fbpx

עשהאל-דרייר

איך להשתמש בכותרות נכון לצורך קידום אורגני

הסבר קצר על שימוש נכון בכותרות לצורך קידום אורגני – פוסט דעה

האינטרנט מפוצץ עד 0 מקום במידע. לעומת זאת הרובוטים של גוגל שסורקים את האתרים מוגבלים במשאבים שלהם ולכן – יש צורך להנגיש להם את המידע בצורה כזו שיהיה להם קל להבין על מה העמוד שלנו מדבר. אחד הדברים שעוזרים לרובוטים להבין על מה המאמר מדבר הוא שימוש בכותרות.

ישנם 6 סוגים של כותרות כאשר לרוב נשתמש בH1 H2 H3 ולעיתים רחוקות גם H4.
חשוב מאוד להבין את המשמעות של הכותרות הללו, לא פעם יצא לי לעשות אופטימיזציה על אתרים שהגיעו אליי ממקדם אתרים אחר והשימוש בכותרות היה שגוי לחלוטין.

אגב, נכון שקישורים חיצוניים זה פרמטר סופר קריטי בתהליך של קידום אתרים אבל זה ממש לא הכל! אתר שבו אין סדר מבחינת כותרות, ברוב המוחץ של המקרים לא יתקדם לשום מקום. מה שנקרא יש אגוזים אין שיניים.

בכל דף צריך שתהיה כותרת H1 אחת בלבד. במידה והדף נבנה בצורה כזו שיש גרסת מובייל וגרסת דסקטופ (לרוב מדובר על דפים שנבנו על ידי בילדרים ישנים למיניהם) – הרובוטים יודעים לזהות את זה ואין עם זה שום בעיה, אפילו אם תוכנות מסוימות אומרות שיש פעמיים H1, בדקתי את הנושא וזה תקין.

לאחר מכן יש את H2 ו H3. כמובן שהכותרת משנה הבאה תהיה H2, אך כאן מגיע הקאצ'. לא יכול להיות שבעמוד תהיה רק כותרת H3 אחת, אחרת גם היא הייתה צריכה להיות H2. הרעיון של H3 זה בעצם לתת תתי כותרות לH2 ואם יש רק תת כותרת אחת (H3) – אין סיבה לחלק את הכותרות וכבר עדיף כבר לתת לה H2 וזהו.

ישנה נטיה לא קטנה לדחוף מילות מפתח אל הכותרות, חשוב לעשות זאת בטוב טעם. הדבר היעיל ביותר שניתן לעשות זה להשתמש במילים נרדפות בכותרות. בנוסף, גוגל מאוד אוהב שימוש במספרים. (בתכלס גוגל לא באמת אוהב את המספרים אלא הגולשים אוהבים אותם, מה שגורם לעליה בCTR, מה שגורם לגוגל לאהוב אותנו יותר).

דוגמא לשימוש נכון בכותרות

כותרת H1: עורך דין רשלנות רפואית מספר 1 בארץ לשנת 2018.
כותרת H2: מתי כדאי לפנות אל עו"ד רשלנות רפואית?
כותרת H2: כמה תביעות רשלנות מתקבלות בכל שנה?
כותרת H3: כמה מאותן תביעות של רופאים שכשלו במזיד אכן זוכות?
כותרת H3: כך תדע האם שווה לך להגיש תביעת התרשלות.
כותרת H3: לסיכום, אלו הדברים שכדאי לזכור:

כל הנכתב בפוסט זה הינו בגדר דעה בלבד. אני בטוח (וטוב שכך) שישנם מקדמים שעובדים בצורה שונה, זו הדרך שלי, כך אני עובד ואם הצלחתי לעזור ולו לאדם 1 בקבוצה הזו – עשיתי את שלי. חשוב תמיד לזכור שיש כל כך הרבה עסקים בישראל (ובעולם!) שצריכים שירותי קידום, ככה שיש מספיק עבודה לכולם, ככל שנרבה באהבת חינם אחד כלפי השני כך יהיה לכולנו טוב יותר.

אם משהו לא היה ברור או שיש שאלות על הנושא – אפשר לכתוב בתגובות ואני אשתדל לענות לכולם.

בהצלחה! עשהאל.

איך להשתמש בכותרות נכון לצורך קידום אורגני
Sending
User Rating 3.67 (3 votes)
השירותים שאנו מספקים
קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל נעים מאוד, שמי עשהאל דרייר ואני, יחד עם הצוות שלי, מספקים שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל. אם תחליטו להפקיד בידינו את

בניית אתרים

בעל עסק ? העתיד כבר כאן ואתה נשאר מאחור אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי רב עוצמה שחובה לכל עסק בשביל זה אנחנו כאן בניית אתרים

קניית קישורים

ניווט מהיר: עם תוצאות קשה להתווכחמה אני חושב על קניית קישוריםאיך תהליך קניית קישורים מתבצעאיך משיגים קישורים איכותיים?רכישת לינקים | קניית לינקים לצורך קידום אתרים

כתיבת תוכן

הביטוי "תוכן הוא המלך" מככב ברשתות חברתיות, בעולם הדיגיטל, בסוכנויות קידום אתרים ובמגזינים מוכרים בעולם – וכנראה שיש סיבה לכך. על פי מחקרים ופרקטיקות בשטח,

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין הוא תהליך שבו אדם פרטי או בית עסק משפר את הדרך שבה הוא מופיע במנועי החיפוש, באמצעות קידום תוצאות חיוביות וצמצום מספר התוצאות

מדריכים נוספים למתקדמים שאין מצב שאתם מפספסים
הכנסה נוספת לחיילים

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

קידום חנות וירטואלית בגוגל – 5 טיפים

בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3

Rank Math: פלאגין SEO חדש

הבהרה: לפני תחילת המדריך, חשוב לציין שנכון להיום, ה17.9.19, מצאתי בתוסף מספר באגים ואני ממליץ להמשיך להשתמש ביוסט, השימוש בRank math אפשרי לחלוטין, אך חשוב

אחוז החסימה | למה אתר לא מתקדם בגוגל

ניווט מהיר: הכירו את "אחוז החסימה" – התשובה לשאלה מדוע אתר לא מתקדם בגוגלבואו נתחילמה זה "אחוז החסימה"אז… איך המנגנון הזה עובד?דוגמא נוספת לצורך הבנת

איך לבדוק מתי דומיין מתפנה

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

איך לעשות הפניית 301 בBox

לאחר שהתחברנו אל חשבון ניהול הדומיינים שלנו בbox, נבחר בדומיין הרצוי ונלחץ על "ניהול DNS". לאחר מכן, נוודא ש2 הרשומות הן: ns1.box.co.il ns2.box.co.il במידה ורשום

איך לבדוק ענישה ידנית לדומיין

ניווט מהיר: 4 דרכים לבדיקת ענישה ידנית על דומייןאז איך עושים את הבדיקה?בא נחזור רגע למצב שבו בדקנו בגוגל אם יש אינדוקס של עמוד כלשהו

קרב הענקיות: Ahrefs מול Majestic

ניווט מהיר: קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה1. אז מי מוצא יותר קישורים?Fresh נגד Recent – התוצאותמה חשוב לקחת בחשבון לגבי התוצאות

בכמה לתמחר קידום אתרים אורגני

עניין התמחור בכל הקשור לSEO הוא אחד מהדברים החשובים ביותר להצלחתה של חברת קידום אתרים! חברת קידום / מקדם פרטי שלא יודעים לתמחר את עצמם

שיטת Grey – קידום אתרים

שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! פוסט ארוך – זהירות! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני

10 הדיברות על תוכן וקידום אתרים

*** פוסט זה מכיל בראש ובראשונה את דעתי על כל מה שקשור לתוכן לצורך קידום אתרים, טיפ סופר חזק שישנה לכם את כללי המשחק, ו10

איך לבנות קישורים חיצוניים בצורה נכונה

ניווט מהיר: קישורים חיצוניים למתחיליםלמה גוגל 'אוהב' כל כך קישורים?כללים ומדדים להערכת סמכותיות של אתריםשיטות לבניית מערך קישוריםממה להזהר בתהליך בניית הקישורים?לסיכום, קישורים חיצוניים למתחילים

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !