, להקליק על תוצאת החיפוש שלנו, ולחזור על כך כמה וכמה פעמים ביום?ֿ

ברור לכם שלא.

התנהגות לא אחראית כמו זו בטח שלא תעזור לאתר.

כאן בדיוק דיגיפארם נכנסת לתמונה עם שירות חדש: קליקיפארם.

שירות מבוסס דאטה, התנהגות אנושית, מדורגת ומבוקרת.

אנחנו רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש בצורה שקולה ואחראית, ולא לשרוף את האתר.

איך זה עובד? הישארו עימנו.

 

למה שגוגל תעשה שימוש בנתוני הקלקות כדי לדרג תוצאות חיפוש?

בואו נתחיל מהבסיס: למה בכלל שגוגל תרצה לעשות שימוש בנתוני המגיעים מהתנהגות הגולשים כדי לדרג אתרים?

התשובה היא חיזוק האיכות של האלגוריתמים שלה, והגברת העמידות שלהם בפני מניפולציות.

הרי אתר אינטרנט מהיר, עם היררכיה נכונה, תחביר תקין, דף אודות, הנגשה, כותרות וכותרות משנה, תגיות אלט, סכמות, תמונות איכותיות, ניווט נוח ויעיל, מבנה כתובות תקין, ו… אתם כבר מכירים את כל הרשימה – אז אתר כזה לא ממש בעיה להקים. יש לא מעט חברות מקצועיות שמתמחות בבניית אתרים, ולמען האמת, אם יש לכם זמן ומשאבים, גם אתם בעצמכם יכולים לעשות את זה.

עכשיו, כשגוגל ניצבת אל מול אתרי אינטרנט רבים שכולם בנויים נכון, מהירים, נגישים וכו׳, היא צריכה להחליט איך לדרג אותם.

מה יכול לעזור לה?

אינפוט מן המשתמשים עצמם.

ולמה נתוני הקלקות הם חשובים בהקשר הזה? הנה כמה סיבות עיקריות:

 

ביטוי לרלוונטיות תוצאת החיפוש

כאשר גולש בוחר להקליק על תוצאת חיפוש כלשהי, הוא לא תמיד יודע מה יעמוד מאחוריה. אבל הוא כן יכול להעריך, רק מקריאת כותרת המטא, תיאור המטא וכתובת העמוד, שהתוצאה תהיה רלוונטית עבורו.

לא תמיד אנחנו יודעים להעריך מדוע חשב הגולש בקצה שתוצאת החיפוש תהיה רלוונטית עבורו, אבל זה גם לא ממש משנה: אם הוא חשב שהתוצאה יכולה להיות רלוונטית, מדובר בעוד סממן שיכול להעיד על כך שצריך לדרג את התוצאה הזו גבוה יותר.

 

ביטוי להיכרות של הגולשים עם המותג

ההתנהגות הצרכנית הבסיסית בהקשר של דפי תוצאות חיפוש, היא שגולשים עוברים על התוצאות לפי הסדר שלהן, סורקים אותן, ומחליטים על מה להקליק. כאשר גולשים בוחרים להקליק קודם על תוצאת חיפוש שאיננה ראשונה, הדבר יכול להעיד או על רלוונטיות, כפי שציינו בסעיף הקודם, או על היכרות מוקדמת של המשתמש עם המותג.

זה אומר שהגולש חיפש את הביטוי הכללי, כדי להגיע למותג ספציפי, מה שקושר את המותג הזה לביטוי הכללי בצורה די חזקה. במקרה הזה, נתוני ההקלקה כפי שגוגל רואה אותם (CTR), בהחלט מחזקים את המותג הרלוונטי.

 

קשה הרבה יותר להשפיע על נתוני ההקלקות

עוד סיבה שבגללה גוגל עושה שימוש בנתוני הקלקות היא העובדה שקשה יותר להשפיע על הנתונים האלו, בטח ובטח אם מחפשים שינויים מהירים. מדוע?

משום שעל הדירוגים אחראית גוגל.

ולא סביר שאתר שממוקם במקום העשירי יקבל יותר קליקים, בצורה עקבית, מאתר שממוקם במקום הראשון. יותר מכך, כדי לייצר אפקט אמיתי נדרש שמשתמשים שונים, בזמנים שונים, יבצעו חיפושים שונים, ויקליקו בהתאמה על התוצאות.

אם גוגל תראה עליה משמעותית בנפח החיפושים, היא תתחיל לשאול את עצמה מה קורה.

 

ישנם חסמים שמונעים ניצול של המנגנון לרעה

בואו ניקח לדוגמה אתר שממוקם במקום השמיני על אותו ביטוי מפתח ממוקדם.

כמה כבר אפשר יהיה לזייף את נתוני ההקלקה של גולשים?

האם ייתכן שבימים ספורים שיעור ההקלקה יעלה ב 50%. כך, פתאום? בלי סיבה נראית לעין? בלי מידע חדש, מחקר חדש, תוכן שלא נראה עוד ברשת?

