fbpx
עשהאל-דרייר

קידום חנות וירטואלית בגוגל – 5 טיפים

בשנתיים האחרונות יצא לי לקדם אורגנית המון חנויות וירטואלית בגוגל בהצלחה רבה. תוכלו למצוא את הלקוחות שלי בביטויים תחרותיים מאוד. קידום חנות וירטואלית מורכב מ-3 פרקים עיקריים: היררכיה נכונה, אופטימיזציית עמודי קטגוריה ואופטימיזציית עמודי מוצר. ברגע ששלושת העיקרים הללו בוצעו בצורה מושלמת זה רק עניין עד שהאתר יקבל תנועה משמעותית.

נתחיל בסרטון ולאחר מכן אפרט את עיקרי הדברים:

 

1. מוצרים

המוצרים הם חלק בלתי נפרד מהקטגוריה! יש לדאוג שכותרת כל מוצר + הALT של תמונת כל מוצר יתאימו למילת המפתח אותה אנו רוצים לקדם את אותה קטגוריית מוצרים.

הבעיה המרכזית היא שהיצרן מספק תיאור אחיד וקצר לאותו מוצר ואם הכנסתם את אותו תיאור למוצר שלכם כנראה שהחנות תפגע בדירוג. לכן חשוב לקחת את אותו תיאור ולשכתב אותו, לעבות אותו ולייצר תוכן ייחודי לכל מוצר, פרטתי על כך לעומק בסעיף 5.

בניגוד לעמודים רגילים, כאן הסיכוי לקניבליזציה של מילות מפתח נמוך משמעותית מכיוון שבחנויות, ההיררכיה ברורה מיידי גם בלי להתאמץ יותר מידיי (קטגוריות מוצרים רמה 1 – מוצרים רמה 2).

 

2. קטגוריות מוצרים

עמוד קטגוריית מוצרים לא חייב להציג רק מוצרים! אפשר להכניס מתחת למוצרים גם טקסט, או קישורים לכתבות משלימות בנושא וכו'. זה צריך להיות עמוד שמספק את כל התוכן הרלוונטי לאותה מילת מפתח שאנחנו מנסים לדרג, כולל מידע, מדריכים, טיפים, וידאו וכדומה.

חשוב לזכור שאנחנו נרצה לקדם את הקטגוריה לא פחות מהמוצרים ובמקרים מסוימים הרבה יותר מהמוצר עצמו. לדוגמא הביטוי "שעוני מייקל קורס" – כנראה שנרצה לקדם הרבה יותר מאחד המוצרים ומכיוון ורוב החיפושים מופנים לקטגוריה ולא לשעון ספציפי.

 

3. טקסט בתוך עמוד הקטגוריה

טקסט קצר לפני הקטלוג יכול להיות מעולה. זה טקסט קצר ולכן כדאי להשקיע בו, לציין מדוע כדאי לקנות דווקא מכם וכו'.

 

4. פירורי לחם

פירורי לחם – ללא "חנות", "מוצרים" וכדומה, אלא רק לקטגוריות ולעמודים שאנחנו מקדמים.

דוגמא לפירורי לחם לא תקינים:

פירורי לחם נייק

דוגמא לפירורי לחם תקינים:

פירורי לחם וובר

תזכרו שפירורי לחם זה קישורים פנימיים איתם נרצה לחזק עמודים אחרים.

 

5. טקסט ייחודי ומקורי לכל מוצר

האידיאל זה שכל מוצר יכיל טקסט ייחודי ומקורי, עם כמה שפחות כפילויות. כמו כן, האידיאל זה שכל מוצר יופיע בכמה שפחות קטגוריות. אם יש מוצר שממש ממש מתאים ל2-3 קטגוריות, אין בעיה לשים אותו, אבל איפה שאפשר לוותר – מבורך.

 

ישנם עוד לא מעט עקרונות לקידום חנויות וירטואליות בגוגל, אלו היו מספר טיפים חשובים, בהצלחה!

אודות המחבר
לשליחת הודעה
מקצועיות זה אנחנו
השירותים שאנו מספקים
מדריכי קידום אתרים נוספים למתקדמים שאסור לפספס

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !