fbpx
עשהאל-דרייר-קידום-אתרים-אורגני

איך לכתוב מאמרים לעסק שלך לצורך קידום אתרים

כל מי שמנהל היום עסק חושב, במוקדם או במאוחר, על הקמת אתר אינטרנט והאמת היא, שלרוב האנשים יש בימינו כבר אתר אינטרנט עסקי. יש מי שמטרת האתר שלו להיות שיווקי ולקדם את העסק אך יש גם מי שמנהל אתרי מכירות לכל דבר. מה שמשותף לכל אותם אתרים שכולנו מנהלים, זו העובדה שאנחנו רוצים שהגולשים באינטרנט ייכנסו אליהם. במילים אחרות: אתר שאינו מקודם ואינו מופיע בין עשר תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל הוא אתר שכאילו אינו קיים. איך הגולש הממוצע שמחפש משהו שקשור לאתר שלך יידע בכלל על קיום האתר שאתה מנהל אם האתר הזה לא מקודם? אם תסתכל על איך שאתה בעצמך מתנהג כגולש שמחפש משהו בגוגל אתה תראה שזה פשוט: אתה נכנס רק לתוצאות של העמוד הראשון. יתרה מכך, ככל שאתר מסוים מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך נדמה לך שהאתר הזה יעיל, מקצועי ורציני יותר ולכן אליו תיכנס. אם זה נשמע לך מוכר ואם גם אתה מנהל עסק שיש לו אתר אינטרנט, הגיע הזמן שתתחיל לפעול למען קידום האתר בגוגל כי אחרת האתר יהיה מאוד רחוק מלמלא את הייעוד שלו.

מאמרי קידום ראשון

בחירת אסטרטגיית הקידום

בוודאי יצא לך לשמוע את המונח קידום אתרים, כי אומנם מדובר על תחום שבעבר כלל לא היה קיים, אך היום זה בהחלט מקצוע לכל דבר. קידום אתרים טומן בחובו לא מעט ידע, מידע רב וכלים שונים שעומדים לרשות המקדם, אך לפני הכול, הוא מצריך אותנו לבחור את שיטת הקידום המתאימה. חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לשאלה כיצד כדאי יהיה לקדם אתר מסוים, כי זה מאוד תלוי בסוג האתר, במבנה שלו, ביעדים של בעלי האתר ואפילו בתקציב. יש מי שירצה לעבוד רק בשיטה של קידום ממומן ואילו אחרים יעדיפו את האופציה של קידום אורגני. בשנים האחרונות אנחנו רואים ששיטת הקידום האורגני הולכת ותופסת תאוצה גם בגוגל ישראל, מה שאומר שעלינו לעצור תחילה להבין במה אמורים הדברים. אם נשווה בין קידום אורגני ובין קידום ממומן, אנחנו נראה שהקידום הממומן כולל את אותן פרסומות שמופיעות כאשר אתה מחפש משהו בגוגל. זה לא משנה אם חיפשת משהו עם המילים "צימר", "חופשה" או אולי "עורך דין", כי בכל מקרה מיד מופיעות המודעות הראשונות שהן למעשה מודעות בתשלום. מישהו שילם כדי שהמודעה תופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל ובכל פעם כאשר גולש נכנס למודעה, המודעה מילאה את הייעוד שלה. לעומת זאת, כאשר מדברים על קידום אורגני הדברים עובדים בשיטה אחרת לגמרי ויש להם גם קצב אחר. זה לא קידום ממומן אלא קישורים שנבנים בין אתרים תוך שימוש במספר כלים חשובים שמסייעים בתהליך.

מאמרי קידום שני

נעים להכיר: מאמרי קידום

יצא לך לשמוע את המושג "מאמרי קידום"? אתה מכיר אנשים שמתפרנסים מזה? אם כך, כדאי שתדע שזה הרבה יותר נפוץ ממה שאתה חושב. עוד לפני שאתה מוציא את העבודה הזאת למישהו שזו המומחיות שלו או לאדם שמתפרנס מכתיבת מאמרי קידום, רצוי שתנסה להבין במה דברים אמורים. נקודת המוצע שלנו היא שלכל אתר יש מספר מילות מפתח הקשורות אליו. לדוגמא, אם אתה עורך דין שרוצה לקדם את האתר שלו, סביר להניח שמילים כמו "עורך דין", "עורך דין פלילי" (בהנחה שזה התחום שבו אתה מתמחה) וכדומה – אלה הן מילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים כשהם מחפשים אותך. אם לדוגמא אדם עבר עבירה כלשהי והוא זקוק לשירותיו של עורך דין פלילי, הוא יקיש את המילים האלה בגוגל ובוודאי יפנה אל אחת מהתוצאות הראשונות שעולות בפניו. לכן אתה, בתור עורך דין פלילי, צריך לשאוף להופיע בין התוצאות הראשונות ומאמרי קידום יכולים לסייע לך בכך מאוד. אם תכתוב מאמרי קידום עם מילות מפתח כמו "עורך דין פלילי" ובעיקר, אם תדע לייצר לאותם מאמרי קידום אינספור קישורים, בהחלט יכול להיות שהאתר שלך יתקדם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל. מה שכן, חשוב להבין שזו לא הפעולה היחידה שעליך לעשות כדי לקדם את האתר שלך, כי מה עם כוחן של הרשתות החברתיות? ומדוע שלא תשלב מספר סרטונים שיכולים גם הם להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלך?

מאמרי קידום שלישי

שים לב לאיכות התוכן

לכאורה, כאשר מדברים על מאמרים לצורך קידום אתרים, מדברים על מאמרים שהתוכן בהם אינו מספיק מעמיק ולא תמיד הוא מוסיף ערך מסוים לגולשים. עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל בין תוכן ירוד, בינוני וגבוה. ההבדל הוא עד כדי כך חשוב, שכן גוגל יודע לזהות כאשר מדובר על מאמרי קידום בלבד אשר בהם יש דחיסת יתר של מילות מפתח מסוימות. לכן אחד מהטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לך בנושא הזה, זה להקפיד על תוכן כמה שיותר איכותי. זה נכון שלא פשוט לכתוב עשרות מאמרים עם אותן מילות מפתח, כמו "עורך דין פלילי", אך מצד שני, אם לכל מאמר יהיה תוכן אחר, גוגל יזהה זאת ויאפשר את קידום האתר שלך. לעומת זאת, אם כל המאמרים יהיו זהים, משוכפלים או ירודים, עלול להיות שהקידום לא יתבצע במהירות הרצויה ולכן הוא יהיה פחות יעיל. בנוסף לכך, אפילו אם עשית מחקר מילות מפתח לפני כמה חודשים ובהתאם לכך התחלת לכתוב מאמרי קידום, זה לא אומר שכדאי יהיה להמשיך באותה הדרך לעד. כלומר, החלוקה בין מילות המפתח יכולה להשתנות ומילים שנחשבו למאוד מבוקשות בעבר היום נראות פחות רלוונטיות. לכן עוד טיפ חשוב בכל הנושא של כתיבת מאמרים לצורך קידום, זה הנושא של התעדכנות תמידית. חשוב גם להבין שגוגל הוא רובוט שמשנה את החוקים בכל פרק זמן מסוים ולכן זה בהחלט טבעי לגלות שמאמרים שהיו טובים בעבר כבר אינם טובים עוד היום.

האם בכל זאת עדיף לפנות אל מקדמי אתרים מומחים?

כל פעולת קידום שתרצה לעשות לטובת האתר שלך, בין אם זה קידום ממומן, קידום אורגני בעזרת מאמרים או שימוש בכל טכניקה אחרת, יגזול ממך זמן. בנוסף לכך, אם אתה רוצה לעשות את הדברים לבד אתה חייב לקרוא קצת, להבין במה דברים אמורים וגם להשקיע לא מעט זמן בניסיונות שונים. משמעות הדברים היא שזה לא במקרה שיש כל כך הרבה אנשי מקצוע שהמומחיות שלהם היא קידום אתרים, אז למה שתנסה לעשות את זה לבד? האם אתה באמת רוצה ויכול להשקיע כל כך הרבה בכתיבת מאמרי קידום? בלימוד התחום הזה וביצירת אינספור קישורים שונים? בדרך כלל התשובה לכך תהיה שלילית. לכן, אפילו אם אתה אדם מוכשר שכן יכול לכתוב תוכן איכותי זה עדיין לא אומר ששווה לך לעשות זאת בכוחות עצמך. במקום זה תוכל לפנות אל מקדם אתרים שלמד את התחום, צבר בו ניסיון ויכול לקחת את האתר שלך כמה שיותר קדימה תוך פרק הזמן הכי קצר שאפשר. שירות כזה אומנם עולה כסף אך מהר מאוד אתה תיווכח שזו השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה במהירות.

מדריכים נוספים

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin