יוטיוב פרימיום: שווה את הכסף? החליטו בעצמכם

בספטמבר 2019 השיקה גוגל את שירות יוטיוב פרימיום שלה, אשר אפשר לאוהדי השירות הזה כמה וכמה פיצ'רים חדשים, שהפכו את החיים שלהם להרבה יותר נוחים.

במקביל, מציעה היום גוגל את חבילת יוטיוב מיוזיק פרימיום – שירות שדומה במהות שלו לשירותי הזרמת מוסיקה אחרים, כמו ספוטיפיי ואפל מיוזיק. חבילת היוטיוב מיוזיק פרימיום כלולה בחבילת יוטיוב פרימיום, ולמעשה ממוקדת כולה בעולם המוסיקה בלבד. אז מה כל כך מיוחד בשירות הזה שמציעה גוגל, האם הוא שווה את הכסף ובאיזו חבילה כדאי יהיה לכם לבחור? המשיכו לקרוא.

חבילת יוטיוב פרימיום מציעה מספר שירותים שהופכים אותה למוצר מבוקש:

 

צפיה בוידאו ללא פרסומות

מי מאיתנו לא מתעצבן כשבמהלך צפיה ביותר משני סרטונים רצופים ביוטיוב, דווקא ברגע המותח ביותר, אנחנו נדרשים לצפות בכוח בסרטון פרסומת, או אפילו גרוע מכך, במספר סרטוני פרסומת רצופים? המחוון בצורת עיגול שמסמן לנו כמה זמן נותר עד לסיום הפרסומת נראה כתקוע במקום ולא מתקדם…

מנוי לשירות יוטיוב פרימיום יאפשר לכם לצפות בתכני וידאו ללא הגבלה, כשהם חופשיים מפרסומות וממודעות.

 

הורדת וידאו לצורך צפיה באופליין

אם אתם מתכננים לטוס בקרוב (אמיצים, משהו) הורדה של וידאו מראש תאפשר לכם להעביר את הטיסה בצפיה בסרטונים מבלי לדאוג מהעדר התקשורת. כמו כן, לפעמים תשהו באזורים בלי קליטה, למשל במהלך נסיעה ברכבת, והורדה של הסרטונים מראש תאפשר לכם צפיה חלקה יותר ולא מקוטעת. זאת ועוד, אם לא בא לכם לבזבז את חבילת התקשורת הסלולרית, ואתם רוצים לעשות שימוש ב – wifi מקומי – יוטיוב פרימיום יאפשר לכם לעשות זאת ללא כל בעיה.

 

צפיה בסרטונים ברקע

אחד החסרונות הבולטים של יוטיוב במתכונת החינמית והרגילה שלו, הוא העדר היכולת לנגן את הוידאו ברקע, כאשר אתם נפנים לעשות שימוש באפליקציות אחרות. יוטיוב פרימיום מגיע כדי לפתור לכם את הצורך הזה, ומאפשר לנגן סרטוני וידאו ברקע ולעשות שימוש באפליקציות אחרות. מתי זה שימושי במיוחד? למשל, אם אתם צופים בהרצאה שבה לא ממש נדרש קשר עין שוטף עם המרצה, וניתן ליהנות ממנה בדיוק באותה מידה, כשהיא מתנגנת ברקע.

 

גישה ליוטיוב מיוזיק פרימיום

רכישה של מנוי ליוטיוב פרימיום, תאפשר לכם גישה גם לתכנים של יוטיוב מיוזיק פרימיום – שירות סטרימינג שאמור להתחרות בספוטיפיי ואפל מיוזיק ולהציע לכם שירותי הזרמת מוסיקה מותאמים אישית, בתוספת וידאו. יוטיוב מיוזיק פרימיום מתיימר לספק לכם הצעות מותאמות אישית ולסייע לכם לגלות תכנים מוסיקליים חדשים, בהתאם לטעם האישי שלכם.

 

גישה לתכני אוריגינל

מנוי לשירות יוטיוב פרימיום יאפשר לכם גם גישה לתכנים בלעדיים אקסקלוסיביים ויחודיים – כמו הופעות חיות נדירות, שאינן נגישות למשתמשים בשירות החינמי.

 

גישה לתכני יוטיוב רד

יוטיוב רד הוא גלגול קודם של שירות יוטיוב פרימיום ומכיל תכני מקור שהופקו תחת יוטיוב ובעיקר סדרות שונות. רכישת מנוי ליוטיוב פרימיום תאפשר לכם לגשת גם לתכנים אלו.

 

גישה לתכני יוטיוב קידס

שירות יוטיוב קידס הינו שירות להזרמת סרטונים מסוננים כך שיתאימו במיוחד לילדים. רכישת מנוי ליוטיוב פרימיום תאפשר לכם גישה לתכנים באפליקציה יוטיוב קידס, אלא שבניגוד לגישה החינמית, כאן תוכלו ליהנות מכלל המאפיינים שצוינו מעלה.

 

אילו חבילות קיימות וכמה הן עולות?

יוטיוב מציעה כיום שתי חבילות עיקריות: בעבור 12.99$ לחודש למנוי יחיד / 17.99$ למנוי משפחתי, תוכלו להנות ממנוי יוטיוב פרימיום. בעבור 9.99$ לחודש לחודש למנוי יחיד / 14.99$ למנוי משפחתי, תוכלו ליהנות ממנוי יוטיוב מיוזיק פרימיום, שכולל את כלל המאפיינים של שירות יוטיוב פרימיום, אולם מוגבל לעולם המוסיקה בלבד. שירות זה מתחרה באופן ישיר עם אפל מיוזיק וספוטיפיי, שהם מעט יותר זולים.

 

האם שווה לרכוש מנוי יוטיוב פרימיום או מנוי בשירות יוטיוב מיוזיק פרימיום?

כאן אני אציין את דעתי בלבד. מובן שהגולשים והקוראים הנאמנים של האתר הזה רשאים לחשוב אחרת. אז ככה: אם אתם עושים שימוש תדיר ביוטיוב, ורוצים ליהנות מן האפשרות לצפות בסרטונים מעולמות תוכן שונים, כולל הופעות חיות, הרצאות, מדריכים שונים (למשל בנושאי SEO) בלי פרסומות מציקות, עם האפשרות לצפות בתכנים אוף ליין ואפילו ברקע, כשאתם עסוקים באפליקציה אחרת – אני בהחלט חושב שהחבילה שיוטיוב מציעה שווה את הכסף.

לעומת זאת, אם אתם מעוניינים רק בשירות מוסיקה חלופי לאפל מיוזיק וספוטיפיי, אני חושב שמחיר החבילה של יוטיוב מיוזיק פרימיום לא מצדיק את השירות, וממילא השירות לא בשל ואיכותי מספיק כמו ספוטיפיי ואפל, שמתיימרות להכיר את העדפות המשתמש שלכם בצורה הטובה ביותר. זאת הסיבה, שלא הייתי ממליץ על רכישה של חבילת יוטיוב מיוזיק פרימיום, למי שמסתפק רק בשירותי מוסיקה.

למדריך קידום סרטוני יוטיוב לחצו כאן.

לקניית צפיות ביוטיוב לחצו כאן.

להורדת שירים מיוטיוב לחצו כאן.

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin