חיפוש

זאפו (ZEFO) – מערכת לניהול קידום אתרים – סקירה מלאה

מקדמי אתרים שמחפשים כלים מקצועיים לעבודה יומיומית לרוב נאלצים לבחור בין כלים שמתמקדים רק בתחום אחד (למשל בדיקת דירוגים או מחקר קישורים), או לחלופין להשתמש במערכות מסובכות ועתירות יכולות שמשלבות את כל האפשרויות אבל מסבכות את חווית השימוש.

למי שמחפש את השילוב בין שתי האפשרויות מיועדת ZEFO – מערכת לקידום אתרים ומקדמי אתרים, בעברית מלאה, שמכילה פיצ׳רים שיקסמו לכל מקדם מתחיל וגם למקדמים המנוסים יותר ובאותה הנשימה מבטיחה גם חווית שימוש פשוטה ונוחה. נכנסנו לבדוק.

ZEFO היא מערכת שמנוהלת כולה דרך הדפדפן. פשוט נכנסים עם שם המשתמש והסיסמא מכל דפדפן, ומקבלים את הנתונים בחשבון האישי. כל נתוני המערכת וההיסטוריה של כל פרויקט נשמרים בענן, ובדיקת הדירוגים מתבצעת באופן אוטומטי. אין צורך להוריד תוכנה או להגדיר שרתי פרוקסי כדי לבדוק את הדירוגים בצורה מדויקת.

התחלת השימוש במערכת

בכניסה הראשונה למערכת תתבקשו להזין את פרטי האתר הראשון שאחריו תרצו לעקוב. מכניסים את שם הדומיין, והמערכת מציעה רשימה ארוכה של מילות מפתח, כולל נפחי חיפוש, שאחריהן תרצו לעקוב. אין מגבלה לכמות המילים שאפשר להצמיד לכל אתר, אך קיימת מגבלה גלובלית בהתאם להגדרות החשבון שלכם.

בשלב הבא תוכלו לנצל את אחד היתרונות הגדולים של המערכת ולחבר את חשבונות גוגל השונים שלכם – חשבון אנליטיקס וחשבון Search Console. תהליך החיבור עצמו הוא פשוט – המערכת שולחת אתכם לחשבון גוגל שלכם לאישור ההרשאה. אם תחברו את החשבונות למערכת – היא תציג לכם את הנתונים מאנליטיקס (נתוני התנועה לאתר ונתוני המרות) ומ-Search Console (מילים מובילות, דירוגים) במקום אחד, וגם תאפשר לכם לנתח בצורה ברורה את השפעת העדכונים השונים בגוגל על האתר שלכם, ועל כך נרחיב בהמשך.

מיד לאחר השלמת ההגדרות הראשוניות תגיעו למסך הראשי שבו יוצגו לכם הנתונים שכבר נאספו: נתוני התנועה וההמרות מאנליטיקס, דירוגי המילים, נתוני עמודים מאונדקסים בגוגל וסקירה של שגיאות ובעיות אופטימיזציה באתר. בלחיצת כפתור על כל אחד מהחלקים תוכלו לקפוץ במהירות להרחבה.

התחלת השימוש במערכת

 

ZEFO כוללת את כל היכולות הבסיסיות שהייתם מצפים ממערכת לקידום אתרים

ZEFO כוללת את כל הפיצ׳רים הבסיסיים שקיימים גם בכלים אחרים: בדיקת דירוגים, מעקב אחרי קישורים, שגיאות טכניות ונתוני אופטימיזציה וכמובן גם את היכולת לייצר דוחות מפורטים שיציגו את כל המידע הזה בצורה מסודרת.

 

בדיקת דירוגים

כלי בדיקת הדירוגים של ZEFO פועל מאחורי הקלעים בצורה אוטומטית – אחרי שהגדרתם את המילים בפעם הראשונה ZEFO תמשיך לבדוק את המיקומים בכל יום בלי שנדרשת כל פעולה מצדכם. ZEFO בודקת את המיקומים על פי מנוע החיפוש שהוגדר. כל הוספת מנוע חיפוש, לדוגמה חיפוש בגוגל מובייל, תפחית ממגבלת המילים בחשבון.

הכלי מציג את הדירוגים הנוכחיים, היסטוריית דירוגים וגם התפלגות של תוצאות עשירות – באילו ביטויים עולות בתוצאות החיפוש גם תוצאות עשירות, כמו mybusiness או תמונות.

 

ממוצע המיקומים

הפיצ׳ר המעניין ביותר באיזור המיקומים במערכת, הוא, לדעתנו, ממוצע המיקומים. המערכת מציגה ממוצע של כלל דירוגי מילות המפתח שהוגדרו, בשקלול נפחי החיפוש של כל מילה. מה זה בכלל אומר? הכוונה היא שככל שיש למילה יותר חיפושים, היא תשפיע יותר על ממוצע המיקומים. לדוגמא אם מילה אחת מחופשת פי 10 פעמים ממילה שניה, היא תשפיע פי 10 בחישוב הממוצע המשוקלל.

התוצאה המתקבלת היא גרף שמציג בצורה חד משמעית את הביצועים הכוללים של האתר מבחינת דירוגים על ציר הזמן, מה שמאפשר לנו לראות את "התמונה הכללית" ולדעת בצורה הכי יעילה מה מצב האתר שלנו.

ממוצע המיקומים

 

דוח אופטימיזציה: שגיאות SEO והצעות לפתרון

דוח האופטימיזציה מציג שגיאות ואזהרות טכניות באתר שעלולות להשפיע על הקידום וכן המלצות לתיקון ושיפור האתר.

הנתונים מחולקים ל-4 רמות בהתאם לחומרת האזהרה – שגיאות קריטיות, שגיאות, אזהרות ולידיעה.
בין היתר תוכלו למצוא בדוח הזה שגיאות נפוצות כמו כותרות חסרות, תגיות מטא חסרות או Title שמילת המפתח לא מופיעה בו. בנוסף הדוח מתריע גם על שגיאות נסתרות יותר, כמו קוד אנליטיקס לא תקין או שגיאות בקובץ robots.txt.

חשוב להבין שדוח האופטימיזציה מציג את השגיאות על פי מילות המפתח שהוגדרו לעמוד מסוים. כלומר, אם עמוד מסוים הוגדר במערכת כעמוד נחיתה למילה X, אזי השגיאה תוצג בהתאם למילה זו. לכן – יש לוודא ולהגדיר את דפי הנחיתה בהתאם, כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר.

בשלב איסוף הנתונים המערכת מגדירה את דפי הנחיתה על פי הדפים המדורגים בכל ביטוי. אבל במקרים שבהם תרצו להגדיר דף נחיתה שונה לכל ביטוי, תוכלו לעשות זאת במסך דפי הנחיתה. לחיצה על החץ הקטן שליד כתובת הדף תפתח חלון שיציע לכם דפים רלוונטיים אחרים מהאתר, או לקבוע בעצמכם.

נתוני אופטימיזציה

 

נתוני תנועה: Analytics ו-Search Console

אם בחרתם לחבר את המערכת לחשבונות Google Analytics ו-Search Console, תוכלו לראות בדוח התנועה את הנתונים שנשאבים ישירות למערכת: תנועה אורגנית ותנועה כוללת. דוחות נוספים שזמינים במערכת מאנליטיקס הם חלוקה לפי מקורות התנועה (אורגני, ממומן, ישיר ותנועה מפנה), אתרים מפנים, ותנועת מובייל בפילוח על פי מכשירים.

החיבור ל-Analytics ו-Search Console הוא נוח מאוד ועושה את החיים קלים יותר למי שרוצה לקבל תמונה כללית על ביצועי האתר, במקום אחד ובלי לקפוץ ממערכת למערכת. עם זאת, בשביל לבצע ניתוחים מורכבים יותר או חיתוכים בין סגמנטים, תיאלצו לעבור ל-Analytics.

נתוני תנועה

 

הנתונים שנשאבים מ-Search Console, נשמרים לנצח – כאן אין מגבלת זמן ותוכלו לבצע ניתוח של הנתונים על פני כל תקופת זמן שתבחרו, מציגים את המילים המובילות בתנועה לאתר והעמודים המובילים. כל מילה שמופיעה בדוח תוכלו להוסיף למעקב, גם אם עדיין לא עשיתם זאת.

נתוני תנועה זאפו

 

דוח שימושי נוסף שאותו לא תראו בכל מערכת הוא דוח ״תנועה ממותגת״ שיציג לכם את פילוח התנועה לאתר על פי מילות המותג שהגדרתם. בצורה כזו תוכלו להבין כמה מתוך התנועה לאתר היא תנועה על שם המותג ולשפר אותו בהתאם.

תנועה ממותגת זאפו

לחיבור האנליטיקס למערכת יש יתרון משמעותי נוסף, ואולי המשמעותי ביותר שבהם: דוח ״עדכוני גוגל״.

דוח זה יציג לכם את כל העדכונים שבוצעו בגוגל בשנים האחרונות, ואיך הם השפיעו על האתר שלכם, לטובה או לרעה – בין אם בתנועה או בדירוגים. הבדיקה מבוצעת על ידי ZEFO באופן אוטומטי – המערכת מנתחת את נתוני Google Analytics שלכם, מאתרת התנהגות חריגה של גולשים סביב הזמנים בהם היו עדכוני גוגל ומדווחת על השפעת העדכון על האתר שלכם.

לחיצה על כל עדכון תעביר אתכם לפירוט שבו תוכלו לקרוא ולהבין מה משמעות העדכון, ואיך הוא השפיע על מגמות החיפוש באופן כללי.

דוח עדכוני גוגל

 

דוח ״בריאות האתר״ יציג לכם שגיאות ולידציה של האתר (שגיאות קוד) וגם את כמות העמודים המאונדקסים בגוגל לאורך זמן, ואף יתריע אם יש שינוי משמעותי בכמות העמודים המאונדקסים.

דוח בריאות האתר

 

מעקב אחרי קישורים

מעקב הקישורים של ZEFO הוא עוד חלק יעיל במערכת. כל פרוייקט קידום אתר מתבסס רובו ככולו על בניית קישורים לאורך זמן – בין אם השגתם את הקישורים באופן טבעי, ביצעתם החלפות או קניתם אותם – תמיד תרצו לעקוב אחרי הקישורים שהשגתם ולוודא שהם לא ״נעלמים״ או מוסרים. מערכת ZEFO מנטרת באופן יומי את כל הקישורים שהגדרתם ומדווחת מיידית על כל שינוי שחל.

ניתן להוסיף קישורים למערכת בכמה דרכים: הזנת קישורים באופן ידני, ייבוא של קישורים מקובץ CSV או ביצוע מחקר קישורים לאתר. בכל המקרים תוכלו להגדיר לכל קישור פרמטרים למעקב שישמשו אתכם לקבלת התראות שונות.

לדוגמה: אם קניתם קישורים, תוכלו לציין את העלות החודשית או השנתית שלהם ואת משך זמן העסקה – כדי שתוכלו לקבל התראה כשהעסקה עומדת להסתיים. בקישורים אחרים תוכלו להגדיר את סטטוס הקישור (האם הוא nofollow, למשל) ולקבל התראה אם הסטטוס משתנה. בכל מקרה, המערכת תתריע גם אם הקישור הוסר, נעלם, או השתנה.

 

המערכת כוללת גם פיצ'רים שימושיים שהופתענו לגלות:

  1. בעת הזנת קישור המערכת תתריע לכם אם קיימים קישורים נוספים שהשגתם מאותה כתובת IP. קישורים מאותה כתובת IP אל אותו האתר מקדמים אותו פחות מקישורים מכתובות IP שונות ופחות נרצה אותם לרוב. בלי אפשרות כזו במערכת, הסיכוי לשים לב לבד שהשגנו קישורים מאותו IP הוא נמוך.
  2. המערכת מאפשרת לכם להגדיר את איש הקשר שמולו התנהלתם להשגת הקישור. המערכת שומרת עבור כל איש קשר את כל העסקאות שביצעתם איתו בצורה נוחה לצפיה.

דוח מעקב אחר קישורים זאפו

 

הפקת דוחות מותאמים אישית

כל מקדם אתרים יגיד שאחד השלבים הקשים בתהליך קידום אתר הוא הפקת הדוחות. בין אם אלה דוחות שנשלחים באופן שוטף ללקוח או דוחות פנימיים לריכוז פעולות קידום שבוצעו – בכל פרויקט יש שלב שבו צריך לעצור, לאסוף את כל הנתונים ולחבר אותם לכדי דוח שלם ומסודר.

כלי הדוחות של ZEFO מאפשר לסכם את הנתונים בצורה אוטומטית ולחבר אותם לדוח, על פי תבנית מוגדרת מראש או מותאמת אישית, בפרקי זמן קבועים ולייצא אותם בצורה נוחה למייל.

תוכלו להשתמש בתבניות הדוחות המוכנות מראש (דוח חודשי, דוח מתחרים), או ליצור לעצמכם תבנית דוח שתשמש אתכם. בדוח תוכלו להציג כל אחד מהנתונים שנאספו על ידי המערכת, וגם לבחור להסתיר חלק מהם או לקבוע פרקי זמן שונים.

רוצים להציג רק קישורים שנבנו בתאריכים מסוימים, ומאתרים מסוימים? רוצים להציג רק דירוגים שנכנסו לעמוד הראשון בשבוע האחרון? רוצים להציג רק תקלות שתוקנו באתר? הכל אפשרי.

הפקת דוחות מותאמים אישית

 

יכולות מתקדמות של המערכת (למקדמי אתרים מנוסים, ולכאלה שרוצים להיות)

הכוח האמיתי של ZEFO מתפרץ כשנעזרים ביכולות הניתוח ואיסוף הנתונים המתקדמות שלה. אחד הפיצ׳רים המשמעותיים במערכת הוא היכולת לנתח אתרים מתחרים באותה רמת פירוט שמוצגת לאתר שלך. כלומר – המערכת מאפשרת לראות את נתוני המתחרים כאילו הוצגו דרך העיניים שלהם.

 

ניתוח מתחרים מלא

מסך המתחרים הראשי מציג אתרים מתחרים שהמערכת זיהתה באופן אוטומטי (על פי מילות החיפוש) ומתחרים שהגדרתם בעצמכם. מסך זה מציג את התמונה הגדולה – מידע על מיקומי המתחרים, קישורים ומדדים נוספים על אתרי המתחרים. המסכים האחרים באיזור המתחרים מציגים הרחבות למידע זה.

מסך המלצות המתחרים הוא עוד אחד מהמסכים המעניינים שלדעתנו הם יחודיים ל-ZEFO – מסך זה מציג לכם המלצות למתחרים שלכם על סמך מילות המפתח שבחרתם. מה מיוחד במסך הזה? העובדה שאם תוסיפו עוד מילים, הוא יתעדכן באופן מיידי ויציג לכם את התמונה המעודכנת בהתאם למילים הנוכחיות.

אם אתם בעיצומו של מחקר מילות מפתח לאתר שלכם, בכל פעם שתוסיפו מילה המערכת תדייק לכם יותר מי המתחרים האמיתיים שלכם (אלו שמתחרים על מילות המפתח שאתם רוצים לקדם). בנוסף – כפתור קטן שמופיע ליד כל מתחרה נותן לכם מידע תחרותי מעולה – כפתור "איתור מילים". בלחיצה עליו מערכת ZEFO תאתר לכם ביטויים עליהם המתחרה ממוקם, גם כאלה שאינם במעקב שלכם. לחיצה על כפתור הפלוס תאפשר להוסיף ישירות את אותו ביטוי למעקב.

מסך קישורי המתחרים מציג את כמות הקישורים הנכנסים לכל אחד מהמתחרים, כמות הדומיינים המפנים, וגם את דירוג הדומיין (Domain rating) שנשאב ישירות מ-Ahrefs. לחיצה על כפתור ״ניתוח אתר״ בכל אחד מהמתחרים תבצע ניתוח מלא של הקישורים שלו, ותציג את הדומיינים המקשרים אליו על פי חוזקם – יעיל מאוד כדי לאתר אפשרויות נוספות לקישורים.

ניתוח מתחרים מלא

 

מסך מיקומי המתחרים מציג בצורה ברורה איפה ממוקמים המתחרים שלי בכל מילת מפתח – כולל היסטוריית דירוגים לאורך זמן בהשוואה לדירוג האתר שלי.

ניתוח מתחרים מלא - מיקומי מתחרים

ניתוח מתחרים מלא

 

ניהול עבודה: לא תיעדת? לא עשית

אחד האספקטים החשובים ביותר בעבודת הקידום הוא תיעוד הפעולות שבוצעו. חשוב מאוד לשמור תיעוד מסודר של כל שינוי שבוצע באתר או בפרויקט הקידום, כדי לשמור רפרנס להשוואה לאורך זמן. ב-ZEFO יש אפשרות לתעד בקלות בכל פרויקט את הפעולות שבוצעו, להצמיד אותן לתאריך ולמילת מפתח מסוימת, וגם להציג אותן בדוחות התקופתיים.

 

התיעוד יופיע במקומות רבים במערכת – לדוגמה אם הוספתם תיעוד בהקשר של מילה מסויימת ותאריך מסויים ("כתבתי מאמר חדש כדי לקדם את המילה") תראו את ההערה בטבלת המיקומים, בדוחות של הפעולות שביצעתם, וגם אם תכנסו למסכי הפירוט של המילה עצמה תוכלו לראות את כל התיעוד שיצרתם אי פעם בהקשר המילה. החיבור בין התיעוד למה שקרה בפועל יאפשר לכם לקשר שינויים בתוצאות מנועי החיפוש אל הפעולות שביצעתם.

תיעוד עבודה זאפו

 

מחקרים

עוד כלי יעיל מאוד במערכת מאפשר לבצע מחקרי SEO על כל אתר – בין אם לאתר שלי או לאתרים אחרים. באמצעות המערכת ניתן לבצע 3 סוגי מחקרים: ניתוח אתר, מחקר מילים ומחקר כתובות מרוכז.

 

ניתוח אתר מאפשר לבצע מחקר קישורים נכנסים, אנקורים ועמודים מקושרים לכל אתר שתרצו. מזינים את כתובת הדומיין ומריצים את המחקר, ותוך מספר שניות תקבלו דוח מלא על סטטוס הקישורים של האתר. הכלי הזה שימושי במיוחד בשילוב מחקרי המתחרים, כדי לבצע מחקר קישורים ולמצוא מקורות חדשים לקישורים שעדיין לא השגתם.

 

מחקר מילים מאפשר לבדוק מספר גדול של ביטויים, בלי קשר האם הם מופיעים כמילות המפתח של האתר או לא, ולקבל את מדדי התחרותיות שלהם – נפחי חיפוש חודשיים, נפחי חיפוש לוקאליים, מספר התוצאות ומספר התוצאות שבהן המילה מופיעה בכותרת (חיפוש intitle).

 

המחקר האחרון הוא אחד השימושיים ביותר, ומאפשר לבצע מחקר כתובות מרוכז. לדוגמה, אם קיבלתם רשימת אתרים להחלפת קישורים, ותרצו לבדוק את המדדים החשובים של כל אחד מהאתרים, תוכלו להזין את כל הרשימה למחקר, ותוך מספר דקות תקבלו פירוט מלא של כל המדדים: חוזק הדומיין (על פי נתוני Ahrefs), כמות הדפים המאונדקסים, ותק הדומיין, כמות הקישורים ועוד.

מחקרים

 

SEO Lead Generator

אם אתם מספקים שירותי SEO ללקוחות, אתם תאהבו את החלק הזה ב-ZEFO – מערכת המאפשרת לכם לייצר באופן אוטומטי דוחות SEO ללקוחות פוטנציאלים.

 

איך זה עובד?

  1. הוסיפו Widget לאתרכם: באמצעות קוד להטמעה באתר שלכם, תוסיפו widget המזמין את המבקרים להשאיר את פרטיהם ולקבל דו"ח SEO מקצועי המנתח את אתרם אל מול אתרי המתחרים.
  2. המערכת יוצרת ושולחת אוטומטית דו"ח SEO מקצועי מותאם ללקוח.
  3. כאשר מתקבלים לידים תוכלו לנהל את תהליך ההמרה של הלקוחות הפוטנציאלים באמצעות ממשק במערכת.

 

פיצ'רים מתקדמים נוספים

מעבר לכל זאת, המערכת כוללת עוד פיצ'רים רבים למשתמשים המתקדמים שנזכיר את חלקם בקצרה:

  1. ממשק לניהול Whitelabel – ניתן לערוך את תבנית הדוח של הדוחות הנשלחים וליצור דוחות ממותגים עם הלוגו שלכם. תוכלו גם להתאים את נראות המערכת למיתוג שלכם על ידי החלפת לוגו המערכת בלוגו לבחירתכם.
  2. ניהול גישת לקוחות – יכולת שלא פתוחה לכל משתמש ויש צורך לפנות אל צוות ZEFO כדי לפתוח אותה. יכולת זאת תאפשר לכם לפתוח ממשק מצומצם של המערכת ללקוחות שלכם ולתת להם דשבורד להתעדכן בו עם המידע אותו תרצו להציג.
  3. הגדרת custom fields לאתרים ולקישורים – אם מדברים על אפשרויות למתקדמים ממש, מדברים על האפשרות הזו. המערכת מאפשרת לכם לשמור מידע נוסף על כל אתר ועל כל קישור במערכת ומאפשרת בכך להתאים את המערכת לתהליכי העבודה אצלכם. (למשל – הוסיפו ליד כל אתר בטבלת האתרים את מספר הלקוח במערכת ה-CRM הפנימית שלכם).
  4. ממשק API – עבור המתכנתים שבניכם, ה-API של ZEFO יאפשר לכם לשאוב נתונים מ-ZEFO אל המערכות הפנימיות שלכם.

 

שירות לקוחות, תמיכה ומחירים

אחד היתרונות הגדולים של ZEFO היא התמיכה בעברית. ניתן לפנות בכל שלב לתמיכה מתוך המערכת באמצעות קישור ולקבל מענה לכל שאלה.

עלות השימוש במערכת נעה בין 4 חבילות לבחירה, החל מ-99 ש״ח לחודש ועד לחבילה הגדולה ביותר בעלות של 999 ש״ח לחודש. אחרי בחירת החבילה הראשונית המערכת מאפשרת לכם לשנות את מבנה החבילה באופן גמיש – אם תרצו אתר נוסף לחבילה הסטנדרטית, או לעקוב אחרי מילים נוספות, ניתן לעשות זאת בנוחות דרך ממשק המערכת.

ההבדלים בין החבילות נעוצים בכמות האתרים שתוכלו לעקוב אחריהם, כמות המילים למעקב ופרמטרים נוספים. כך או כך, המערכת מאפשרת תקופת ניסיון בחינם למשך שבועיים, שבה כל הפיצ׳רים פתוחים ומוכנים לשימוש – כך שתוכלו להתנסות בכל אחד מהם בעצמכם ולהבין איך תוכלו להיעזר בהם.

 

הכותב: איתי טאו, סמנכ״ל פיתוח וטכנולוגיות בחברת WebGuru – קידום אתרים לתוצאות.

כן, ניתן לעקוב אחר מילות מפתח, יחד עם מספר פיצ'רים נוספים, היכנסו עכשיו וגלו את כולם.

כמובן. חלק בלתי נפרד ממערכת זאפו הוא מתן הצעות לשיפור ה- ONSITE של האתר, יחד עם פיצ'רים נוספים יעילים לא פחות, היכנסו עכשיו ותתחילו להנות מכל הטוב בזה.

המערכת מתחברת לאנליטיקס וקונסול בצורה פשוטה למדי, במדריך ישנו הסבר פשוט, כיצד לבצע את החיבור, יחד עם הסברים נוספים יעילים במיוחד, כנסו עכשיו.

כן. ישנן מספר אפשרויות להנפקת דו"חות, בין אם זה דו"ח אוטומטי ובין אם זה דו"ח שמופק באופן ידני, המאמר מרחיב על כלל האפשרויות השונות, כנסו עכשיו.

זאפו (ZEFO) - מערכת לניהול קידום אתרים - סקירה מלאה
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

Growth Hacking – החברות שפרצו בגדול

אחד הבאזוורדים הפופולריים בעולם השיווק הדיגיטלי, שהפכו עם הזמן דווקא לשחוקים מאוד, הוא הביטוי שמתייחס לפריצת גדילה או במונח המקצועי שלה Growth Hacking. מהו, בעצם

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים