ראשית, כאשר אנו מדברים על כוכבי דירוג בתוצאות החיפוש, ככה זה נראה:
הכוכבים הללו נובעים מסכמות המוטמעות באתר (זה הפלאגין שבו אני משתמש), הבעיה היא שרוב האתרים שהטמיעו סכמות, עשו זאת באופן כזה שנופל בדיוק לידיים של גוגל, זאת אומרת – בחודש ספטמבר 2019, גוגל החליטה שלא להציג את הכוכבים הללו באתרים שהטמיעו סמכות מסוג מסוים, הסוג הנפוץ ביותר…
אז איך בכל זאת גורמים לכוכבים להיות מוצגים?
פשוט מאוד – משתמשים בסכמות מסוג שגוגל כן מאפשרת הצגת כוכבים כמו סכמת Product!
האם זה מסוכן?
"הכלבים נובחים והשיירה עוברת"… מי שחושב שזה מסוכן מסיבה כלשהי – שפשוט לא יעשה את זה. בתכל'ס, אני שומע על הסכנות האלו בכל מיניי דברים שקשורים לקידום כבר 5 שנים ולכל אורך התקופה האתרים שאני מקדם נמצאים בTOP של הTOP. אם תהיה בעיה – נגיב לה בהתאם, או במילים אחרות, דיה לצרה בשעתה…
לסרטון ההדרכה המלא:
כוכבי דירוג הם אייקונים המצורפים לתוצאת החיפוש ומציינים, לכאורה, את רמת שביעות הרצון של גולשים מן העמוד.
כוכבי דירוג משפרים את הנראות של תוצאת החיפוש, מבליטים אותה, ומגדילים את שיעורי ההקלקה של גולשים, פקטור שעשוי להשפיע לטובה על קידום האתר.
היכנסו כעת למאמר המלא ותוכלו לצפות בסרטון שיסביר לכם כיצד לשלב את כוכבי הדירוג בדפי החיפוש.
במאמר המלא באתר אני מסביר היטב את דעתי בנושא. היכנסו כעת ותוכלו להבין מה כדאי יהיה לכם לעשות.