חיפוש

מדריך שימוש באפליקציית רובולינק (Robolink) לבדיקת מיקומים בגוגל

האפליקצייה Robolink – בעזרתה תוכלו לבדוק את מיקומכם בגוגל בכל עת ובחינם, זמינה כעת להורדה:

למכשירי אנדרואיד.

למכשירי אפל.

מה עושה האפליקציה ומדוע היא חשובה לכל מקדם אתרים או בעלים של אתר אינטרנט?

אפליקציית Robolink לבדיקת מיקומים בגוגל, מיועדת למקדמי אתרים ובעלי אתרי האינטרנט בעצמם, בעזרתה הם יכולים לבדוק איך האתר שלהם מתקדם מבחינה שיווקית ומבחינת הקידום האורגני שלו בגוגל. באפליקציה נגדיר רשימת אתרים שבבעלותינו או שאנחנו אחראים על הקידום שלהם, נגדיר מילות מפתח עבור כל אתר ואתר, ותוך זמן קצר נקבל תצוגה של המיקומים שלנו בגוגל עבור כל מילה ומילה, וככה נוכל לבדוק מה המיקומים שלנו בגוגל בצורה קלה מהירה ויעילה.

 

הפעלה ראשונית של האפליקצייה

מיד אחרי שנתקין את Robolink – האפליקציה לבדיקת מיקומים מבית עשהאל דרייר, ונפעיל אותה בפעם הראשונה נתבקש לתת לאפליקציה הרשאה מיוחדת. ההרשאה היא לשינוי הגדרות מערכת, והיא דרושה כדי שהאפליקציה תשאיר את המסך פתוח ותנטרל את הנעילה האוטומטית של המסך כאשר מתבצע עדכון של מיקומי מילות המפתח שהגדרתם (תהליך שעשוי לקחת גם כמה דקות, שבהם לא נרצה שהמסך יכבה או ינעל, בהתאם לכמות מילות המפתח שהגדרתם). תנו לה את ההרשאות שהיא מבקשת.

האפליקציה תבקש הרשמה זריזה (אם לא מיד בהפעלה הראשונית, אז מיד כשתנסו להוסיף לה אתר ומילות מפתח) – הקלידו את שמכם, כתובת הדואר האלקטרוני שלכם ואת האתר הראשי שלכם (במידה ואין לכם אתר ראשי – הקלידו את אחד האתרים שלכם בלבד).

 

הגדרת אתר ומילות מפתח עבורו

בתור התחלה אנחנו רוצים להגדיר לאפליקציה מילות מפתח ואתרים שעבורם היא תנטר ותבדוק מהם המיקומים שלנו בגוגל, שזו למעשה התכלית המרכזית של האפליקציה, נתחיל באמצעות מקש ה"+", במידה והאפליקציה לא פתחה כבר עבורנו באופן אוטומטי את מסך הוספת דומיין – אתר חדש.

הזינו לאפליקציה את האתר והוסיפו רשימה של כל מילות המפתח שעבורם אתם מעוניינים לבדוק מה המיקומים שלהן בגוגל. אשרו ומיד האפליקציה תתחיל לעבוד. היא תתחיל להריץ חיפושים בגוגל עבור כל המילים שהגדרתם, ותיתן לכם את המיקומים בגוגל. האפליקציה מאוד מהירה, תוך זמן קצר, כמה שניות, תתחילו לקבל תוצאות. אין שום הגבלה על כמות האתרים ומילות המפתח שאתם מגדירים, הגדירו באופן חופשי כל מילה שלדעתכם רלוונטית לכם.

 

אפשרויות נוספות והתפריטים באפליקציה

בתפריט הראשי:

  • מסך דירוגים (המסך הראשי בו הייתם עד עכשיו ומופיעות בו כל מילות המפתח).
  • שאלות ותשובות
  • צור קשר – כדי לשוחח איתי או עם עשהאל שמנהל חברת קידום אתרים אורגני שאחראית לפיתוח האפליקציה.
  • שיתוף האפליקציה – ספרו עליה לכל החברים, המקדמים ובעלי האתרים שאתם מכירים
  • דירוג האפליקציה בחנות ה GOOGLE PLAY – נשמח לדירוג של 5 כוכבים. באפליקציה הושקעו משאבים רבים, זמן, מחשבה, מאמצים וכסף (ולמעשה, השימוש שלכם בה עולה לנו כסף כל חודש בחודשו, ואין שום כוונה לגבות דמי משתמש או משהו בסגנון בזמן הקרוב, באהבה), נשמח אם כאות הערכה תדרגו אותנו 5 כוכבים בגוגל. במידה ולא מגיע לדעתכם לאפליקציה דירוג של 5 כוכבים, צרו עימנו קשר באמצעות לחצן "צור קשר CONTACT" באפליקציה וספרו לנו מה העניין, נשמח לטפל בכל דבר בזריזות וביעילות.

 

לחצנים מתחת לכותרת האפליקציה:

  • מדריכי SEO – מדריכים מקצועיים למקדמי אתרים אותם כתב עשהאל, ובחלק מהמקרים מישהו בכיר מצוות החברה, שיסבירו לכם על קידום אורגני באינטרנט.
  • רכישת קישורים – עשהאל מוכר קישורים לכל אחד שמעוניין לחזק את הקידום שלו באינטרנט.
  • צור קשר – כדי לדבר בכל נושא או עניין סביב האפליקציה

 

תפריט משני – 3 נקודות אנכיות

  • ייצוא / גיבוי – עוד על אופציית הגיבוי המתוחכמת באפליקציה בהמשך. בחרו את חשבון הגוגל שלכם, ויעלה קובץ אל הגוגל דרייב שלכם עם כל המידע מהאפליקציה.
  • ייבוא – כדי לייבא נתונים שגובו קודם לכן. לוחצים על "ייבוא", בוחרים חשבון גוגל, בוחרים את תיקיית Asael SEO ובוחרים את הקובץ הרצוי (בדרך כלל – העדכני ביותר, זה שגיביתם אחרון).
  • עברית <-> אנגלית – כדי להחליף את שפת הממשק של האפליקציה.

מומלץ בחום עם כל שינוי שאתם עושים ברשימת האתרים ומילות המפתח שלכם – ליצור קובץ גיבוי. במקרה של תקלה במכשיר / החלפת מכשיר / רצון לייבא נתונים למכשיר אחר – תוכלו להשתמש בקובץ הגיבוי שיצרתם.

 

כפתורים נוספים בשורה העליונה:

  • לחצן פלוס "+" – דרכו נוסיף דומיינים, אתרים חדשים לרשימה לבדיקת מיקומים. כאמור – אין מגבלה, תוכלו להוסיף כמה אתרים שתרצו.
  • כפתור רענון – חץ מעוגל – כדי לרענן את רשימת המיקומים מחדש, להוציא חיפוש חדש בגוגל ולקבל מיקומים מעודכנים.

 

עריכה של אתר מסויים – הוספה / הסרה של מילות מפתח

לצד שם האתר ודגל המדינה שבחרתם, יש כפתור של לוח עם כיתוב ועפרון קטן – תגיעו למסך מאוד דומה למסך הוספת אתר חדש, בו אפשר לערוך כתובת קיימת. אפשר לתת לחיצה ארוכה על מילות המפתח, לסמן מילים ספציפיות ב-V, למחוק באמצעות לחצן האשפה, או להוסיף מילים חדשות, ובאופן כללי לערוך את כל מה שקשור לאותה כתובת.

תזכורת – הוספה של כתובת אתר חדשה באמצעות לחצן ה"+" למעלה.

 

עדכון סלקטיבי של חלק ממילות המפתח בלבד

אם יש לכם הרבה מילות מפתח מוגדרות – העדכון עשוי לקחת המון זמן. אם בא לכם לבדוק אם יש חדש רק עבור כמה מילות מפתח ספציפיות, לא תצטרכו להמתין את כל הזמן עד שכל מילות המפתח יתעדכנו. לחצו במסך הראשי, מסך דירוגים, לחיצה ארוכה באזור מילות המפתח, ותוכלו לסמן ב-V מילות מפתח ספציפיות. כעת, כשתלחצו על לחצן העדכון (חץ מעוגל, בחלק העליון של המסך), רק המילים אותן סימנתם יתעדכנו.

מילים שמיקומם השתפר מאז העדכון האחרון – יופיע חץ ירוק קטן כלפי מעלה ליד התוצאה, ומילים שמיקומם פחות טוב מהפעם האחרונה בה ביצעתם עדכון – יופיע חץ אדום קטן כלפי מטה ליד התוצאה. במידה והמילה נשארה באותו המיקום כמו בעדכון האחרון – לא יהיה סימון ליד מספר התוצאה.

 

צפיה בהיסטוריית הביצועים של כל מילת מפתח

אפשר ללחוץ על מילת מפתח, ותקבלו גרף (אל תצפו לקבל גרף מפורט אחרי שימוש של יום או יומיים באפליקציה, הגרף נבנה ככל השימוש באפליקציה מתמשך) ובו כל ההיסטוריה של המיקומים בצורה יפה וויזואלית, תוכלו לראות מתי עליתם וירדתם בביצועים. בתחתית, מתחת לגרף, יש אפשרות לראות את הדירוג ההתחלתי – זה שנמדד עם התקנת האפליקציה, הדירוג הטוב ביותר אותו האפליקציה תיעדה, והדירוג הגרוע ביותר אותו האפליקציה תיעדה.

הנתונים האלו מגובים יחד עם קובץ הגיבוי בעת שתבחרו לגבות. פירוש הדבר שבעת הייצוא, הגיבוי, כל היסטוריית הביצועים של כל המילים שמוגדרות באפליקציה ישמרו.

נתוני היסטוריית הביצועים של מילות המפתח והמיקומים של מילה מהעבר מתעדכנים רק כאשר האפליקציה בודקת מיקום מעודכן עבור אותה מילת מפתח. במידה ותפתחו את האפליקציה לעיתים נדירות – הנתונים בגרף יראו בהתאם. פעם בשבוע זה סביר.

 

סיכום

זוהי אפליקציית Robolink – מבית חברת הקידום האורגני עשהאל דרייר בע"מ, באמצעותה אפשר לבדוק באופן פשוט וקל מה מצבכם מבחינת הקידום האורגני בגוגל. תוכלו להגדיר אתרים ומילות מפתח לכל אתר ללא הגבלה ולראות מה המיקומים שלכם בגוגל עבור אותם מיקומים בנוחות, ביעילות ובמהירות. האפליקציה חינמית לגמרי וזמינה להורדה:

למכשירי אנדרואיד.

למכשירי אפל.

אפליקציה לבדיקת מיקומים היא אפליקציה שמאפשרת לכם לדעת כיצד מדורג אתר במנועי החיפוש השונים בחיפוש של ביטויי מפתח נתונים מראש.

לאפליקציה לבדיקת מיקומים במנועי החיפוש שני אתגרים עיקריים: הראשון, לדמות חיפוש של גולש שלא קיים אינטרקציה עם האתר בעבר. השני, לא להיתפס ולהחסם על ידי מנוע החיפוש (מנועי החיפוש אינם מעודדים בדיקת מיקומים באמצעות שירותי צד שלישי).

האפליקציה ניתנת להורדה ללא עלות ומסובסדת באופן מלא על ידי חברת עשהאל דרייר בע"מ.

היכנסו כעת למדריך השלם ותקבלו את כלל המידע הדרוש לתפעול האפליקציה.

מדריך שימוש באפליקציה לבדיקת מיקומים מבית עשהאל
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים