חיפוש

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך עליה באופן מלא, לא מעט משקי בית מוצאים את עצמם מנסים לאתר דרכים נוספות שבהן יוכלו להגדיל את ההכנסה החודשית.

בפוסט הזה, אני רוצה לדבר על אחת מן הדרכים האלו: הקמה של אתר לייצור לידים. כשעושים זאת נכון, ומשקיעים באופן עקבי, איכותי ורציףֿ, מדובר ללא ספק בתרנגולת שיכולה להטיל ביצי זהב' מניסיון.

לא נשקר כאן: כדרכן של תרנגולות, מידי פעם הן הופכות לשניצל פריך וטעים. אבל עד אז, אם מאכילים אותן, הן מחזירות את ההשקעה בהן. כל שצריך לדאוג לו הוא מלאי מספק ושוטף שלהן.

אז אחרי שהצלחתי בטח לעצבן כמה וכמה טבעונים, בואו ניגש לעניין: מה זה, בעצם, ליד, אילו סוגי לידים קיימים, איך מקימים אתר לייצור לידים, איך מייצרים מן הלידים האלו כסף ולמה בכלל כדאי לעשות זאת?

 

מה זה ליד?

ליד הוא אוסף של פרטי קשר של אדם, גוף, חברה או כל ישות אחרת, שמביעים סוג מסוים של עניין בשירות או מוצר שאנחנו מציעים.

ליד חם מתייחס למצב בו איש הקשר נמצא ברמת בשלות גבוהה לבצע מולנו עסקה, וליד קר מתייחס למצב הפוך: שהישות שנמצאת מאחוריו לא בשלה בהחלטה לרכוש מוצר או שירות, ולפעמים בכלל לא יודעת שהיא זקוקה למוצר או שירות.

מן הסתם, מחירו של ליד עולה ככל שהליד חם יותר.

פרטי קשר של אדם שמעוניין לקנות בטווח זמן של ימים בודדים מכונית ספציפית מאוד, עם דגם נתון, ורמת אבזור ידועה יהיו יקרים יותר מפרטי קשר של אדם שחולם יום אחד לקנות מכונית, והוא עושה בשבוע הבא את שיעור הנהיגה הראשון שלו.

כל העניין כולו בשיווק מבחינת רוכש הלידים, הוא לקנות את הלידים החמים ביותר במחיר הזול ביותר האפשרי. אתם, כבעלי אתרים לייצור לידים, תנסו למקסם את המחיר שתקבלו על כל ליד, ואולי אף למכור את אותו ליד יותר מפעם אחת. אבל נגיע לזה בהמשך…

 

למה בכלל כדאי להקים אתר לייצור לידים?

אם מישהו חושב שיש איזשהו כפתור קסם שלוחצים עליו ומקבלים אתר לייצור לידים שמכניס כסף כבר מהיום הראשון – אז אני כאן כדי להסביר שהדברים ממש לא עובדים ככה.

כדי לייצר כסף מאתר לידים צריך, בראש ובראשונה, לבחור נכון את הנישה שבה רוצים לייצר את הלידים, את רמת הרזולוציה אליה ירד האתר, לנתח את סביבת התחרות, להשקיע באתר שבנוי היטב, לייצר בו תוכן סופר איכותי, לבצע אופטימיזציה, לבצע את ההתאמות הנדרשות לנישה המסוימת, לחזק את האתר בקישורים באופן שוטף לאורך זמן, ולהיות מסוגלים לחוות גם ירידות מעת לעת בדרך לכיבוש הפסגות הקטנות.

מדובר בעבודה מתמשכת, שמצריכה זמן, סבלנות, התמדה, הבנה של סביבת התחרות, ולפעמים גם לא מעט מזל.

אני ממש מקוה שלא ביאסתי אתכם. זאת לא הייתה הכוונה.

אז למה בכל זאת שווה יהיה לכם להשקיע בהקמה של אתר לייצור לידים?

 

סיבה מספר 1: הכנסה קלה ופשוטה שלא דורשת עבודה 365 ימים בשנה

בזמן שהשורות האלו נכתבות, מדינת ישראל נמצאת עמוק בתוך מלחמה בעזה, וייתכן שלפני מלחמה קשה בלבנון. לא מדובר באירוע פשוט.

לא מעט עסקים נפגעים, ויש מעגלים של מעגלים של ספקים, ולקוחות, וצרכנים נוספים, שכל ממשקי העבודה שלהם משתבשים.

אנחנו עם חזק, שיודע להתאחד כשצריך, ולכן אין לי שום ספק שנדע לצלוח את זה, ומי שמשקיע היום, יראה ברכה בעמלו מחר. אבל בינתיים, כשההכנסות קטנות, ההוצאות מתרבות, ואי הודאות גוברת, יש חשיבות רבה לסוג הכנסה פסיבי, יחסית, שיכול לייצר מנות קטנות של הכנסות כאלו.

אני, למשל, כמי שמשווק את קלאודוויז, שירות אחסון האתרים בענן, נהנה מהכנסה שוטפת ויציבה ומתוגמל על החברות שלי בתוכנית שיווק השותפים של החברה, ומן הלידים שאני מייצר עבורה לרוכשי שירותי אחסון פוטנציאליים.

מדובר בצ׳ק נאה, שאני מקבל, והוא אולי לא מכסה את כל ההוצאות של החברה ביום יום, אבל הוא בהחלט מקור פרנסה איכותי ויציב.

 

סיבה מספר 2: לא נדרשת מיומנות בתחום היעד שאותו אתם משווקים

מקימים אתר בתחום הגינון וגיזום העצים? אתם לא חייבים שיהיה לכם ידע בכריתת עצים או ציוד יקר ואיכותי כמו מנוף משוכלל.

מנהלים אתר בתחום של ייעוץ פנסיוני? אתם לא חייבים להיות מומחים בתחום קרנות הפנסיה הותיקות, ואפילו לא סוכני ביטוח שידעו להסביר מדוע ביטוח המנהלים של החברה זהו המוצר הטוב ביותר עבור צרכי הלקוח.

רוצים לעזור לגולשים שמגיעים אליכם לממש את הזכויות הרפואיות שלהם? אתם לא חייבים לדעת לבצע ניתוח לב פתוח או צנתור מורכב במיוחד.

מה אתם כן צריכים? ידע בקידום אתרים.

באמצעות עקרונות בסיסיים של קידום אתרים, תוכלו להקים ולקדם אתרי לידים במגוון רחב מאוד של תחומים, ולייצר מהם הכנסה נוספת, על העיסוק המרכזי שלכם.

ואיך מזמינים תוכן כזה אם אין לכם את הידע הדרוש בעצמכם? כמובן, דיגיפארם – השירות היחיד בארץ שיודע להתחייב עבורכם לא רק על איכות התוכן, לא רק על כל היקף של תוכן נדרש, אלא גם על מועד האספקה שלו, ובמגוון רחב מאוד של תחומי התמחות.

 

סיבה מספר 3: הסיכון לא עליכם

כשאתם עוסקים במכירה של לידים, אתם לא אלו שמספקים ללקוח הקצה את השירות בסופו של דבר.

איש המקצוע שקונה מכם את הלידים, הוא זה שמתקשר מול הלקוח, מעניק לו את השירות, ונושא באחריות לאיכות המוצר או השירות, לזמן האספקה, לתמיכה בעת תקלה ועוד.

אתם גם, כמובן, לא נדרשים לנהל מלאי, לשלם על אחסון של חומר גולמי בכמויות מסחריות, לשנע ציוד באוניה, לספוג ביטולים ברגע האחרון של לקוחות פוטנציאליים, או לרדוף אחר הלקוח בעבור התשלום שמגיע לכם.

כשאתם עסוקים באתר לייצור לידים, אתם נהנים מסיכון מופחת לפגיעה.

נכון, בהחלט ייתכן שהאתר לא ייצר לכם לידים בכמות ובאיכות לה ציפיתם, ועדיין תוכלו להפסיד כסף.

אבל ההפסד יהיה לפחות מתוחם, וברור, וגם לא גדול במיוחד.

 

סיבה מספר 4: מודלים גמישים של הכנסה ותמחור

תחום ייצור הלידים מאפשר לכם ליהנות ממגוון תוכניות והסכמים מול שותפים פוטנציאליים.

תוכלו להיות אתם אלו שמסננים את הלידים ואז למכור אותם במחיר יקר, או להשאיר ללקוחות שלכם למיין את הלידים שאתם מעבירים אליהם.

תוכלו למכור את הליד לכל המרבה במחיר, או דווקא ללקוח יחיד וקבוע.

תוכלו למכור את הלידים שלכם יותר מפעם אחת, ללקוחות שונים, כמובן במחיר מופחת, או להבטיח בלעדיות ואז לייקר את המחיר של כל ליד.

 

סיבה מספר 5: אתם לא מוגבלים רק לנישה אחת

הקמתם אתר לידים בתחום מסוים והצלחתם לקדם אותו בגוגל כדי לייצר לידים איכותיים? אתם לא חייבים להפסיק כאן.

תמיד תוכלו למצוא נישה אחרת, ולהתחיל את כל התהליך, רק הפעם עם שיטות מוכחות ועם ביטחון גבוה יותר שההשקעה תשתלם לכם.

 

קווים מנחים כלליים בייצור אתרי לידים

ברור ומובן, שכל נישה שבה תירצו להקים אתר לייצור לידים, היא מיוחדת, שונה, עם דרישות סף שונות משל נישות אחרות.

ובכל זאת, יש כמה וכמה פעולות אותן תצטרכו לבצע בכל נישה אליה תירצו להיכנס ולבנות בה אתר לייצור לידים איכותיים.

 

מחקר מתחרים

מחקר מתחרים הוא אחד השלבים הקריטיים ביותר בהקמה של אתר לייצור לידים.

אם סביבת התחרות שלכם קשוחה מידי, מכילה שחקנים חזקים מידי שכבר השתלטו על השוק (כמו לדוגמה בתחום המשכנתאות) – זה אומר אחד משני דברים: או שאתם לא צריכים להיכנס לפרויקט כזה, או שאתם צריכים להיכנס אליו בשיא העוצמה ולהתאזר בסבלנות.

כך או כך, באמצעות מיפוי השחקנים שנמצאים בסביבת התחרות, תוכלו להעריך כמה השקעה תצטרכו לבצע בפועל, כדי להקים אתר לידים איכותי.

כתבתי במדריך הזה על איך לעשות מחקר מתחרים מושלם ב 14 שלבים.

 

מחקר מילות מפתח

אני ממליץ לכם מאוד לקרוא במדריך הבא על 2 דרכים אפקטיביות ביותר לביצוע של מחקר מילות מפתח.

בגדול, השלב הזה חשוב ביותר משום שאתם פועלים בעולם של משאבים מוגבלים.

אין לכם אינסוף תקציב, אין סוף עובדים ואין סוף זמן.

לכן, אתם רוצים למקד את המשאבים שלכם לצורך קידום האתר על מילות מפתח איכותיות – כאלו עם היקף חיפושים יחסית גדול, רמת תחרות סבירה, כוונת חיפוש שמעידה על רצון אמיתי לבצע רכישה או התקשרות מול בית העסק, ורלוונטיות לעולם התוכן שלכם (כלומר, סיכוי יחסית סביר להיות מדורגים עליה).

 

יצירת תוכן איכותי

בכל אתר לייצור לידים שתקימו, תוכן יהיה מרכיב מפתח, שבלעדיו לא תוכלו לייצר לידים איכותיים.

כדי למשוך אליכם את קהל היעד הנכון, חשוב שהתוכן שלכם ידבר על הצרכים, המצוקות והרצונות של קהל היעד שלכם.

אתם רוצים לייצר לידים איכותיים בתחום של ייעוץ משכנתא? הסבירו לקהל הקוראים עד כמה טעויות בבחירת המשכנתא עלולות לעלות לזוג צעיר ביוקר.

מעוניינים להשיג לידים בתחום של חוקר פרטי? ספרו איך חוקר פרטי עזר לבת זוג לתפוס את בן זוגה בוגד, ואיך זה נאלץ לוותר על הרכוש המשותף בשל כך.

איך כותבים תוכן איכותי? גם לזה, כמובן, יש לי מדריך מפורט עם כמה וכמה רעיונות.

 

ביצוע אופטימיזציה

עוד אלמנט כללי שתצטרכו להשקיע בו זמן ומשאבים, בלי קשר לתחום שבו אתם מתכוונים להקים אתר לייצור לידים, הוא ביצוע התאמות של חלקי האתר שלכם לדרישות של מנועי החיפוש, ובפרט גוגל.

יש לא מעט פעולות שכדאי לעשות בהקשר הזה כדי לדאוג שהאתר יתקדם כמו שצריך בגוגל, כמו יצירת היררכיה נכונה לאתר, טיפול בכותרות וכותרות משנה, עדכון תגיות מטא, התאמת האתר למובייל, שיפור חווית המשתמש, האצת זמני הטעינה של האתר, טיפול בתמונות על כלל הרבדים הכרוכים בכך, ו… יש עוד די הרבה פעולות שתוכלו לבצע כדי להשיג את המטרה: אתר שמוכן להתקדם בגוגל.

עוד על ביצוע אופטימיזציה תוכלו למצוא במדריך הבא שלי.

 

בניית קישורים רלוונטיים

טוב, אני מאמין שאם אתם כאן, אני לא צריך להסביר לכם על חשיבותם של קישורים בקידום אתרים.

קישורים, אותן הפניות שמבצעים אתרים אחרים, רלוונטיים לנישה שלנו, אל עמודי האתר שלנו, מעידים על אמון שמביעים גורמים מחוץ לאתר במותג שלנו.

כשזה קורה הרבה, באופן טבעי, הדרגתי, ובהתאם לעניין, מדובר בפקטור עוצמתי שמחזק את האתר שלנו בדפי תוצאות החיפוש.

על מה הם בדיוק קישורים, איך בונים אותם בצורה נכונה, וממה חשוב להיזהר כשעושים זאת, כתבתי במדריך המלא למתחילים ומתקדמים.

 

יצירת שיתופי פעולה

עוד עניין שמשותף לכל אתר ייצור לידים, בכל נישה, הוא עצם שיתוף הפעולה שאתם צריכים ליצור. כיצרני לידים – הלידים שלכם לא יהיו שווים לכם דבר אם הם לא ימכרו לגורמים הרלוונטיים, בזמן הרלוונטי.

להציע ליועץ משכנתא לידים של לקוחות שביקשו לקחת משכנתא לפני שנתיים – זה ממש לא רלוונטי. להציע לחשמלאי לידים להתקנת תלת פאזי בבית שנוצרו לפני שלושה חודשים – ממש ממש לא רלוונטי.

אם בחרתם נישה מתאימה, ואתם מצליחים לייצר בה לידים איכותיים, אתם חייבים שיהיה צד שני, שישתלם לו לאורך זמן לקנות מכם את הלידים האלו.

 

פרטי יצירת קשר

בסופו של דבר, מה שאתם מעוניינים שיקרה כתוצאה מהביקור של הגולש באתר שלכם, הוא שהגולש יתקשר / ישאיר פרטי קשר לצורך התקשרות עתידית שלכם מולו.

לכן, כל אתר לייצור לידים חייב, מן הסתם, לכלול טלפון לחיוג וטפסי יצירת קשר לכל הפחות.

 

ביקורות

בדומה לקישורים חיצוניים, גם ביקורות מהוות סממן חשוב במידת האמון שרוחשים גורמים חיצוניים למותג.

השקיעו בבניית פרופיל ביקורות אמין ואיכותי, שיעזור לכם לחזק את המותג בגוגל.

זה אומר לעודד גולשים להשאיר ביקורות בעבור השירות שקיבלו באתר, ולנהל גם שיח פחות נעים, מול מבקרים שליליים, אבל בצורה איכותית ומכבדת.

 

מודל תמחור

איך מוכרים לידים?

האם מוצאים בעל מקצוע בודד שקולט את כל הלידים?

האם מוכרים לראשון שמוכן לקנות?

האם מותר למכור את אותו ליד פעמיים או יותר?

את כל השאלות האלו, ועוד שאלות נוספות, תצטרכו להסדיר במהלך בניית המודל העסקי שלכם.

מן הסתם, אם תמכרו את אותו הליד יותר מפעם אחת, לצרכנים שונים, מחירו יהיה, כמובן נמוך יותר. ליד בבלעדיות יזכה אתכם בסכומים גבוהים יותר.

כמו כן, תצטרכו למצוא איזשהו מנגנון שבו הלקוח שרוכש מכם לידים יוכל לפסול לידים לא איכותיים.

אחרת, אתם עלולים להציף אותו בזרם של פונים בלתי רלוונטיים בעליל.

אל חשש: מנגנון איכות כזה הוא טוב לשני הצדדים. בסופו של יום, אתם רוצים לדעת שהלקוח שלכם מרוצה מן הלידים שאתם מספקים לו, שהם מייצרים לו ערך, משום שאתם רוצים שהוא יהיה לקוח חוזר שלכם…

 

דגשים מיוחדים לאתרי ייצור לידים בנישות שונות

טוב, אז אחרי שעברנו, ממעוף הציפור כמובן, על דגשים כלליים שכדאי לשים אליהם לב כשבונים אתר לייצור לידים, בואו ננסה להזכיר כמה מן המאפיינים הייחודיים שמתייחסים לאתרי לידים בנישות שונות:

 

דגשים מיוחדים לאתר לידים בנישת המנעולן

כשאנשים מזמינים מנעולן, הם עושים זאת לא כי הם רוצים, אלא כי הם צריכים.

בדרך כלל, מדובר באנשים שמאמרים עמוסי תוכן פחות ידברו אליהם.

אם אתם רוצים באמת לייצר ערך מוסף לגולשים שמחפשים שירותי מנעולן, הדגש צריך להיות פחות על תוכן, עצות וטיפים, והרבה יותר על אופטימיזציה, לוקאליזציה, מחוללי אמינות, תמונות, גיאוגרפיה, שעות פעילות ומחיר.

כאשר גולש בוחר להזמין מנעולן, חשוב לו שהמנעולן יהיה מהאיזור שבו הוא נמצא (הוא נתקע מחוץ לדלת בלי מפתח, וממש צריך להתפנות כבר), חשוב לו שהמחיר יהיה הוגן, שיש המלצות על המנעולן (כי בדומה לנישות אחרות, גם בנישה הזאת ישנם לא מעט אנשים לא הוגנים), ושהמנעולן זמין בשעה הזאת בכלל.

לכן, אם אתם מקימים אתר לייצור לידים למנעולן, התמקדו פחות בתוכן כללי, והרבה יותר בתוכן שמותאם לצרכי הלקוח בקצה: זמינות, מחיר, הגינות.

 

דגשים מיוחדים לאתר חשמלאי

חשמלאי בדרך כלל יקרא לבית הלקוח על מת לעשות עבודה מתוכננת. זה אומר שהלקוח במקרה הזה יודע מה הוא רוצה, הדחיפות לא מאוד גדולה כמו במקרה של מנעולן, ומה שיותר יעניין את הלקוח, זה עבודות קודמות שביצע החשמלאי, בהיקפים גדולים.

אם מדובר בתליית מנורה חדשה בחדר של הילד, זה באמת עניין פשוט למדי וכאן הניסיון פחות תופס מקום משמעותי.

לעומת זאת, אם מדובר בפרויקט גדול ומשמעותי, כמו העתקת שקעים ממקום למקום בבית, הוספת תלת פאזי לצורך התקנת כיריים אינדוקציה, או אפילו אוסף של עבודות פשוטות למדי אבל בהיקף גבוה, מה שחשוב יהיה ללקוח בקצה הוא הניסיון והזמינות במיקום הגיאוגרפי המסויים.

בדומה למנעולן, גם כאן התוכן יהיה חשוב, אבל פחות מאלמנטים בוני אמון, כמו תמונות, תעודת מקצוע, מחירון וזמינות.

 

דגשים מיוחדים לאתר חוקר פרטי

אנשים מתלבטים לא מעט לפני שהם פונים לחוקר פרטי.

בדרך כלל, מדובר באנשים שעולמם עומד להזדעזע, בשל גילוי או צורך בהוכחה של מה שכבר התגלה.

כדי לשכנע אנשים להשאיר פרטים לחוקר פרטי, יש לבנות אמון.

תמונה של החוקר הפרטי, צילום תעודת רישיון, שנות ניסיון וותק בתפקיד, סיפורי הצלחה שלו – אלו האלמנטים שיהיו חשובים יותר לקידום.

דווקא כאן, שעות הפתיחה של המשרד תהיינה פחות רלוונטיות.

גם לא המיקום הגיאוגרפי, שיכול להיות אפילו חיסרון במידה שהוא קרוב מידי ליעד.

מה שיעבוד כאן טוב על מנת לייצר לידים איכותיים, זה בעיקר סיפורים, מקרי בוחן, הסבר על ציוד טכנולוגי שבו נעשה שימוש, ובניית אמון באמצעות הגדרת גבולות המסגרת, והבטחת הפרטיות של הפונה.

וכמובן כמובן – לציין שהשירות הינו דיסקרטי לחלוטין.

 

דגשים מיוחדים לאתר בדיקת ביטוחים

אפשר לספור על יד אחת את מספר האנשים בישראל שמכירים מקצה לקצה את כלל התיק הביטוחי שלהם.

רובנו לא יודעים שיש לנו כפל ביטוחים, ועבור רובנו, כל ניסיון להתעניין בתחום ולנסות לבצע מיפוי מסודר, יגמר בהתעלפות על הספה מרוב שעמום בתוך פחות משלושים שניות.

תחום הביטוח הוא תחום אפור, משעמם, יבש, וכזה שקשה לשווק אותו. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעניין טכני של בדיקת ביטוחים קיימים.

מה שיעבוד טוב בקידום אתר לייצור לידים לבדיקת ביטוחים, זה דווקא מחשבונים, שיוכלו להמחיש לקהל היעד שלכם כמה יוכל לחסוך, סימולטורים, שיסבירו לו עבור אילו מקרים יהיה מכוסה ובאילו פערים הוא חייב לטפל, וכן מידע על הצלחות היסטוריות של בדיקת ביטוחים מול לקוחות ״בפרופיל דומה״ – כולל המספרים עצמם – כמה חסכו הלקוחות בסופו של דבר…

 

דגשים מיוחדים לאתר איתור כספים

כולנו מכירים את זה: אחת לכמה שנים אנחנו מחליפים מקום עבודה, מצטרפים לחברה חדשה ופותחים קופה חדשה בגלל תנאים טובים.

בדרך, אנחנו שוכחים את הקופות הישנות שלנו.

זאת יכולה להיות קופה שנפתחה עבורכם בזמן שעבדתם כסטודנטים, או הקופה לחיסכון פנסיוני שלא הספקתם לטפל בה בחמש השנים האחרונות מאז שעזבתם את מקום העבודה שלכם.

אתרים לייצור לידים בעולם של איתור כספים (הר הכסף), בדרך כלל ישימו את הדגש על כך שהתשלום עבור השירות יתבצע רק אם אכן ימצאו כספים כאלו.

גם כאן בדרך כלל יהיה מדובר בתחום אפור ויבש, שקשה לשיווק, ועיקר המאמץ בקידום אתר שכזה צריך להיות על סיפורי הצלחה קודמים, ניהול דף אודות משכנע, שילוב הרזומה של העומדים מאחורי האתר, וציון מפורש של תנאי ההתקשרות.

 

דגשים מיוחדים לאתר מימוש זכויות רפואיות

בשנים האחרונות הוקם בביטוח לאומי גוף שתקפידו – לצלוח את הבירוקרטיה של ביטוח לאומי!

זה אולי נשמע מצחיק, אבל סבך הנתיבים שבהם צריכים לצעוד מבוטחי הביטוח הלאומי, אזרחי מדינת ישראל, כדי לקבל את מה שמגיע להם בזכות, הוא לעיתים בלתי נתפס.

אל הוואקום הזה נכנסו בשנים האחרונות חברות כמו בשביל הזכויות, ליבנת פורן וזכותי, שמסייעות ללקוחות הקצה לקבל את מה שמגיע להם מן המדינה.

קידום אתר כזה, שמטרתו לסייע לאנשים לממש את הזכויות הרפואיות שלהם, הוא אתר שחייב להקפיד על שני מוטיבים מרכזיים:

הראשון – אוסף גדול מאוד ואיכותי מאוד של מידע, רשמי, בדוק, מוכח ומודגם.

לא מדובר כאן בעצות איך לבחור זר פרחים נכון לאחר מריבה עם בת הזוג. כאן מדובר בחיים של אנשים וכל מידע חייב להיבדק בשבע עיניים.

הדגש השני בסוג האתרים האלו הוא הרחבה על הגוף שעומד מאחורי המותג.

ליבנת פורן, למשל, נתפסת כדמות אמינה ומוכרת, והמיתוג שלה מספיק כדי לשכנע לקוחות לפנות אלי, גם כאשר היא באופן אישי לא אמורה לדאוג לטיפול בלקוח הקצה.

מיתוג ומידע מהימן, אם כן, זוכרים?

 

דגשים מיוחדים לאתר לימודים

אם יש מותגים שיכולים להבטיח לעצמם זרם שוטף של לקוחות בכל שנה, הרי אלו מותגים שעוסקים בתחום הלימודים.

אנשים לא מפסיקים ללמוד, סטודנטים לא מפסיקים להצטרף לעולם האקדמי, וכמות המגמות, המחלקות, המלגות, מסלולי הלימוד וההכשרה – כל אלו רק הולכים ומתרבים ומסתעפים.

כשמקדמים אתר לימודים חשוב מאוד יהיה להבין שהוא אתר שצריך להכיל מידע אמין, מדויק ותומך החלטה.

לא עוד בלוג שנותן טיפים שלא קשורים לשום דבר על איך פורצים מנעול של חדר מקלחת באמצעות D9. אלא תוכן אמיתי, כזה שמכווין מתלבטים, סטודנטים, מילגאיים ועוד אל עבר מסלול הכשרה מתאים.

אלו יכולים להיות סטודנטים צעירים או אנשים מבוגרים שמעוניינים לעשות הסבת מקצוע.

אתר לימודים, אם כן, הוא אתר עם קהל יעד רחב מאוד, וכך הוא גם צריך להתנהל, הן מבחינת היקף התוכן, והן מבחינת התחומים שהוא מקיף.

 

דגשים מיוחדים לאתר עריכת דין

בתחום עריכת הדין, לא ארצה להרחיב כאן יותר מידי, בעיקר משום שכאן תוכלו למצוא מאמר וסרטון מושקעים שלי בנושא.

מה שכן יהיה חשוב לי להדגיש במקרה הזהֿ, הוא את החשיבות של דרכי יצירת הקשר. נכון, תוכן זה חשוב, וכך גם סממני אמינות, תמונה טובה ויכולות ניווט, הבנת הנישה שבה מתמחה עורך הדין ועוד.

אבל בסופו של יום, אם הלקוח בקצה לא מבין כיצד הוא יכול ליצור קשר עם עורך הדין בצורה ברורה, כל התוכן הזה לא יהיה שווה הרבה.

 

דגשים מיוחדים לאתר החזרי מס

מי מאיתנו לא אוהב לקבל החזרי מס?

מצד שני, מי מאיתנו אוהב מיוזמתו להתעסק עם מס הכנסה?

הדיסוננס הזה, שבין הרצון לקבל כסף שמגיע לנו מגוף לא כל כך סימפטי, ובין חוסר הרצון להתעסק איתם, ואולי אף לגלות שאנחנו אלו שחייבים להם כסףֿ, מוביל לא מעט אנשים במדינה פשוט לוותר על מה שמגיע להם.

אל הנישה הזאת נכנסים אתרים ומותגים שפועלים בתחום של החזרי מס.

גם כאן, כמובן, יהיו חשובים סממני האמינות הרגילים, תמונה איכותית, מחירון ברור ושעות פעילות, אבל הרבה יותר מכך תכנים שמלמדים את קהל היעד על מקרים בהם מגיע החזר מס.

כמו כן, בדומה לתחומים אחרים, גם כאן למחשבונים שמראים בבירור מספרים רלוונטים, יש יתרון ברור לצורך עבודת הקידום.

 

דגשים מיוחדים לאתר ייעוץ משכנתאות

אם יש משהו שלמדנו בשנה האחרונה מן העליה המטורפת של ריבית הפריים, זה עד כמה חשוב לנהל נכון סיכונים כאשר לוקחים את ההלוואה הגדולה ביותר בחיי משק הבית: המשכנתא.

תכנון לא נכון ולא מדוייק של החזרי המשכנתא, ניהול סיכונים חובבני, או פשוט תמחור גרוע בגלל חוסר יכולת להתמקח עם הבנק, כל אלו יכולים להוביל זוגות צעירים עד למצב של חדלות פירעון ומכירת הנכס על מנת להחזיר את ההלוואה.

יתרה מכך, ליועץ משכנתא ישנו יתרון ברור גם מבחינת הבנקים עצמם: הוא משמש כמתווך בין הבנק ובין הלווים, לוקח על עצמו את עבודת התרגום וההסברים, יודע היטב מהם גבולות הגזרה של הבנק, ובעיקר, מתאם מול הבנק פגישות רק עבור לקוחות שמקבלים לקבל את ההחלטה לקחת משכנתא.

כשאלו הם פני הדברים, לא פלא שבשנים האחרונות חל שגשוג בעולם של יועצי משכנתא.

מה חשוב שאתר של יועץ משכנתא יכלול, במקרה הזה?

בעיקר סיפורי מקרה, על הוזלות משמעותיות, תנאים מעולים שהשיג לזוגות אחרים, ואפילו הצלחה לגייס אשראי לזוגות מסורבי משכנתא.

מאחר שיועץ המשכנתא אמור להוות דמות שעליה נשען הזוג לפני קבלת ההחלטה הפיננסית המשמעותית ביותר בחייו, גם כאן חשובים מאוד סממני האמינות, תמונה איכותית בלבוש הולם של יועץ המשכנתא, המלצות וביקורות חיוביות.

 

דגשים מיוחדים לאתר גינון וגיזום עצים

רוצים לעשות כסף מגיזום של עצים?

אתם ממש לא חייבים שיהיה לכם ידע בגינון או ציוד מתאים.

הקמת אתרי לידים בתחום הגננות היא לגמרי חלק מן המשחק בעולם של קידום אתרים.

כאן הדגש יהיה על היררכיה נכונה של השירותים המסופקים, מחקר מילות מפתח מעמיק על מנת לשלב כל ביטוי מפתח רלוונטי באתר, ציון כלל המקומות הגיאוגרפיים בהם מסופקים השירותים, מאמרים רלוונטיים שמסבירים על השירותים, וכמובן פרטי יצירת קשר…

 

לסיכום

בתקופה מורכבת כמו זו (הפוסט הזה נכתב בזמן המלחמה בעזה), התנהגות אחראית של בית עסק צריכה לכלול גיוון מקורות ההכנסה שלו, ואם אפשר, ייצור של הכנסה פסיבית.

הקמה וניהול של אתרי לידים היא בדיוק מה שעונה להגדרה הזאת.

באמצעות הקמה של אתר לייצור לידים, השקעה בתוכן, אופטימיזציה, קישורים, קשרים ושיתופי פעולה, תוכלו לייצר זרם של תנועת גולשים רלוונטית, שתשאיר אצלכם פרטי קשר לצורך התקשרות מול מותגים שונים בתחומי חיים שונים.

ככה עובד היום האינטרנט.

פעם גנן היה מפרסם את עצמו בדפי זהב.

היום, גנן שאין לו אתר אינטרנט שבו הוא יכול להראות את העבודות שלו, ושגולשים יוכלו ליצור איתו קשר מתי שנוח להם, יתקשה מאוד למצוא עבודה.

הפיתרון: אתר לייצור לידים.

מאחר שהגנן שלנו נמצא רוב היום בעבודה בחוץ, אין לו בכלל זמן להתעסק עם קידום אתרים. אתם עושים לו טובה גדולה שאתם מנהלים אתר לייצור לידים בתחום שלו, והוא ישלם בשמחה על לידים שייצרו לו הכנסה טובה ויציבה לאורך זמן.

כדי לייצר אתר לידים איכותי חשוב יהיה להקפיד על תוכן איכותי שנותן ערך ללקוח בקצה, על אופטימיזציה מלאה של האתר, ועל חיזוק באמצעות קישורים, ביקורות חיוביות ועוד.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

ניהול לידים – הבסיס לעסק מצליח

אני מדבר הרבה בבלוג שלי על קידום אתרים אורגני, ועל היתרון המרכזי שהוא מייצר לבית העסק: לידים איכותיים ובשלים יותר. רק שצריך לזכור שגם אם

איך לייצר אתרי לידים? המדריך המלא

לידים הם כלי העבודה השיווקי החשוב ביותר בעידן האינטרנט. המרחב הטכנולוגי שינה מקצה לקצה את האופן שבו בעלי מקצוע ונותני שירותים מנהלים את האסטרטגיה העסקית

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים