fbpx
עשהאל-דרייר-קידום-אתרים-אורגני

אנקורים – המלכודת אליה כולם נופלים – פוסט דעה

אז קודם כל אני במילואים, שזה ממש כיף כי פתאום יש לי יותר זמן לשבת ולכתוב – משהו שביום יום אני הרבה פעמים לא מגיע אליו. אגב, הכתיבה עצמה עושה לי סדר מטורף בראש ומזכירה לי דברים שכבר שכחתי או הזנחתי וזה תמיד עושה טוב להיזכר, מה גם שהקבוצה הזו מבוססת על תוכן איכותי וכך זה גם יישאר.

אז מה זה בעצם "אנקור"?

אנקור הוא בעצם המילה ממנה יוצא הקישור אל אתר הכסף שלנו מתוך המאמר. גוגל מתייחסת ברצינות רבה לאנקורים וכדאי מאוד להבין כיצד הכי חכם לעשות בהם שימוש, אם בעבר היינו דוחפים מילות מפתח לאנקורים ומהר מאוד מגיעים לTOP – היום זה כבר לא בדיוק עובד ככה, חוקי המשחק קצת השתנו.

בחירת האנקורים היא עד כדי כך קריטית לצורך קידום אתרים שאותו אתר יכול לקבל 10 לינקים עם אנקורים נכונים ולראות בזכותם עליות מדהימות במיקומים ומצד שני – הוא גם יכול לעשות בחירת אנקורים גרוע ולהישאר במקום. אנקורים הם אחד הפרמטרים שהכי משפיעים על שיקול הדעת של האלגוריתם של גוגל.

תעשו רגע סריקת קישורים על ידי הכלי האהוב עליכם לאתרים חזקים כמו YNET או THE MARKER. לא תמצאו בפרופיל קישורים שלהם הרבה מילות מפתח ובכל זאת – הם מדורגים מאוד מאוד גבוהה על אלפי ביטויים רבים וזה כי גוגל לא באמת צריכה שתכתוב לה אנקורים מדוייקים, אם כבר – להפך! גוגל השקיעה כל כך הרבה זמן, כסף ומשאבים לפתח לאלגוריתם שלה בינה מלאכותית שכן תדע להבין על מה אתר מדבר בלי להסתכל על הלינקים שלו, מה גם שלינקים עם אנקורים מדוייקים בכמויות – מצביעים על התנהגות חשודה.

לגבי ענישה: מאחר ובתחום הלינקים אין באמת צורך לבקש רשות ממישהו להוציא לינק לאתר שלו – אני אישית לא מאמין שקיימת ענישה על לינקים, בטח ובטח שלא בגלל שהאנקורים היו מדוייקים מידיי, אחרת אנשים היו עושים את זה למתחרים שלהם ונגמר הסיפור… אז לדעתי אין באמת ענישה. מה שכן יש זה אלגוריתם שיודע לקבל החלטה האם סביר שאותו אתר יקבל את אותו לינק או שלא. במידה ולא – הוא מתעלם מאותו לינק שנראה לו חשוד וזהו, לא יותר מזה. כפי שאמרתי – יש מין אלגוריתם שיודע להחליט על סמך נתונים מסויימים האם הלינק הזה סביר או לא, ואחד הפרמטרים המרכזיים הוא האנקור.

ככל שנשתמש ביותר אנקורים מדוייקים ככה יהיה קשה לנו יותר להתפרס על מילות מפתח רבות יותר. אז אם כל מה שמעניין אתכם זה להשיג מקום טוב תחת מילת מפתח אחת כמו למשל באתר הזה: https://silver-mountain.co.il

שבו מילת המפתח היחידה שמשמעותית היא "הר הכסף", אז אין בעיה לתת גם 50% אנקורים של "הר הכסף", אבל המשמעות של זה היא שיהיה מאוד קשה לדרג את האתר הזה על ביטויים נוספים תחרותיים.

לעומת זאת, אם הייתי משאיר את הפרופיל קישורים יותר טבעי, עם פחות מילות מפתח באנקורים ויותר URLs, ברנד ואנקורים כלליים – היה הרבה יותר קל!

אז איך כן כדאי להשתמש באנקורים

אם אתם רוצים לעשות את זה נכון מההתחלה, כל מה שצריך לעשות זה לייצר פרופיל קישורים איכותי מDAY 1.

פרופיל קישורים איכותי מורכב מהמאפיינים הבאים (בערך, אין בדברים האלו שחור לבן, או צודק וטועה, יש הרבה אפור וכל אחד צודק בדרך שלו):
40% אנקורי ברנד.
30% אנקורי URL נקיים.
15% אנקורים כלליים (לחץ כאן, למעבר לאתר וכו').
15% מילות מפתח.

אז בפעם הבאה שאתם קונים קישורים, או עושים החלפת לינקים או כל דרך שבה אתם משיגים לינקים – נסו להיות טבעיים, אתם לא תאמינו עד כמה שזה ישתלם לכם לטווח הארוך, בדוק ומנוסה!

דוגמא טובה לאתר שאני מקדם החל מתחילת מאי 18, עם פרופיל קישורים מעולה ומיקומים מצויינים (יחסית לאתר שנמצא 7 חודשים באוויר!) https://www.ordanlaw.co.il

אז זהו, אני יודע שלפעמים זה מפתה לדחוף מילות מפתח באנקורים, אבל אני באמת באמת חושב שכדאי לכם לנסות להיות טבעיים יותר, זה ישתלם בוודאות!

אנקורים

אנקורים - המלכודת אליה כולם נופלים - פוסט דעה
Sending
User Rating 3.5 (2 votes)
השירותים שאנו מספקים
קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל נעים מאוד, שמי עשהאל דרייר ואני, יחד עם הצוות שלי, מספקים שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל. אם תחליטו להפקיד בידינו את

בניית אתרים

בניית אתרים דינאמיים ניווט מהיר: בניית אתרים שמעבירים את המסרבניית אתרים רספונסיביים למחשב ולטלפוןבניית אתרים נוחים וקלים לשימושאתרים שבנינובניית אתריםלמה בכלל צריך אתר ?איך בונים

קניית קישורים

ניווט מהיר: עם תוצאות קשה להתווכחמה אני חושב על קניית קישוריםאיך תהליך קניית קישורים מתבצעאיך משיגים קישורים איכותיים?רכישת לינקים | קניית לינקים לצורך קידום אתרים

כתיבת תוכן

הביטוי "תוכן הוא המלך" מככב ברשתות חברתיות, בעולם הדיגיטל, בסוכנויות קידום אתרים ובמגזינים מוכרים בעולם – וכנראה שיש סיבה לכך. על פי מחקרים ופרקטיקות בשטח,

מדריכים נוספים למתקדמים שאין מצב שאתם מפספסים
קרב הענקיות: Ahrefs מול Majestic

ניווט מהיר: קרב הענקיות הגדול: Ahrefs מול Majestic | סקירה מקיפה1. אז מי מוצא יותר קישורים?Fresh נגד Recent – התוצאותמה חשוב לקחת בחשבון לגבי התוצאות

Rank Math: פלאגין SEO מושלם, יותר טוב מYoast

ניווט מהיר: היכרות ומדריך מלא להגדרת תוסף הקידום Rank Mathעל הפלאגין RANK MATH בקצרהמדריך התקנת RANK MATHסקירה של הגדרות הפלאגין:Import & Exportלסיכום היכרות ומדריך מלא

10 הדיברות על תוכן וקידום אתרים

*** פוסט זה מכיל בראש ובראשונה את דעתי על כל מה שקשור לתוכן לצורך קידום אתרים, טיפ סופר חזק שישנה לכם את כללי המשחק, ו10

איך לבדוק מתי דומיין מתפנה

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

איך לבנות קישורים חיצוניים בצורה נכונה

ניווט מהיר: קישורים חיצוניים למתחיליםלמה גוגל 'אוהב' כל כך קישורים?כללים ומדדים להערכת סמכותיות של אתריםשיטות לבניית מערך קישוריםממה להזהר בתהליך בניית הקישורים?לסיכום, קישורים חיצוניים למתחילים

שיטת Grey – קידום אתרים

שיטת Grey – שיטת קידום אתרים שעובדת! פוסט ארוך – זהירות! מתאים רק למי שרוצה עסק משגשג של קידום אורגני – פוסט דעה! היום אני

בכמה לתמחר קידום אתרים אורגני

עניין התמחור בכל הקשור לSEO הוא אחד מהדברים החשובים ביותר להצלחתה של חברת קידום אתרים! חברת קידום / מקדם פרטי שלא יודעים לתמחר את עצמם

אחוז החסימה | למה אתר לא מתקדם בגוגל

ניווט מהיר: הכירו את "אחוז החסימה" – התשובה לשאלה מדוע אתר לא מתקדם בגוגלבואו נתחילמה זה "אחוז החסימה"אז… איך המנגנון הזה עובד?דוגמא נוספת לצורך הבנת

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !