איך להבליט פוסטים בקבוצות פייסבוק

תוכן עניינים

קבוצת הפייסבוק שלנו חוגגת 1,400 חברים, ואין סיבה טובה מכך לחגוג את המאורע עם טיפים ליצירת פוסט מגניב.

פייסבוק מתקופה לתקופה, הולכת ומשפרת את האפשרויות הקיימות לעריכה וכתיבה של פוסטים בפלטפורמה שלה.

אחד השדרוגים החדשים שהתפרסמו, הם הפיצ'רים הנוספים לעריכה בעת כתיבת פוסט בקבוצה.

שימו לב, נכון לאוגוסט 19, ניתן לעשות זאת רק בקבוצה, ולא בפוסט בפיד האישי או בדף עיסקי, או יותר נכון – ניתן לעשות זאת בקבוצה בקלות בניגוד לפרופיל אישי / דף עסקי.

 

טיפים ליצירת פוסט מגניב ומעניין

  1.  כפתור הקסמים שלנו – אז איך בכלל מקבלים גישה לעשות כותרות, סימונים ותוספות? נצביע על הסמן הבא:עריכת פוסט בפייסבוק
  2. בעת ההצבעה יפתחו לנו מגוון אפשרויות. כאשר נרצה לבצע עריכה כלשהי, נסמן את המשפט/הקטע הרלוונטי ונבחר מה אנו מעוניינים לעשות:אפשרויות עריכת פוסט
    • H1 – כותרת H1 ממש כמו בכתיבת פוסט באתר.
    • H2 – כותרת H2 ממש כמו בכתיבת פוסט באתר.
    • נקודות.
    • ציטוט.
  3. בולד – על מנת לסמן טקסט בבולד יש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר, ולהשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + B
  4. קו תחתון – על מנת לסמן טקסט בקו תחתון יש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר ולאחר מכן להשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + U
  5. טקסט נטוי – על מנת להפוך את הטקסט לנטוי ישיש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר ולאחר מכן להשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + I.
  6. הכנסת אימוג'ים – נשתמש ב https://emojipedia.org לשילוב אימוג'ים מעניינים (ניתן לעשות זאת גם בפוסטים בפיד וגם בדף העיסקי).
  7. בכדי להכניס קישורים לחיצים לפוסט בקבוצת פייסבוק, פשוט תעלו את הפוסט עם הקישורים והכל לאתר וורדפרס, ואז תעשו העתק הדבק מהאתר עצמו.

איך זה יראה? תוצאה סופית

תוצר פוסט בפייסבוק סופי

 

אז יאללה, מחכים לראות פוסטים חדשים ומעניינים מכם בקבוצת הפייסבוק שלנו, פוסטים בולטים וצבעוניים, מלאים באימוג'ים, כותרות וכו', ממש אופטימיזציה לפוסטים 🙂

אם אהבתם, אין סיכוי שלא תאהבו את המדריך השימושי הזה, שלא קיים בשום מקום אחר: מדריך הוספת אימוג'ים בכותרת של האתר בגוגל (META TITLE).

וכמובן שתוכלו להציץ גם על המדריך השלם לפרסום בפייסבוק שלי, שתכלס מדבר בעיקר על האלגוריתם של פייסבוק ואיך לנצל אותו לטובת פרסום אפקטיבי.

 

לצד הצורך לייצר תוכן שיעורר שיח מעניין בקבוצה, מנהלי קבוצות צריכים לדעת שפוסט שיעלו לקבוצה לא בהכרח יקבל חשיפה נרחבת ויגיע לכלל חברי הקבוצה בפיד.

כדי להגביר את מעורבות הגולשים אל מול התוכן הקיים בקבוצה, כדאי יהיה מאוד לעשות שימוש בהבלטה של התוכן באמצעות הדגשת חלק מן המילים.

קיפצו לאתר. העלינו לשם מדריך מסודר מלווה בצילומי מסך שמסביר כיצד להבליט מילים בפוסט שפורסם בקבוצה.

כמובן. יש לנו באתר מגוון גדול של טיפים ועצות שישפרו את הביצועים שלכם הן במנועי החיפוש והן ברשתות החברתיות. היכנסו כעת. 

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin