קידום אתרים לעורכי דין – איך לעשות את זה נכון + תיק עבודות

ראשי פרקים בעמוד:

זמן קריאה: 6 דקות

כמה נקודות חשובות לקידום אתרי עריכת דין

קידום אורגני יעיל יותר מקידום ממומן

מהניסיון שלי, קידום ממומן לא מביא לידים טובים לעומת קידום אתרים אורגני שמביא לידים יפים מאוד שגם הופכים לפגישות ואף לעסקאות!

לידים שמגיעים מקידום ממומן בגוגל בתחום הזה – אלו לרוב אנשים שמשאירים פרטים בכל האתרים, בתקווה למצוא עו"ד זול במיוחד, על סף מתנדב.

בנוסף לרוב הם גם מתייחסים לאתרים שבמודעות כאל פרסומות, לעומת לידים מהאורגני שלא פעם ולא פעמיים יצא ללקוחות שלי לשמוע את המשפט "הבנתי שאתם הכי טובים בתחום" (בגלל מיקום טוב בגוגל) גם אם מדובר תכלס במשרד חדש של עו"ד צעירים חסרי שם.

 

תוכן הוא המלך – במיוחד בתחום המשפטי!

תוכן – חובה ובכמות יפה!

חובה למצוא כותב/ת תוכן המחזיק בתואר משפטן או לפחות סטודנט למשפטים שנה ג' ומעלה, זה עולה קצת יותר אבל זה שווה את זה.

אחרי חודשים רבים, בהם הרצתי פיילוטים ומודעות בקבוצות פייסבוק של סטודנטים, הצלחתי להכשיר ולגייס כמה עשרות כותבי תוכן שלומדים משפטים או משפטנים בפועל, והם אלו שכותבים עבור לקוחותינו את התכנים באתר.

אני יכול להגיד בלב שלם שהמאמץ השתלם, התוכן שמתקבל כיום איכותי במיוחד, משדר מקצועיות והכי חשוב – הלקוחות (עורכי הדין עצמם) אוהבים ומתגאים בתוכן שעולה להם לאתר.

אפילו עורכי הדין שמבקשים שכל פיסת תוכן שעולה לאתר תעבור את אישורם – מאשרים את המאמרים כמעט מבלי לשנות בהם אף אות.

המהלך הזה, ללא ספק, הוא אבן דרך משמעותית במיוחד בדרך לקידום אתרי עורכי הדין שלנו, למקומות הראשונים בגוגל.

בסופו של יום, התוכן באתר הוא הגורם המכריע ביותר לאם הלקוח יצור עם עורך הדין שמצא באינטרנט קשר, או לא.

אנשים באופן כללי, אוהבים לקנות ממקצוענים, שדרו מקצועיות באתר והלקוחות לא יפסיקו לזרום… (דוד פייל ושות' לדוגמא).

 

לא לבנות על תוכן מהלקוחות

כדאי לבקש מהלקוח פעם אחת בלבד בתחילת הדרך שיכתוב מאמר לטובת האתר, במידה ורואים שזה לא קורה – לא להמשיך לחפור!

הלקוח משלם כסף בתמורה לקידום, לא בתמורה לעבוד בעצמו!

אפשר פשוט להסביר בצורה ברורה שישנו מספר מאמרים מסוים שחייב לעלות בכל חודש לאתר, הלקוח כמובן מוזמן לספק את התכנים (כי ככה הם יצאו הכי טובים ובלה בלה בלה) אבל אם הלקוח לא ישלח – אנחנו אלו שנדאג לתכנים, כמובן שאם הוא רוצה לערוך את המאמר שאנחנו סיפקנו אחרי שהוא עלה לאתר – תמיד מוזמן.

מהניסיון שלי – אף לא עו"ד 1 המשיך לכתוב לאתר שלו מאמרים לטווח הארוך, תשאלו את עו"ד אורדן כמה זמן הוא החזיק 🙂 .

 

אתר של עו"ד חייב לשדר אמינות!

חשוב מאוד לייצר אמינות באתר!

התמונות של עורכי הדין עצמם במשרד צריכות להיות בפרונט ולא תמונות ממאגרי תמונות חינמיים.

 

לא רק "עורך דין פלילי" ו- "עורך דין צבאי"

יש מלא מלא אנשים שמחפשים בגוגל שירותי עריכת דין, חלקם גם עם קייס טוב שיכול להגדיל את המחזור של אותו משרד.

הפוטנציאל הוא אדיר!

אני באופן אישי מאוד אוהב להתחרות על הביטויים עם הכי הרבה תחרות והכי הרבה פוטנציאל (כמו "עורך דין פלילי", "עורך דין רשלנות רפואית", "עורך דין צבאי" וכו'), אבל למדתי עם הזמן שזה ממש לא חובה!

אפשר גם ללכת על ביטויים עם פחות חיפושים, ופחות תחרות ולגלות שגם שם יש ים של לידים רלוונטיים!

כמובן שאין מה לעשות – הביטויים המרכזיים בסוף היום יביאו את כמות הלידים הגבוהה ביותר.

מאחר והפוטנציאל רווח כל כך גבוהה – גם התחרות שם גבוהה!

חשוב לחשב מראש מה דרוש לקידום האתר, כמה זה עולה לנו, מהו שול הרווח הרצוי לנו ומראש לתת מחיר שתוכלו לעמוד בתוצאה בעזרתו.

לא להתפשר במכירה אף פעם!

לתת מחיר שלא יאפשר מצידכם תירוצים בהמשך של למה הקידום לא צלח.

אין תקציב – לא נורא! יש עוד עו"ד שישמחו לשלם בעבור שירות טוב כמו שאתם מציעים!

 

יש לשאוף לעבוד עם עורכי דין שיש להם מאיפה לשלם

תמיד צריך לשאוף לעבוד עם משרדי עורכי הדין הגדולים ביותר!

למשרד גדול יש מחזור כספי גדול, כנראה שיעבוד מולכם בצורה מסודרת, התקציב שהוא יוכל להעמיד לרשותכם יהיה גבוהה יותר וכל זה יוביל ללקוחות מרוצים.

 

יצירת היררכייה נכונה – המפתח להצלחה!

במידה והמשרד שאנחנו מקדמים מתעסק ביותר מתחום אחד, חשוב מאוד מאוד שדף הבית יהיה דף כללי שיוביל אל שלל עמודים פנימיים של תחומי העניין בהם המשרד מתעסק.

במידה ומדובר בנושא 1 – עדיף שדף הבית יהיה הדף אותו נקדם לביטוי המבוקש.

 

קישורים רלוונטיים

ישנם המון אתרי משפטים ברשת כמו תקדין, lawguide, ועוד.

פרסמו בהם מאמרי אורח, עם קישורים – והתוצאה לא תאחר לבוא.

אנחנו הלכנו על דרך קצת אחרת, יצרנו 30 אתרים של עריכת דין שכל מטרתם זה להוציא קישורים לאתרי הלקוחות שלנו, וזה עובד מעולה!

השיטה הזו דורשת תקציבים גדולים וידע בהקמת אתרי תמיכה, אך משתלמת במיוחד.

המון בהצלחה ותזכרו – הכל אפשרי!

יגעת ומצאת – תאמין!

עורך דין קידום אתרים

תיק עבודות קידום עורכי דין

עו"ד דוד פייל

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין רשלנות רפואית1
עורך דין נזקי גוף1
עורך דין תאונות עבודה1
תביעות סיעוד1

עו"ד אורדן

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין בנקים1
עורך דין מיסים2
הלבנת הון2
שוחד2

עו"ד מירי יעקב גביש

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין צבאי2
פטור ממילואים1
עורך דין רכישת דירה1
שחרור מהצבא1

עו"ד מיסקביץ'

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עו"ד פשיטת רגל2
מחיקת חובות2
מחיקת חובות ב 24 שעות2
מחיקת חובות למעוטי יכולת2

עו"ד ינובסקי טייב

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עדות כבושה1
זיוף תעודת זהות1
איומים1
תקיפת שוטר1

הזמן שלוקח לקדם את של עורך דין עד למצב שהוא מקבל לידים באופן שוטף, הוא בין חצי שנה לשנה. לאחר שנה, מהניסיון שלנו, האתר יקבל כ90 לידים בחודש. לאחר שנתיים, האתר יקבל בין 150 ל250 לידים כל חודש ויוביל את תחומו בגוגל.

אנו עובדים עם סטודנטים מצטיינים למשפטים, שנה ג' ומעלה, או עם משפטנים, שעברו את ההכשרה שלנו. התוכן איכותי ומשדר מקצועיות. לקח לנו חודשים רבים לגייס את צוות כותבי המשפטים שלנו ואין לנו ספק שאתם תאהבו את התוצאה!

בגדול – לא! אבל, אם משרד עורכי הדין צריך לידים באופן מיידי – כדאי שיעשה גם קמפיין ממומן בגוגל, כך שיקבל לידים מיידית, ומחודש לחודש, ככל שהקידום האורגני יתעצם, יהיה אפשר לצמצם את התקציב הממומן עוד ועוד עד לעצירה מוחלטת והתמקדות בקידום האורגני.

מהניסיון שלנו, אתר עריכת דין חדש שמקודם על ידינו שנה אחת – מניב כ90 לידים בחודש. לאחר שנתיים – בין 150 ל250 לידים בחודש.

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קידום אתרים בתחום הרפואה

קידום אתרים אורגני הוא משימה לא פשוטה שדורשת מאמץ רב וסבלנות. הרבה סבלנות. כשמדובר באתרים שעוסקים בתחום הרפואה, הדברים מורכבים אף יותר. יחד עם כניסת

קרא עוד »