כתיבת מאמרים בתשלום

ראשי פרקים בעמוד:

זמן קריאה: 3 דקות

אנחנו מספקים שירותי כתיבת מאמרים בתשלום. מאחר שאנחנו מאמינים שתוכן איכותי הוא פרמטר הכרחי בכל תהליך שיווק דיגיטלי, אנו משקיעים את הלב והנשמה במאמרים האלו. כדי להבטיח שהלקוח יצליח להשיג את מטרות הקמפיין שלו באמצעות המאמרים שלנו, אנו מתאימים את סוג המאמר לאופי השירות שלו שזקוק הלקוח מאיתנו.

 

סוגי המאמרים שאנו כותבים

אנו מתמקדים בשלושה עולמות תוכן של מאמרים, אשר באמצעותם אנו מאמינים שקהל הלקוחות שלנו יוכל לעשות שימוש בתהליכי השיווק הדיגיטלי שלו.

 

כתיבת מאמרים איכותיים לאתרים

בחלק מן הקמפיינים השיווקיים, עושים הלקוחות שימוש במאמרי תוכן איכותיים על מנת להזרים תנועה לנכס הדיגיטלי שלהם. במקרים כאלו, חשוב יהיה להקפיד שהכתיבה תהיה קולחת ומעניינת, ותייצר לבית העסק המפרסם הזדמנות אמתית לשפר את המוניטין שלו בעיני קהל הלקוחות.

גם בנושא הזה אנו נדע לספק לכם את המענה השלם והאיכותי ביותר, תוך מתן דגש לאיכות הכתיבה, סגנון הכתיבה והתאמתה לאופי הלקוח. העלות היא 30 אג' למילה.

 

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא הלחם והמים שלנו. אנו מתמחים בקידום אורגני מקצועי, חיים ונושמים SEO ויש עובדים בצוות שאף יעידו כי הם חולמים SEO.

מאמרי ה- SEO שאנחנו מספקים עומדים בכל הכללים הנהוגים ומותאמים לסריקה מיטבית של מנוע החיפוש. אנו עושים שימוש בכותרות וכותרות משנה במבנה היררכי תקין. כמו כן, אנו מטמיעים במאמרים אלו קישורים לאתרים שברצונכם לקדם, תוך הקפדה על כך שהקישור ישמר בתצורת follow, וטקסט העוגן שלו יתאים לצרכיי הלקוח. העלות היא 16 אג' למילה.

 

כתיבת מאמרים לצורך ביצוע קמפיין יח"צ

אנו מתמחים בכתיבת מאמרים לצורך יחסי ציבור. אם כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית של העסק שלכם, אתם מעוניינים להטמיע מאמרי יח"צ במגזינים ובעיתונים דיגיטליים רלוונטיים, וכן לשפר את הנראות שלכם בפורטלים גדולים המספקים שטחי פרסום, אנחנו בדיוק המקום עבורכם. צברנו, בלשון המעטה, לא מעט ניסיון בכתיבה שיווקית, ואנחנו נדע להצעיד את העסק שלכם קדימה באמצעות המילים הנכונות. העלות היא 50 אג' למילה.

 

השלבים העיקריים בתהליך הכתיבה של המאמרים

משך תהליך הכתיבה תלוי, כמובן, באורך המאמר הנדרש, ברמת העומק הנדרשת, ובמחקר המקדים שיש לבצע על מנת לחלץ את עיקרי התוכן מן הנושא.

אלו, אם כן, השלבים העיקריים:

הפניית המאמר לכותב התוכן שזהו תחום ההתמחות שלו

בשלב הראשון אנו מבצעים מיפוי של התחומים בהם נדרשת מומחיות של איש מקצוע על מנת להשלים את כתיבת המאמר. אין מאמר בתחום המשפט דומה למאמר בתחום האופנה. בכל תחום ולכל נישה אנו פועלים על מנת לאתר את כותבי התוכן האיכותיים ביותר שיוכלו לקחת על עצמם את המשימה.

 

ביצוע מחקר

כותב או כותבת התוכן שנבחר על מנת לבצע את המשימה, מתחיל בשלב המחקר. הוא מעמיק את ההבנה שלו לגבי הנושא שבו נדרש שהמאמר יעסוק, ומחלץ מכמות התוכן האינסופית הקיימת רק את הנקודות החשובות והקריטיות שהמאמר צריך לספק עבורן מענה הולם.

 

כתיבת ראשי פרקים

בשלב זה מייצר כותב התוכן מסגרת למאמר. המסגרת הזאת מאפשרת לו לוודא שהמאמר יעסוק בכלל הנקודות שחשוב לשים עליהן דגש, ולתכנן היטב את כמות המלל במאמר, כך שתתאים לדרישות הלקוח.

 

קבלת החלטה לגבי סגנון ואופי המאמר

לא כל המאמרים חייבים להיות אינפורמטיבים. חלק מן המאמרים שכותבי התוכן מייצרים ואשר גורמים להתגייסות מיטבית של קהל היעד הם לעתים מאמרים המשלבים הומור, מאמרים קלילים, מדריכים בנושאים מקצועיים שבהם משולבת שנינות יתרה ועוד. קבלת ההחלטה על סגנון המאמר תתבצע מול הלקוח בעת הזמנת המאמר.

 

השלמת תהליך הכתיבה

כעת עומדים לרשות כותב התוכן כלל הכלים הדרושים לו על מנת להשלים כתיבה של מאמר איכותי. בהצלחה!

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבת תוכן לפייסבוק

אנחנו מאמינים שכדי להצליח בכתיבת תוכן לפייסבוק – צריך לחיות ולנשום את פייסבוק. בניגוד לכתיבת תוכן לאתר מקצועי ונישתי, כתיבה של תוכן לפרופיל הפייסבוק, לדף

קרא עוד »
כתיבת תוכן לטוויטר

לצד שירותי כתיבת מאמרי עומק ומאמרי קידום אתרים, אנו מתמחים גם בכתיבה לרשתות חברתיות ובפרט לרשת הטוויטר, בעלות של שקל למילה. טוויטר הנה רשת חברתית

קרא עוד »
שכתוב טקסטים

לא כל אחת או אחד מאיתנו ניחן בכישרון כתיבה מולד. לחלק גדול מן האנשים כתיבה של תוכן איכותי ברמה מספקת על מנת לתמוך בתהליכים העסקיים

קרא עוד »