אני הדסה אסתר גבעתי, בת 19 מבית שמש, אני ציירת יש לי עמוד בטיקטוק בשם H_E_G אני מעלה לשם את כל הציורים שלי בנוסף להדרכות ואת כל תהליך הציור מאפס, אוהבת לצייר סקיצות ותווי פנים במיוחד עיניים, זה האיבר הכי מעניין בגוף האדם לדעתי ועוד כל מיני סוגים, אני מציירת גם בצבעי מים ופחם, אני אוהבת לחקור את העולם הזה. בנוסף לזה אני גם מקדמת אתרים בגוגל בחברה של עשהאל.
מאז שנכנסתי למקום הזה אני פיתחתי ממש עניין רב ב-SEO זה עולם מרתק אם לומדים מאנשים חכמים כמו כאן ואם יודעים לחקור טוב ולשים לב לשינויים בשטח.
מה התפקיד שלך בסוכנות של עשהאל?
אני מנהלת פרויקטים SEO יחד עם הצוות שלי – צוות של הודיה נאמבר 1.
כמה זמן את עובדת בתחום?
אני עובדת בתחום חודשיים.
ממי את מרגישה שלמדת הכי הרבה בתקופה שלך בחברה?
עדן – לימדה אותי איך לכתוב מאמרים ונושאים ולהבין באמת איך לקרוא מאמר וגם לכתוב אותו לשים לב לפרטים הקטנים, היא עזרה לי ממש להשתלב גם בחברה בנוסף לכך שהיא עזרה לי עם זה היא גם חברה ממש טובה!
עדי – איתה התחלתי לעבוד בחודש הראשון היא נתנה לי מוטיבציה ומשימות ראשוניות בהתחלה לא הבנתי כל כך את העבודה ובזכותה נכנסתי לזה ממש חזק והתקדמתי לצוות, הצוות של הודיה אחד הצוותים הטובים בחברה.
ומנהלת הצוות שלי הודיה – שבאמת אין לי מילים, למדתי ממנה איך לעבוד עם לקוחות ולדבר איתם בצורה ממש חכמה, נכנסתי איתה לפרויקטים עם לקוחות וזה שהיא רגועה ומסבירה יפה והכל בסדר בלי לחץ עזר לי וגרם לי באמת להרגיש כבר הרבה זמן בצוות ולא חדשה.
כולם ממש חכמים וחרוצים! הכי אהבתי את השאיפות והרצון להיות הכי טובים בכל דבר, לא משנה מה. זה נותן מוטיבציה חד משמעית וגם מלמד אותנו משמעת עצמית. לראות איך עשהאל דואג לחברה ולכל לקוח כאילו הוא הלקוח הראשון שלו – אפשר ללמוד מכולם פה כל כך הרבה. אני עובדת בחברה הזו בשביל הידע בעיקר, לא רק בגלל הכסף, ואין פה הנחות לאף אחד – כולם שווים וכולם יכולים להגיע לטופ!
אם לא היית עושה SEO, באיזה מקצוע היית בוחרת?
כנראה הייתי לומדת משפטים, או שהייתי ציירת כמקצוע. בכללי, זה התכנון.
ספרי בקצרה על מקרה מאתגר אחד שעמדת בפניו, ואיך פתרת אותו.
עמדתי בפני מקרה עם אתר שכולו היה מבולגן – נאלצתי להעביר אותו מוויקס לוורדפרס. היו לו כמה עמודי שירות שהפנו לעמוד מוצר אחד, בקיצור, בלגן! וגם המחירים לא היו מסודרים בהתאם. סידרתי הכל, וזה היה מאתגר, אבל אני אוהבת אתגרים כי הם מחשלים אותנו להיות יותר טובים בהכל!
יש לך ניסיון עם קידום אתרים בינלאומיים?
עדיין לא.
מהי הטעות הנפוצה ביותר שאת נתקלת בה בתחום הקידום?
לא לשים לב לדיטיילס!
איך את מודדת הצלחת פרויקט?
לפי התוצאות, אם הצלחנו לקדם ביטויים למקום ראשון, אם יש לידים שהם לא סתם לידים אלא ממש כאלה שהפכו ללקוחות.
איך את עוקבת אחרי עדכונים ושינויים בגוגל?
דרך אינסטגרם ויש גם קבוצות וואטסאפ שמשתפים בהן הכול על שיווק ו-SEO ו-PPC וגם מכירות.
איזה לקוחות את הכי נהנית לקדם?
לקוחות שמשתפים פעולה ומראים לנו שהם סומכים עלינו.
מה מרגש אותך בפרויקטים?
אשכרה לראות שהצלחנו לקדם, שיש לידים אמיתיים ושלקוח מחייך – זה הכי כיף!
PPC או SEO?
SEO, ברור!
טיפ של אלופים לסיום?
"צאו מאזור הנוחות שלכם כדי להשיג נוחות" והכי חשוב – תהנו בדרך לפסגה!
אל תשכחו לעצור לשתות משהו חחחח.