חיפוש

הניוזלטר שלהם גורם לי להתאהב בשירות שלהם בכל פעם מחדש

אתם בטח מכירים את המצבים האלו בחיים, שבהם אתם מרגישים שקיבלתם שירות מעולה, אבל באמת מעבר לרמה שציפיתם לה, ואתם רוצים להפיץ את הבשורה, כדי שעוד ועוד אנשים בסביבה שלכם יוכלו ליהנות מן השירות הזה, נכון? אז מידי פעם, שירות Rank Ranger, כלי ה – SEO שמאפשר לי יכולות מדהימות בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום ה – SEO, מזכיר לי למה הערך שאנחנו מקבלים ממנו גדול הרבה מעבר למוצר עצמו.

ביום שלישי השבוע, קיבלתי ניוזלטר מהשירות עם נושאים מעניינים במיוחד אקטואליים ורלוונטיים לשיח שמתנהל בכמה וכמה קבוצות SEO בשבועות האחרונים. הרשיתי לעצמי לתרגם את עיקרי הדברים, כדי שתבינו עד כמה קל יהיה גם לכם ליהנות מן השירות הזה.

מזכיר לכל מי שעוקב אחרי, כי בהצטרפות ל Rank Ranger דרכי תוכלו לקבל 25% הנחה למשך חודשיים. הנה הקישור להצטרפות:   https://www.rankranger.com/free-trial?aff=a66f903e8dec539d83b689cef041d875&a=101

ועכשיו, בואו נצלול לתוכן עצמו:

ניסוי בעולם התוכן של חיפוש סמנטי

הניוזלטר נפתח הפעם בטיזר קצר שמספר על ניסוי שבוצע, כדי להבין קצת יותר טוב איך עובד מנוע החיפוש הגדול בעולם. במהלך הניסוי בוצעו במנוע החיפוש ארבע שאילתות:

  1. What is the Chinese dragon symbol
  2. Dragon symbol Chinese
  3. What is the dragon symbol Chinese
  4. What does the Chinese dragon symbol represent

האם הייתם מצפים לקבל תוצאות שונות במנוע החיפוש עבור ארבע השאילתות האלו? על פניו, לכל השאילתות כוונה סמנטית דומה למדי. מה קרה בפועל? כיצד נראו תוצאות החיפוש עבור השאילתות השונות? כל התשובות הפעם, בניוזלטר עצמו…

 

עיבוד שפה טבעית והקשר לעולם ה – SEO

הפרק הראשון בניוזלטר הפעם עוסק בעולם ה – NLP – עיבוד שפה טבעית, ובעצם ביכולת של גוגל להבין טוב יותר את כוונת החיפוש שעומדת מאחורי צירוף המילים בשאילתת החיפוש של הגולש. מה העקרונות המנחים בעיבוד שפה טבעית? כיצד ניתן להבין מטקסט מצומצם מאוד על כוונת החיפוש של הגולש? עולם תוכן שלם, עשיר ומעניין, ממתין לכם בפוסט הבא.

 

9 דרכים שבהן תוצאות החיפוש משתנות במנוע החיפוש של גוגל

גם אתם שמים לב שלא עובר יום מבלי שאנחנו נחשפים לעוד ועוד דרכים שבהן תוצאות החיפוש משתנות בדרך שבה הן מוצגות לנו מול העיניים? נראה שיש לזה סיבה.

בפוסט הבא, תוכלו לגלות עוד על 9 הדרכים שבהן משתנות תוצאות החיפוש בגוגל:

  1. SERP-Less
  2. Complex SEO behaviors
  3. SERP feature evolution
  4. Quality importance for ranking
  5. Integration of different engines on each engine
  6. Keyword/Query understanding
  7. Devices/Mobile
  8. Zero clicks
  9. Personalization

 

סוגי קישורים שכדאי יהיה לכם לבנות כבר עכשיו

כולנו יודעים שקישורים הם חלק בלתי נפרד מן הדרכים המקובלות לחזק סמכות של אתר, לשפר את הדירוגים שלו במנוע החיפוש,  ולהזרים אליו טראפיק אורגני איכותי. בפוסט הזה תוכלו למצוא מידע מעניין על סוגי הקישורים שכדאי יהיה לאתר שלכם לקבל כדי לשפר את הנראות שלו בדפי תוצאות החיפוש. יש בו גם רמיזה על כך שרובנו בכלל לא מבדילים בין סוגי הקישורים האלו, ומזניחים חלקים חשובים בתהליכי בניית ועיצוב פרופיל הקישורים שלנו. הנה הם סוגי הקישורים עליהם הפוסט מדבר.

  • Links that bring SEO benefits
  • Links that boost your authority
  • Links that build brand awareness

 

מיפוי סביבת התחרות: מה באמת חשוב לדעת?

כאשר אתם פועלים בסביבה תחרותית, לא תמיד תשומת הלב שלכם צריכה להיות ממוקדת רק בשחקנים הגדולים. לפעמים, המתחרים האמיתיים שלכם נמצאים מתחת לרדאר, והם אלו שמהווים איום על המשך ההצלחה העסקית שלכם. אז כיצד מבצעים מחקר מתחרים באופן נכון, לאילו אלמנטים חשוב יהיה לשים לב, ועד כמה אתם מכירים באמת את המתחרים הישירים והעקיפים שלכם?

בואו לקרוא עוד על עולם ניתוח סביבת התחרות כאן.

 

נתונים מובנים – עוד תחנה בדרך שלכם להצלחה

מאז שעולם הנתונים המובנים נכנס לחיינו, הוא הולך ומשתכלל כל העת. נתונים מובנים מאפשרים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים להבין בצורה מעמיקה יותר את התוכן באתר שלכם, להצליח ולהשוות אותו לתכנים נוספים שקיימים ברשת, ולהתאים תשובה מדוייקת לשאילתות שמבצעים גולשים.

בניוזלטר תמצאו קישור לקורס מקיף בנושא נתונים מובנים, שיעזור לכם להשלים את פערי הידע שלכם וליישר קו בכל הקשור להתאמת האתר לדרישות מודרניות של מנועי החיפוש. קישור לפרטים על הקורס תוכלו למצוא כאן.

 

7 טיפים שיאפשרו לכם לנהל במקביל קמפיין קידום ממומן ותהליך קידום אורגני

מוצאים את עצמכם מתלבטים איזה אפיק השקעה יהיה נכון יותר עבור העסק שלכם? מתלבטים אם להשקיע את הכסף בקידום ממומן או בקידום אורגני? במקרים רבים, תוכלו לעשות אותם יחד, ולמקסם את התוצאות שלכם.

במאמר הבא תוכלו למצוא הסבר מפורט על 7 נקודות שחשוב שתשימו אליהן לב בעת בניה של קמפיינים משולבים כאלו. הנה תמצית הדברים:

  1. אל תראו בכל אחד מן האפיקים כאפיק מתחרה.
  2. צרו מטרות ויעדים משותפים, וחלקו את הקרדיט בין כלל העוסקים במלאכה.
  3. עשו שימוש ב – SEO על מנת להפחית את עלויות הקידום הממומן.
  4. עשו שימוש בקידום ממומן על מנת לבחון את כדאיות ההשקעה ב – SEO.
  5. השקיעו מחשבה ומשאבים בבניה והתפתחות של דפי הנחיתה שלכם.
  6. עשו שימוש בקמפיינים דינאמיים על מנת לקבל רעיונות למילות מפתח מתאימות.
  7. התחשבו בתוצאות עשירות כאשר אתם מתכננים את השקעת המשאבים שלכם.

 

לסיכום

אם כמוני גם אתם אוהבים להתחדש במידע, אבל מוצפים במידע כזה מכל עבר, גם אתם זקוקים למנגנון שיאפשר לכם לסנן תכנים, ולהתמקד בעיקר. והעיקר בימנו, הוא החידושים עצמם. מנוי ל Rank Ranger יאפשר לכם לא רק לקבל מעטפת שירותים שלמה בניהול, במעקב ובקבלת החלטות אודות פרויקטי ה – SEO שאתם מקדמים, אלא גם ליהנות מערוץ מידע אפקטיבי, זמין, לא חופר מידי, ממוקד וסופר איכותי.

חוזר ומזכיר לכם את האפשרות לקבל 25% הנחה למשך חודשים בהצטרפות לשירות Rank Ranger באמצעות הקישור הבא.

ואם אתם מעוניינים לטעום עוד מעולם התוכן המופלא ש Rank Ranger מציעים, אתם יותר ממוזמנים לבקר באתר שהקמנו: https://rr-israel.co.il.

רנק רנג'ר אתר

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים