איך לכתוב כתבות אאוטבריין (Outbrain) – המדריך המלא
אם הגעתם לכאן, סימן שאתם משתייכים למשפחה איכותית של אנשים יצירתיים שיודעים להביע רעיונות בכתב. לא מדובר בדבר מובן מאליו. לא כל אחד מצליח לעשות
דף הבית » כתיבת תוכן
להזמנת תוכן דרך המערכת שלנו לחצו כאן.
הביטוי "תוכן הוא המלך" מככב ברשתות חברתיות, בעולם הדיגיטל, בסוכנויות קידום אתרים ובמגזינים מוכרים בעולם – וכנראה שיש סיבה לכך. על פי מחקרים ופרקטיקות בשטח, כתיבת תוכן איכותי, היא אחת הגורמים החשובים ביותר לעסק מצליח. כתיבה של תוכן איכותי מובילה להרחבת קהל היעד שלנו, להשפעה על יותר לקוחות, ובסופו של דבר – ליותר מכירות ורווחים.
בחירת השירות המדויק בו אתם מעוניינים, מטרת כתיבת התוכן, אורך הטקסט וכמות המאמרים, ישפיעו על מחיר כתיבת התוכן שלכם.
להלן מחירון הכתיבה שלנו, המחירים לפני מע"מ:
סוג המאמר | מחיר למילה (אג') |
דוגמאת כתיבה מתחומים שונים: | ₪0.30 |
כתיבת מאמרי SEO (ללא מחקר מקדים / תיקונים) דוגמאות כתיבה: | ₪0.16 |
תרגום תוכן מאנגלית לעברית | ₪0.40 |
דוגמאות תרגום: | ₪0.40 |
כתיבה שיווקית | ₪0.30 |
דוגמאות כתיבה: | ₪0.30 |
שכתוב טקסטים | ₪0.20 |
כתיבת ברכות | ₪0.50 |
כתיבת הספדים | ₪0.50 |
עיבוי ושדרוג תוכן קיים | ₪0.30 |
הגהה לתוכן קיים | ₪0.30 |
כתיבת תוכן לפייסבוק | ₪1.00 |
כתיבת תוכן לטוויטר | ₪1.00 |
כתיבת תיאורי מוצר לחנויות וירטואליות | ₪45.00 למוצר |
במסגרת שירותי החברה, אנו גאים להעניק שירותי כתיבת תוכן ברמה הגבוהה ביותר, לכלל הצרכים והפרויקטים.
להלן כלל השירותים שאנו מעניקים במסגרת שירותי כתיבת התוכן שלנו:
כתיבת תוכן לאתרים נועד עבור כלל סוגי האתרים. אתרי תדמית, אתרי חנות, אתרי בלוג ועוד. כל אתר זקוק לתוכן איכותי על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר את המסר והתיאור של השירות והמוצרים שלו.
על פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וטוויטר כבר שמעתם?! אנחנו מנחשים שכן. נוכחות בכל אחת מהפלטפורמות האלו יכולה להעניק לעסק שלכם, כלי שיווק עוצמתי. כתיבה לרשתות חברתיות היא עולם ומלואו ויש בכוחה, להגדיל את כמות העוקבים שלכם, להניע לפעולה ובמילים אחרות – למכור יותר.
גוגל ביזנס (Google My Business) הוא עולם ומלואו. גוגל מעניקה לנו את האפשרות, לחשוף את העסק שלנו במערכת החיפוש ובגוגל מפות, בצורות שונות ומגוונות. במסגרת הכתיבה לגוגל ביזנס, ניתן לקבל תיאור לעסק, פוסטים מעניינים שניתן לעלות, תיאור מוצרים ועוד.
כתיבה שיווקית היא שם כולל לכל עולם הכתיבה לשם פרסום ושיווק מוצרים ושירותים. בין אם מדובר לאתר חדש, קמפיין פייסבוק שעולה לאוויר, כתבה במגזין שמטרתה להביא לידים ומכירות ועוד.
כתיבה שיווקית משלבת מצד אחד כתיבה איכותית ומקצועית, לצד העברת מסרים שיווקים בצורה מעניינת, חכמה ומסקרנת. כתיבה שיווקית נכונה, נשענת על יסודות מעולם הפסיכולוגיה על מנת להבין כיצד אנשים פועלים ומגיבים למסרים.
כתיבת מאמרים מקצועיים או תוכן מקצועי היא עולם ומלואו. על מנת לכתוב מאמר מקצועי, יש להשתמש במקורות ידע מוסמכים בתחום ולעיתים יש לבחור אף כותב תוכן עם ניסיון אישי בתחום. כתיבת מאמר מקצועי משמשת לצרכים שונים, עליהם נפרט כעת.
שכתוב טקסטים מתייחס ללקיחת טקסט קיים וכתיבה שלו מחדש במילים אחרות ובסגנון שונה. הדגש החשוב ביותר בשכתוב טקסט הוא כתיבה בצורה שונה, כך שהטקסט לא יהיה זהה לטקסט המקור. זה חשוב משתי סיבות: מבחינת גוגל, שבודקת כפילות והעתקת תוכן ומבחינת המשתמש, שרואה שהתוכן מועתק.
פעמים רבות, אנו מעוניינים לקחת תוכן שלנו או תוכן של אדם/חברה/אתר אחר, משפה כלשהי ולהעביר אותה לשפה אחרת. לדבר הזה קוראים – תרגום תוכן.
אנו, כחברה לקידום אתרים ולכתיבת תוכן, מעניקים שירות של תרגום תוכן מאנגלית לעברית. במידת הצורך, ניתן להתייעץ איתנו על קבלת תרגום תוכן משפה אחרת, ונעשה את מירב המאמצים על מנת לסייע לכם בתהליך.
אחד הנושאים החשובים ביותר בעבודת כתיבת תוכן, היא בדיקה האם התוכן אכן מקורי.
לצערנו, קורה לא פעם שהתוכן מועתק מאתרים אחרים בין אם בתמימות הכותב או בין אם בזדון.
מדובר בבדיקה פשוטה, ועם זאת, סופר חשובה.
יש היום ברחבי הרשת, אתרים ופלטפורומות, שמאפשרים בדיקה האם טקסט או עמוד מסוים מופיע במקומות נוספים ברשת.
הפלטפורמה עימה אנחנו עובדים נקראת CopyScape. בגרסת ה Free היא מאפשרת לבדוק האם תוכן כלשהו בדף אינטרנט קיים, מופיע במקומות נוספים ומה אחוז החפיפה. בגרסת ה Premium ניתן לשים טקסט נקי, ולראות האם הוא מופיע ברשת.
ניתן למצוא כותבי תוכן בכל הסוגים, העלויות והזמנים. איך נידע האם בחרנו נכון?
כותבי תוכן הם בדרך כלל חברות כתיבה מסודרות או לחילופין פרלינסרים עצמאיים. על כן, ניתן למצוא אותם ברחבי הדיגיטל – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין ועוד.
0.30 אג' למילה. כלומר, מאמר 500 מילה יעלה 150 ש"ח פלוס מע"מ. מאמר 1000 מילה יעלה 300 ש"ח פלוס מע"מ וכן הלאה. תוכן אינפורמטיבי שכיף לקרוא. דוגמאות בשפע באתר, כנסו עכשיו!
0.16 אג' למילה. כלומר, מאמר 500 מילה יעלה 80 ש"ח פלוס מע"מ. מאמר 1000 מילה יעלה 160 ש"ח פלוס מע"מ וכן הלאה. תוכן אינפורמטיבי שכיף לקרוא. דוגמאות בשפע באתר, כנסו עכשיו!
0.30 אג' למילה. את התוכן כותבים סטודנטים מצטיינים למשפטים מהאוניברסיטה העברית. מגוון דוגמאות למאמרים באתר, כנסו עכשיו!
0.40 אג' למילה. את התוכן תתרגם מורה לאנגלית ברמת Native. דוגמאות מחכות לכם באתר שלנו, כנסו עכשיו!
שתף את המאמר עכשיו!
אם הגעתם לכאן, סימן שאתם משתייכים למשפחה איכותית של אנשים יצירתיים שיודעים להביע רעיונות בכתב. לא מדובר בדבר מובן מאליו. לא כל אחד מצליח לעשות
אני מודע לעובדה שהתוכן הזה יכול להיות נפיץ. אנשים הופכים להיות רגשניים למדי כשנוגעים להם בתהליכי העבודה, בטח ובטח כאלו שהם מתגאים בהם מאוד. אשים
אם תגללו רגע לסוף המאמר הקצר הזה, תוכלו למצוא בו פסקת סיכום. מאחר ואני לא מאוד אוהב להשקיע משאבים בפעולות חסרות תוחלת, וכתיבה של תוכן
אני יוצא מתוך נקודת הנחה שיצא לכם לקרוא פוסט או שניים בבלוג שלי, שעוסק בעיקר בקידום אתרים, ואם זה אכן המצב, אתם בטח כבר יודעים
אחת השאלות הנפוצות שבהן אני נתקל מצד לקוחות רבים שלי לפני שהם מבצעים הזמנה במערכת הזמנת התכנים שלנו, היא מה צריך להיות אורך המאמר שיטמיעו
1. שימוש בrytr – נלך לאתר https://rytr.me, נלחץ על התחלת כתיבה נבחר את טון הכתיבה, אם זה צרכנות, אירועים, תיירות, אטרקציות או משהו קליל נבחר
התחרות שם בחוץ רק הולכת והופכת מטורפת. עם מגוון הכלים והשירותים שעומדים לבתי עסק על מנת לבנות קישורים, לייצר תוכן, לבצע אופטימיזציה של מהירות האתר,
תמיד היה לכם כשרון לכתיבה והרגשתם מבוזבזים? התפקיד הבא תפור עליכם! מקצוע כתיבת התוכן, מיועד לבעלי יכולת הבעה בכתב ברמה גבוהה, בשילוב עברית תקינה –
הפעם אני רוצה לדבר על נושא שיש לו השפעה עצומה על כל פרויקט קידום אתרים: אני מתכוון כמובן לאסטרטגיית התוכן של האתר. ולמען הסר ספק
אנחנו מספקים שירותי תרגום איכותיים במגוון של שפות ובפרט, מציעים שירותי תרגום מטקסטים הכתובים בשפה האנגלית לטקסטים בעברית בעלות של 40 אג' למילה. כדי להבטיח
אנחנו מספקים שירותי כתיבת מאמרים בתשלום. מאחר שאנחנו מאמינים שתוכן איכותי הוא פרמטר הכרחי בכל תהליך שיווק דיגיטלי, אנו משקיעים את הלב והנשמה במאמרים האלו.
לצד שירותי כתיבת מאמרי עומק ומאמרי קידום אתרים, אנו מתמחים גם בכתיבה לרשתות חברתיות ובפרט לרשת הטוויטר, בעלות של שקל למילה. טוויטר הנה רשת חברתית
אנחנו מספקים שירותי כתיבת תיאורי מוצר עבור אתרים בהם מנוהלות חנויות וירטואליות, בין 50 ל150 מילה עבור כל מוצר בעלות של 45 שקלים למוצר, מינימום
אנו מתמחים בכתיבת תוכן משפטי לאתרים העוסקים בתחום המשפט, לפי 30 אג' למילה. משמע, מאמר של 1000 מילה למשל, יעלה 300 ש"ח פלוס מע"מ. תוכן
טוב. זה יכול להיות מביך. השקעתם במחקר, רכשתם ידע וניסיון רב בתחום, פיניתם זמן ביומן, כתבתם את המאמר הטוב ביותר שיכלתם לכתוב במסגרת המשאבים שעמדו
מעת לעת, נוצר הצורך בעדכון ושדרוג של תכנים קיימים באתר האינטרנט של בית העסק. תהליך שדרוג של תוכן באתר הוא משימה חשובה שאין להזניח אותה,
אנחנו מאמינים שכדי להצליח בכתיבת תוכן לפייסבוק – צריך לחיות ולנשום את פייסבוק. בניגוד לכתיבת תוכן לאתר מקצועי ונישתי, כתיבה של תוכן לפרופיל הפייסבוק, לדף
אנו מספקים שירותי כתיבת מאמרי SEO לצרכי קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. לכתיבת מאמרי SEO מאפיינים ייחודיים, ובמהותה היא שונה מכתיבת מאמרי עומק
אנו מספקים, לצד מגוון גדול של שירותים אחרים, גם שירותי כתיבת תוכן איכותי. הקורא הבלתי סביר יוכל לחשוב בטעות כי יתר שירותי התוכן שאנו מציעים
לא כל אחת או אחד מאיתנו ניחן בכישרון כתיבה מולד. לחלק גדול מן האנשים כתיבה של תוכן איכותי ברמה מספקת על מנת לתמוך בתהליכים העסקיים
אנו מציעים שירותי תרגום של טקסטים משפה אחת לאחרת, ובכלל זאת, גם תרגום של טקסטים מעברית לאנגלית. בתהליך התרגום, אנו מקפידים לוודא קיומן של הבקרות
אחרי שצברנו ניסיון של כתיבת למעלה מאלף ברכות לכל אירוע חיים, אנחנו יכולים לומר בוודאות: אם אתם מחפשים ברכה לתינוק שנולד במשפחה, ברכה לבר או
אם יש לכם חוש ראיה מפותח, תוכלו לזהות כתיבה שיווקית… בערך בכל מקום. כתיבה שיווקית היא כתיבה שנועדה להעביר מסר שיווקי ולשכנע קהל מתעניינים בנחיצות
כל מי שעוסק בקידום אתרים אורגני יודע שכתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הקידום. תוכן איכותי מושך גולשים לאתר, משאיר אותם זמן רב באתר,
כשעסקים מתיישבים על מנת לתכנן את אסטרטגיית התוכן שלהם, הם נדרשים לקבל לא מעט החלטות: מה תהיה תדירות העלאת התכנים לאתר? מהי רמת העומק של
שימוש בתוכן איכותי הוא כבר מזמן הבסיס לכל תהליך קידום אורגני של אתרים, ולכל מקדם ברור כיום שבהעדר תוכן מעניין, מסקרן, מחדש ומפתיע, קשה יהיה
כמעט כל אחד היום יכול לכתוב תוכן. רוב רובם של האנשים יודעים לכתוב תכנים תוך שמירה על כללי התחביר והלשון על מנת להעביר מסר פשוט
הרבה מקדמי אתרים טוענים שתוכן איכותי הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על היכולת לקדם אתר ולבצע אופטימיזציה לצורך התאמת הנראות שלו במנועי החיפוש. ואולם, חשוב
כדי להבין מהו תוכן רזה, חשוב מאוד יהיה להבין מה תוכן רזה הוא לא: תוכן רזה הוא לאו דווקא תוכן קצר, עם מספר מילים מועט.
תשאלו כל פוליטיקאי שאלה מאתגרת וקשה שקצת קשה לענות עליה באופן פומבי וישיר והוא ישיב לכם "מדובר בשאלה מצויינת, אולם לפי דעתי לא זו השאלה
*** פוסט זה מכיל בראש ובראשונה את דעתי על כל מה שקשור לתוכן לצורך קידום אתרים, טיפ סופר חזק שישנה לכם את כללי המשחק, ו10
כל מי שמנהל היום עסק חושב, במוקדם או במאוחר, על בניית אתר אינטרנט והאמת היא, שלרוב האנשים יש בימינו כבר אתר אינטרנט עסקי. יש מי