קישורים חיצוניים – איך לדעת אם יש קצת, הרבה או בדיוק בכמות הנכונה

זו דרך שאני המצאתי, היא עובדת לי נהדר ב95% מהמקרים לפחות (מעדיף להימנע מלכתוב 100%) והיא שווה זהב!

 

אז איך זה עובד?

הכירו את בינג! כן כן – המנוע חיפוש הנידח, שכמעט ואף אחד מאיתנו לא משתמש בו. אפשר להשתמש בו למלללאאא דברים אם מבינים איך הוא עובד (והרבה יותר קל להבין איך הוא עובד מאשר איך גוגל עובד! – מציע להתחיל לחקור אותו בהקדם).

ניגש לעניין – בינג מושפע מקישורים חיצוניים בצורה מאוד מהירה והמערכת שלו לסינון ספאם לינקס הרבה פחות טובה, מה שאומר שאתה שם קישור היום ואתה מקבל השפעה תוך כמה ימים ספורים, לעומת גוגל שיכול לקחת לו גם 3 חודשים לעקל קישור.

לכן, בא נצא מנקודת הנחה שהאתר שאתם עושים לו קידום אתרים הוא למשל אתר של עורך דין פלילי.

אתם ניגשים למנוע החיפוש של בינג, ומחפשים שם את הביטוי שלכם. אם אתם רואים שבגוגל אתם במקום 113 אבל בבינג אתם מקום 10 (מספרים מדוייקים לפיילוט האחרון שעשיתי) – כנראה שהגזמתם עם הקישורים החיצוניים (ואין ספק שהגזמתי). לעומת זאת, אם אתם בגוגל 9 ובבינג 5 – אתם בדרך הנכונה!

האידיאל הוא שהמיקום בבינג יהיה טוב יותר אבל לא בהרבה מהמיקום בגוגל.

אם המצב שלכם הפוך – סימן שהאתר שלכם חזק בפרמטרים אחרים אבל חלש בקישורים.

זה עובד פעם אחר פעם, בדוק ומנוסה.

יש עוד מלא מלא מלא דברים שאפשר להבין מהשוואת חיפושים בבינג כמו מהו האורך האידיאלי של מאמר לביטוי מסויים, כמות סושיאל, ONPAGE, תמונות, אנקורים (כתבתי מדריך מעולה בנוגע לאנקורים), ועוד, אבל נשאיר טעם של עוד עד לפעם הבאה אם יהיה ביקוש

אשמח לשמוע מה דעתכם, האם אתם מסכימים, האם זה עזר לכם או כל תובנה אחרת.
בהצלחה!

bing

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin