עשהאל-דרייר

איך להכניס אימוג'ים (Emojies) לטייטל [TITLE]

חלקכם בטח כבר שמתם לב שהטייטל של האתר שלי, השתנה בתוצאות החיפוש בגוגל, הTITLE החדש הוא: "קידום אתרים אורגני – לעשות SEO באהבה ❤️ עם עשהאל דרייר 🤝", לאלו שפספסו את זה, הנה תזכורת:

קידום אתרים אורגני תוצאות חיפוש

אם אתם לא יודעים מזה טייטל (תגית כותרת), אני ממליץ לכם לחזור אל מדריך קידום האתרים שלי מ0, בתכלס, לא תקבלו שם תשובה מזה טייטל, אבל הייתי חייב לפרגן לעצמי באיזה קישור פנימי.

אז למה שבכלל נרצה להוסיף אימוג'ים לתגית הTitle שלנו?

הסיבה המרכזית היא כמובן – להגדיל את כמות האנשים שילחצו על האתר שלנו, או במילים אחרות, להגדיל את ה- CTR כמובן (שיעור הלחיצה על התוצאה שלנו, למי שרוצה להרחיב ולדעת יותר מזה CTR לכו לגוגל ותחפשו, באופן כללי: בכל פעם שאתם לא יודעים משהו, תשתמשו בגוגל, הוא כנראה יודע).

הרי כל אחד רוצה שילחצו דווקא על התוצאה שלו לא? יותר מזה, גם אם אנחנו תוצאה 3, אבל ה- TITLE של האתר שלנו הרבה יותר מעניין ורלוונטי וגרם לגולש ללחוץ עלינו ולא על תוצאה 1, או בנוסף לתוצאה 1 – השגנו את המטרה! ומניסיון אישי שלי, טייטלים שמכילים אייקונים מקבלות קליקים לא פחות מהתוצאות הראשונות, גם אם אתם נמצאים במקום 5!

דוגמא טובה לכך שאתר שנמצא במקומות נמוכים בדף הראשון מקבל קליקים מכיוון שהתוצאה בולטת, היא אתר בנושא חוקרים פרטיים שהקמתי לא ממש לא מזמן וכבר מכניס מספר לידים בחודש:

צילום מסך חוקרים פרטיים

בנוסף, מנוע החיפוש של גוגל, זה רכוש של גוגל! לגוגל יש מערכות מדויקות שמנטרות כמה אנשים לוחצים על כל תוצאה, סביר להניח שזה אחד הפרמטרים שעל פיו האלגוריתם מדרג את האתרים. אפשר בקלות לצאת מנקודת הנחה שגוגל מבצעת שימוש בכל נדל"ן שברשותה. אה, ואם חשבתם לרמות את האלגוריתם ולייצר לחיצות בעצמכם – תחשבו שוב! זה לא כל כך פשוט, ניסיתי כבר פעמיים וזה יותר קשה ממה שזה נראה…

2 החוקים שצריך להכיר

  1. לא כל אימוג'י אפשר להכניס לTITLE, יש אימוג'ים שלא ניתן להציג בשום מצב, גם אם תעמדו על הידיים. לעומת זאת, יש אימוג'ים שניתן להציג רק בדסקטופ, אבל במובייל לא. יש אימוג'ים שמוצגים באופן שונה במובייל ובדסקטופ (לדוגמא – ✅ ), ולבסוף – יש אימוג'ים שמוצגים מצוין גם בדסקטופ וגם במובייל, אותם אנחנו אוהבים! (דוגמא: ❤️)
  2. האימוג'י הוא חלק בלתי נפרד מהTITLE, חשוב שהוא כן ייתן ערך כזה או אחר ויהיה קשור לנושא של הדף אליו נוחתים, לא להשתמש באימוג'ים שאינם קשורים בשום צורה, זה מזיק. לא מומלץ למשל לשים 🍕 באתר שמדבר על אופניים 🚲, צריך להיות קשור לכותרת. לעומת זאת, אם האתר הוא אתר של פיצריה, האייקון 🍕 בTITLE יהיה מוצלח במיוחד!

טיפ נוסף: נסו לשלב את האימוג'ים ששמתם בכותרת גם בטקסט עצמו של העמוד, זה ישפר את הסיכויים משמעותית.

איפה מוצאים את כל הסמיילים המהממים האלו?

תכירו את האתר Emojipedia! האתר הוא בעצם אנציקלופדיה לאימוג'ים. כאן תוכלו לחפש ולמצוא כמעט כל אייקון שעולה על דעתכם. ככה הוא נראה מבפנים לעצלנים במיוחד:

אימוג'יפדיה

לוחצים על האייקון המבוקש, ולאחר מכן מעתיקים אותו ומדביקים אותו בהגדרות הTITLE של האתר שלכם.

אימוג'יפדיה מבפנים

מה שצריך לעשות זה להכניס את אחד הסמיילים לכותרת האתר, לשלוח לגוגל לבדיקה דרך הSearch Console, להמתין כ5 דקות ולבדוק האם האימוג'י "תפס" בטייטל. אגב, אפשר להכניס אימוג'ים גם בdescription ואפילו בURL!

סמיילים בכותרת ובתיאור

סמיילים בכותרות

האני מאמין שלי

אני לא יודע ב100% אם זה טוב, דבר אחד אני יודע. האימוג'ים כבר מזמן השתלטו על העולם! גוגל בעבר גם ניטרלה את האפשרות להכניס אימוג'ים, אך חזרה בה (אם כי לא כל האימוג'ים מורשים, אך לא חסרים כאלו שמסוגלים).

אז מה מקדמי SEO אחרים בעולם חושבים על הכנסת אימוג'ים לכותרת מבחינת SEO:

כתבה בcognitiveseo.com: חמש סיבות להשתמש באימוג'ים בטייטל שלכם.

כתבה בignitevisibility.com: האם כדאי לכם להשתמש באימוג'ים בטייטל? (רמז: יש אימוג'ים בטייטל של הכתבה).

כתבה בsearchenginejournal.com:גוגל עלולה שלא להציג אימוג'ים בטייטל למרות שהכנסתם אותם.

SEO

סה"כ נראה שיש הסכמה בעניין, שווה לנסות זה בטוח!

אימוג'ים שבדקתי ומסוגלים להיות מוצגים, אפשר לעשות העתק הדבק 🙂

😋✂️📋👌🔥💕🎁💯🌹👀💨😂😍😘🏨💺🕵️☘️

😃💁🐻🌻‏🎷⚽️💡🎉🔥😍❤️🧐👍🤔😍⌨️👌💁

ועוד…

חשוב במיוחד: המדריך נכתב מוקדם מהצפוי ואין לי כל הוכחה שהכנסת אימוג'ים יעילה, לא עבר מספיק זמן מאז שאני הכנסתי אימוג'ים לכמה אתרים שלי. מי שמשתמש בזה – זה על אחריותו בלבד.

אם באלכם לקרוא על עוד דברים מגניבים כאלו, הצטרפו אל קבוצת הפייסבוק שלי, שם קורה כל מה שחם ומי שלא שם, לא קיים!

בנוסף, אני מוכר לינקים, אם באלכם להתפנק בכמה לינקים, דברו איתי בפרטי.

בא נראה תוך כמה זמן כל גוגל ישראל מתמלא באימוג'ים 😋

כמה קישורים פנימיים למדריכים שאם לא קראתם אותם, טוסו לקרוא! (מיועד למתקדמים):

אתרי לווין – 7 טיפים מנצחים לרשת אתרים מושלמת!

אנקורים – המלכודת אליה כולם נופלים – פוסט דעה (אם לא קראתם את זה, אתם לא נורמלים!!!)

קישורים חיצוניים – איך לדעת אם יש קצת, הרבה או בדיוק בכמות הנכונה

קידום אתרים לעורכי דין – איך לעשות את זה נכון

שיטת Grey – קידום אתרים

ד"ש!

אודות המחבר
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 5 שנים, תוצאה 1 במונח "קידום אתרים אורגני", מנכ"ל הסוכנות עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.
תוכן עניינים
לשליחת הודעה
מקצועיות זה אנחנו
השירותים שאנו מספקים
מדריכי קידום אתרים נוספים למתקדמים שאסור לפספס

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !