חיפוש

ייעוץ קידום אתרים – מתי זה כדאי?

אם יש תחום שבו נדמה שהכל פרוץ ומותר הוא תחום קידום האתרים האורגני. כדי להיות מקדם אתרים לא נדרש רישיון, וכל מי שמכיר עקרונות בסיסיים בחום קידום האתרים יכול להציע את מרכולתו לקהל הלקוחות. לא אחת קורה, שבעלי עסקים שמתקשרים מול פרילנסר המשמש כמקדם אתרים, לא באמת מבינים מה הוא עושה, האם הוא פועל בדרך הנכונה שמיטיבה עם העסק, והאם הפעולות שהוא מבצע לקידום האתר מבוצעות בצורה מקצועית שתקדם את האתר לאורך זמן.

תוסיפו לזה את העובדה שקידום אורגני הוא תהליך מתמשך וגם כאשר מבצעים הכל נכון, לעיתים לוקח זמן להתבלט מעל המתחרים. אם כך, מה עושים? אחד הפתרונות הוא התקשרות מול גורם אובייקטיבי, כזה שיוכל לייעץ לנו על תהליך הקידום מבלי לקחת בו חלק אופרטיבי. יועץ כזה, יוכל לתת לנו חוות דעת ממוסמכת על הסיכוי והאופן שבו תוכלו לקדם את האתר. אז מתי תתקשרו מול יועץ כזה? הכל במאמר הבא.

התקשרות עם יועץ קידום אתרים לפני הקמת אתר

אין ספק שהדרך האפקטיבית ביותר לקדם אתר, היא להתחיל את תהליך הקידום עוד לפני שהאתר נבנה. בשלב זה חשוב יהיה לתת דגש על מחקר מתחרים אפקטיבי, מיפוי של ביטויי מפתח, תכנון ובניה של היררכיה נכונה, בניית אסטרטגיית תוכן מתאימה, ניהול תקציב לקניית קישורים ועוד. כמו כן, בשלב כזה כדאי יהיה להגדיר מהי בדיוק המטרה של תהליך הקידום: האם ניסיון להשיג יות טראפיק אורגני? האם שיפור במיקומים של ביטויי מפתח תחרותיים? האם הגדלת ההכנסות לעסק כתוצאה מן התנועה האורגנית לאתר? יועץ טוב ידע להכווין אתכם ולהתמש בניסיון שלו כדי להעריך את הסיכוי שבתקציב נתון תוכלו להשיג את המטרה שלכם.

 

התקשרות עם יועץ קידום אתרים בעת תהליך קידום

סיבה נוספת להתקשר עם יועץ לקידום אתרים היא להבין טוב יותר את פעילות חברת הקידום מולה התקשרתם בחודשים האחרונים. יועץ טוב ידע לנתח את עבודת החברה ששכרתם, ולהסביר האם העסק לא מתקדם בגלל עבודה חובבנית, או בשל תנאים אובייקטיבים לא פשוטים. יועץ כזה גם יוכל לסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות בתקשורת מול החברה, ויספק לכם מסמך מקצועי שיסייע לכם לדבר עם החברה באותם מונחים מקצועיים.

 

התקשרות עם יועץ לאחר קבלת עונש ידני מגוגל

אם זה קרה לכם, ודאי הרגשתם חסרי אונים. ייתכן שהאתר שלכם נפרץ והפך למוקד עליה לספאמרים, וייתכן גם שחברת הקידום ששכרתם עשתה עבודה לא מקצועית וסיפקה לכם, בין היתר, קישורים באיכות נמוכה. בכל מקרה, ההתראה שקיבלתם בקונסול על עונש ידני שהושת על האתר שלכם מגוגל, לא עזרה לכם לפתוח את הבוקר בחיוך.

ברור לכם, שיציאה מעונש כזה צריכה להתבצע בצורה מקצועית. עליכם יהיה לוודא שביצעתם את כלל הפעולות המתקנות הנדרשות באתר, שהתקנתם מנגנוני בקרה למניעת הישנות המקרה בעתיד, ושאתם מבקשים מגוגל בקשה לבחינה מחדש של האתר בצורה נכונה ומותאמת לכללים של גוגל. גם במקרה הזה, יועץ קידום אתרים מקצועי יוכל לספק לכם מענה הולם.

כתבתי עוד על ענישה ידנית של גוגל ועל דרכים להתאושש ממנה, במדריך המפורט הזה.

 

התקשרות עם יועץ קידום אתרים לצורך ביצוע משימות מורכבות

אם תידרשו, במהלך מחזור חיי האתר שלכם, להתכחש לקישורים זדוניים, ייתכן בהחלט שלא תרצו להתמודד עם המשימה המורכבת הזאת בעצמכם. במקרה כזה, יועץ קידום אתרים מנוסה יוכל לנהל עבורכם את התהליך ולאפשר לכם לישון בראש שקט. עוד על התכחשות לקישורים כתבתי במדריך איך להגיש קובץ disavow ב- Search Console.

 

התקשרות עם יועץ קידום אתרים לצורך למידה עצמית

לא מעט בעלי אתרים בעידן המודרני מעדיפים לקדם את האתר שלהם בצורה אורגנית במנועי החיפוש, בעצמם. לשם כך, הם לעיתים נדרשים להכוונה בפתירת סוגיות ספיציפיות וממוקדות. במקרה כזה, התקשרות מול יועץ קידום אתרים באופן חד פעמי תוכל לסייע לבעל העסק לקבל את המידע שהוא צריך בצורה ממוקדת ושקופה.

 

לסיכום

התקשרות עם יועץ קידום אתרים תוכל לסייע לכם במגוון רחב של מצבים. בראש ובראשונה, תאפשר לכם התקשרות כזו להבין טוב יותר את הסיטואציה שבה אתם נמצאים, ולקבל החלטות מושכלות.

יועץ קידום אתרים הוא אדם שמתמחה בנישת קידום האתרים ויכול לספק לכם תובנות לפני התחלת תהליך קידום או במהלכו, תוך שהוא אינו מעורב בקבלת ההחלטות בפועל המתבצעות בתהליך הקידום.

אם אתם מעוניינים לדעת האם כדאי להתניע פרויקט לקידום אורגני של אתר מסויים מבחינת עלות תועלת, וכן האם תהליך קידום שמבוצע בפועל הוא אפקטיבי, יועץ קידום אתרים יוכל לסייע לכם להשיג את מטרתכם.

יועץ קידום אתרים מנוסה יוכל להדריך אתכם שלב אחרי שלב בביצוע פעולת התכחשות לקישורים או להתמודדות עם עונש ידני שהטילה גוגל על דפי האתר שלכם.

בהחלט. עם זאת, חשוב לדעת שבפרוייקטים בהם אנו משמשים כיועצים אנו מנועים מלבצע פעולות קידום בפועל, וזאת כדי לשמור על האובייקטיביות שלנו.

ייעוץ קידום אתרים - מתי זה כדאי
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים