חיפוש

הגעתי היום למשרד בשעה 12 – WTF

הגעתי למשרד היום רק ב-12.

ממש עכשיו.

למה?

כי אתמול עד 6 בבוקר הייתי על המחשב.האמת שהישיבות על המחשב עד אמצע הלילה זה משהו שחסר לי, משהו שבנה אותי מאוד בעבר, לאורך שנים, אבל היום כבר קורה הרבה פחות.

אבל לפחות נזכרתי כמה אני אוהב לעשות את זה – לשבת על המחשב ולחפור באתרים השונים, בין אם זה אתרים של לקוחות החברה ובין אם זה נכסים דיגיטליים שלנו, ללמוד דברים חדשים, לגלות שיטות חדשות / ישנות ששווה לנסות שוב.

אתמול גיליתי עוד כמה דברים סופר מעניינים מעולמות ה-SEO שהחלטתי גם שאני אשתף בסדנה הקרובה שאני מקיים ב-28.6.23 ב-10 בבוקר משרדי החברה, אצלנו.

(מי שעדיין לא נרשם, שישלח ווטסאפ לעדי (058-714-8179) והיא תתן לו את כל הפרטים)

כמה דברים ששיפרו לי את מהירות הטעינה בכמעט 40%, דברים שהיו לי חדשים לגמרי, שלא הכרתי לפני זה!

והאמת?

כל פעם שאני שוקע באיזה סשן מקצועי של כמה שעות, אני יוצא ממנו עם הרבה דברים חדשים שלמדתי, ועם סשן לימודי חדש לכל מנהלי הפרויקטים אצלי בחברה.בתכל'ס, אני מאוד מתגעגע לימים שהייתי הרבה הרבה יותר על הצד המקצועי של ה-SEO.

אני באמת אוהב את זה, זה מוציא ממני את הטוב ביותר, אני מרגיש שיש לי את האפשרות להתחזות במוח שלי לגולש ולדמות מה הוא היה רוצה לקבל כשהוא נכנס לאתר כזה וכזה באמצעות שאילתא כזו וכזו…

וזה לא שהיום אני לא בחלק המקצועי בחברה, באמת שזה לא נכון, אני הרבה מאוד פעמים עובר על האתרים, יחד עם מנהלי הפרויקטים, מנתחים את הדברים, מסיקים מסקנות, ועוד…
אבל פעם הייתי עושה את זה כל יום, כנראה על חשבון זמן המשפחה, בילויים, חברים.

לפעמים אנשים רוצים לעשות עוד משהו בחיים כמו למשל לפתוח פודקאסט, לעשות עוד איזה קמפיין חדש, לגייס מנהלת חשבונות ועוד ועוד…
והקטע הוא שצריך לדעת שזה לא שהמשימות האלו מגיעות במקום משימות אחרות… אלא בנוסף.

ככה זה.

רק החזק שורד.

ומי שמתלונן?

כנראה שהגיע לגבול שלו עם עצמו, כמה הוא מוכן להתאמץ בשביל להשיג את המטרות שלו.

אני נגיד באופן אישי, שמח בזה שיש לי גבול.

הגבול יכול להתבטא בתחומים שאני לא מוכן לקדם, בפרויקטים שאני לא מוכן לעשות ובמשימות שאני יודע שאני יכול לבצע ולהגדיל את ביצועי העסק, אבל לא מוכן לשלם את המחיר שהם דורשים, כמו למשל – לפתוח פודקאסט או להקים קמפיין גיוס לקוחות SEO בדרך שבה תכננתי, מתישהו אני אגלה שזה לא כ"כ קשה ואעוף על זה, מי יודע.

אני גם מרגיש שיש לי הרבה מה לפרוק בפודקאסט ובאמת שבאלי, לא יודע בדיוק מה מעכב אותי מלעשות את זה, אבל אני מאמין בעצמי שאתגבר.

ביום רביעי שבוע הבא אנחנו מתראים לסדנת הקמת נכסים דיגיטליים אצלנו במשרדים.

זו הזדמנות מעולה גם להכיר אחד את השניה טוב יותר, לשאול שאלות וכמובן לקבל הרבה הרבה ערך מוסף.

באירועים פרונטליים אני הרבה הרבה יותר נדיב בידע.

יש לי הערכה עצומה לכל אחד שיודע לקחת את המחשב שלו ב-10 בבוקר ולהתיישב בכיתה וללמוד דברים חדשים, דברים שיכולים לשנות לו את החיים לטובה, לתמיד.

מי שלא בא – מרובע.

דברו עם עדי.

זה או 600 פלוס מע"מ לסדנה בלבד, או 1,060 פלוס מע"מ ל-5 קישורים + סדנה!

אני ממליץ ללכת על האופציה השניה.

אה ונשארו 4 מקומות לסדנה הקרובה בלבד.

מקווה שאראה גם אותך שבוע הבא!

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
Picture of עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים