קישורים חיצוניים – איך לדעת אם יש קצת, הרבה או בדיוק בכמות הנכונה

זו דרך שאני המצאתי, היא עובדת לי נהדר ב95% מהמקרים לפחות (מעדיף להימנע מלכתוב 100%) והיא שווה זהב!

אז איך זה עובד?

הכירו את בינג! כן כן – המנוע חיפוש הנידח, שכמעט ואף אחד מאיתנו לא משתמש בו. אפשר להשתמש בו למלללאאא דברים אם מבינים איך הוא עובד (והרבה יותר קל להבין איך הוא עובד מאשר איך גוגל עובד! – מציע להתחיל לחקור אותו בהקדם).

ניגש לעניין – בינג מושפע מקישורים חיצוניים בצורה מאוד מהירה והמערכת שלו לסינון ספאם לינקס הרבה פחות טובה, מה שאומר שאתה שם קישור היום ואתה מקבל השפעה תוך כמה ימים ספורים, לעומת גוגל שיכול לקחת לו גם 3 חודשים לעקל קישור.

לכן, בא נצא מנקודת הנחה שהאתר שאתם עושים לו קידום אתרים הוא למשל אתר של עורך דין פלילי.

אתם ניגשים למנוע החיפוש של בינג, ומחפשים שם את הביטוי שלכם. אם אתם רואים שבגוגל אתם במקום 113 אבל בבינג אתם מקום 10 (מספרים מדוייקים לפיילוט האחרון שעשיתי) – כנראה שהגזמתם עם הקישורים החיצוניים (ואין ספק שהגזמתי). לעומת זאת, אם אתם בגוגל 9 ובבינג 5 – אתם בדרך הנכונה!

האידיאל הוא שהמיקום בבינג יהיה טוב יותר אבל לא בהרבה מהמיקום בגוגל.

אם המצב שלכם הפוך – סימן שהאתר שלכם חזק בפרמטרים אחרים אבל חלש בקישורים.

זה עובד פעם אחר פעם, בדוק ומנוסה.

יש עוד מלא מלא מלא דברים שאפשר להבין מהשוואת חיפושים בבינג כמו מהו האורך האידיאלי של מאמר לביטוי מסויים, כמות סושיאל, ONPAGE, תמונות, אנקורים (כתבתי מדריך מעולה בנוגע לאנקורים), ועוד, אבל נשאיר טעם של עוד עד לפעם הבאה אם יהיה ביקוש

אשמח לשמוע מה דעתכם, האם אתם מסכימים, האם זה עזר לכם או כל תובנה אחרת.
בהצלחה!

 

מדריך קניית קישורים מהמערכת המתקדמת בעולם מבית עשהאל דרייר בע"מ:


 

בינג הוא מנוע חיפוש מבית מיקרוסופט, שנחשב לפחות פופולרי ופחות מתקדם ממנוע החיפוש של גוגל.

בהחלט. במאמר השלם אנחנו מתארים כיצד אפשר בקלות ובפשטות להעריך האם לאתר ישנם מספיק קישורים חיצוניים, באמצעות שימוש במנוע החיפוש של בינג.

במקרה כזה, ככל הנראה עשית שימו מופרז בקישורים חיצוניים המובילים לאתר שלך.

ככל הנראה, האתר שלך הוא איכותי במגוון גדול של פרמטרים, ויש ברשותך מספיק קישורים חיצוניים נכנסים לאתר.

קישורים חיצוניים - איך לדעת אם יש קצת, הרבה או בדיוק בכמות הנכונה
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
דיגיפארם:
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

קורס קידום אתרים בגוגל (SEO)

קורס קידום אתרים בגוגל (SEO) פרקטיקה נטו! היי, שמי עשהאל דרייר ובשנת 2015 כשעוד הייתי לוחם ביחידת דובדבן, צרכתי שירותי SEO לעסק קודם שלי והתאכזבתי