על הסרטון בנקודות מרכזיות
- קישורים מאתרי חדשות מגדילים את הסכמות של האתר, שזה מצוין.
- קישורים מאתרי נישה משפרים את הדיוק וההבנה של גוגל כלפי האתר שמקבל את הקישורים, על מה הוא מדבר ובאיזו נישה הוא מתמחה.
לטובת ההמחשה
אם יש אתר שיש לו בעיקר קישורים חדשותיים, הוא סמכותי אך לא ברור לאיזו נישה הוא שייך.
אם יש אתר שיש לו בעיקר קישורים נישתיים, ברור לגוגל שמדובר באתר מנישה מסוימת אך לא בטוח שהוא יחזיק ממנו כאתר סמכותי.
הדרך הנכונה היא לבנות קודם קישורים מאתרי נישה ואז לטפטף קישורים מאתרים חדשותיים – זה הכי הגיוני.
שורה תחתונה – לגוון, עם היגיון
מומלץ שלא לשים קישורים מאתרי חדשות בחצי שנה הראשונה, רק אחרי שהאתר סמכותי ושויך לנישה מסויימת ע"י קישורים נישתיים.
קישורים מאתרי מקומונים טובים ללוקאלי (קידום מקומי, לדוגמא, קבלת קישור ממקומון בפ"ת על הביטוי "הובלות בפתח תקווה" – כנראה דבר מבורך).
2 טריקים קטנים לפני שקונים קישורים מאתר חדשותי
- לבצע פקודת SITE ולוודא שאין מאמר קיים באתר החדשות, בנושא שאתם רוצים להעלות.
- בדיקת מרחק הלחיצה של העמוד ממנו יוצא הקישור.
מה יותר קשה להשיג? ברוב המקרים – קישורי נישה, שכן אין המון אתרים בכל נישה, לעומת זאת אתרי חדשות – כל אחד יכול לרכוש קישור, צריך רק כסף וקל מאוד לאתר את המוכרים.
קישור טוב זה קישור שמתקבל מאתר בתחום דומה לאתר שלנו, אך שונה. כי אתר בתחום זהה לגמרי – לא סביר שיקשר.