fbpx
עשהאל-דרייר-קידום-אתרים-אורגני

קידום אתרים לעו"ד – איך לעשות את זה נכון

כמה נקודות חשובות למקדמי אתרים של עו"ד

  1. מהניסיון שלי, קידום ממומן לא מביא לידים טובים לעומת קידום אתרים אורגני שמביא לידים יפים מאוד שגם הופכים לפגישות ואף לעסקאות! לידים שמגיעים מהממומן בתחום הזה – אלו לרוב אנשים שמשאירים פרטים בכל האתרים, בתקווה למצוא עו"ד זול במיוחד, על סף מתנדב. בנוסף לרוב הם גם מתייחסים לאתרים שבמודעות כאל פרסומות, לעומת לידים מהאורגני שלא פעם ולא פעמיים יצא ללקוחות שלי לשמוע את המשפט "הבנתי שאתם הכי טובים בתחום" (בגלל מיקום טוב בגוגל) גם אם מדובר תכלס במשרד חדש של עו"ד צעירים חסרי שם.
  • תוכן – חובה ובכמות יפה! כדאי מאוד למצוא כותב/ת תוכן המחזיק בתואר משפטן, זה עולה קצת יותר אבל זה שווה את זה. אחרי חיפושים מרובים הצלחתי למצוא כותבת תוכן סופר מוכשרת, שמבינה את עולם המשפט לעומק והיא זו שכותבת לי את כל התכנים של עורכי הדין אותם אני מקדם. (דוד פייל ושות' לדוגמא).
  1. כדאי לבקש מהלקוח פעם אחת בלבד בתחילת הדרך שיכתוב מאמר לטובת האתר, במידה ורואים שזה לא קורה – לא להמשיך לחפור! הלקוח משלם כסף בתמורה לקידום, לא בתמורה לעבוד בעצמו! אפשר פשוט להסביר בצורה ברורה שישנו מספר מאמרים מסוים שחייב לעלות בכל חודש לאתר, הלקוח כמובן מוזמן לספק את התכנים (כי ככה הם יצאו הכי טובים ובלה בלה בלה) אבל אם הלקוח לא ישלח – אנחנו אלו שנדאג לתכנים, כמובן שאם הוא רוצה לערוך את המאמר שאנחנו סיפקנו אחרי שהוא עלה לאתר – תמיד מוזמן. מהניסיון שלי – אף לא עו"ד 1 המשיך לכתוב לאתר שלו מאמרים לטווח הארוך, תשאלו את עו"ד אורדן כמה זמן הוא החזיק 🙂 .
  2. חשוב מאוד לייצר אמינות באתר! התמונות של עורכי הדין עצמם במשרד צריכות להיות בפרונט ולא תמונות מPixabay!
  3. יש מלא מלא אנשים שמחפשים בגוגל שירותי עריכת דין, חלקם גם עם קייס טוב שיכול להגדיל את המחזור של אותו משרד. הפוטנציאל הוא אדיר! אני באופן אישי מאוד אוהב להתחרות על הביטויים עם הכי הרבה תחרות והכי הרבה פוטנציאל, אבל למדתי עם הזמן שזה ממש לא חובה! אפשר גם ללכת על ביטויים עם פחות חיפושים, ופחות תחרות ולגלות שגם שם יש ים של לידים רלוונטיים! כמובן שאין מה לעשות – הביטויים המרכזיים בסוף היום יביאו את כמות הלידים הגבוהה ביותר.
  4. מאחר והפוטנציאל רווח כל כך גבוהה – גם התחרות שם גבוהה! חשוב לחשב מראש מה דרוש לקידום האתר, כמה זה עולה לנו, מהו שול הרווח הרצוי לנו ומראש לתת מחיר שתוכלו לעמוד בתוצאה בעזרתו. לא להתפשר במכירה אף פעם! לתת מחיר שלא יאפשר מצידכם תירוצים בהמשך של למה הקידום לא צלח. אין תקציב – לא נורא! יש עוד עו"ד שישמחו לשלם בעבור שירות טוב כמו שאתם מציעים!
  5. תמיד צריך לשאוף לעבוד עם משרדי עורכי הדין הגדולים ביותר! למשרד גדול יש מחזור כספי גדול, כנראה שיעבוד מולכם בצורה מסודרת, התקציב שהוא יוכל להעמיד לרשותכם יהיה גבוהה יותר וכל זה יוביל ללקוחות מרוצים.
  6. במידה והמשרד שאנחנו מקדמים מתעסק ביותר מתחום אחד, חשוב מאוד מאוד שדף הבית יהיה דף כללי שיוביל אל שלל עמודים פנימיים של תחומי העניין בהם המשרד מתעסק. במידה ומדובר בנושא 1 – עדיף שדף הבית יהיה הדף אותו נקדם לביטוי המבוקש.

המון בהצלחה ותזכרו – הכל אפשרי! יגעת ומצאת – תאמין!

עורך דין קידום אתרים

קידום אתרים לעו"ד - איך לעשות את זה נכון
Sending
User Rating 5 (1 vote)

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !