חיפוש

4 סוגי כתיבת תוכן ל-4 סוגי לקוחות

מאז שהשקנו את השירות החדש שלנו, ליצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית, רבים פונים אלי ומתלבטים איזה סוג שירות יתאים לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר:

  • תוכן איכותי שנכתב על ידי כותבי תוכן מנוסים,
  • תוכן פשוט שנכתב על ידי כותבי תוכן,
  • תוכן מבוסס בינה מלאכותית בהיקפים גדולים וללא בקרה אנושית,
  • או תוכן המבוסס בינה מלאכותית שמתבצעת עליו גם בקרה אנושית.

מה שהוביל אותנו בדיגיפארם להשיק 4 שירותים שונים ליצירת תוכן עבור הנכסים הדיגיטליים שלכם, הוא ההבנה שלעסקים שונים, יש צרכים שונים.

יש עסקים שאין להם בכלל משאבים, זמן או רצון לעסוק ביצירת תוכן, והם מוכנים לשלם עבור השירות הזה, שסוגר להם את הפינה על הצד הטוב ביותר.

עסקים אחרים רוצים למקסם את ההשקעה שלהם תוך נכונות לעבד את התוכן לאחר מכן, לבצע בו התאמות, ובלבד שתהיה להם התחלה קלה.

בחירת השירות המתאים ביותר לעסק שלכם תלויה בלא מעט משתנים: כמה מהר אתם צריכים את התוכן, כמה ייחודי הוא צריך להיראות בשוק, כמה משאבים פנימיים יש לכם בחברה כדי להמשיך ולהתעסק עם התוכן הזה, כמה ייחודיות, בידול ומקצועיות נדרש כדי להקפיק את התוכן ועוד.

אז פעם אחת ולתמיד, בואו נעשה סדר בעניין:

 

תוכן איכותי שנכתב על ידי כותבי תוכן מנוסים (30 אג' למילה)

כאן הדגש הוא על איכות והתאמה אישית.

אם אתם מעוניינים שהתוכן יתייחס למותג הספציפי שלכם, ויהיו בו ניואנסים מיוחדים לכם – זה סוג השירות שאתם צריכים לבחור.

אם אתם רוצים תוכן שכתוב בנימה מסוימת, למשל תוכן הומוריסטי, תוכן אינפורמטיבי בלבד, תוכן שעושה שימוש בשפה המיתוגית שלכם – זאת האפשרות המתאימה ביותר.

תוכן איכותי שנכתב על ידי כותבי תוכן מנוסים אנושיים, מאפשר לכם לקבל 2 סבבי תיקונים.

כותב התוכן שיקבל על עצמו את המשימה נבחר בקפידה על פי שיקולים של ניסיון מעשי, דירוג כותב התוכן, ההיסטוריה של חוות הדעת של לקוחות אודותיו, הפניות שלו, והיכולת שלו בפועל לדלוור את ההזמנה במועד המתאים.

בקיצור, חברים – איכות.

 

תוכן פשוט שנכתב על ידי כותבי תוכן אנושיים (16 אג' למילה)

סוג השירות הזה יתאים במיוחד לנושאים שאינם דורשים מחקר מעמיק.

סוג התוכן הזה זול ביחס לתוכן איכותי. כאן, לא מתאפשרים סבבי תיקונים.

בעבר, נקראו המאמרים האלו מאמרי SEO – ותפקידם העיקרי היה לייצר בסיס תוכן טוב במקומות שבהם אין בידול מיוחד שהמותג מבקש לעשות לעצמו.

למה כדאי לבחור בתוכן פשוט על פני כתיבה באמצעות שירותי בינה מלאכותית? ובכן, כאן הדגש הוא ההתאמה האישית. אם אתם רוצים פסקה שמתייחסת למותג שלכם, אם אתם מעוניינים להדגיש מילת מפתח באופן מיוחד בטקסט – כותב תוכן אנושי הוא הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר לוודא שזה יקרה.

 

תוכן מבוסס בינה מלאכותית וללא בקרה אנושית (8 אג' למילה)

סוג השירות הזה יתאים לעסקים שרוצים להקים בצורה מהירה אתר עשיר בתוכן, מעוניינים בבסיס טוב להתחיל ממנו, ורוצים לבצע את התיקונים הדרושים בעצמם.

היתרון הגדול ביותר של השירות הזה הוא כמובן המחיר הנמוך, והיכולת לייצר תכנים בהיקפים גדולים במיוחד תוך פרק זמן קצר.

מי שמבצע הזמנה כזאת צריך לדעת שהתכנים עוד ידרשו עיבוד ועריכה.

במקרה כזה, בדרך כלל התוכן לא נועד להניע גולשים לפעולה, אלא לייצר נוכחות אינטרנטית סביב מילות מפתח ונושאים שונים.

 

תוכן מבוסס בינה מלאכותית עם בקרה אנושית (16 אג' למילה)

אם אתם מעוניינים ליהנות משני העולמות – גם לייצר תוכן בהיקפים גדולים, וגם שעין אנושית תעבור עליו, אתם מוזמנים לנסות את שירות יצירת התוכן מבוסס הבינה המלאכותית שלנו, הכולל גם בקרה אנושית.

מטרת הבקרה האנושית היא לוודא שהרכיבים השונים של התוכן ממוקמים נכון ומדברים זה עם זה, ושהמשפטים קוהרנטיים ובעלי משמעות.

זוהי לא בקרת תוכן הדוקה מאוד, הדומה לזו שמבוצעת בהזמנת תוכן איכותי אנושי.

אבל סוג השירות הזה בהחלט יכול להתאים למי שמעוניין בהתחלה טובה לפרויקט מורכב, ומוכן להשקיע גם משאבים עצמיים ביצירת התוכן.

 

לסיכום

בדיגיפארם תוכלו למצוא 4 סוגי שירותים ליצירת תוכן עבור הנכסים הדיגיטליים שלכם:

תוכן אנושי איכותי – שיתאים למי שזקוק לתוכן ברמה הגבוהה ביותר יחד עם התאמה אישית לצרכים של המותג.

תוכן פשוט – מתאים במיוחד לנושאים שאינם דורשים מחקר מעמיק, ומזמין התוכן עדיין מעוניין לבצע התאמות אישיות לצרכים שלו.

תוכן מבוסס בינה מלאכותית ללא בקרה אנושית – מתאים במיוחד למי שמעוניינים בהיקפים גדולים של תוכן בצורה מהירה, בתקציב נמוך, ויודעים שתידרש מצידם השקעה נוספת בטיוב התוכן.

תוכן מבוסס בינה מלאכותית עם בקרה אנושית – סוג השירות הזה מתאים לעסקים שרוצים לייצר תוכן בהיקף גדול, ולשמור על רמה נאותה של איכות, תוך שמירה על מחיר מוזל ביחס לתוכן איכותי – מקום טוב מאוד להתחיל ממנו.

למעבר לדיגיפארם ולהזמנות.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים