חיפוש

שירותי הגהה למאמרים

טוב. זה יכול להיות מביך.

השקעתם במחקר, רכשתם ידע וניסיון רב בתחום, פיניתם זמן ביומן, כתבתם את המאמר הטוב ביותר שיכלתם לכתוב במסגרת המשאבים שעמדו לרשותכם, אתם מפרסמים אותו ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים שלכם – ואז מגלים שגיאת כתיב מביכה.

איך ברגע אחד יכול כל המוניטין שצברתם לספוג מהלומה לא פשוטה רק בגלל חוסר הקפדה על תהליך הגהה סדור לפני הפרסום…

יותר ויותר עסקים מבינים כיום שבעידן בו התחרות רק הולכת ומתעצמת, אין ללקוחות סבלנות לעסקים לא מקצועיים. כמות הקריטריונים שלפיה הלקוח שופט בית עסק שמגיש לו הצעה היא עצומה, ובדרך כלל, לא מאוד עניינית.

בתוך כך, לקוח שנתקל בטקסטים רצופים שגיאות כתיב, ואשר סימני הפיסוק בהם לא מוצמדים בצורה נכונה על פי כללי הכתיב העברי, עלול, בלא מעט מן המקרים, לעבור פשוט להצעה הבאה המונחת לפיתחו. כן. גם במקרים בהם התוכן הוא ערכי ומצוין.

זאת הסיבה שביצוע תהליך סדור של הגהה מוקפדת הוא תהליך קריטי וחיוני לפני כל פרסום של תכנים בערוצי המדיה השונים.

אנו מספקים שירותי הגהה ברמת זמינות גבוהה מאוד, שיאפשרו לכם לישון בשקט בזמן שהתכנים שיצרתם מוגשים ללקוחות השונים בערוצי המדיה שבהם אתם פועלים.

באמצעות שירותי הגהה תוכלו לוודא שהטקסט שכתבתם הינו נקי משגיאות כתיב ותחביר, מסוגנן כהלכה, מפוסק ומחולק לפסקאות כראוי ועומד בסטנדרטים גבוהים של איכות.

אם אתם יוצאים בקמפיין פרסומי רחב, המיועד לקהל גדול, חשוב מאוד יהיה שתבצעו הגהה לכלל הטקסטים המשולבים בקמפיין. שגיאות כתיב או תחביר עלולות לגרום לכך שתיראו פחות מקצועיים בעיני קהל היעד הרלוונטי.

צרו איתנו קשר עוד היום ונספק לכם הצעה מותאמת אישית, בהתאם לכמות הטקטסים, אורך הטקטסים והתזמון שבו צריכה להתבצע ההגהה. 

כמובן. באתר תוכלו למצוא פרטים אודות כלל השירותים שלנו.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים