אנו מתמחים בכתיבת תוכן משפטי לאתרים העוסקים בתחום המשפט, לפי 30 אג' למילה. משמע, מאמר של 1000 מילה למשל, יעלה 300 ש"ח פלוס מע"מ.
כל מי שניסה פע להזמין תוכן משפטי מכותב תוכן באינטרנט מבין את האתגר הגדול הכרוך בכך. בדרך כלל, צריך להתנסות בהיקף קטן מאוד של כתיבה, לוודא שכותב התוכן אכן בקיא בחומר, ואכן יודע לספק את המאמרים בהתאם ללוחות הזמנים. אצלנו בדיגיפארם, תוכלו לשכוח מכל זה. הסיבה לכך היא, שהאחריות על איכות התוכן ואיכות כותבי התוכן בעולם המשפטי עוברת מכם, אלינו.
תוכן משפטי שכתבנו לדוגמא:
רשלנות רפואית באי אבחון כליה בודדת אגנית במהלך ההיריון
כתיבת תוכן משפטי אינה דומה במהותה לכתיבה בתחומי עניין אחרים, והיא נתונה למגבלות שונות, שמעודכנות באופן שוטף, במשך הזמן. זאת ועוד, כתיבת תוכן משפטי דורשת מעורבות של בעלי מקצוע בעלי ידע נרחב בנושא, היכרות עם עולם המשפט, מחוייבות לשמירת כללי האתיקה והחוק, וגם ערכים של יושרה, הגינות וכיבוד המקצוע.
זאת הסיבה, שבכל פרויקט תוכן שאנו לוקחים על עצמנו בתחום המשפט, אנו מקפידים תמיד על שילוב המרכיבים הבאים לצורך הצלחת הפרויקט:
עבודה מול כותבי תוכן מקצועיים מעולם המשפט
אנו עובדים בצורה הדוקה ובאופן שוטף עם סטודנטים מצטיינים למשפטים מהאוניברסיטה העברית, אשר עברו את ההכשרה שלנו בנושא כתיבה נכונה, הקפדה על כללי התחביר וכן שמירה על שפה נקיה ומקצועית. שילוב אנשי מקצוע בפרויקט אשר מתמחים בתחום המשפטי שעבורו מתבצעת הכתיבה הוא רכיב הכרחי, קריטי, ומרכזי בכל פרויקט כתיבה שלנו לעולם המשפט.
התעדכנות שוטפת בהנחיות לכתיבה בתחומי המשפט
כתיבה בתחומי המשפט כפופה לכללי לשכת עורכי הדין. במשך שנים, ההנחיות שפרסמה הלשכה בתחום הכתיבה היו מיושנות ולא התאימו לעולם המודרני, וכן לא התייחסו לערוצי השיווק המגוונים הקיימים כיום ועומדים לרשותו של כל עורך דין.
ההנחיות הללו של לשכת עורכי הדין התעדכנו מספר פעמים בשנים האחרונות ואנו מבצעים מעקב שוטף אחר הסטטוס שלהן. סוגיות איתן נאלצים פרויקטי תוכן בתחום המשפט להתמודד בשנים האחרונות הן רבות ומורכבות:
- האם מותר לעורך דין לפרסם בנכסים הדיגיטליים שהוא מנהל מכתבי המלצה או מכתבי תודה מלקוחות?
- האם מותר לעורך דין לפרסם את שמות לקוחותיו, על מנת לשוות לפרסומים שלו מימד של מהימנות ורצינות? האם בהקשר הזה יכול עורך דין לציין כי הוא מספק שירותים לאדם מפורסם שאזרחי מדינת ישראל מכירים מתוך שימוש באמצעי המדיה השונים?
- האם מותר לעורך דין לפרסם סרטון תדמית, המציג את תכונות האופי שלו והשירותים אותם הוא מסוגל לספק לקהל הלקוחות?
- האם מותר לעורך דין לשלוח ניוזלטר לקהל הלקוחות שלו, ובאילו תנאים?
- באילו מדורים מורשה עורך דין לפרסם את שירותיו בעיתונות הכתובה?
ישנן, כמובן, לא מעט סוגיות נוספות שעליהן חשוב שכל שירות כתיבת תכנים משפטיים יהיה במעקב צמוד על מנת לספק ללקוחותיו שירות שנותן מענה לוק ולכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין.
שמירה על כבוד המקצוע
אנו מייחדים תשומת לב יתרה להנחית לשכת עורכי הדין בדבר כיבוד המקצוע בכל פרסום תכנים הרלוונטים לתחום המשפט בידי עורכי דין. שירותי הכתיבה שאנו מספקים בתחום מתייחסים תמיד לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, מקצועיים, ענייניים וממוקדים, וכל זאת על מנת לייצר ללקוחות שלנו ערך מוסף אמיתי, תוך הפחתת הסיכונים השונים בדבר נאותות התוכן והתאמתו להנחיות לשכת עורכי הדין.
איכות הכתיבה
כבכל פרויקט תוכן, גם בעת הכתיבה לתחום המשפט, אנו נוהגים לבצע הגהה מוקפדת, ולוודא כי התכנים עונים על כללי התחביר והשחבור, מפוסקים כהלכה, מיושרים היטב, מחולקים לפסקאות על פי הלוגיקה של המאמר, וכתובים בצורה שתאפשר קריאה חלקה, זורמת ומהנה של הטקסטים השונים.
מעוניינים לקדם אתר בתחום עריכת הדין והמשפט? נשמח לספק גם לכם שירותי כתיבה מעולים בתחום. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר למערכת דיגיפארם, המערכת המתקדמת ביותר להזמנת תכנים איכותיים ברשת האינטרנט, ובלחיצת כפתור, לבצע את ההזמנה שתייצר לכם שקט נפשי.
כתיבת תוכן משפטי נתונה למגבלות שונות, שמעודכנות באופן שוטף, ובמשך הזמן, ודורשת מעורבות של בעלי מקצוע בעלי ידע נרחב בנושא, היכרות עם עולם המשפט, מחוייבות לשמירת כללי האתיקה והחוק, וגם ערכים של יושרה, הגינות וכיבוד המקצוע.
אנו פועלים בצורה הדוקה עם סטודנטים מצטיינים משפטים מהאוניברסיטה העברית.
ודאי. אנו מנטרים באופן עקבי את ההנחיות השונות לכותבי תוכן בתחום המשפט ומיישמים אותן הלכה למעשה במאמרים שאנו מספקים.
בהחלט. כל מאמר שלנו עובר תהליך הגהה מוקפד, שבו אנו מוודאים כי כללי התחביר והלשון נשמרים.