היי, שמי הודיה ואני גרה באיזור די רחוק מהכל. עשיתי תואר ראשון בניהול, אוהבת לבשל ולהתאמן, ובאופן כללי אוהבת את השקט שלי מדי פעם מבלי שיפריעו לי.
התחלתי את דרכי בתחום השיווק בתקופת הקורונה, כאשר הכל היה לא ברור. הבנתי שהשיווק הוא תחום עם פוטנציאל אדיר שימשיך לגדול בשנים הקרובות, והחלטתי להיכנס אליו, ובמהלך הזמן התפתחתי גם לעיצוב גרפי ולחוויית משתמש.
מה התפקיד שלך בסוכנות של עשהאל?
מנהלת צוות SEO.
כמה זמן את עובדת בתחום?
אני בעולם של השיווק משנת 2020 וממוקדת ב-SEO בשנה האחרונה.
ממי את מרגישה שלמדת הכי הרבה בתקופה שלך בחברה?
ליאור מורד, מבחינתי הוא השראה בכל תחום.
אני מעריכה את הדרך שבה הוא מציג את הדברים, את האופן שבו הוא מתנהל מול לקוחות, ואת היכולת להסתכל על משימות ואתגרים מנקודת מבט רחבה.
אם לא היית עושה SEO, באיזה מקצוע היית בוחרת?
עובדת בהייטק בתור מעצבת UX UI.
מהי הטעות הנפוצה ביותר שאת נתקלת בה בתחום הקידום?
בלגן, בלגן ושוב בלגן.
כשאין סדר מסודר, המשימות יוצאות מאיזון ואי אפשר להתקדם.
איך את מודדת הצלחת פרויקט?
השקעה והתמדה.
כשאני רואה שההשקעה שלי משתלמת, הלקוח מקבל לידים, פניות, הגרפים שלו מטורפים, מבחינתי, עשיתי את שלי.
איזה לקוחות את הכי נהנת לקדם?
עורכי דין ואתרי איקומרס.
מה מרגש אותך בפרויקטים?
כשאני רואה שהלקוח מרגיש בנוח איתי, כמו חבר שבא לשתות איתי קפה, או כשהוא מעריך את העבודה שלי ומביע את זה בצורה ישירה.
PPC או SEO?
SEO בלי ספק.
קידום אורגני דורש הרבה מעבר, חשיבה מחוץ לקופסה וחדשנות, ויותר כיף לראות את הפירות של העבודה הזאת לאורך זמן.
טיפ של אלופים לסיום?
גם כשלא הולך – אף פעם לא לוותר.
כל מאמץ, גם אם לא מצליח מיד, מביא את הניסיון שמוביל להצלחות בעתיד.