איך להתמודד עם srsltid בכתובת ה-URL של חנות איקומרס

לאחרונה גוגל הכניסו פיצ'ר חדש במרצ'נט סנטר (Merchant Center) שבעצם מוסיף פרמטרים באופן אוטומטי לכל עמוד בחנות האיקומרס שלנו כך שכתובת ה-URL של כל עמוד השתנתה, גם בתוצאות האורגניות.

ככה זה נראה לדוגמה:

המחשה איך נראה פרמטר srsltid

 

הפרמטרים האלו ב-URL מהניסיון שלי מזיקים לקידום האורגני וגורמים לירידות בדירוגים.

אז איך מתמודדים עם זה?

איך מסירים את תוספת הפרמטרים הזו?

מאוד פשוט.

נכנסים למרצ'נט סנטר, ואז בוחרים "כניסה" עם חשבון ה-GMAIL שעליו הקמנו את המרצ'נט של חנות האיקומרס שלנו:

נכנסים למרצנט סנטר

 

ואז נלחץ על כפתור ההגדרות ואז ב-"הגדרות של המרות":

כפתור הגדרות של המרות

 

ונדאג לכבות את האופציה הראשונה כך שהכפתור יהיה בצבע לבן ולא בצבע כחול:

הכפתור שצריך לכבות

 

זה הכל.

תוך ימים ספורים התוצאות האורגניות של החנות יחזרו לקדמותן, ללא פרמטרים כאלו ואחרים.

מקווה שהצלחתי לעזור לכם.

בהצלחה!

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
תמונה של עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

עשהאל דרייר, יזם ומוביל את קהילת מקדמי האתרים הגדולה בישראל, בעל סוכנות לשיווק דיגיטלי המתמחה בקידום עורכי דין ומייסד דיגיפארם – מערכת מהפכנית להזמנת תכנים וקישורים אונליין.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

עשהאל מצביע על טופס
שנבדוק אם אנחנו מתאימים לשיווק העסק שלך?