מדריכי קידום אתרים למתקדמים

קורס קידום אתרים בגוגל (SEO)

קורס קידום אתרים בגוגל (SEO) פרקטיקה נטו! היי, שמי עשהאל דרייר וב-8 שנים האחרונות ייצא לי ללמד SEO (איך לקדם אתרים בגוגל) כ-7,000 תלמידים שהפכו

ביטויי זנב ארוך – המדריך המלא

אין מקדם אתרים שלא מכיר את המושג "ביטוי זנב ארוך". לפי הגדרה אחת, ביטויי זנב ארוך הוא ביטוי המכיל מילת מפתח כלשהי בתוספת מספר מילים

בניית היררכיה – המדריך המלא

היררכיה נכונה לא רק תאפשר סדר וארגון בתוך האתר שלכם ובתכנים שלכם אלא גם תקבע את הכח שאתם מחליטים לתת לכל עמוד ועמוד באתר, מה

כך תתקדמו בגוגל בעזרת טבלאות

ככל שהזמן מתקדם, כך גם האלגוריתמים של גוגל. שילוב של טבלאות בתוך המאמרים שלכם יעזור לגוגל להבין את התוכן שלכם בצורה יותר פשוטה ויעזור לכם

פקודת site בגוגל המדריך המלא

רבים מן האנשים שעוצרים אותי ברחוב (גילוי נאות: באופן כללי כמעט שלא עוצרים אותי ברחוב) פונים אלי בשאלה זהה: מהי הבדיקה הראשונה שכדאי לבצע לפני

העדכון החדש של גוגל – Core Web Vitals

בקהילת מקדמי האתרים מתקיים ויכוח במשך שנים לגבי החשיבות של מהירות הטעינה של אתרים לקידום האורגני של האתר. יהיו מי שיגידו שכל כלי מדידה למהירות

מה עדיף – פוסטים או עמודים?

הרבה שואלים אותי – עם מה עדיף להשתמש, עם פוסטים, או עם עמודים? אז החלטתי אחת ולתמיד, להכין וידאו שייתן תשובה חד משמעית לשאלה. תהנו!

עמוד אודות והחשיבות שלו לקידום אתרים

באופן כללי, אפשר להגיד שהמאמצים שמשקיעים מקדמי אתרים בשיפור נראות עמודי האתרים בגוגל, נועדו לשפר שני מדדים עיקריים, בכל הקשור לאתר: מדד הסמכות ומדד הרלוונטיות.

קידום אתרים ב3 שלבים

שלב 1: התאמת האתר לדרישות של גוגל יש לי סוד – אמנם קידום אתרים פועל עם הרבה היגיון ויש שיגידו "בינה מלאכותית" אך בסופו של

פירורי לחם – המדריך המלא

ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר?

היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים

איך להפוך פוסטים לעמודים וההפך בקליק

ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה

מדריכי קידום אתרים לפי נישה

לכל נישה בעולם קידום האתרים, יש את הדגשים הייחודיים המתאימים לאותה נישה. למשל, באתרי פיננסים ובריאות, יש צורך להתמקד במיוחד בשידור סמכות לגוגל, לעומת אתרי

קידום אתרי אוכל ומתכונים

מי שעוד מורגל לפתוח את מכשיר הטלוויזיה ולזפזפ בין ערוצים במטרה לראות אם מה שחברת התוכן, הלווין או הכבלים החליטה לשדר הוא ראוי לצפיה, לא

חנויות באינטרנט שאפשר ללמוד מהן SEO

בגדול, כמעט בכל תחום בחיים, ובטח ובטח שבתחומים חנויות באינטרנט וקידום אתרים אורגני, ישנן שתי שיטות עיקריות ללמידה והסקת מסקנות: הראשונה, זו שבדרך כלל אנו

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

לא עובר יום בלי שמופנית אלי השאלה הזאת. כמעט כל מתעניין חדש בשירות של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, היה שמח לדעת, אם אפשר גם

אופטימיזציה לאתרים – המדריך המלא

אם אתם מתעניינים בתחום של קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים, אתם ודאי מבינים שחלק מרכזי וחשוב ביותר בכל תהליך קידום הוא ביצוע תהליך

קידום אתרים לבעלי מקצוע

נתחיל בשורה התחתונה: קידום אתרים אורגני של אתרי אינטרנט השייכים לעולם בעלי המקצוע הוא קידום אורגני לכל דבר ועניין. גם בתהליך קידום כזה נצטרך לערוך

מדוע לא חכם להתחייב על תוצאות SEO?

לקוחות רבים שפונים לקבלת הצעות מחיר בתחום של קידום אתרים אורגני, מבקשים להבין איזו תוצאה יוכל להבטיח להם מקדם האתרים. כלומר, מהו פרק הזמן שדרוש

איך להגיש קובץ Disavow בSearch Console?

כל מי שמקדם אתר אינטרנט בצורה אורגנית במנועי החיפוש, יודע שאחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים הוא פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר. בחודש אפריל 2012 שחררה

קידום אתרי וויקס (Wix)

בכל הקשור ל- seo, במשך שנים היו אתרי wix מושמצים למדי, ובמידה רבה של צדק. אם תחפשו ביטוי תחרותי במנוע החיפוש של גוגל, רק מעטים

הנגשת אתרי אינטרנט ככלי לקידום אורגני

הנגשת אתרי אינטרנט היא תהליך שמאפשר לבעלי מוגבלות מסויימת כגון עיוורים, בעלי לקויות ראיה ובעלי לקויות קוגנטיביות המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים בעלי מוגבלות שמיעתית,

מה חשוב יותר – תוכן או קישורים?

לא מזמן נערך בקבוצת הפייסבוק שאני מוביל דיון לגבי חשיבות התוכן והקישורים לקידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש. השאלה המרכזית, שמי שהיה יודע לענות

איך להתאושש מעונש ידני של גוגל

רבים מבעלי האתרים נוטים לבלבל בין שני מושגים מוכרים מעולם ה- SEO: עדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש של גוגל, וענישה ידנית של אתר על ידי

הכירו את E-A-T של גוגל

בשנת 2015 פרסמה לראשונה גוגל את המדריך המלא למעריכי האיכות האנושיים של מנוע החיפוש. מדובר במעל עשרת אלפים מעריכים אנושיים, אשר נדרשים לחוות דעתם על

קידום אתרים טכני ב- 16 צעדים

קידום אתרים טכני מתייחס לאוסף של פעולות המבוצעות על מנת לשפר את התשתית עליה בנוי האתר. תשתית היא למעשה המעטפת הטכנולוגית אשר מאפשרת לאתר לפעול:

קניבליזציה של מילות מפתח

השם המפוצץ והציורי משהו הזה, מתאר סיטואציה שבה מספר עמודים שונים באתר מדורגים על אותה מילת מפתח במנוע החיפוש, או גרוע מכך – שדף שלא

קידום חנות וירטואלית בגוגל – 5 טיפים

בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3

איך לבדוק מתי דומיין מתפנה

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

איך לעשות הפניית 301 ב- Box

לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום

פוסט דעה על גוגל וקישורים 25.6

דיאלוג שלי עם עצמי בקשר לגוגל וקישורים – אזהרה: פוסט ארוך!!!   אם אתה סאחי, אל תמשיך לקרוא! אתה לא תבין מילה ממה שכתבתי, סיכוי

קרב הענקיות: Ahrefs מול Majestic

קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה אנחנו לא בסרט מתח, ולכן אפשר לעבור מיד להכרזה על המנצח: Ahrefs – ובגדול. אם אתם

שיטת Grey – קידום אתרים

שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני רוצה להציג בפניכם את

איך לבדוק ענישה ידנית לדומיין

4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומיין אז מצאנו דומיין שנראה לנו טוב: הוא היה אתר לגיטימי ולא שימש כPBN בעבר (נבדוק זאת באמצעות Archive),

נמאס לכם שהאתר שלכם איטי?
רוצים אתר מהיר?
תעברו לאחסון האתרים של קלאודוויז -
זה קלי קלות!


הטבה לגולשי האתר:
30% הנחה ל- 3 חודשים ראשונים!
rank ranger
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים