עשהאל-דרייר

חנויות באינטרנט שאפשר ללמוד מהן SEO

זמן קריאה: 14 דקות

בגדול, כמעט בכל תחום בחיים, ובטח ובטח שבתחום החנויות האינטרנטיות וקידום האתרים האורגני, ישנן שתי שיטות עיקריות ללמידה והסקת מסקנות: הראשונה, זו שבדרך כלל אנו עושים בה שימוש, היא למידה מן הכלל אל הפרט: אנחנו קוראים מידע חדש ועדכני בתחום ה – SEO, צופים בוידאו המלמד על שיטה חדשה לקידום חנויות באינטרנט, משתתפים בקורס שבו סוקרים בפנינו מרצים שונים את יסודות קידום האתרים האורגני, ואז מיישמים את כל מה שלמדנו על אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית שאנחנו רוצים לקדם, ומקווים לטוב. השיטה השניה, שאותה נאמץ היום, היא למידה מן הפרט אל הכלל: אנחנו נבחן שורה של חנויות מצליחות באינטרנט, וננסה להבין מהו המכנה המשותף להצלחה שלהן.

 

5 חנויות אינטרנטיות מוצלחות שבחרנו לטובת הלמידה

כדי שהלמידה הזאת תהיה מוצלחת ואפקטיבית, בחרנו חנויות באינטרנט או מנועים רלוונטיים על גבי הרשת, שהם ללא ספק המוצלחים בתחומם:

מנוע זאפ שמאפשר השוואה בין מוצרים שונים והמחירים שלהם ברשת.

רשת KSP ורשת Ivory המתחרה, אשר מתמקדות בציוד ממוחשב ומוצרים נלווים.

אתר וואלה שופס שמדד הפופולריות שלו רק הולך ומרקיע שחקים.

החנות האינטרנטית של קניון עזריאלי ברשת.

 

אילו בדיקות נבצע על מנת ללמוד על איכות החנויות באינטרנט?

במילה אחת: הרבה. במאמר הזה ננסה לסקור את ההיבטים השונים של התאמת החנויות האינטרנטיות שבחרנו לעולם ה – SEO, ובכלל זה: ההיררכיה שהוטמעה באתר, אפשרויות הניווט וההתמצאות באתר, איכות התוכן, הטמעת פירורי לחם באתר, כמות המוצרים, כמות הקטגוריות, חווית המשתמש באתר, ההתאמה של האתר למכשירי מובייל ועוד ועוד.

נציין כאן שלא נבדוק את כלל הפרמטרים המשפיעים על קידום אתרים, מתוך ההנחה, שחלק מן הפרמטרים האלו פשוט אינם רלוונטיים כאשר מדובר באתרים חזקים וברי סמכות כמו האתרים שאנחנו בודקים. המטרה של הסקירה שנבצע היא, למעשה, להבין מה עושות החברות הגדולות האלה בצורה נכונה, כדי לאפשר להן להיות חנויות אינטרנטיות מובילות בתחומן.

בואו נתחיל.

 

התמצאות באתר

כלל החנויות שבדקנו באינטרנט מכילות כמות גדולה מאוד של מוצרים, מקטגוריות שונות ובגירסאות שונות. לכן, הצגה נכונה, קריאה, ברורה ושקופה של מבנה אתר סדור, שמאפשר לכל גולש למצוא את הדרך המתאימה עבורו להגיע אל המוצר שביקש – הופכת לאתגר לא פשוט.

אחת השיטות שבאמצעותן אפשר לאפשר התמצאות באתר, שהוא למעשה חנות אינטרנטית המכילה כמות גדולה מאוד של מוצרים, היא בניית היררכיה נכונה באתר.

שיטוט באתרים שהזכרנו מלמד, שכולם בחרו לממש את סידור התכנים באתר באמצעות קטגוריות וקטגוריות משנה. דפי הבית ברובם מכילים את הקטגוריות העיקריות ובצורה זו משמרים מבנה היררכי נכון באתר.

 

כלי סינון המוטמעים באתר

מעבר לבניה נכונה של היררכיית מוצרים באתר, עולה סוגיה נוספת. בואו ניקח דוגמה על מנת להמחיש אותה. נניח שאדם מסוים מחפש בחנות של KSP שעון יד עבור בת הזוג שלו (כן, אנחנו יודעים שישנן דרכים טובות יותר להביע אהבה והערכה – זוהי דוגמה להמחשה בלבד). ובכן, ההיררכיה, שאמורה לייצג את עולם התוכן הזה צריכה להתחיל מקטגוריית האב של שעונים, משם להמשיך לשעונים לנשים, ואז, אבוי – נגיע למצב שבו קיימים עבורנו לא מעט מותגים של שעונים, בלא מעט צבעים, ולא מעט גדלים. יתרה מכך, לשעונים הללו ישנן תכונות מיוחדות: חלקם בעלי רצוען סיליקון, אחרים עמידים במים, חלקם מאפשרים צלילה לעומק של 30 מטר, אחרים ל 50 מטר, יש כאלו שאפילו עמידים ב 100 מטר של עומק ועוד ועוד.

האם הדרך הנכונה ביותר להציג את הפריטים האלו בחנות יכולה להיות ממומשת רק באמצעות היררכיה מתאימה? על פי מה תיקבע ההיררכיה? האם על פי קוטר השעון? האם על פי הצבע שלו? האם על פי העמידות במים?

מובן מאליו שהיררכיה, טובה ככל שתהיה, לא יכולה לתת מענה בנושא הזה. היררכיה באתר ממומשת בתצורה אחת בלבד, ואם בחרנו שהקריטריון הקובע יהיה קוטר השעון, לא נוכל לנהל במקביל היררכיה בתצורת עץ שניתן להבדיל באמצעותה בין השעונים השונים גם על פי קטגוריית הצבע, למשל.

הפתרון, כפי שמימשו אותו כלל האתרים שבחנו, היה שורה ארוכה של סננים, שמאפשרים לגולש להציג את כלל המוצרים הרלוונטיים לו, באמצעות תנאי "וגם". כלומר, גולש יכול להחליט שהוא מעוניין בשעונים המיובאים באמצעות יבואן רשמי וגם בעלי רצועת סיליקון.

סינונים של חנויות באינטרנט

 

חיפוש באתר

כלל האתרים שנבחנו שילבו, אגב באותו חלק ממש של ה – Header, פס חיפוש לשימוש הגולשים.

בתצורה זאת, מאפשרים מנהלי החנויות האינטרנטיות האלו, לגולשים, דרך שונה לניווט אל המוצר שביקשו. אם, למשל, הגולש מעוניין בשעון ריצה שהוא יודע את הדגם שלו, הוא יכול לוותר על הסינונים והפילטורים המוצעים לו באמצעים שונים, ופשוט להקליד את שם הדגם בשורת החיפוש.

מאחר שאמצעי הקלט עבור החיפושים של הגולשים ממוקם ב Header של האתר, הוא חוזר על עצמו בכלל העמודים, ולמעשה, מלווה את הגולש בכל אחד מן העמודים אליהם הוא מגיע תוך כדי השימוש השוטף באתר.

זהו גם אחד האמצעים המקובלים לשיפור חווית המשתמש בחנות אינטרנטית, עליה נדבר בהמשך.

חיפוש בתוך חנויות באינטרנט

 

שימוש בהיררכיית כותרות נכונה

אם תעשו שימוש בתוסף המומלץ לכרום SEO META IN 1 CLICK (מידע נוסף עליו ועל עוד כלים מגניבים ל- SEO תוכלו למצוא כאן), כאשר אתם נמצאים בדף הבית של אחד מאתרי החנויות באינטרנט שציינו, תוכלו למצוא בניה מדוייקת של היררכיית התגיות באתר: ברמת ההיררכיה השניה (אחרי H1 שמציין את שם העמוד כמובן), תמצאו את כל קטגוריות האב של המוצרים הנמכרים. ברמת ההיררכיה המשנית H3, תוכלו למצוא כבר קטגוריות משנה של מוצרים.

בואו ניקח דוגמה מן האתר וואלה שופס: תכלת משופשף הוא הכינוי שנמצא ברמת ההיררכיה הרביעית. זאת, תחת תת הקטגוריה ג'ינס Levi's לגבר שהיא כמובן ברמת ההיררכיה השלישית. ברמת ההירככיה השניה נמצא את הקטגוריה אופנה תכשיטים ובישום.

כך הוא הדבר גם ביתר החנויות באינטרנט שבדקנו. הקפדה יתרה על היררכית כותרות, שמסייעת למנוע החיפוש להבין טוב יותר את התכנים המשולבים בעמודי האתר.

 

התאמת ניצול העמוד לאסטרטגיית המכירה

כולנו מכירים את ההמלצות המקובלות מתחום הקידום האורגני, לפיהן כדאי יהיה לשלב את מילות המפתח החשובות לנו במעלה ההיררכיה של האתר. ככל שמילת המפתח תופיע גבוה יותר וימינה יותר (באתרים הכתובים בשפה העברית), כך, ככל הנראה, יקדיש לה מנוע החיפוש תשומת לב גדולה יותר.

זאפ לקחו את העניין הזה צעד אחד קדימה. הם הטמיעו באתר המיועד להצגה בדסקטופים קישורים לקטגוריות באמצעות תמונות ברוחב משתנה. למה משמשת המתודה הזאת? ובכן, ברור שככל שהתמונה רחבה יותר, קל יהיה יותר לגולש להקליק עליה באמצעות העכבר. זאפ עשתה שימוש בשיטה זו כדי למקם את מילות המפתח והקטגוריות החשובות להם בתמונות רחבות ומזמינות ללחיצה.

לשיטה הזאת יש, כמובן, יתרונות נוספים: מעבר לכך שקל יותר לגולש ללחוץ על התמונות שהן למעשה קישורים לקטגוריות הרלוונטיות, הקטגוריות האלו, למעשה, תופסות שטח נדל"ן גדול יותר באתר, ממקדות את תשומת הלב של הגולש, ומשמשות כמעין פרסומת מהלכת.

 

מהירות הטעינה של החנות האינטרנטית

חישבו על זה: מהן, למעשה, חנויות באינטרנט? אלו אתרי אינטרנט לכל דבר ועניין שמכילים כמות גדולה מאוד של מוצרים, תמונות, כותרות, עיצובים, מלל נלווה, ביקורות ועוד. כלומר, אם ננסח זאת במילים אחרות, אתרים אשר מועדים לפורענות בכל הקשור לזמן טעינה. האם אתם יכולים לדמיין לעצמכם אתר מכירות באינטרנט, שמכיל תמונות רבות של מוצרים, אשר נטענות באופן איטי להחריד? כמה מן הגולשים יבחרו להישאר ולרכוש מוצר באתר שנטען בצורה איטית ומגושמת? רוב הגולשים מבינים שהמסע עד לקבלת המוצר הוא ארוך ומתיש, וצפוי להם בעתיד הקרוב מפגש עם עולם ההתחשבנות והתשלום שבו יאלצו להקליד את פרטי האשראי שלהם, למלא פרטי משלוח, להזדהות ועוד. אתרים איטיים לא מזמינים את הלקוח הפוטנציאלי להמשך המסע הזה.

כלל האתרים שבדקנו נטענו במהירות גדולה מאוד. האצה של עמודי אינטרנט היא תורה בפני עצמה, ומעורבות בה החלטות על בחירת שירות אחסון איכותי, צמצום סקריפטים, שימוש בשירותי קאש איכותיים, בניה נכונה של קוד האתר ועוד. אם ללמוד משהו מן החנויות הגדולות באינטרנט שבדקנו, הרי שכולן השקיעו לא מעט משאבים בהאצת עמודי האתר, ושיפור חווית הגלישה בהם.

 

התאמה למובייל

טוב. בימנו, ניהול אתר מכירות באינטרנט שלא מותאם למובייל נשמע כמו בדיחה לא מוצלחת במיוחד. בטח ובטח כאשר מדובר באתרים שמוכרים מוצרי פנאי, אופנה, תכשיטים, ספורט, חשמל ועוד. רוב הכניסות לחנויות מקוונות מתבצעות כיום באמצעות מכשירי מובייל, ולו גם רק על מנת לברר את המחירים של מוצרים שונים.

חנות אינטרנטית שאיננה מותאמת למובייל תפגע באופן ודאי בהכנסות שלה, משום שלצרכן הישראלי אין סבלנות לשיטוט באתרים המספקים חוויה גרועה במיוחד, בטח בעולם שבו קיימות אינספור אלטרנטיבות.

מבין האתרים שבדקנו, כולם נמצאו מותאמים למובייל, וסיפקו חווית גלישה והתמצאות באמצעות הטלפון, שהיא טובה למדי. חשוב יהיה להבין: התאמה של אתר אינטרנט לתצוגה בעולם המובייל לא מסתכמת בשימוש בתבנית רספונסיבית. אתרים בהם מנוהלות חנויות באינטרנט צריכים לחשוב היטב גם על מסע הלקוח, על היכולת שלו לסנן, לפלטר ולחפש מוצרים בצורה אפקטיבית, ללחוץ על כפתורי פעולה בצורה נוחה בכל סוגי המסכים ומערכות ההפעלה, ולהצליח לתפעל את האתר גם אם הוא התברך באצבעות רחבות ומגושמות.

 

תוכן

הדילמה לגבי הטמעת תוכן בחנויות אינטרנט מקוונות היא כזו: מחד – תוכן הוא חשוב לצורך דירוג האתר במנועי החיפוש, ובראשם גוגל, שכן הוא מסייע למנוע החיפוש להבין באיזו נישה פועל האתר ומהן שאילתות החיפוש הרלוונטיות שהוא מסוגל לתת להן מענה. מאידך – שילוב של תוכן רב בעמודי חנות אינטרנטית עלול לפגום בחווית המשתמש של הגולשים, לגרום לגלול או לדפדף בצורה משמעותית יותר, ולא תמיד באמת נחוץ לגולש על מנת לקבל את ההחלטה.

כלל האתרים שבדקנו התמודדו עם הסוגיה. המימוש בחרו החנויות באינטרנט שבדקנו היה הדרגתי. כלומר, בעמוד המכיל מספר מוצרים, מסופקת עבור כל מוצר תמונה, וכיתוב קצרצר עם שם המוצר, הדגם שלו, ומחירו. בלחיצה על המוצר, מתקבלים פרטים נוספים על המוצר, כמו תיאור רחב יותר של המוצר, עלות המשלוח, זמן האספקה, זמינות המוצר במלאי, האפשרות לבצע את העסקה בתשלומים, וגם לא מעט נתונים אחרים.

בצורה כזו, מתאפשרת למעשה, דואליות חשובה: יצירת חווית משתמש טובה, נעימה וחלקה בעת הגלישה והמעבר בין דפי האתר והמוצרים השונים, ומצד שני זמינות של כלל הפרטים הרלוונטיים לשימושו של מנוע החיפוש.

האתר זאפ מגדיל לעשות, ובאמצעות חוצץ נפרד, שלא מוצג לגולש כברירת מחדל, מספק את המפרט המלא של המוצר לנוחיותו של המשתמש.

שימוש בדירוגים

האתר זאפ הוא היחיד מבין האתרים שבדקנו שמציג עבור המוצרים השונים דירוגים של לקוחות. זהו דבר טבעי: זאפ הוא מנוע חיפוש למוצרים, בעוד שיתר החנויות מציעות מוצרים למכירה. אף חנות לא תבחר להציג עבור המוצרים שהיא מציעה ציונים נמוכים.

ובכל זאת, לא מעט גולשים שמעוניינים לרכוש מוצר, נסמכים, בין היתר, על הדירוג של המוצר בזאפ או במנגנוני השוואות מחירים אחרים. מדוע? משום שלחכמת ההמונים יש תפקיד חשוב בהחלטות שאנו מקבלים.

לא תמיד הלקוח יודע מהן הדרישות המדוייקות שלו, ולעיתים הוא מתלבט בין מספר דגמים של מוצרים מתחרים. דירוגים אובייקטיבים לכאורה, כאלו שמבוצעים בכמויות גדולות ומשמעותיות, יכולים לנסוך ביטחון במי שמגיע על מנת לבצע עסקה. הישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים, ומעוניינים להימנע מרכישה של מוצר, שלקוחות אחרים שרכשו לא היו מרוצים ממנו.

חישבו על זה: זה מה שקורה גם כאשר אתם מבקשים המלצות מחברים על בעל מקצוע אמין. אתם מעוניינים שמישהו, אובייקטיבי ככל האפשר, יספק לכם איזשהו מדד לפיו תוכלו להחליט, מהי דרך ההתקשרות הטובה ביותר עבורכם, לצורך התקשרות עם בעל המקצוע.

דירוגים של החנות זאפ

 

ביקורות גולשים

כמו בנושא הדירוגים, גם בנושא ביקורות של לקוחות שרכשו את המוצר, זאפ היחידה שהקפידה לשלב את התכנים הרלוונטיים, על מנת להישאר גורם אובייקטיבי. ביקורות גולשים הן המנוע של אתרי מכירות. בדיוק כפי שבחיים עצמם אנחנו מבקשים המלצות מחברים ומקולגות על בעלי מקצוע, כך אנחנו רוצים לבצע כאשר אנחנו מגיעים לחנות אינטרנטית שבכוונתה למכור לנו מוצרים שונים.

מרגע שמנוע חיפוש של מוצרים שונים משלב חוות דעת מאומתות באתר שלו, הוא הופך את אתר האינטרנט לנכס אמיתי. גולשים רבים נוטים להתלבט בין מוצרים שונים כשהם און ליין, ולצרוך חוות דעת של בעלי ניסיון אחרים, על מנת לחזק את הביטחון בהחלטה שהם עומדים לקבל.

בחוות דעת שלילית, למשל, יכול למצוא הגולש הממוצע אוסף של נימוקים, ולהחליט האם הם רלוונטיים לגביו. אם למשל, גולש מתלונן על כך שזמן האספקה היה ארוך מן הרגיל, ואילו הרוכש הפוטנציאלי יודע שהתכנון שלו יהיה לרכוש את המוצר פרונטלית, באמצעות הגעה לחנות, הנימוק השלילי הזה לא יהיה רלוונטי לגביו.

לעומת זאת, גולשים רבים אשר מתלוננים על איכות המוצר, על מפגש עם תקלות מרובות, ועל מערך תמיכה שאינו מתפקד, בהחלט יכולים לשפוך אור על מוצר שכדאי לשקול היטב אם מעוניינים לרכוש אותו.

הביקורות עצמן בחנות זאפ

 

הטמעת SiteLinks באתר

קישורי אתר הם קישורים לעמודים פנימיים באתר, המופיעים בדפי תוצאות החיפוש, בעבור שאילתות שמבצעים גולשים. קישורי אתר הם דרך מצויינת לספק לגולשים קיצורי דרך משמעותיים, שיכולים לחסוך להם זמן יקר.

כאשר מדובר בקידום ממומן, יכול בעל האתר לבחור כיצד יראו קישורי האתר שיספק, ולאילו עמודים הם יפנו.

דוגמא לקישורי אתר בחנויות אינטרנטיות

 

לעומת זאת, בתהליך של קידום אתרים אורגני, הרבה יותר קשה לשלוט על הדרך שבה יבחר מנוע החיפוש להציג את הקישורים לעמודים פנימיים באתר, על גבי דפי תוצאות החיפוש השונים. עם זאת, יש לא מעט דרכים שבהן תוכלו לאותת למנוע החיפוש מהם קישורי האתר שמומלץ שישלב בדפי תוצאות החיפוש: חיזוק עמודי קטגוריות ראשיות באמצעות הטמעה מושכלת של מילות מפתח פופולריות, בניית קישורים חיצוניים וקישורים פנימיים לעמודים החשובים, הטמעת היררכיה נכונה באתר, הסרת עמודי זבל מן האתר, שימוש בתגיות תוכן מתאימות, סידור המטא טייטלים ותיאורי המטא של עמודי האתר ועוד.

היתרון הנוסף של קישורי אתר המופיעים בדפי תוצאות החיפוש, לצד חווית המשתמש הטובה יותר שהם מספקים, היא הגדלת שיעור ה – CTR של הגולשים. CTR הינו היחס שבין מספר הגולשים שהחליטו ללחוץ על אחד מן הקישורים השייכים לעמודי האתר, ובין כלל הגולשים שקישורים אלו הוצגו להם בדפי תוצאות החיפוש. מקובל יהיה לומר, כי ככל ששיעור ה – CTR גבוה יותר, כך יזכה האתר לתנועה גדולה יותר של גולשים ממנועי החיפוש עבור מיקום ספיציפי.

ישנן לא מעט דרכים להגדיל את הסיכוי שגולש יבחר ללחוץ על קישור המוצג לו בדפי תוצאות החיפוש, כמו טיוב כותרת המטא של העמוד ותיאור המטא של העמוד, שילוב סכמות לצורך הצגה של תצוגת תוכן עשירה, וגם, כפי שציינו קודם לכן, שימוש בהיררכית אתר נכונה על מנת לייצר קישורי אתר.

ככה נראים "קישורי האתר" של IVORY למשל:

קישורי אתר אייבורי

 

הטמעת פירורי לחם באתר

בהרבה מן האתרים שביקרנו נעשה שילוב של פירורי לחם באתר. פירורי לחם הם כינוי לתפריט דינמי, המופיע לרוב בתצורה רוחבית באתר, ומציין את מיקומו של הגולש בהיררכיה הכוללת של האתר. פירורי לחם מאפשרים לגולש לבצע אוסף של פעולות ניווט מהירות, למשל לקפוץ מעל מספר רמות היררכיה בבת אחת על מנת למיקום הרצוי באתר.

ישנן לא מעט מחלוקות בנישה של קידום אורגני של אתרים באשר לשימושיות של פירורי לחם באתר, וחלק לא קטן ממנהלי האתרים לא מטמיע פירורי לחם באתר, בעיקר משום הפגיעה בעיצוב של עמודי האתר.

עם זאת, כאשר מדובר בחנויות באינטרנט, השימוש בפירורי לחם הוא חשוב, משום שכל מה שמקל על הגולש להתמצא באתר ולמצוא את הנתונים הדרושים לו, יכול להגדיל את הסיכוי להמרה של הגולש, להפוך אותו ללקוח, ואולי אף בעתיד, ללקוח חוזר.

פירורי לחם של חנות אינטרנטית

 

שימוש בסכמות

סכמות הן מסגרות לניהול נתונים מובנים, ושימוש בהן יכול להקל על מנוע החיפוש להבין היטב את התכנים הקיימים באתר, ולנתח אותם בצורה מדוייקת יותר.

בעוד שבחלק לא קטן מן הנישות בהן מנוהלים אתרים, אין כל כך משמעות להטמעה של סכמות, הרי שכאשר מדובר בחנויות באינטרנט, הטמעה של סכמות היא חשובה מעין כמוה. מדוע?

ראשית, משום שהטמעה של סכמה באתר מגדילה את הסיכוי שבתוצאות החיפוש תוצג לגולש תצוגה עשירה, שעשויה להגדיל את הסיכוי שיבחר ללחוץ על הקישור. שנית, משום שכאשר הגולש מבצע חיפוש של מוצר מסויים במנוע החיפוש, הרבה פעמים יבחר מנוע החיפוש להציג את המוצר, תמונתו ומחירו, עבור אוסף גדול של אתרי אינטרנט שמציעים אותו, בשורה אחת. על מנת שמנוע החיפוש יהיה בטוח שהוא מבין איזה מוצר אתם מוכרים, מאיזה דגם, באיזה מחיר ומהו זמן האספקה של המוצר, תצרכו להטמיע סכמה באתר, שתנגיש לגוגל את הנתונים בצורה סדורה ומובנית.

 

לסיכום

הלכנו ללמוד מן החנויות האינטרנטיות המובילות ברשת, אילו שיטות עבודה הנהיגו באתר על מנת להפוך לאוטוריטות בתחומן. אחרי שבדקנו, השווינו, חקרנו ושאלנו, הגענו למסקנה שאתרי האינטרנט הגדולים המציעים מוצרים ברשת הם אתרים שהקפידו על שילוב של היררכיה נכונה באתר, סידור תגיות התוכן, בניית אסטרטגיית תוכן משולבת, התאמת האתר למסע הלקוח באמצעות מכשירי מובייל, שימוש בדירוגים וביקורות גולשים על מנת להעשיר את התוכן באתר ולספק לגולשים ערך מוסף אמיתי, הטמעת פירורי לחם באתר לצורך ניווט מוצלח, בניה של קישורי אתר (או נכון יותר, גרמו למנועי החיפוש לעשות זאת) על מנת לספק חווית גלישה והתמצאות טובה יותר לגולשים, שימוש בסכמות שתפקידן להבנות את הנתונים אודות מוצרים באתר ולאפשר למנועי החיפוש השוואה נוחה ואפקטיבית, וכמובן הקפדה על מהירות טעינה גבוהה, על מנת שלא להבריח לקוחות פוטנציאליים מן האתר.

לא מעט מקדמי אתרים בוחרים ליישם את המתודות הכלליות שלמדו, באופן פרטני על האתרים שהם מקדמים. באמצעות הניסוי הזה ניסינו להשיג את ההפך: הלכנו לאתרים שככל הנראה הטמיעו כל מה שצריך על מנת להפוך לגדולים בתחומם, והסקנו מהם את המסקנות הכוללות באשר לקידום חנויות באינטרנט.

אודות המחבר
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 5 שנים, תוצאה 1 במונח "קידום אתרים אורגני", מנכ"ל הסוכנות עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

מכירים מישהו שהמאמר הזה יכול לעניין אותו? שתפו אותו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לשליחת הודעה
מקצועיות זה אנחנו
השירותים שאנו מספקים