מדריכי קידום אתרים למתקדמים

מה עדיף – פוסטים או עמודים?

הרבה שואלים אותי – עם מה עדיף להשתמש, עם פוסטים, או עם עמודים? אז החלטתי אחת ולתמיד, להכין וידאו שייתן תשובה חד משמעית לשאלה. תהנו!

עמוד אודות והחשיבות שלו לקידום אתרים

באופן כללי, אפשר להגיד שהמאמצים שמשקיעים מקדמי אתרים בשיפור נראות עמודי האתרים בגוגל, נועדו לשפר שני מדדים עיקריים, בכל הקשור לאתר: מדד הסמכות ומדד הרלוונטיות.

קידום אתרים ב3 שלבים

שלב 1: התאמת האתר לדרישות של גוגל יש לי סוד – אמנם קידום אתרים פועל עם הרבה היגיון ויש שיגידו "בינה מלאכותית" אך בסופו של

פירורי לחם – המדריך המלא

ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר?

היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים

איך להפוך פוסטים לעמודים וההפך בקליק

ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה

מדריכי קידום אתרים לפי נישה

לכל נישה בעולם קידום האתרים, יש את הדגשים הייחודיים המתאימים לאותה נישה. למשל, באתרי פיננסים ובריאות, יש צורך להתמקד במיוחד בשידור סמכות לגוגל, לעומת אתרי

קידום אתרי אוכל ומתכונים

מי שעוד מורגל לפתוח את מכשיר הטלוויזיה ולזפזפ בין ערוצים במטרה לראות אם מה שחברת התוכן, הלווין או הכבלים החליטה לשדר הוא ראוי לצפיה, לא

חנויות באינטרנט שאפשר ללמוד מהן SEO

בגדול, כמעט בכל תחום בחיים, ובטח ובטח שבתחומים חנויות באינטרנט וקידום אתרים אורגני, ישנן שתי שיטות עיקריות ללמידה והסקת מסקנות: הראשונה, זו שבדרך כלל אנו

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

לא עובר יום בלי שמופנית אלי השאלה הזאת. כמעט כל מתעניין חדש בשירות של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, היה שמח לדעת, אם אפשר גם

אופטימיזציה לאתרים – המדריך המלא

אם אתם מתעניינים בתחום של קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים, אתם ודאי מבינים שחלק מרכזי וחשוב ביותר בכל תהליך קידום הוא ביצוע תהליך

ייעוץ קידום אתרים – מתי זה כדאי?

אם יש תחום שבו נדמה שהכל פרוץ ומותר הוא תחום קידום האתרים האורגני. כדי להיות מקדם אתרים לא נדרש רישיון, וכל מי שמכיר עקרונות בסיסיים

איך מקדמים אתרים של בעלי מקצוע?

נתחיל בשורה התחתונה: קידום אתרים אורגני של אתרי אינטרנט השייכים לעולם בעלי המקצוע הוא קידום אורגני לכל דבר ועניין. גם בתהליך קידום כזה נצטרך לערוך

מדוע לא חכם להתחייב על תוצאות SEO?

לקוחות רבים שפונים לקבלת הצעות מחיר בתחום של קידום אתרים אורגני, מבקשים להבין איזו תוצאה יוכל להבטיח להם מקדם האתרים. כלומר, מהו פרק הזמן שדרוש

איך להגיש קובץ Disavow בSearch Console?

כל מי שמקדם אתר אינטרנט בצורה אורגנית במנועי החיפוש, יודע שאחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים הוא פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר. בחודש אפריל 2012 שחררה

כל מה שצריך לדעת על SEO לוקאלי

כשמדברים על SEO לוקאלי, מתכוונים לפרקטיקה של קידום אתרים אורגני של עסק שיש לו סניפים פיסיים ומיקומים שבהם העסק מזוהה. במדריך הבא ננסה להבין מדוע

קידום אתרי וויקס (Wix)

בכל הקשור ל- seo, במשך שנים היו אתרי wix מושמצים למדי, ובמידה רבה של צדק. אם תחפשו ביטוי תחרותי במנוע החיפוש של גוגל, רק מעטים

הנגשת אתרי אינטרנט ככלי לקידום אורגני

הנגשת אתרי אינטרנט היא תהליך שמאפשר לבעלי מוגבלות מסויימת כגון עיוורים, בעלי לקויות ראיה ובעלי לקויות קוגנטיביות המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים בעלי מוגבלות שמיעתית,

מה חשוב יותר – תוכן או קישורים?

לא מזמן נערך בקבוצת הפייסבוק שאני מוביל דיון לגבי חשיבות התוכן והקישורים לקידום אתרים אורגני של אתר במנועי החיפוש. השאלה המרכזית, שמי שהיה יודע לענות

איך להתאושש מעונש ידני של גוגל

רבים מבעלי האתרים נוטים לבלבל בין שני מושגים מוכרים מעולם ה- SEO: עדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש של גוגל, וענישה ידנית של אתר על ידי

הכירו את E-A-T של גוגל

בשנת 2015 פרסמה לראשונה גוגל את המדריך המלא למעריכי האיכות האנושיים של מנוע החיפוש. מדובר במעל עשרת אלפים מעריכים אנושיים, אשר נדרשים לחוות דעתם על

יותר מ15 טכניקות מתקדמות ששווה להכיר

כל מקדם אתרים מתחיל יודע לדקלם את הדיברות החשובים של נישת קידום האתרים: תוכן, קישורים, אופטימיזציה וטיוב טכני של תשתית האתר המקודם. במאמר הזה ננסה

קידום אתרים טכני ב- 16 צעדים

קידום אתרים טכני מתייחס לאוסף של פעולות המבוצעות על מנת לשפר את התשתית עליה בנוי האתר. תשתית היא למעשה המעטפת הטכנולוגית אשר מאפשרת לאתר לפעול:

קניבליזציה של מילות מפתח

השם המפוצץ והציורי משהו הזה, מתאר סיטואציה שבה מספר עמודים שונים באתר מדורגים על אותה מילת מפתח במנוע החיפוש, או גרוע מכך – שדף שלא

מונטיזציה של נכסים דיגיטליים

מונטיזציה היא למעשה תרגום של נכס דיגיטלי להכנסה כספית. במאמר הבא נסקור שיטות שונות לביצוע של מונטיזציה לנכס דיגיטלי שאנחנו מנהלים.   מהו נכס דיגיטלי?

קידום חנות וירטואלית בגוגל – 5 טיפים

בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3

איך לבדוק מתי דומיין מתפנה

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

איך לעשות הפניית 301 בBox

לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום

פוסט דעה על גוגל וקישורים 25.6

דיאלוג שלי עם עצמי בקשר לגוגל וקישורים – אזהרה: פוסט ארוך!!! אם אתה סאחי, אל תמשיך לקרוא! אתה לא תבין מילה ממה שכתבתי, סיכוי סביר

קרב הענקיות: Ahrefs מול Majestic

קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה אנחנו לא בסרט מתח, ולכן אפשר לעבור מיד להכרזה על המנצח: Ahrefs – ובגדול. אם אתם

בכמה לתמחר קידום אתרים אורגני

עניין התמחור בכל הקשור לSEO הוא אחד מהדברים החשובים ביותר להצלחתה של חברת קידום אתרים! חברת קידום / מקדם פרטי שלא יודעים לתמחר את עצמם

שיטת Grey – קידום אתרים

שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! פוסט ארוך – זהירות! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני

איך לבדוק ענישה ידנית לדומיין

4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומיין אז מצאנו דומיין שנראה לנו טוב: הוא היה אתר לגיטימי ולא שימש כPBN בעבר (נבדוק זאת באמצעות Archive),

היסטוריית העדכונים של גוגל

מנוע החיפוש של גוגל לא בדרך להיעלם לשום מקום. כששם החברה הופך לפועל – "לגגל" – To google – זה אף פעם לא בכדי. במידה

מדריכי קידום אתרים למתקדמים הם מדריכים בתחום ה – SEO המיועדים למקדמי אתרים שצברנו ניסיון בעבודת הקידום ומכירים היטב את מושגי הבסיס בעולם התוכן הזה.

מדריכי קידום אתרים למתקדמים עוסקים בסוגיות מתקדמות המתייחסות לקידום אתרים: קידום אתרים שומרי שבת, טעויות נפוצות שמבצעים מקדמי אתרים, כלים טכניים מתקדמים, אופטימיזציה טכנית של אתרים ועוד.

ודאי. עמוד המדריכים המתקדמים מתעדכן כל העת.

היכנס לעמוד השלם ותהנה משפע של מדריכים בנושאים הכי אקטואליים בקידום אתרים אורגני.