הדרכה מלאה בנושא איך לכתוב טייטלים שיגרמו לכולם ללחוץ על התוצאה שלכם בגוגל.
כולל תיאוריה, הסברים ומעבר על דוגמאות ותיקונים.
צפייה מהנה!
הדרכה מלאה בנושא איך לכתוב טייטלים שיגרמו לכולם ללחוץ על התוצאה שלכם בגוגל.
כולל תיאוריה, הסברים ומעבר על דוגמאות ותיקונים.
צפייה מהנה!
מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.
מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:
למען הסר ספק – אין שום דבר טוב במלחמה. מלחמה היא דבר נורא, לשני הצדדים. אני גם לא ממש מורה למוטיבציה או גורו עם אנרגיות
בדרך כלל, בבלוג הזה, אני מנסה לעזור לקוראים שלי להבין איך הם כן מצליחים לאנדקס ולדרג עמודים באתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל. אבל ישנם
אם יצא לכם להיתקל פה ושם ברחבי הרשת במונח גוגל דיסקבר, ולא כל כך הבנתם במה מדובר, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא ננסה להסביר מהו
את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לנושא שיש לו חשיבות רבה בעולם חווית המשתמש ובעולם ה-SEO: מבנה כתובות האתר (URLs). 30 שניות של מוטיבציה על
אם אתם רוצים למכור, אתם צריכים להיראות אמינים. נקודה. פעם, כשהייתם מגיעים אל המוכר שלכם עד לחנות, יכולתם לראות את הסחורה מול העיניים, וגם הייתם
קליקיפארם הינו שירות למקדמי אתרים שידאג לשלוח לאתר שלכם תנועה דרך חיפוש מילות המפתח שבהן אתם מעוניינים להתקדם בגוגל ואז לחיצה על התוצאה של האתר