החסמים הבלתי נראים האלו של גוגל יכריחו מי שמנסה לבצע מניפולציות על הקלקות, לעשות זאת בצורה מדודה, עקבית ומתחת לרדאר, לאורך זמן.

 

מה אנחנו מציעים לכם בקליקיפארם?

קליקיפארם הוא שירות חדשני שלנו שהמטרה שלו היא להעלות את שיעור ההקלקה של גולשים על ביטויי מפתח שחשובים לכם, אבל בצורה מדודה, אחראית, מבוססת נתונים. המטרה היא, כמובן, שיפור הדירוגים שלכם בגוגל, עבור מילות המפתח שבחרתם. הנה כמה מאפיינים של השירות שכדאי לכם להכיר:

קליקים אנושיים

כל הקליקים שאנחנו מציעים לכם הם ממחשבים וטלפונים פיזיים.

עם פרופילים אמיתיים, ופעילות אמיתית ברשת.

אין בוטים.

אין אוטומציות.

אין יוזרים מזויפים.

הכל אנושי, מנוהל, מבוזר, עם מאפייני מיקום, גיל, מגדר, השכלה ועוד – שונים ומגוונים.

 

התאמה מלאה למצב עמודי האתר בשטח

בניגוד לשירותים אחרים שלנו, אתם לא יכולים פשוט לקנות את השירות.

אתם צריכים להתקבל לשירות.

קליקיפארם הוא לא שירות שמתאים לכל אתר.

אם אין מספיק חיפושים,

אם אין מספיק תנועה,

אם אתם בכלל לא ממוקמים בעמוד הראשון עבור ביטויי המפתח הרלוונטיים,

השירות לא מיועד לכם.

כשאנחנו יוצאים לדרך עם פרויקט קליקיפארם, אנחנו עושים זאת רק אחרי שאנחנו בודקים שמצב האתר בדפי תוצאות החיפוש הוא בנקודת פתיחה טובה שתאפשר את הפרויקט.

אחרת, הכסף, מן הסתם, ילך לפח.

 

עבודה מול הקונסול של גוגל

כדי להצליח ולהיות מבוססי דאטה, אנחנו דורשים גישה לקונסול של גוגל. יחד אנחנו מנתחים את הביטויים שביקשתם לקדם, מקבלים מספיק דאטה כדי לקבל החלטות, ויוצאים לדרך.

 

דשבורד ביצועים

כל מי שמזמין מאיתנו חבילת קליקיפארם, מקבל, ללא עלות, דשבורד שבו הוא יכול לעקוב אחר הביצועים של האתר בדפי תוצאות החיפוש. הביטויים הרלוונטיים וביטויים נוספים יציגו ברמה יומית את השינויים בדירוגים.

 

התנהגות אחראית

יותר מהכל, כפי שצויין כאן, אנחנו משיקים את שירות קליקיפארם אחרי מחקר מעמיק, שבו למדנו את גבולות הגזרה. המטרה הסופית שלנו היא שתראו ברכה בקידום האתר שלכם בגוגל. ולכן, אנחנו פועלים בצורה אחראית, מדודה ושקולה. בחודש הראשון לא נבצע שינויים ממשיים. בחודש השני נגדיל מעט את מספר הקליקים. אנחנו נבחן את התוצאות ונפעל בהתאם.

זהו לא פרויקט של זבנג וגמרנו.

אבל זה כן פרויקט עם ערך מוסף אמיתי.

המתחרים שלכם כבר בנו אתר עם היררכיה נכונה, תוכן וקישורים.

בואו להיות צעד אחד נוסף לפניהם, בסביבת התחרות המאתגרת הזאת.

קליקיפארם מבית דיגיפארם

 

לסיכום

מחקרים שביצענו ושמצטרפים למחקרים אחרים בעולם, מראים בבירור שלשיעור ההקלקה של גולשים על תוצאות במנוע החיפוש, יש השפעה על הדירוגים של עמודי האתר.

אנחנו בדיגיפארם, פיתחנו את שירות קליקיפארם: שירות שיעזור לכם לשפר את נתוני ההקלקות של גולשים על תוצאות החיפוש של האתר שלכם. השירות מסופק באמצעות מכשירים פיזיים, טלפונים ומחשבים, עם פרופילים ופעילות אמיתית.

חשוב לנו שתדעו שלא לכל אתר מתאים השירות הזה: כדי לייצר ערך מוסף אמיתי, צריכה להיות נוכחות סבירה של האתר כבר היום בדפי תוצאות החיפוש, נוכחות שבאמצעותה ניתן יהיה לבנות אינטראקציה הגיונית ועושה שכל של הגולשים עם האתר.

בואו לצאת איתנו לדרך חדשה ומרגשת.

קליקיפארם מבית דיגיפארם
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים