חיפוש

כל הסיבות להזמין קישורים דווקא בדיגיפארם

המידע שאציג כאן מיועד למי שכבר מבין, שקישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים וסמכותיים, הם אחד הפקטורים הכי משמעותיים שאתם יכולים לטפל בהם כדי לשפר את הנוכחות של עמודי האתר שלכם בגוגל ומנועי חיפוש אחרים. בעידן שבו קל הרבה יותר לייצר תוכן איכותי, דווקא החשיבות של הקישורים המפנים לאתר כקריטריון מבדל הופכת להיות רבה יותר.

כדי לחדד את מה שכתבתי אני אסביר שוב: קישורים הם אולי לא הפקטור הכי חשוב בקידום אתרים, ובטח לא היחיד.

אבל קישורים הם הפקטור שיעזור לכם לשנות בצורה האפקטיבית ביותר את תוצאות הקידום של האתר שלכם עבור תקציב נתון.

בנוסף, בניגוד לתוכן ולאופטימיזציה, קישורים זה משהו שאף פעם לא נגמר, תמיד אפשר לבנות עוד ועוד…

אם יש לכם תקציב בלתי מוגבל בעסק, ולא כל כך אכפת לכם לזרוק הרבה מאוד כסף בצורה לא יעילה, דיגיפארם היא פתרון שפחות יתאים לכם.

לעומת זאת, אם עומד לרשותכם תקציב מוגבל, ואתם מתלבטים כיצד נכון יהיה להשקיע אותו כדי לייצר תוצאות מקסימליות בתהליך הקידום, אני מאמין שדיגיפארם היא הפתרון המקיף, האיכותי ביותר, וזה שהושקעו בו הכי הרבה שעות חשיבה, יישום, בדיקות, שיפורים ותוכניות לעתיד.

אם אתם עדיין לא מבינים לגמרי מהם קישורים ואיך הם יוכלו לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל, אני מבקש בנימוס שתקדישו כמה דקות מהחיים שלכם כדי לקרוא את המדריך הבא.

חזרתם לכאן? התעלמתם לגמרי מן ההמלצה שלי ואתם רוצים לדעת למה דיגיפארם היא המקום שיוכל לסגור לכם את כל מה שדרוש לחיזוק הסמכות של האתר שלכם?

אנסה להיות הכי ענייני שאני יכול להיות: יש הרבה יותר מ-20 סיבות לרכוש את הקישורים שיעיפו את האתר שלכם למעלה בדפי תוצאות החיפוש דווקא בדיגיפארם. אני, לכשעצמי, הרשיתי לעצמי לעצור אחרי 20:

 

סיבה מספר 1: האתרים שאנחנו מוציאים מהם קישורים הם אתרים ותיקים

אנחנו לא מרימים אתר ואחרי יומיים מוציאים ממנו קישורים. זהו מתכון לשריפה מהירה של אתר כזה. אצלנו, בדיגיפארם, אנחנו נותנים לאתרים שלנו לצמוח לאט. בסבלנות. בצורה טבעית. ורק כשהם גדלים, ומתחילים לייצר תנועה, וצוברים ותק, וזוכים לאמון של גוגל, רק אז אנחנו מתחילים, במשורה להוציא מהם קישורים. אחרי הכל, הם נכסים שלנו לכל דבר ועניין, ויש לנו אינטרס מובהק לשמור שההשקעה שלנו לא תלך לטימיון.

אתר וותיק מ2010 בדיגיפארם

 

סיבה מספר 2: האתרים שלנו מכילים תוכן רב מאוד שנכתב ידנית

בשנים האחרונות השקענו לא מעט משאבים בהקמה וניהול של האתרים האיכותיים ביותר שיכולנו להקים. התוכן המצוי באתרים שלנו הוא תוכן שנכתב אחרי חשיבה מעמיקה, על ידי בני אדם, לא בוטים, והוא לא חשוף לכל מיני עדכונים אלגוריתמיים של גוגל, ככל שאלו קיימים, כמובן, שמנסים לאתר תוכן אוטומטי. זה ממש לא המצב אצלנו. ההשקעה, התכנון, הראיה קדימה, אלו הדברים שמובילים אותנו כשאנחנו בונים אתרים שהופכים עבורנו לנכסים.

אתר עם הרבה תוכן

 

סיבה מספר 3: התוכן שלנו לימד את גוגל דברים חדשים

לא מדובר בעניין מובן מאליו בכלל.

כאשר גוגל לומד דברים חדשים ממקור תוכן, הוא מייחס לו חשיבות גדולה בהחלטה על דירוג עמודי האתר שלו עבור שאילתות גולשים. קל הרבה יותר לערבב תוכן קיים ולהגיש מוצר שלא מחדש הרבה. לעומת זאת, לייצר תוכן איכותי שמלמד את מנועי החיפוש דברים חדשים והופך למקור סמכות בנישה – זה כבר מאתגר. אנחנו בדיגיפארם, כידוע, מאוד אוהבים אתגרים.

 

סיבה מספר 4: האתרים שלנו זוכים לתנועה אורגנית של גולשים אמיתיים

כמה פעמים הציעו לכם קישורים מאתרים שנראים מצוין, אבל גוגל, מנועי חיפוש אחרים והגולשים עצמם, בכלל לא מכירים אותם? איזה ערך יש לקישור כזה בעידן של עדכונים אלגוריתמיים תכופים? אצלנו בדיגיפארם, אנחנו דואגים לשלב בפרופיל הקישורים שלכם אתרים עם תנועה אמיתית של גולשים, כזו שתשכנע את גוגל שמדובר בקור סמכות ומקצועיות אמיתי.

תנועה אורגנית רבה

 

סיבה מספר 5: האתרים שלנו מדורגים על ביטויי מפתח רבים

בדומה לתנועה אורגנית שאנחנו דואגים שהאתרים שלנו יהנו ממנה, כך גם הדירוגים בדפי תוצאות החיפוש השונים. כשאתר מדורג במקומות ריאליים עבור ביטויי חיפוש רלוונטיים, כדאי הרבה יותר לקבל ממנו קישור לחיזוק הסמכות של האתר המקודם.

מדורג על הרבה ביטויים

 

סיבה מספר 6: האתרים שלנו בנויים בדומה לאתרי כסף

בדיוק כפי שאנחנו בונים עבור לקוחות אתרי כסף, עם דפי צור קשר, מחירונים, שירותים דפי אודות, היררכיה נכונה, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר ואלמנטים חשובים נוספים, כך אנחנו מבצעים גם עבור האתרים שלנו – הנכסים הדיגיטליים שאנחנו מטפחים כל יום על ידי צוות ייעודי.

 

סיבה מספר 7: הפוסטים מהם יוצאים הקישורים נמצאים במרחק לחיצה מדף הבית

עקרון מוביל במשא ומתן שמנהלים מקדמי אתרים בעסקאות החלפת קישורים, הוא מרחק הפוסט ממנו יוצא הקישור מדף הבית של האתר. זאת לא חכמה גדולה לקבל קישור מפוסט שכלל לא ניתן להגיע אליו מדף הבית, או שניתן להגיע אליו רק כעבור מספר רב של הקלקות. אצלנו בדיגיפארם תמצאו קישורים שנמצאים במרחק לחיצה אחת או מקסימום 2 מדף הבית, מה שמאפשר לכם ליהנות מקישור איכותי וחזק שמעביר את העוצמה שלו באופן מיטבי.

 

סיבה מספר 8: תוצאות בפועל

עזבו אתכם משטויות. לא ארחיב כאן. הלקוחות שלנו נהנים מן התוצאות הטובות ביותר בתחום הזה של שירות קידום אתרים. נקודה. תבדקו אותנו

 

סיבה מספר 9: שירות הוא הרבה מאוד פעמים הסיבה העיקרית שבגללה אנשים פונים אלינו

דיגיפארם תוכננה, נבנתה, ועוצבה כך שהשירות שנעניק לכם, לקוחות הקצה, יהיה הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע. זאת הסיבה, שיש לנו שיעור הולך וגדל של לקוחות חוזרים, שהתרגלו לסטנדרט שירות שלא יוכלו למצוא במקום אחר.

 

סיבה מספר 10: אנחנו עצמנו הלקוחות הגדולים ביותר של דיגיפארם

איזה עוד נימוק אתם צריכים חוץ מזה? אנחנו, חברת עשהאל דרייר בע״מ, מקדמים את האתרים שלנו, הנכסים שלנו, באמצעות שירותי דיגיפארם. כשספק הופך בעצמו להיות הלקוח של השירותים שהוא מציע – הוא מאותת לכם שהוא מאמין בשירותים האלו. ואנחנו נשבעים לכם שזה עובד לנו מעולה.

 

סיבה מספר 11: אנחנו מספקים נוסף על הקישורים גם ייעוץ פרטני בחינם

לא תמיד שירות של רכישת קישורים יכול לסגור ללקוח את הפינה באופן מושלם. יש פעמים שבהן הלקוח מעוניין להתייעץ, לשאול, להחליט בין מספר אלטרנטיבות, והוא צריך מישהו מקצועי שם בצד השני, שיעשה זאת עם חיוך, וללא תשלום. אהלן, חברים. זה מה שאנחנו בדיגיפארם, יודעים לעשות מצויין.

ייעוץ חינם

 

סיבה מספר 12: אנחנו מבצעים בקרה אנושית אחר תוכן AI

חלק מן השירותים שאנחנו מציעים כוללים כתיבת תוכן AI שמשמש בסיס ליצירה מהירה ואפקטיבית של כמויות תוכן גדולות. מה שאנחנו מציעים בניגוד לשירותים אחרים בנוסף, הוא בקרה אנושית שעוברת על התוכן הזה, ומתאימה אותו לעולם התוכן המדובר בצורה המיטבית.

 

סיבה מספר 13: ניתן לבצע את הזמנת הקישורים בצורה אסינכרונית

לא בא לכם להתכתב עם אדם אנושי, להמתין לתשובה שלו, ולסחוב את כל תהליך ההזמנה במשך יומיים, כשאתם יודעים היטב מה בדיוק אתם רוצים ומה דרוש לכם? שירות דיגיפארם מאפשר לכם לבצע את ההזמנה בלי צורך להמתין לתשובה מבן אנוש, ולקבל את התוכן והקישורים שהזמנתם למייל, קצת לפני המועד עליו התחייבנו.

 

סיבה מספר 14: ניתן לרכוש קרדיטים ולנצל אותם במועד מאוחר יותר

אנחנו בדיגיפארם מאפשרים לכם הלקוחות ליהנות ממבצעים שונים שאנחנו מציעים מעת לעת. כדי לוודא שאתם נהנים מן המבצעים האלו כשנוח לכם, אתם יכולים לרכוש באמצעות דיגיפארם נקודות קרדיט לרכישת קישורים עתידית, ולנצל את נקודות הקרדיט האלו בתקופת מבצע, כך שתוכלו באופן קבוע ליהנות מן המחירים המשתלמים ביותר.

 

סיבה מספר 15: ניתן לתזמן את הטמעת הקישורים למועד שנוח לכם

רוצים לפזר את מועדי הפרסום של הקישורים השונים כדי לבנות את פרופיל הקישורים שלכם בצורה אחראית ומדורגת? אנחנו בדיגיפארם, מספקים לכם גם את היכולת הזו.

תזמון קישורים

 

סיבה מספר 16: ניתן לקבל תמונה של הקישורים שנרכשו בעבר

האם כבר הזמנתם קישור מן האתר הזה בעבר? מאילו אתרים עדיין לא רכשתם קישורים? מהו מצב נקודות הקרדיט העומדות לרשותכם? מידע אישי הנוגע לחשבון שלכם, להזמנות שכבר ביצעתם בעבר, ולהזמנות שבדרך – מוצג לכם באמצעות ממשק נוח, פשוט, נגיש ומכל מכשיר שתירצו.

 

סיבה מספר 17: האתרים מהם נרכשים הקישורים גלויים ואנחנו מספקים נתונים אודותיהם לפני הרכישה

אנחנו לא נוהגים להסתיר את שמות האתרים מהם אנחנו מוציאים קישורים. להפך, אנחנו גאים בעובדה שאנחנו מתחזקים את האתרים האלו כל הזמן. בכל רגע נתון לפני ביצוע הרכישה של קישורים, תוכלו לבדוק את המקור ממנו אתם מבקשים לקבל את הקישור, ולוודא כי הוא עומד בסטנדרטים שלכם.

 

סיבה מספר 18: לדיגיפארם מנגנון המלצות ייחודי שיעזור לכם למצוא את האתרים הרלוונטיים ביותר לחיזוק האתר שלכם

מתלבטים אילו אתרים רלוונטים מבחינת עולמות התוכן לנישה אותה אתם רוצים לקדם? רוצים להפוך את הרלוונטיות הזאת למדד מספרי שאותו תוכלו לשקלל ולקבל לפיו החלטות? בדיגיפארם תוכלו ליהנות משירות ייחודי, שמאפשר לכם לסנן ולמיין את האתרים הרלוונטיים ביותר לאתר היעד שלכם, וכך לקבל קישורים איכותיים הרבה יותר.

חיפוש קישורים

 

סיבה מספר 19: דיגיפארם מאפשרת רכישה של קישורים מאתרי חדשות ומגזינים שונים

כדי לפהוך ל One Stop Shop בתחום הקישורים, ולאפשר לכם לבצע את ניהול כל עולם הקישורים שלכם ממקום אחד מרכזי, אנחנו מאפשרים לכם באמצעות דיגיפארם ליהנות גם מרכישת קישורים מאתרי חדשות ומגזינים סמכותיים ואיכותיים ביותר. בצורה כזו, אתם יכולים לקבל תמונה מתכללת על כל עולם הקישורים שלכם, לגוון אותו, ולדאוג לכך שהפרופיל שלו יראה טבעי ונכון.

הזמנת קישורים מאתרים גדולים

 

סיבה מספר 20: כשאתם קונים מדיגיפארם, אתם מחזקים את הקהילה

גם זו סיבה טובה לרכוש קישורים דווקא בדיגיפארם.

אנחנו לא מתביישים לומר זאת: אנחנו מקבלים המון מן הקהילה הנהדרת הזאת, ומשתדלים, בכל הצניעות המתבקשת, גם להחזיר לה.

כשאתם קונים קישורים מדיגיפארם, אתם מאפשרים לנו, לתת מעצמו יותר עבור הקהילה הזאת.

בסופו של יום, קהילה חזקה, יציבה, משגשגת, מתפתחת ומלמדת – היא אינטרס של כולנו.

חברי הקבוצה

 

לסיכום

עברנו על 20 סיבות לרכוש קישורים דווקא מדיגיפארם ויש עוד סיבות רבות ומגוונות, שקצרה היריעה כאן מלהכיל.

מה דעתכם? מה גרם לכם לרכוש קישורים מדיגיפארם בעבר? מה גרם לכם להמשיך לעשות זאת? נשמח לשמוע…

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים