חיפוש

שיווק שותפים בוקינג

בוקינג הינה אחת מן הפלטפורמות הגדולות בעולם בנישת התיירות והיא מאפשרת הזמנת חדרים במלונות או במקומות אירוח ברחבי העולם. בוקינג מפעילה תוכנית שותפים ייחודית ומאפשרת לבעלי נכסים דיגיטליים להרוויח מרכישות שבוצעו דרכם. איך מצטרפים לתוכנית שיווק השותפים של בוקינג ומהם היתרונות שבה? כל הפרטים לפניכם.

איך מצטרפים לתוכנית שיווק השותפים של בוקינג?

ההצטרפות לתוכנית שיווק השותפים של בוקינג היא קלה ופשוטה. לאחר הרשמה מהירה באתר תוכלו לקבל שם משתמש וסיסמא שישמשו אתכם בעתיד להזדהות בכניסה לאתר. עם הכניסה למערכת הניהול תוכלו לייצר, למעשה, את קישורי האפיליאייט בצורות שונות: תוכלו לקבל קישורים נקיים שבהם משולב מזהה ייחודי המאפשר לבוקינג לדעת שהרכישה בוצעה דרככם. כמו כן, תוכלו לייצר וויג'טים ובאנרים שישולבו באתר שלכם ויאפשרו לכם להציג ללקוחות ערך מוסף באמצעות מפות, תיבות חיפוש, באנרים, ואובייקטים המאפשרים איתור של דילים. בנוסף, לבוקינג קיימים תוספים מיוחדים עבור תשתית ניהול האתרים הפופולרית וורדפרס. כך נראה מסך המוצרים עבור שותפים בעלי עסק בניהול עצמי:

שיווק שותפים בוקינג

במרכז שותפי ההפצה יכול בעל העסק השותף לייצר את הווידג'טים הרלוונטים עבורו, לחולל תצוגה מקדימה על מנת לוודא שהם תואמים את הצרכים שלו ונראים היטב על גבי תצוגות שונות, ואז, לאחר שהחליט שהוא מרוצה מן התוצאה, לפרסם אותם באתר שלו.

 

מהם היתרונות בניהול תוכנית שותפים מול בוקינג?

בוקינג היא פלטפורמה גדולה, בינלאומית ויציבה מאוד, אשר מבוצעות בה עשרות מליוני הזמנות בכל חודש. להצטרפות אל תוכנית השותפים של בוקינג ישנם מספר יתרונות מנקודת מבטו של השותף:

 

יצירת רווחים מן הנכס הדיגיטלי שברשותו

בלוגרים אשר עוסקים בתיירות, טיולים, נופש ופנאי יוכלו להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם באמצעות התקשרות מול בוקינג, שכן כל לחיצה של גולש באתר שלהם על קישור רכישה, יזכה אותם בעמלה בסיום ביצוע הטרנזקציה.

 

שילוב הווידג'טים באתר הוא קל ופשוט

באמצעות מרכז שותפי ההפצה כל בעל נכס דיגיטלי שהצטרף לתוכנית יכול לחולל את התוספים והווידג'טים הרלוונטים לאתר שלו בקלות וביעילות ללא כל צורך בידע טכנולוגי. בסופו של יום, מדובר בתוכנית שגם לבוקינג עצמה יש אינטרס לצרף אליה כמה שיותר בעלי עסקים קטנים – שותפים.

 

יצירת ערך עבור הגולשים באתר השותף

הצטרפות אל תוכנית השותפים של בוקינג מאפשרת לכל בעל נכס דיגיטלי להציע ערך מוסף עבור הגולשים באתר שלו. בלוגר שמספר, למשל על מסעדות מעולות באיטליה יוכל להציע לגולשים המתעניינים גם הזמנה של חדרים בבתי הארחה או מלונות בסביבה, וכן להציג להם מפות ודרכי חיפוש יעילות למידע שהם מעוניינים בו. למעשה, תוכנית השותפים של בוקינג מאפשרת לבעלי אתרים להרחיב את התוכן הנמצא אצלם באתר במידע מעשיר, רלוונטי, איכותי וממוקד בקהל היעד שלהם.

 

משיכת תנועה לאתר

בעלי נכסים דיגיטליים יכולים לעשות שימוש בהתקשרות מול בוקינג כדי להגדיל את התנועה האיכותית לאתר שלהם ולמכור לקהל היעד שירותים שונים, משלימים. כמו כן, הם יכולים למצב את עצמם כבעלי מומחיות בנושא התיירות באזורים ספיציפיים בעולם, ולמצב את הסמכות שלהם בנישה.

 

למי כדאי להצטרף אל תוכנית שיווק השותפים של בוקינג?

לתוכנית שיווק השותפים של בוקינג יכולים להצטרף עסקים אשר פעילים בתחום הרלוונטי ויש ברשותם נכסים דיגיטליים שאפשר לבצע באמצעותם מונטיזציה. הנה מספר דוגמאות:

 

בלוגרים בתחום התיירות

כותבי תוכן המנהלים בלוגים בנושאי התיירות, האוכל, הטיולים, הציוד לטיולים, ההמלצות בתחום הלינה ועוד יכולים לעשות שימוש בפלטפורמה המתוארת על מנת להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם מן הנכס הדיגיטלי שברשותם. כמו כן, הפלטפורמה הזאת מסייעת לבלוגרים לא רק להרוויח מן התוכן שלהם באתר, אלא גם לייצר אותו ביתר קלות (למשל לשלב אובייקטים שונים של מפה, חיפושים אפשריים באיזור, לאתר דילים רלוונטיים ועוד.

 

בעלי פרופיל פופולרי ברשתות החברתיות

אושיות רשת כאלו ואחרות אשר יש להן השפעה גדולה על קהל עוקבים גדול ועקבי, יכולות לעשות שימוש בבוקינג על מנת לתעל את ההשפעה שלהם לרווח כספי ממשי. ככל שאנחנו חושבים על זה, לידוענים ומשפיענים יש חלק לא מבוטל בפלטפורמות שידור הפרסומות ושלטי החוצות ולא סתם: אנשים מרגישים שהם יכולים לסמוך על ידוען, שביצע את הבדיקות המינימליות לגבי המוצר שהוא מוכר, כדי לא להכתים את שמו ואת הקריירה שלו.

 

מנהלי רשימות תפוצה

נכס דיגיטלי לא חייב להיות אתר אינטרנט הפעיל באופן שוטף. נכס דיגיטלי יכול להיות גם רשימות ניהול של דיוורים ופרטי קשר של לקוחות רלוונטים לנישה מסויימת. מי שמחזיק בידיו רשימת דיוור של מתעניינים חמים בתחום התיירות, יכול, בכפוף לכללים, להרשאה שניתנה לו על ידי המשתמשים, ולחוק הספאם, להנגיש להם דיוורים עם הצעה משתלמת בתחום התיירות וכך למעשה להגדיל את הרווח שהוא מייצר מרשימת התפוצה.

 

שימוש בקידום ממומן על מנת לקדם עסקאות בבוקינג

כאן מדובר בתיווך בצורה הטהורה ביותר. אם יזם או בעל עסק יודע לייצר מודעות אפקטיביות באמצעות פלטפורמה לקידום ממומן כמו Google Ads, לייעד אותה עבור קהל יעד שבו המרווחים בין הרווח על העמלה ובין התשלום לקליק מצדיקים זאת (ROI חיובי), הרי שגם הוא יכול לעשות שימוש בפלטפורמה של בוקינג על מנת לייצר עבורו יתרון כלכלי.

 

כמה כסף משלמת בוקינג למשווקי השותפים שלה

התשלום שמציעה בוקינג לעסקים המשווקים אותה באמצעים שונים מתבסס על אחוזים מן העמלה שהיא עצמה גובה מן הנכסים המתפרסמים אצלה (כ15%). מודל זה הינו מודל שכבתי.

שותף אשר הצליח במהלך חודש לגייס לקוחות משלמים ולבצע עד 50 עסקות – יקבל 25% מן העמלה שגבתה בוקינג מן הנכס.

שותף אשר הצליח במהלך חודש לגייס לקוחות משלמים ולבצע 51-150 עסקות – יקבל 30% מן העמלה שגבתה בוקינג מן הנכס.

שותף אשר הצליח במהלך חודש לגייס לקוחות משלמים ולבצע 151-500 עסקות – יקבל 35% מן העמלה שגבתה בוקינג מן הנכס.

שותף אשר הצליח במהלך חודש לגייס לקוחות משלמים ולבצע מעל 500 עסקות – יקבל 40% מן העמלה שגבתה בוקינג מן הנכס.

לדוגמא, אם לקוח רכש חופשה ב- 5,000 ש"ח, בוקינג יגבו מבית העסק כ- 750 ש"ח, ומזה תקבלו לפחות 25% שזה כ- 187.5 ש"ח.

 

שיטת התשלום של בוקינג

בוקינג תעביר לכם את הכסף באחת משתי דרכים מוצעות: העברה בנקאית או פייפאל. חשוב לציין, כי בוקינג מתנה את ההעברה בקיום סכום במינימום של 100 יורו. מתחת לסכום זה, דוחה בוקינג את התשלום לשותף לחודש הבא.

 

לסיכום

תוכנית שיווק שותפים היא מסגרת שיכולה לאפשר לבעלי נכסים דיגיטלים רווחים כספיים. בוקינג מציעה לבעלי נכסים דיגיטליים כאלו תוכנית מיוחדת, ומנגישה להם באמצעות ווידג'טים ותוספים שונים את האפשרות לשלב, לבדוק ולפרסם, הצעות ערך באתרים שלהם עבור הגולשים. כמו בתוכניות שיווק שותפים אחרות, גם כאן מדובר בסיטואציה של win win.

אה, ואם זה ממש מעניין אתכם, אז כמובן שיש לי גם כמה אתרים מבוססי בוקינג על הפרק, הנה אחד מעניין שעלה לאוויר לא מזמן: https://p-italy.co.il.

ההצטרפות לתוכנית שיווק השותפים של בוקינג היא קלה ופשוטה. לאחר הרשמה מהירה באתר תוכלו לקבל שם משתמש וסיסמא שישמשו אתכם בעתיד להזדהות בכניסה לאתר.

לתוכנית השותפים של בוקינג מספר יתרונות: יצירת רווחים מנכסים דיגיטליים, שימוש קל ופשוט בוויג'טים שמציעה החברה, יצירת ערך עבור הגולשים באתר השותף, וכן משיכת תנועה לאתר.

תוכנית שיווק השותפים של בוקינג היא כדאית לבלוגרים בתחום התיירות, לבעלי פרופיל פופולרי ברשתות חברתיות שונות, למנהלי רשימות תפוצה למינהן ועוד.

היכנסו כעת למאמר המלא ותקבלו מידע על כל התעריפים שבוקינג משלמת במסגרת תוכנית השותפים שלה.

שיווק שותפים בוקינג
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים