חיפוש

כתיבת מאמרי SEO

אנו מספקים שירותי כתיבת מאמרי SEO לצרכי קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. לכתיבת מאמרי SEO מאפיינים ייחודיים, ובמהותה היא שונה מכתיבת מאמרי עומק שנועדו למיתוג ומיצוב מומחיות בתחום. מטרתם העיקרית של מאמרי SEO היא לייצר תוכן קריא ונגיש למנועי החיפוש, אשר ממנו אפשר לייצר הזדמנויות לבניית פרופיל הקישורים לאתר שרוצים לקדם.

מעוניינים להתנסות בשירותי הכתיבה הכי מקצועיים לצורך קידום האתר שלכם במנועי החיפוש? בואו אלינו לביקור בחנות הדיגיטלית של דיגיפארם, ותתחילו לקדם את האתר שלכם ברמה אחרת לגמרי.

בכתיבת של מאמרי SEO אנו מקפידים על בקרות האיכות הבאות:

מבנה תקין של המאמר

מאחר שמאמרי SEO נועדו בראש ובראשונה למנועי החיפוש, ופחות לאנשים, אנחנו מקפידים על מבנה תקין של המאמרים המפורסמים. זה אומר שאנו מוודאים שכל מאמר כזה מכיל כותרת ראשית אחת בלבד, מספר כותרות משנה בהתאם לצורך, וביניהן פסקאות רגילות של טקסט. כמו כן, אנו מקפידים על היררכיה נכונה של סידור התגיות בטקסטים השונים.

 

תחביר תקין

כחלק מבקרת האיכות שאנו מבצעים על מאמרי SEO אנו מקפידים על מבנה תחבירי תקין של המשפטים השונים במאמרים. במסגרת זאת, אנו דואגים לכך שמשפטים מורכבים יכילו פסוקיות מתאימות, שמשפטים מחוברים יכילו את מילות היחס הנכונות, שסימני הפיסוק יוצמדו למילה שלפניהן בהתאם לכללים השונים, ושמקפים, קווים מפרידים ותווים מיוחדים יקבלו טיפול הולם בהתאם לכללי השפה העברית.

 

שפה ברורה ומוקפדת

אנו דואגים לכך שכלל מאמרי ה – SEO שאנחנו כותבים יתבססו על שפה נקיה ומוקפדת. בנוסף, אנו מתאימים את הרמה שבה כתובה השפה לצרכים בהתאם לנישה שבה פועל בית העסק. מחד, אנו מקפידים שלא לעשות שימוש בשפה נמוכה ועילגת, ומאידך היכן שאין צורך בכך, איננו משתמשים בשפה גבוהה יתר על המידה.

 

כתיב תקין

מאמרי ה – SEO שלנו עוברים תהליך הגהה סדור שבו אנו מוודאים כי לא נפלו בטקסט שגיאות כתיב מביכות. חשוב לזכור, כי גם כאשר הטקסט מיועד למנועי חיפוש ולא לאנשים, לשימוש בשפה תקינה ישנה חשיבות עצומה מבחינת ההתייחסות של מנועי החיפוש לאתר אשר מכיל את התכנים השונים.

 

שילוב מילות מפתח במקומות הנכונים

במאמרי ה – SEO שלנו משובצות מילות המפתח שמבקש הלקוח לקדם את האתר עבורן במקומות המיועדים לכך: בכותרות, בכותרות המשנה, ובגוף הטקסט. כמו כן, אנו מקפידים על תדירות סבירה של הופעת מילות המפתח, על מנת שמצד אחד יוכל המאמר לקבל התייחסות נאותה של מנוע החיפוש, ומצד שני לא להענש על ריבוי מילות מפתח בטקסט בלי פרופורציות מתאימות.

 

הטמעת קישורים על פי אנקורים מוזמנים מראש

בסופו של יום, מאמרי ה – SEO שאנו מייצרים עבור קהל הלקוחות שלנו מיועדים, בראש ובראשונה, לשמש תשתית לבניית קישורים. כחלק מן השירות שאנו מספקים, אנו נדאג להטמיע במאמרים אלו את טקסט העוגן (האנקור) המתאים להוצאת הקישור.

 

כתיבה בהתאם להיקף מוזמן מראש

אנו מסוגלים לספק מאמרי SEO בכל אורך שתבחרו. עובדה ידועה היא שבנישות מסוימות, נדרשים מאמרי SEO ארוכים יותר על מנת להצליח ולהתברג במנועי החיפוש השונים. אנו מציעים כתיבת מאמרי SEO בהיקפים הנדרשים על ידי הלקוחות, ומסוגלים לספק את המאמרים בכל אורך, ללא תלות בנישה.

 

קיבולת גבוהה מאוד

שירות כתיבת מאמרי ה – SEO שאנו מספקים הוא שירות שאנו יודעים להעניק ללקוחות בקיבולת גבוהה מאוד. אם אתם זקוקים לכמות גדולה מאוד של מאמרי SEO, ובחרתם לפנות אלינו, הגעתם למקום הנכון!

 

זמני אספקה מהירים

אנו מודעים לכך שאתם, כלקוחות, מעוניינים לראות תוצאות, ומהר. זאת הסיבה שהשירותים המתקדמים שאנו מציעים לכתיבת מאמרי SEO הינם שירותים שאנו מספקים בקצב גבוה, תוך עמידה בלוחות זמנים מאתגרים.

 

רוצים להקפיץ את העסק שלכם כמה דרגות ולשפר את תהליך יצירת התוכן שמיועד לקידום האתר? אתם מוזמנים להתנסות במערכת דיגיפארם, מערכת טכנולוגית ייחודית, שמאפשרת לכם ליהנות משירות אוטומטי אך גם מליווי אנושי, של תהליך הזמנת תוכן איכותי או פשוט, שמטרתו לקדם את עמודי האתר שלכם, ולדאוג שהדירוגים שלו עבור ביטוי החיפוש החשובים, יהיו ראויים.

מאמרי SEO הינם מאמרים שנועדו לחזק את הנראות של אתרים במנועי החיפוש השונים, ובפרט בגוגל, באמצעות סקירה של נושאים רלוונטיים לשאילתות חיפוש שמבצעים גולשים.

אנו מתחייבים על איכות כתיבה ברמה גבוהה, זמני אספקה מהירים, ויודעים לטפל בכל היקף של מאמרים נדרשים.

בהחלט. המחיר שמפורסם באתר הינו סופי וכולל את שלב המחקר, הכתיבה, העריכה וההגהה.

היכנסו כעת לאתר ולימדו על כלל שירותי הכתיבה שלנו.

כתיבת מאמרי SEO
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים