חיפוש

קניית ביקורות בגוגל

הודעה חשובה: שירות קניית הביקורות בגוגל אינו זמין בשלב זה, אין טעם ליצור קשר בנושא זה, תודה!

לצד שירותים רבים ומגוונים שאנחנו מציעים לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, ובפרט בגוגל, אנחנו משיקים שירות חשוב ומשלים לתהליך הקידום: קניית ביקורות בגוגל. צרו איתנו קשר להזמנת השירות.

בואו נתחיל מהתכלס

לפני שנפרט איך השירות הזה יוכל לסייע לכם למצב את האתר שלכם כמוביל בתחומו ולשפר את הדירוגים של עמודי האתר שלכם בעבור מילות מפתח חשובות, בואו נתחיל מהתכלס:

 

מה המחיר?

ביקורת בודדת בגוגל מפות תעלה לכם 50 ש"ח, בתוספת מע"מ.

 

דוגמא לביקורות:

ביקורות בגוגל דוגמא 1

קניית ביקורות בגוגל דוגמא 2

קניית ביקורות בגוגל דוגמא 2

 

האם יש מינימום הזמנה?

כן. הזמנת השירות מותנית בהיקף מינימלי של 10 ביקורות (אנו מספקים גם ביקורות בפייסבוק וגם תגובות בפייסבוק – אלו נחשבות כחלק ממלאי ההזמנה).

 

איך מבצעים את ההזמנה?

תוכלו לפנות אלינו באמצעות עמוד צור הקשר באתר ונשמח לחזור אליכם באופן זריז ומהיר ולסייע לכם להבין כיצד תוכלו להיעזר בשירותינו.

 

למה זה חשוב?

כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בגוגל, מבין ודאי שגוגל עושה שימוש במאות פרמטרים כדי לדרג את האתר. באופן כללי, ניתן לבצע חלוקה גסה של הפרמטרים שאנחנו משערים שגוגל עושה בהם שימוש לשני סוגים עיקריים: פרמטרים שלבעל האתר המקודם יש שליטה עליהם, ופרמטרים שהם מחוץ לתחום השליטה שלו.

נציין כאן מיד שני סוגי הפרמטרים חשובים:

דוגמאות לפרמטרים משוערים מן הסוג הראשון (אלו שלבעל האתר יש שליטה עליהם) הם: איכות ההתאמה של האתר לשימוש באתרי מובייל, מהירות הטעינה של האתר, התאמת כותרות המטא ותיאורי המטא לשאילתת החיפוש, איכות התוכן באתר, מקוריות התוכן באתר, תדירות עדכון התוכן באתר, היררכית העמודים באתר, היררכית הכותרות באתר ועוד ועוד.

דוגמאות לפרמטרים מן הסוג השני (אלו שלבעל האתר יש פחות שליטה עליהם) הם: קישורים חיצוניים המפנים לאתר, סיגנלים חברתיים ברשתות החברתיות, אזכורים ברחבי הרשת, מספר החיפושים על הברנד במנועי החיפוש, התנועה הישירה אל האתר וגם איכות פרופיל הביקורת בגוגל מפות.

 

מה בעצם אתם מציעים?

אנו מציעים שירות מבוקר, מתוכנן ומתוזמן של בניית פרופיל ביקורת איכותי בשירות גוגל מפות על בית העסק. אנו מקפידים לעשות שימוש בפרופילים פעילים, שמייצרים אינטראקציות ברשת, ומתפקדים כיוזרים אמיתיים לכל דבר ועניין. מאחר שמדובר בביזנס שלנו, אנחנו מטפחים את הפרופילים האלו, לא עושים בהם שימוש לא מבוקר, ודואגים לכך שהביקורת תיראה אותנטית, מקורית, ועם התאמה לפעולות האחרונות שביצע המשתמש לפני השארת הביקורת.

נציין כבר עכשיו: עד היום, טפו טפו טפו, לא הוסרה אף ביקורת שלנו משירות גוגל מפות.

 

למה כדאי להזמין דווקא מכם?

אם הבנתם מדוע יהיה לכם חשוב לעשות שימוש בשירות לבניית פרופיל ביקורת בגוגל מפות, אתם ודאי מבינים את הרגישות שבעניין. בנושא הזה, חשוב מאוד לפנות רק לגורמי מקצוע מנוסים. אנחנו שמחים להודיע שצברנו לא מעט קילומטראז' בתחום, וגם זאת, לא לפני שביצענו ניסויים ומחקרים על "יבש".

כשאתם מזמינים מאיתנו שירות בניית פרופיל ביקורת בגוגל מפות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

 

יש אחריות?

אנחנו מספקים אחריות לשלושה חודשים (תקופת זמן לא קצרה במונחים דיגיטליים) על כל ביקורת על העסק שנוצרה באמצעות השירות שלנו.

קניית ביקורות בגוגל
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
Picture of עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים