עשהאל-דרייר

קידום אתרים לעורכי דין – איך לעשות את זה נכון

תיק עבודות קידום עורכי דין

עו"ד דוד פייל

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין רשלנות רפואית1
עורך דין נזקי גוף1
עורך דין תאונות עבודה1
תביעות סיעוד1

עו"ד אורדן

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין בנקים1
עורך דין מיסים2
הלבנת הון2
שוחד2

עו"ד מירי יעקב גביש

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עורך דין צבאי2
פטור ממילואים1
עורך דין רכישת דירה1
שחרור מהצבא1

עו"ד מיסקביץ'

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עו"ד פשיטת רגל2
מחיקת חובות2
מחיקת חובות ב 24 שעות2
מחיקת חובות למעוטי יכולת2

עו"ד ינובסקי טייב

  • קידום בגוגל
  • בניית אתר
מילת מפתחמיקום בגוגל
עדות כבושה1
זיוף תעודת זהות1
איומים1
תקיפת שוטר1

כמה נקודות חשובות למקדמי אתרים של עו"ד

  1. מהניסיון שלי, קידום ממומן לא מביא לידים טובים לעומת קידום אתרים אורגני שמביא לידים יפים מאוד שגם הופכים לפגישות ואף לעסקאות! לידים שמגיעים מהממומן בתחום הזה – אלו לרוב אנשים שמשאירים פרטים בכל האתרים, בתקווה למצוא עו"ד זול במיוחד, על סף מתנדב. בנוסף לרוב הם גם מתייחסים לאתרים שבמודעות כאל פרסומות, לעומת לידים מהאורגני שלא פעם ולא פעמיים יצא ללקוחות שלי לשמוע את המשפט "הבנתי שאתם הכי טובים בתחום" (בגלל מיקום טוב בגוגל) גם אם מדובר תכלס במשרד חדש של עו"ד צעירים חסרי שם.
  2. תוכן – חובה ובכמות יפה! כדאי מאוד למצוא כותב/ת תוכן המחזיק בתואר משפטן, זה עולה קצת יותר אבל זה שווה את זה. אחרי חיפושים מרובים הצלחתי למצוא כותבת תוכן סופר מוכשרת, שמבינה את עולם המשפט לעומק והיא זו שכותבת לי את כל התכנים של עורכי הדין אותם אני מקדם. (דוד פייל ושות' לדוגמא).
  3. כדאי לבקש מהלקוח פעם אחת בלבד בתחילת הדרך שיכתוב מאמר לטובת האתר, במידה ורואים שזה לא קורה – לא להמשיך לחפור! הלקוח משלם כסף בתמורה לקידום, לא בתמורה לעבוד בעצמו! אפשר פשוט להסביר בצורה ברורה שישנו מספר מאמרים מסוים שחייב לעלות בכל חודש לאתר, הלקוח כמובן מוזמן לספק את התכנים (כי ככה הם יצאו הכי טובים ובלה בלה בלה) אבל אם הלקוח לא ישלח – אנחנו אלו שנדאג לתכנים, כמובן שאם הוא רוצה לערוך את המאמר שאנחנו סיפקנו אחרי שהוא עלה לאתר – תמיד מוזמן. מהניסיון שלי – אף לא עו"ד 1 המשיך לכתוב לאתר שלו מאמרים לטווח הארוך, תשאלו את עו"ד אורדן כמה זמן הוא החזיק 🙂 .
  4. חשוב מאוד לייצר אמינות באתר! התמונות של עורכי הדין עצמם במשרד צריכות להיות בפרונט ולא תמונות מPixabay!
  5. יש מלא מלא אנשים שמחפשים בגוגל שירותי עריכת דין, חלקם גם עם קייס טוב שיכול להגדיל את המחזור של אותו משרד. הפוטנציאל הוא אדיר! אני באופן אישי מאוד אוהב להתחרות על הביטויים עם הכי הרבה תחרות והכי הרבה פוטנציאל, אבל למדתי עם הזמן שזה ממש לא חובה! אפשר גם ללכת על ביטויים עם פחות חיפושים, ופחות תחרות ולגלות שגם שם יש ים של לידים רלוונטיים! כמובן שאין מה לעשות – הביטויים המרכזיים בסוף היום יביאו את כמות הלידים הגבוהה ביותר.
  6. מאחר והפוטנציאל רווח כל כך גבוהה – גם התחרות שם גבוהה! חשוב לחשב מראש מה דרוש לקידום האתר, כמה זה עולה לנו, מהו שול הרווח הרצוי לנו ומראש לתת מחיר שתוכלו לעמוד בתוצאה בעזרתו. לא להתפשר במכירה אף פעם! לתת מחיר שלא יאפשר מצידכם תירוצים בהמשך של למה הקידום לא צלח. אין תקציב – לא נורא! יש עוד עו"ד שישמחו לשלם בעבור שירות טוב כמו שאתם מציעים!
  7. תמיד צריך לשאוף לעבוד עם משרדי עורכי הדין הגדולים ביותר! למשרד גדול יש מחזור כספי גדול, כנראה שיעבוד מולכם בצורה מסודרת, התקציב שהוא יוכל להעמיד לרשותכם יהיה גבוהה יותר וכל זה יוביל ללקוחות מרוצים.
  8. במידה והמשרד שאנחנו מקדמים מתעסק ביותר מתחום אחד, חשוב מאוד מאוד שדף הבית יהיה דף כללי שיוביל אל שלל עמודים פנימיים של תחומי העניין בהם המשרד מתעסק. במידה ומדובר בנושא 1 – עדיף שדף הבית יהיה הדף אותו נקדם לביטוי המבוקש.

המון בהצלחה ותזכרו – הכל אפשרי! יגעת ומצאת – תאמין!

עורך דין קידום אתרים
אודות המחבר
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 5 שנים, תוצאה 1 במונח "קידום אתרים אורגני", מנכ"ל הסוכנות עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

מכירים מישהו שהמאמר הזה יכול לעניין אותו? שתפו אותו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לשליחת הודעה
מקצועיות זה אנחנו
השירותים שאנו מספקים

אצלנו אין אנשי מכירות, רק אנשי ביצוע!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !