לאחרונה גוגל הכניסו פיצ'ר חדש במרצ'נט סנטר (Merchant Center) שבעצם מוסיף פרמטרים באופן אוטומטי לכל עמוד בחנות האיקומרס שלנו כך שכתובת ה-URL של כל עמוד השתנתה, גם בתוצאות האורגניות.
ככה זה נראה לדוגמה:
הפרמטרים האלו ב-URL מהניסיון שלי מזיקים לקידום האורגני וגורמים לירידות בדירוגים.
אז איך מתמודדים עם זה?
איך מסירים את תוספת הפרמטרים הזו?
מאוד פשוט.
נכנסים למרצ'נט סנטר, ואז בוחרים "כניסה" עם חשבון ה-GMAIL שעליו הקמנו את המרצ'נט של חנות האיקומרס שלנו:
ואז נלחץ על כפתור ההגדרות ואז ב-"הגדרות של המרות":
ונדאג לכבות את האופציה הראשונה כך שהכפתור יהיה בצבע לבן ולא בצבע כחול:
זה הכל.
תוך ימים ספורים התוצאות האורגניות של החנות יחזרו לקדמותן, ללא פרמטרים כאלו ואחרים.
מקווה שהצלחתי לעזור לכם.
בהצלחה!