חיפוש

איך מיקרו קופי מדהים יכול לסייע לקידום אתר?

ספוילר קצר: אנחנו בדיגיפארם, המותג שמאפשר לכם לנצח את סביבת התחרות באמצעות תוכן מעולה, יודעים לייצר לא רק תוכן איכותי בהיקפים משמעותיים, אלא לצייר גם את הקווים העדינים בתוך האתר שלכם. בסופו של יום, מה שקובע את איכות הציור – הם הרבה פעמים הקוים העדינים ולא הגסים. אז אם אתם רוצים לקבל שירותי כתיבת מיקרוקופי מדהימים – אתם יותר ממוזמנים אל מערכת דיגיפארם שלנו.

התחרות שם בחוץ רק הולכת והופכת מטורפת. עם מגוון הכלים והשירותים שעומדים לבתי עסק על מנת לבנות קישורים, לייצר תוכן, לבצע אופטימיזציה של מהירות האתר, להתאים את האתר למובייל ועוד, קשה מאוד כיום בעולם קידום האתרים לנצח בנוקאאוט ולאורך זמן את כל יתר המתחרים שלכם בנישה.

בשנת 2021, יהיה מקובל יותר לומר שקידום אתרים מנצחים בנקודות.

היום אני רוצה לדבר על כלי נוסף שעומד לרשותכם כשאתם ניגשים לבצע עבודת קידום לאתר, כלי, שיעזור לכם לנצח בנקודות. בדרך כלל נוטים שלא לייחס לו יותר מידי חשיבות, למרות שיש לו תרומה רבה לאוסף של היבטים הקשורים בקידום האתר, וגם עלות הביצוע שלו היא נמוכה יחסית.

אני מדבר על מיקרו קופי – אוסף הטקסטים בעלי ההיקף המצומצם המופיעים באתר במקומות שונים: בכיתובים על כפתורי הנעה לפעולה, בהנחיות לביצוע המוצגות למשתמש עם מעבר העכבר על מקומות שהוגדרו מראש באתר, בסמוך לשדות קלט אשר בהם נדרש המשתמש להזין פרטים, בהודעות שגיאה, בכפתורי ניווט ועוד ועוד.

מטרתו העיקרית של מיקרו קופי היא ללוות את הגולש, להסביר לו מה, היכן הוא נמצא ומה מצופה ממנו. אלא ששימוש נכון במיקרו קופי, יוכל לסייע לכם לייצר לא מעט הישגים שישפיעו גם על קידום האתר.

בואו נכיר כמה מן היתרונות של השקעה במיקרו קופי בעולם קידום האתרים:

תוכלו להסביר לגולשים ולמנוע החיפוש במה עוסק האתר

כמה פעמים כבר קרה לכם שהגעתם לאתר שמעוצב ברמה גבוהה מאוד, ולמרות ששוטטתם בו יותר מדקה שלמה, לא הצלחתם להבין כל כך מה בדיוק האדם שמאחורי האתר מציע לכם. איזה שירות, מוצר, או שילוב שלהם, הוא מנסה למכור לכם, ולמה בכלל הוא טרח להשקיע בהקמה של האתר.

מיקרו קופי טוב יכול לפתור את הבעיה הזאת. אם בעמוד הבית תבחינו בטקסט בדמות: "ברוכים הבאים לאתר שקר כלשהו. כאן נסייע לכם לייצר את השקר שתמיד חלמתם עליו. מהיום, כבר לא תצטרכו לחלום על שקרים. תוכלו פשוט לחולל אותם בלחיצת כפתור" – יהיה לכם ולגוגל קל הרבה יותר להבין במה עוסק האתר.

 

תוכלו לשדר נימה אחרת מנימה רשמית באתר

ברוב המוחלט של האתרים, לפחות אלו שמציעים שירותים או מוצרים בתשלום, הנימה שבה כתובים הטקסטים היא רשמית. כלומר, זה המוצר, אלו התכונות שלו, זה המחיר שלו, זה מועד האספקה שלו וכו'. עכשיו, אני לא אומר שזה רע, זה בהחלט יכול להתאים לרוב המוחלט של המקרים, אבל חשוב להבין שמיקרו קופי מעולה, כזה שבו שזורה שנינות אמיתית ומשולב הומור משובח, בהחלט יכול לשדרג את החוויה של הגולש באתר, ולגרום ליצירת אוירה כיפית, נעימה הרבה יותר, ופחות רשמית. בחלק מן המקרים, זה יכול לעשות את ההבדל בין לקוח שנוטש ולקוח שבוחר להמשיך עד לרכישה – ואין ספק שיש כאן פרמטר שיכול להשפיע בצורה משמעותית על קידום האתר.

 

תוכלו לסנן קהל יעד לא רלוונטי

כל בעלים של אתר אינטרנט יודע שלבעל עסק אינטרנטי יש שני אתגרים אמיתיים: הראשון הוא להביא תנועה לאתר. השני הוא להביא תנועה נכונה לאתר.

לפעמים, גולשים שמגיעים אליכם לאתר, משאירים לכם פניות או מנסים ליצור קשר טלפוני, למרות שהסיכוי שיהפכו ללקוחות משלמים הוא קטן עד אפסי, רק גורמים לכם נזק.

כדי לייצר תנועה נכונה ואיכותית לאתר, תצטרכו לבצע אוסף גדול של פעולות, שמתחיל במחקר מילות מפתח איכותי, ומסתיים ביצירת מיקרו קופי משובח.

 

תוכלו לשלב מילות מפתח חשובות לקידום

מיקרו קופי הוא למעשה דרך טובה לשלב מילות מפתח מתאימות לקידום האתר. דווקא באיזורים בהם הטקסטים מתוחמים, קצרים ויחסית קבועים, תוכלו לשלב את מילות המפתח העיקריות שלכם, ולאותת למנועי החיפוש ובפרט לגוגל, שהאתר שלכם מציג מדד רלוונטיות גבוה לשאילתת החיפוש של הגולש.

 

תוכלו להניע גולשים לפעולה

מיקרו קופי איכותי הוא כזה שמניע גולשים לפעולה. באמצעות מיקרו קופי תוכלו להסביר לגולשים מה בדיוק מצופה מהם לעשות. אם, למשל, כחלק מתהליך הרכישה, המשתמש צריך לבצע התחברות, על מנת שפרטי הרכישה שלו ישמרו בפרופיל שלו, מיקרו קופי מדויק הוא הדרך הכי יעילה לעשות זאת.

ככל שיותר גולשים יבינו מה עליהם לעשות, כך פחות גולשים מבולבלים ינטשו את האתר, ויותר גולשים יראו למנוע החיפוש שתוצאת החיפוש שהציג להם רלוונטית.

 

אגב, עוד על שיעור נטישה והקשר שלו לקידום אתרים, תוכלו למצוא בקורס המטורף שהכנו עבורכם, הקורס שחוץ ממנו לא תצטרכו דבר כדי להצליח בתחום קידום האתרים (אולי חוץ מכוח רצון ומוטיבציה).

 

תוכלו לשפר מדדים שונים של ביקור גולשים באתר

דיברתי מקודם על מיקרו קופי שנון ומצחיק. שילוב של מיקרו קופי כזה באתר יסייע לכם להאריך את משך השהייה של גולשים באתר, ולייצר עוד ועוד הזדמנויות למפגשים עם הגולש שיקרבו אותו לבצע התקשרות מולכם. מיקרו קופי כזה גם יאפשר לכם להקטין את שיעור הנטישה, להעלות את מספר הצפיות של גולש בדפים לביקור, להעלות את שביעות הרצון שלו ולהפוך יותר גולשים לגולשים חוזרים ועוד.

 

לסיכום

בואו נתחיל בבשורה הטובה: אם אין לכם זמן להתעמק ולהבין כיצד לייצר מיקרו קופי מדהים לאתר, אתם יכולים לישון בשקט. באמצעות השירותים המתקדמים של מערכת דיגיפארם, תוכלו להזמין תכנים שמאחוריהם חשיבה מוקפדת גם על עולם המיקרוקופי, הטונציה וההנעה לפעולה. אחרי הכל, אין תחליף לתוכן איכותי באתר, ולעיתים, דווקא טקסטים ארוכים, מפורטים, ומושקעים במיוחד, הם שישפיעו על ההחלטה של גוגל היכן לדרג את עמודי האתר שלכם על ביטוי מפתח ספיציפיים. יחד עם זאת, למיקרו קופי, אוסף הטקסטים הקצרים והמצומצמים באתר, יש תפקיד חשוב בקידום האתר, שכן הוא מאפשר לשלב את מילות המפתח החשובות לקידום, להנחות גולשים מה בדיוק מצופה מהם ולאן הגיעו, לשדר נימה אחרת מנימה רשמית ויבשה, לשפר מדדים שונים הקשורים בהתנהגות הגולש, ולעודד גולשים להשלים פעולה גם כאשר לא תמיד ברור להם מה עליהם לעשות.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים