חיפוש

איך זה קרה: אתר שיווק שותפים שמכניס 1000$ בחודש

איך הקמנו אתר אמאזון אפיליאייט שמכניס 1000$ בחודש בתוך 6 חודשים

*** הפוסט תורגם מאנגלית ועלה במקור בקבוצת פייסבוק עולמית של מקדמי אתרים ***

מקרה בוחן: כיצד בנינו וטיפחנו אתר לקוח שעוסק בשיווק שותפים באמזון להכנסה של מעל 1000$ בתוך שישה חודשים! (100% קידום אתרים – SEO)

אלו הם הצעדים המדויקים שפעלנו לפיהם:

1. מחקר נישה, אני מאמין מאוד ביצירת אתרי נישה סביב פריטים בעלי ערך ועלות גבוהים אך תנועת גולשים נמוכה. עשינו את המחקר הראשוני שלנו ובחרנו מוצר שכבר נמכר באמזון כשהממוצע עומד על טווח המחירים 700$-1000$, לא בחרנו את המוצר שלנו על בסיס תחרות או קושי במילות המפתח. בחרנו בו על בסיס אתרים קטנים (בבעלות 1 או 2 אנשים) שכבר היו בעמוד התוצאות הראשון שהדומיינים המפנים ב Ahrefs (כלי מחקר מתחרים ומילות מפתח) היה 100-150 דומיינים.
המטרה הייתה לפעול לפי תכנית פעולה שיכולנו ליישם בתוך שישה חודשים. השגת 100-150 לינקים קונטקסטואליים (בעלי הקשר) בתוך 6 חודשים.

2. בחרנו 3 אתרים מתחרים קטנים שכבר היו מופיעים בעמוד התוצאות הראשון, כשהתנועה האורגנית שלהם יותר מ 5K והדומיינים המפנים 100-150 או פחות מ 200.
3. שלפנו את מילות המפתח האורגניות שלהם, שהיו בין המיקומים 11-50 ושנפח החיפוש שלהם יותר מ-50, שמרנו אותם במסמך ב- Googlesheet והתחלנו להכין רשימה של נושאים על סמך מילות מפתח אלו. הרעיון היה להעלות תוכן טוב יותר מאשר המתחרים 'הקטנים' שלנו.
בחודשיים הראשונים פרסמנו רק תוכן אינפורמטיבי באתר הלקוח, בחודש השלישי פרסמנו כמה מדריכים ממומנים. חיכינו שהאתר ייצא מה Google sandbox לפני שפרסמנו כל סוג תוכן של הקונה. (חשוב לציין שבגלל השלב השלישי אנחנו מדורגים עכשיו בהרבה מילות מפתח ב TOP 3 בעלי נפח חיפוש 50-200).
4. בחודשיים הראשונים קיבלנו 40 קישורים 'ממותגים' לדף הבית וקישורים מעטים לפרסומים האינפורמטיביים. לא רצינו למקד שום אנקור בתקופת ה Sandbox.

5. בחודשים 3-6 התחלנו לקבל קישורים לתוכן של הקונה שלנו באמצעות מילות מפתח זנב ארוך 'חלקית' (שילוב של זנב ארוך + כללי).
6. כל זאת ועוד אנחנו עוקבים אחר המתחרים הקטנים שלנו לקבלת רעיונות לנושאים שונים. חיפשנו שאלות ורעיונות בנושאים הקשורים לנישה שלנו בפורומים כמו reddit ו Quora. למשל: תופעות לוואי, יתרונות, עצות, כל הנושאים של 'למה'. כיסינו את כל השאלות האלה בפוסטים שפרסמנו באורך של 1000-1500 מילה.
7. האתר התחיל לקבל תנועה אורגנית בחודש השלישי והחל לבצע מכירות בחודש הרביעי. כיום, האתר מקבל 4500 + קליקים ממשתמשים חדשים.
חשוב לציין: נכון שהתנועה דלה אך היא מספיקה כדי להרוויח סכומים נאים וזה רק בגלל שהמחיר הממוצע שלנו לפריט הוא די גבוה (יחסית למתחרים).

שיווק שותפים גרף

כמה נקודות חשובות שתרמו להצלחת הפרויקט

1. מהירות האתר היא פרמטר חשוב מאוד עבור חוויית המשתמש. עשינו את כל המאמצים כדי לשמור על מהירות אתר תחת 2 שניות.

2. קישורים קישורים קישורים – קישורים משחקים תפקיד מאוד חשוב בתהליך, הקפדנו שכל הקישורים שלנו יגיעו מאתרים בעלי פרופיל קישורים מגוון. כיום מפנים אלינו 135 דומיינים שונים.

3. במהלך החודשיים הראשונים פרסמנו מאמר אחד בשבוע ו -5,5 מדריכים בחודשים 3 ו-4 ושילוב של מידע אינפורמטיבי + תוכן של הקונה בחודשים 5 ו-6.

החלק הקשה להשגת הכנסה של 1000$ הושג. היעד הבא שלנו הוא להגדיל את ההכנסה ל 5000$ בששת החודשים הקרובים.

אני מקווה שמאמר זה יעזור לך בתכנון ובניית אתר שיווק השותפים הראשון שלך – עשה שימוש מושכל – בהצלחה!

המאמר תורגם מאנגלית לעברית על ידי קובי אגאי: https://aghai.co.il

אנקורים

שיווק שותפים הוא תהליך שבו בעל עסק או יצרן מתקשרים מול בעל נכס דיגיטלי כלשהו, במטרה שזה ישווק את המוצרים שלהם בתמורה לאחוזים מן המכירה.

הצעדים העיקריים הנכללים בהקמת אתר אמון אפיליאייט הינם מחקר של הנישה, בניית קישורים מאתרים רלוונטיים, מעקב אחר פעילות המתחרים והתמקדות בביטוי זנב ארוך.

בהחלט. הקפידו לשמור על זמני טעינה מהירים של עמודי האתר השותף.

היכנסו כעת למאמר המלא ותוכלו להבין מהם כלל השיקולים שהנחו אותנו בעת קביעת תדירות הפרסומים של המאמרים השונים.

איך זה קרה אתר שיווק שותפים שמכניס 1000$ בחודש
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים