fbpx

עשהאל-דרייר

איך להכניס אימוג'ים (Emojies) לטייטל [TITLE] | עשהאל דרייר

חלקכם בטח כבר שמתם לב שהטייטל של האתר שלי, השתנה בתוצאות החיפוש בגוגל, הTITLE החדש הוא: "קידום אתרים אורגני – לעשות SEO באהבה ❤️ עם עשהאל דרייר 🤝", לאלו שפספסו את זה, הנה תזכורת:

קידום אתרים אורגני תוצאות חיפוש

אם אתם לא יודעים מזה טייטל (תגית כותרת), אני ממליץ לכם לחזור אל מדריך קידום האתרים שלי מ0, בתכלס, לא תקבלו שם תשובה מזה טייטל, אבל הייתי חייב לפרגן לעצמי באיזה קישור פנימי.

אז למה שבכלל נרצה להוסיף אימוג'ים לתגית הTitle שלנו?

הסיבה המרכזית היא כמובן – להגדיל את כמות האנשים שילחצו על האתר שלנו, או במילים אחרות, להגדיל את ה- CTR כמובן (שיעור הלחיצה על התוצאה שלנו, למי שרוצה להרחיב ולדעת יותר מזה CTR לכו לגוגל ותחפשו, באופן כללי: בכל פעם שאתם לא יודעים משהו, תשתמשו בגוגל, הוא כנראה יודע).

הרי כל אחד רוצה שילחצו דווקא על התוצאה שלו לא? יותר מזה, גם אם אנחנו תוצאה 3, אבל ה- TITLE של האתר שלנו הרבה יותר מעניין ורלוונטי וגרם לגולש ללחוץ עלינו ולא על תוצאה 1, או בנוסף לתוצאה 1 – השגנו את המטרה! ומניסיון אישי שלי, טייטלים שמכילים אייקונים מקבלות קליקים לא פחות מהתוצאות הראשונות, גם אם אתם נמצאים במקום 5!

דוגמא טובה לכך שאתר שנמצא במקומות נמוכים בדף הראשון מקבל קליקים מכיוון שהתוצאה בולטת, היא אתר בנושא חוקרים פרטיים שהקמתי לא ממש לא מזמן וכבר מכניס מספר לידים בחודש:

צילום מסך חוקרים פרטיים

בנוסף, מנוע החיפוש של גוגל, זה רכוש של גוגל! לגוגל יש מערכות מדויקות שמנטרות כמה אנשים לוחצים על כל תוצאה, סביר להניח שזה אחד הפרמטרים שעל פיו האלגוריתם מדרג את האתרים. אפשר בקלות לצאת מנקודת הנחה שגוגל מבצעת שימוש בכל נדל"ן שברשותה. אה, ואם חשבתם לרמות את האלגוריתם ולייצר לחיצות בעצמכם – תחשבו שוב! זה לא כל כך פשוט, ניסיתי כבר פעמיים וזה יותר קשה ממה שזה נראה…

2 החוקים שצריך להכיר

  1. לא כל אימוג'י אפשר להכניס לTITLE, יש אימוג'ים שלא ניתן להציג בשום מצב, גם אם תעמדו על הידיים. לעומת זאת, יש אימוג'ים שניתן להציג רק בדסקטופ, אבל במובייל לא. יש אימוג'ים שמוצגים באופן שונה במובייל ובדסקטופ (לדוגמא – ✅ ), ולבסוף – יש אימוג'ים שמוצגים מצוין גם בדסקטופ וגם במובייל, אותם אנחנו אוהבים! (דוגמא: ❤️)
  2. האימוג'י הוא חלק בלתי נפרד מהTITLE, חשוב שהוא כן ייתן ערך כזה או אחר ויהיה קשור לנושא של הדף אליו נוחתים, לא להשתמש באימוג'ים שאינם קשורים בשום צורה, זה מזיק. לא מומלץ למשל לשים 🍕 באתר שמדבר על אופניים 🚲, צריך להיות קשור לכותרת. לעומת זאת, אם האתר הוא אתר של פיצריה, האייקון 🍕 בTITLE יהיה מוצלח במיוחד!

טיפ נוסף: נסו לשלב את האימוג'ים ששמתם בכותרת גם בטקסט עצמו של העמוד, זה ישפר את הסיכויים משמעותית.

איפה מוצאים את כל הסמיילים המהממים האלו?

תכירו את האתר Emojipedia! האתר הוא בעצם אנציקלופדיה לאימוג'ים. כאן תוכלו לחפש ולמצוא כמעט כל אייקון שעולה על דעתכם. ככה הוא נראה מבפנים לעצלנים במיוחד:

אימוג'יפדיה

לוחצים על האייקון המבוקש, ולאחר מכן מעתיקים אותו ומדביקים אותו בהגדרות הTITLE של האתר שלכם.

אימוג'יפדיה מבפנים

מה שצריך לעשות זה להכניס את אחד הסמיילים לכותרת האתר, לשלוח לגוגל לבדיקה דרך הSearch Console, להמתין כ5 דקות ולבדוק האם האימוג'י "תפס" בטייטל. אגב, אפשר להכניס אימוג'ים גם בdescription ואפילו בURL!

סמיילים בכותרת ובתיאור

סמיילים בכותרות

האני מאמין שלי

אני לא יודע ב100% אם זה טוב, דבר אחד אני יודע. האימוג'ים כבר מזמן השתלטו על העולם! גוגל בעבר גם ניטרלה את האפשרות להכניס אימוג'ים, אך חזרה בה (אם כי לא כל האימוג'ים מורשים, אך לא חסרים כאלו שמסוגלים).

אז מה מקדמי SEO אחרים בעולם חושבים על הכנסת אימוג'ים לכותרת מבחינת SEO:

כתבה בcognitiveseo.com: חמש סיבות להשתמש באימוג'ים בטייטל שלכם.

כתבה בignitevisibility.com: האם כדאי לכם להשתמש באימוג'ים בטייטל? (רמז: יש אימוג'ים בטייטל של הכתבה).

כתבה בsearchenginejournal.com:גוגל עלולה שלא להציג אימוג'ים בטייטל למרות שהכנסתם אותם.

SEO

סה"כ נראה שיש הסכמה בעניין, שווה לנסות זה בטוח!

אימוג'ים שבדקתי ומסוגלים להיות מוצגים, אפשר לעשות העתק הדבק 🙂

😋✂️📋👌🔥💕🎁💯🌹👀💨😂😍😘🏨💺🕵️☘️

😃💁🐻🌻‏🎷⚽️💡🎉🔥😍❤️🧐👍🤔😍⌨️👌💁

ועוד…

חשוב במיוחד: המדריך נכתב מוקדם מהצפוי ואין לי כל הוכחה שהכנסת אימוג'ים יעילה, לא עבר מספיק זמן מאז שאני הכנסתי אימוג'ים לכמה אתרים שלי. מי שמשתמש בזה – זה על אחריותו בלבד.

אם באלכם לקרוא על עוד דברים מגניבים כאלו, הצטרפו אל קבוצת הפייסבוק שלי, שם קורה כל מה שחם ומי שלא שם, לא קיים!

בנוסף, אני מוכר לינקים, אם באלכם להתפנק בכמה לינקים, דברו איתי בפרטי.

בא נראה תוך כמה זמן כל גוגל ישראל מתמלא באימוג'ים 😋

כמה קישורים פנימיים למדריכים שאם לא קראתם אותם, טוסו לקרוא! (מיועד למתקדמים):

אתרי לווין – 7 טיפים מנצחים לרשת אתרים מושלמת!

אנקורים – המלכודת אליה כולם נופלים – פוסט דעה (אם לא קראתם את זה, אתם לא נורמלים!!!)

קישורים חיצוניים – איך לדעת אם יש קצת, הרבה או בדיוק בכמות הנכונה

קידום אתרים לעורכי דין – איך לעשות את זה נכון

שיטת Grey – קידום אתרים

ד"ש!

איך להכניס אימוג'ים (Emojies) לטייטל [TITLE]
Sending
User Rating 4.64 (11 votes)
השירותים שאנו מספקים
קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל נעים מאוד, שמי עשהאל דרייר ואני, יחד עם הצוות שלי, מספקים שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל. אם תחליטו להפקיד בידינו את

בניית אתרים

בעל עסק ? העתיד כבר כאן ואתה נשאר מאחור אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי רב עוצמה שחובה לכל עסק בשביל זה אנחנו כאן בניית אתרים

קניית קישורים

ניווט מהיר: עם תוצאות קשה להתווכחמה אני חושב על קניית קישוריםאיך תהליך קניית קישורים מתבצעאיך משיגים קישורים איכותיים?רכישת לינקים | קניית לינקים לצורך קידום אתרים

כתיבת תוכן

הביטוי "תוכן הוא המלך" מככב ברשתות חברתיות, בעולם הדיגיטל, בסוכנויות קידום אתרים ובמגזינים מוכרים בעולם – וכנראה שיש סיבה לכך. על פי מחקרים ופרקטיקות בשטח,

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין הוא תהליך שבו אדם פרטי או בית עסק משפר את הדרך שבה הוא מופיע במנועי החיפוש, באמצעות קידום תוצאות חיוביות וצמצום מספר התוצאות

מדריכים נוספים למתקדמים שאין מצב שאתם מפספסים
איך לבדוק מתי דומיין מתפנה

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

הכנסה נוספת לחיילים

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

10 הדיברות על תוכן וקידום אתרים

*** פוסט זה מכיל בראש ובראשונה את דעתי על כל מה שקשור לתוכן לצורך קידום אתרים, טיפ סופר חזק שישנה לכם את כללי המשחק, ו10

שיטת Grey – קידום אתרים

שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! פוסט ארוך – זהירות! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני

אחוז החסימה | למה אתר לא מתקדם בגוגל

ניווט מהיר: הכירו את "אחוז החסימה" – התשובה לשאלה מדוע אתר לא מתקדם בגוגלבואו נתחילמה זה "אחוז החסימה"אז… איך המנגנון הזה עובד?דוגמא נוספת לצורך הבנת

קידום חנות וירטואלית בגוגל – 5 טיפים

בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3

Rank Math: פלאגין SEO חדש

הבהרה: לפני תחילת המדריך, חשוב לציין שנכון להיום, ה17.9.19, מצאתי בתוסף מספר באגים ואני ממליץ להמשיך להשתמש ביוסט, השימוש בRank math אפשרי לחלוטין, אך חשוב

איך לעשות הפניית 301 בBox

לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום

איך לבדוק ענישה ידנית לדומיין

ניווט מהיר: 4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומייןאז איך עושים את הבדיקה?בא נחזור רגע למצב שבו בדקנו בגוגל אם יש אינדוקס של עמוד כלשהו

בכמה לתמחר קידום אתרים אורגני

עניין התמחור בכל הקשור לSEO הוא אחד מהדברים החשובים ביותר להצלחתה של חברת קידום אתרים! חברת קידום / מקדם פרטי שלא יודעים לתמחר את עצמם

איך לבנות קישורים חיצוניים בצורה נכונה

ניווט מהיר: קישורים חיצוניים למתחיליםלמה גוגל 'אוהב' כל כך קישורים?כללים ומדדים להערכת סמכותיות של אתריםשיטות לבניית מערך קישוריםממה להזהר בתהליך בניית הקישורים?לסיכום, קישורים חיצוניים למתחילים

קרב הענקיות: Ahrefs מול Majestic

ניווט מהיר: קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה1. אז מי מוצא יותר קישורים?Fresh נגד Recent – התוצאותמה חשוב לקחת בחשבון לגבי התוצאות

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !