חיפוש

קידום אתרי סלולר

אם הייתי צריך להצביע על תחום אחד שבו הייתה פריחה משמעותית ביותר בעשור האחרון, תחום שהתפתח, השתנה ללא היכר ומוקדי הכוח בו החליפו ידיים, הרי שזהו תחום הסלולר והמובייל. אם בעבר נהוג היה לרכוש את הטלפון הסלולרי מחברת הסלולר שמספקת לכם את קו התקשורת, והיא גם הייתה מספקת לכם את כרטיס הסים, האביזרים השונים, חבילות תוכן, ואפילו שירות GPS, הרי שכיום יכול אזרח מן השורה לרכוש לעצמו מכשיר באחת מחנויות הסלולר הרבות הקיימות, להזמין כרטיס סים עם חבילת תקשורת מחברה אחרת באמצעות האינטרנט, להוריד שירותי ניווט באמצעות חנות האפליקציות הרלוונטית ולרכוש אביזרים שונים בדוכן בקניון הקרוב.

ההתפתחות המואצת של תחום הסלולר לא עברה ליד מקדמי האתרים בתחום. גם הם הבינו שלתחום כל כך דינמי ומתפתח יש לתת מענה מיוחד. ובכן, בדיוק בשביל זה נכתב המאמר הזה.

אני מזכיר שאנחנו נמצאים בעיצומה של סדרת מאמרים על קידום אתרים בנישות מסוימות. מה שמיוחד בסדרת המאמרים הזאת, הוא שהיא זונחת את הפעולות הכלליות שצריך מקדם אתרים לעשות בכל אתר שהוא מקדם, ושמה דגשים מיוחדים שרלוונטיים בעיקר לאותה נישה. הנישה שלנו היום היא סלולר, וזה גם מה שינחה אותנו בהמשך המאמר. אני מקווה שהסוללה שלכם טעונה במלואה, קדימה, לעבודה.

סקירות תוכן מלאות

בניגוד לתחומים אחרים, כמו משלוחי פרחים שבהם איכות התוכן היא פחות קריטית להצלחה של הקידום (אני יודע שאני נותן את הדוגמה הזאת הרבה, אבל היא אהובה עלי במיוחד. למה שמי שמזמין פרחים ירצה לקרוא מאמר על פרחים?) הרי שבתחום הסלולר ישנה חשיבות גדולה לפרסום של סקירות מקיפות ונרחבות ככל האפשר.

כדי למתג את עצמכם כמומחים בתחום, צריך יהיה שמנוע החיפוש יתרשם כי התכנים באתר שלכם הם מקיפים, מקצועיים ושהם נכתבו על ידי מומחים בתחום. הנה דוגמא לסקירה מקיפה על הSamsung 10 שהעלתי לאחד מאתרי התמיכה שלי. זו הזדמנות מצוינת להזכיר את שירות בניית הקישורים שלי שעולה כסף אך שווה זהב!

זאת ועוד, לא מעט גולשים רוצים לדעת, למשל, מהם ההבדלים בין גרסאות שונות של אותו טלפון, ולהבין, מניתוח ההבדלים האלו, האם כדאי יהיה להם לשדרג את המכשיר הסלולרי שברשותם לגרסה מתקדמת יותר.

זאת, חברים, בדיוק ההזדמנות של האתר שלכם להוכיח למנוע החיפוש שהוא מקור הסמכות שיכול לענות על השאלה של הגולש. ככל שההשוואה שתפרסמו תהיה מקיפה יותר, שלמה יותר ומובנת יותר, כך יגדל הסיכוי שהגולש יסתפק בתוכן שאתם אלו שסיפקתם לו, לא יעבור לתוצאה הבאה במנוע החיפוש, ולמעשה ישדר למנוע החיפוש, שכאן החיפוש נפסק משום שזהו המקום לקבל בו את התשובות.

 

מחקר מילות מפתח מעמיק

נכון, העצה הזאת חוזרת על עצמה בלא מעט נישות, ותהליך מחקר מילות מפתח הוא רכיב קריטי בכל פרויקט קידום אתרים. יחד עם זאת, חשוב יהיה להבין שבתחום הסלולר, למחקר מילות מפתח יש חשיבות מוגברת. למשל, אם רצה הגורל ומסך האייפון שלכם נשבר כתוצאה מנפילה, ואתם מעוניינים לתקן אותו, ייתכן שתחפשו "תיקון מסך שבור לאייפון 8", בדיוק כפי שייתכן שתחפשו "החלפת מסך לאייפון 8". אתם רוצים להיות מדורגים על כלל הביטויים האלו משום שהם ביטויים אשר מציינים כוונה אמיתית להתקשרות ולרכישה, ולכן, כדי לשלב אותם בצורה חכמה באסטרטגיית התוכן, כדאי יהיה מאוד שתמפו אותם בצורה יסודית.

 

דפי שירותים מלאי תוכן

מעניקים שירותים שונים בתחום הסלולר, כמו תיקון סוללה, החלפת מסך, הדבקת מגני מסך ועוד? אם גוגל לא ידע על כך, גם הלקוחות שלכם לא ידעו על כך. הקפידו לפרט היטב מהם כלל השירותים שאתם מספקים. השתמשו במילים נרדפות מעת לעת על מנת לכסות היטב את מרבית החיפושים הפופולריים בתחום.

 

תדירות עדכון גבוהה

זוכרים עם מה פתחנו את המאמר? תחום דינמי, מתפתח, עם תדירות שינויים גבוהה? ובכן, כך צריך להראות גם האתר שלכם. כדי לשקף למנועי החיפוש שאתם עדכניים, מומחים בתחומכם, וצועדים יחד עם הקידמה, עליכם יהיה לפרסם תכנים איכותיים בתדירות גבוהה. לא מדובר כאן בתחום הארכיון ההיסטורי של מדינת ישראל, שיכול לעבור שבוע מבלי שיהיה מה לעדכן בו. בתחום הסלולר, מתפרסמות ידיעות חדשות לבקרים. אנשים צורכים תוכן בנושאים האלו בכמויות גדולות. יש לא מעט בלוגרים טכנולוגיים שסוקרים את התחום בתדירות יומית, אפשר פשוט לתרגם אותם לעברית. כדי להצליח בתהליך הקידום בתחום הסלולר, תצטרכו להמציא את עצמכם מחדש בכל יום, ולכתוב תכנים איכותיים בתדירות גבוהה מאוד.

 

סכמות

לצד המידע בעל הערך שתספקו באמצעות הסקירות המקיפות שודאי תפרסמו, לא מעט גולשים יגיעו לאתר שלכם בעיקר על מנת לברר על מחיר של מוצר או שירות, ועל שעות הפתיחה של העסק שלכם. זאת הסיבה, שחשוב מאוד יהיה לאתרים בתחום הסלולר להטמיע באמצעות סכמה נתונים מובנים המתייחסים למאפיינים של פעילות העסק: מוצרים, מחירים, זמינות במלאי, שעות פתיחה, מיקום גאוגרפי ועוד.

 

לסיכום

נראה שתחום הסלולר והמובייל כאן כדי להישאר לפחות בשנים הקרובות. אם אתם מקדמים אתר בתחום הסלולר בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים, כדאי יהיה שתקפידו לבצע מחקר מילות מפתח נכון, שיסייע לכם לאתר את מירב החיפושים הרלוונטים לשירותים שאתם מציעים, לשלב סקירות מקיפות על מוצרים שונים וכן על השוואה בין מוצרים, לצד נתונים מובנים באתר האינטרנט שלכם, לפרט היטב את כלל השירותים שבית העסק שלכם מספק, להנגיש למנוע החיפוש את מאפייני העסק באמצעות נתונים מובנים, ולפרסם את התכנים השונים בתדירות שהולמת את השינויים התכופים המאפיינים את הנישה.

מחקר מילות מפתח מעמיק נדרש על מנת לכסות סוגים שונים של חיפושים בעלי כוונה דומה, למשל החלפת מסך שבור או תיקון מסך שבור.

לסכמות יכולה להיות תרומה חיובית משמעותית על קידום אתרי סלולר, בעיקר בתחומים בהם אנשים מחפשים משתנים מדידים, כמו מחיר, זמן אספקה, משך הסוללה ועוד.

תחום הסלולר הוא תחום דינאמי שמשתנה ללא הרף. זאת הסיבה שכדאי לעדכן אתרים בתחום הסלולר בתדירות גבוהה במיוחד.

ודאי. צברנו לא מעט ניסיון בקידום אתרים בנישת הסלולר, ונשמח לסייע לך בנושא. צור קשר עוד היום וגלה
לאן תוכל להגיע עם עזרה נכונה.

קידום אתרי סלולר
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים